Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Škoda ukázala lokomotivu Emil Zátopek pro Deutsche Bahn

Novou lokomotivu Emil Zátopek ve verzi pro německé státní dráhy Deutsche Bahn poprvé ukázala veřejnosti Škoda Transportation. Německému dopravci má dodat celkem šest lokomotiv. Pro tuzemského výrobce může jít o průlomovou zakázku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91i36r97k67a 39D39v22o41ř32á25k 4325810543778

Co je platné předělávat kus tratě na 200 km, když to končí obloukem s poloviční možnou rychlostí.

0/0
29.6.2016 14:44

J90a76n 62C59e70p86e10k 1924256300

Bude Deutsche Bahn také platit pokutu za pozdní dodávku?

+1/0
28.6.2016 11:29

S24t59e32p85a63n 92T25o19t24h 8418329945318

fotka číslo 5 je k popukání... 4/5 fotky jsou sloupy a jen v průzoru je vidět kousek 380ky :-/

0/0
28.6.2016 9:37

J93a30n 87C91e48p89e81k 1154886680

jj fotka č 5 je přímo perla a zralá na nějakou světovou foto soutěž.

0/0
28.6.2016 11:32

P67e14t81r 98K46o95r64b60e98l 9216767530782

6? Prostě průlom.

+1/−5
27.6.2016 22:27

P17e35t76r 39K98o22r66b23e55l 9956547680382

Jeden podobný se už konal na Slovensku ne?

0/0
28.6.2016 9:25

J81i93r60k12a 42D24v35o89ř64á81k 4815920783238

To je pravda, ale od slovenské zakázky si nikdo neslibuje pronikání na "západní" trh.

0/0
29.6.2016 15:09

J58a79n 32J82e54m50e51l80k65a 1705590

A ta může jezdit více než 120 v Německu?

+3/0
27.6.2016 22:24

O82t92a31k55a21r 17V36a40l17e23k 6706982955772

Zkusebni okruh NENI ve Velimi.

0/−10
27.6.2016 19:07

L61i27b88o51r 53V94e46s29e97l18ý 2439326222102

Bych to tak nehrotil, protože oficiálně se to tam jmenuje Zkušební centrum VUZ Velim.

+19/0
27.6.2016 19:13
Foto

B27r86o11n37i89s52l59a31v 14G44a52b73r55y61š 2712109871

Jo, stejná blbost jako s "ostravským" letištěm, které v Ostravě vůbec neleží... ;-D

0/−2
27.6.2016 21:58

O79t35a14k91a32r 62V38a22l75e22k 6626932225222

Hlavní sídlo správy okruhu je v Cerhenicích. Okruh zasahuje do okraje území obcí Velim, Cerhenice, Vrbová Lhota, Ratenice, do jižního předměstí Poděbrad(katastrální území Přední Lhota a Kluk) a do obce Pňov-Předhradí (katastrální území Klipec). Mezi vnitřním a vnějším okruhem je sídelní část obce Sokoleč.

+1/0
28.6.2016 5:51

M88a94r36e22k 29H22r43u19b53y 6287402231538

Budou Nemci take platit kdyz zadne lokomotivy nedostanou? ;-):-P

+13/0
27.6.2016 18:39

M97a78r48t83i57n 97H30o62u95b17a 6173941349718

asi je dostanou. protoze nepotrebuji homologaci na 200km/h, ale papirove maji byt na 189km/h

0/0
27.6.2016 21:30

R25a23d39i95m 36V90e32n63g78l29a48ř 3512867531699

Je smutné, že dokážeme vyrobit lokomotivu, která umí jet 200km/h a u nás se jezdí pouze max. 160km/h.

+12/0
27.6.2016 17:52

J81a84n 61N18o18v39á42k 8360376147940

Pokud je každých 30 km zastávka, tak na té max. rychlosti vůbec nezáleží.

+2/−12
27.6.2016 17:58

M91a58r91t86i28n 26K93a49r27á95s24e31k 9138323318448

Ne kazdy vlak ma zastavku co 30 km. Kdyby pendolina mely trat na 230 a ne na 120 - 160, tak by treba cesta z ostravy do prahy byla vyrazne kratsi...

+14/0
27.6.2016 18:06

L10i29b45o15r 20V75e91s24e32l54ý 2869266412812

No jo, ale to už je pak potřeba oddělit pomalé a často zastavující vlaky od těch rychlých, jinak dostane kapacita na pr...

0/0
27.6.2016 18:13

P85a11v90e40l 98M72o71r91a10v32e56c 3462369732668

Ano, k tomu slouží VRT. Případně 4kolejné tratě. Na západě u velkých měst standard, u nás nikde.

+9/−1
27.6.2016 20:53

M63i58l85a86n 94M42u16s91i97l 4843261662765

A že těch velkých měst v ČR je..jedno :-P

0/0
29.6.2016 19:30

J64a72r39o77m18í45r 19K23r39á71l 4320579714189

A které nádraží, nebo zastávka umožňují průjezd aspoň těch 120 ?

0/−7
27.6.2016 19:17

P29e22t58r 72K49e28i56s67l95e10r 6381452492784

V jedné diskuzi ohledně Studénky jsem se setkal s jakýmsi "sporem", kdy jeden diskutující tvrdil, že přes tuto stanici se jezdí 140km/hod, druhý, že je přes ní dovoleno 160km/hod... takže i kdyby to bylo "jen" těch 140, tak je jisté, že těch stanic bude mnohem, ale mnohem více...

+4/0
27.6.2016 19:32

J18a92r55o81m16í93r 37K36r91á77l 4380899634539

Něco jiného je konstrukční rychlost, něco jiného povolená.

+2/0
27.6.2016 22:09

M33i86r62o38s32l33a86v 78G49r21o76s47s30m95a76n39n 8492719944

Tak to mám vysvětlete. Jen když to vezmu z Prahy na východ, tak 120 a víc už se projíždí Kyje, Dolní Počernice, Běchovice, Běchovice-střed, Klánovice, takže úplně všechny zastávky a stanice v Praze za Libní.

0/0
28.6.2016 1:06

M39a15r46t25i50n 50K77o79ž92í30n 1795446581630

Na trati Brno - Břeclav projíždějí Railjety a EC vedené Krysami a Messerschmitty stanice rychlostí 160km/h běžně.

+13/0
27.6.2016 19:45

J13i44ř19í 46K98o22c25u91r38e52k 6445154675738

Minimálně Olomouc je stavěná na 160. Ovšem je otázka, zda má smysl tady projíždět.

+1/0
27.6.2016 20:12

L40i59b61o38r 65V94e34s47e85l70ý 2229876542522

Stačí nahlédnout do mapy na http://provoz.szdc.cz/portal/Show.aspx?path=/Data/Mapy/rychlosti.pdf a uvidíte, jak je to s rychlostmi na jednotlivých tratích.

+3/−1
27.6.2016 20:16

J93o58s69e75f 27V83o26s60i66c91k49y 4593787466753

To nic neni ! Po te nehode u Hranice, lid navrhoval, aby u nas rychliky jezdily pouze 40 km/h!

0/0
27.6.2016 21:51

J93i79r44k82a 14D49v42o68ř50á78k 4635390643588

Některý druhy lidi budou chtít aby z bezpečnostních důvodů i letadla lítala 40 km/h.

0/0
29.6.2016 13:33

M47a34r21t67i71n 97K79o82l68l86e83r 7561793915684

Dřív ta mapa byla lepší, když tam byly rychlosti zvlášť pro naklápěcí vlaky. Takhle to vypadá, že úsek Rokycany - Beroun je na 160, přitom tam 90 % vlaků jezdí 120.

+1/0
27.6.2016 22:19
Foto

O88n16d25r86e71j 90V90a76l15o49u13s60e88k 4280951637541

Hmm, to schéma je dost vzdálené realitě - na trati Benešov - Praha se nikdy 140 jezdit nebude a na druhou stranu u Křižanova po rekonstrukci jsem viděl i rychlostník 145km/h

0/0
27.6.2016 22:23

J60i12r29k67a 37D90v17o48ř95á21k 4205560973568

Samozřejmě nestačí.X Z té mapy vůbec nevyčtete rychlosti, kterými lze po té trati jezdit. Leckterý oblouk má na rychlost drastické omezení, ve městě prakticky nezměnitelné. To je v Tabulkách traťových poměrů, které SŽDC nezveřejňuje. Podle téhle mapy vyčtete tak leda zábrzdnou vzdálenost a na jakou rychlost je postavené zabezpečení, tj. jak daleko jsou od sebe "semafory".

0/0
29.6.2016 14:37

J68a50n 98M61a72c47e52k 3924661562563

Řádově desítky nádraží.

0/0
27.6.2016 21:19
Foto

M16i27c67h47a89l 64S71m33í38t95k77a 8714114603246

Kolín 155 km/h

0/0
28.6.2016 7:23

V18l47a74d79a79n 29Č16e92r43n19ý 8892656333266

"Kdyby pendolina mely trat na 230 a ne na 120 - 160, tak by treba cesta z ostravy do prahy byla vyrazne kratsi..."

No vidíte... a já jsem přesvědčen, že kdyby jakýkoliv vlak jezdil na jakékoliv trati jakoukoliv rychlostí, trať vždycky zůstane stejně dlouhá a kratší nikdy nebude. ;-)

+3/0
28.6.2016 6:23

M12a66r44t72i20n 31H72o48u10b15a 6563481339698

smutne je, ze skoda nedokaze dodat takovou lokomotivu, jakou si zakaznik obejdnal. konkretne tra CD pozadovaly lokomotivu schvalenou k provozu v D, PL, HU, SK, A.

Lokomotivy jsou dodan, zaplacene, ... ale neschvalene k provozu

+3/0
27.6.2016 18:54

M59i90l78a96n 11M57u38s14i28l 4863761372105

Pokud vím, tak homologace od Škody jsou kompletní a brzdí to akorát homologace přímo pro ČD v Německu

0/0
29.6.2016 19:32

T34o33m38á10š 97C48h17v36a38s42t98e90k 4393506690473

no ještě smutnější je, že i těch 160 je na dost úsecích jen sci-fi...

0/0
27.6.2016 19:20

J68i33ř41í 94K45o42c52u40r91e64k 6745864975488

Bylo to smutné, že jsme v 70. letech vyváželi lokomotivy na 200 km/h a přitom se u nás smělo jezdit jen 120 km/h a to v jediném úseku.

+5/0
27.6.2016 20:24

J57a95r81e30k 48K24a71l15i57v98o26d42a 7316573781166

Který to byl?

0/0
28.6.2016 7:24

J71a16n 68J65e58m62e45l41k63a 1905800

Třeba Brno Břeclav má i mimoúrovňové přejezdy. Tak nevím co brání.. Jinak je třeba poděkovat Klausovi.

+1/0
27.6.2016 22:26

J97i17r43k73a 29D38v88o84ř13á18k 4185120553758

Některé přejezdy se nedají předělat na mimoúrovňové snadno. Některé z nich lze prostě zrušit, ale k některým by se musely udělat za opravdu velké peníze nájezdy, kvůli kterým by se musely vykupovat a bourat domy, a to je dost problém.

0/0
29.6.2016 14:42

J62u75r41a 78D13z21u93r60i85k 7911671270

Proč chybí na čelní masce logo Škoda?

+6/−1
27.6.2016 17:27

J41i89ř93í 60H50o66v56o42r72k97a 8237356952145

přeci se DB nebudou chlubit nákupy z "divokého" východu

+5/−1
27.6.2016 18:24

J41u71r74a 96D62z14u23r89i94k 7861131610

Tady je něco špatně. Nejsme žádná China.

+1/0
27.6.2016 19:08

J60i79r86k46a 30D50v15o12ř96á98k 4905520673518

To nejsme. Dzurik není čínské jméno a majitel Škodovky je formálně z Kypru.

0/0
29.6.2016 15:11

M55a22r12t64i61n 15K81y97p78r 2312855884384

DB se nechlubí ani nákupy z nedivokého západu, Na Vectronech pro DB taky logo Siemens nenajdete. Konec konců nenajdete ho ani na Vectronech pro ČD Cargo.

+5/0
27.6.2016 20:04

J63i14r50k93a 17D56v87o15ř75á55k 4365760723308

Ale ano, najdete! ;-D To že tam není barevně namalované neznamená že tam není. Mrkněte se na plechy nad nárazníkama, copak to tam máme z výroby vyřezané tak že to provozovatel nemůže zamalovyt? ;-D www.wikiwand.com/it/Locomotiva_Siemens_Vectron

0/0
29.6.2016 13:28

J93i17ř41í 80J32u39r21á58š10e87k 8407345970797

Protoze je Skodovka OEM vyrobce s OEM vlastniky :-)

0/0
27.6.2016 18:48

P62a11v64e60l 41Š21m51í97d55e15k 6839950783468

Nápis Škoda tam je ale na boku důležité je DB, když to jezdí v Německu

+5/0
27.6.2016 18:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.