Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Škoda ukázala lokomotivu Emil Zátopek pro Deutsche Bahn

Novou lokomotivu Emil Zátopek ve verzi pro německé státní dráhy Deutsche Bahn poprvé ukázala veřejnosti Škoda Transportation. Německému dopravci má dodat celkem šest lokomotiv. Pro tuzemského výrobce může jít o průlomovou zakázku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J61i81r17k95a 96D46v44o46ř37á46k 4515210273178

Co je platné předělávat kus tratě na 200 km, když to končí obloukem s poloviční možnou rychlostí.

0/0
29.6.2016 14:44

J40a86n 51C18e54p41e75k 1914386170

Bude Deutsche Bahn také platit pokutu za pozdní dodávku?

+1/0
28.6.2016 11:29

S55t26e30p58a54n 15T63o57t87h 8958159155938

fotka číslo 5 je k popukání... 4/5 fotky jsou sloupy a jen v průzoru je vidět kousek 380ky :-/

0/0
28.6.2016 9:37

J37a15n 98C52e50p13e90k 1804296420

jj fotka č 5 je přímo perla a zralá na nějakou světovou foto soutěž.

0/0
28.6.2016 11:32

P74e67t70r 92K80o92r88b49e68l 9526987500792

6? Prostě průlom.

+1/−5
27.6.2016 22:27

P26e85t91r 31K81o93r32b31e12l 9346927230132

Jeden podobný se už konal na Slovensku ne?

0/0
28.6.2016 9:25

J54i87r34k88a 47D36v36o82ř55á89k 4825220813638

To je pravda, ale od slovenské zakázky si nikdo neslibuje pronikání na "západní" trh.

0/0
29.6.2016 15:09

J98a55n 45J62e93m86e34l82k66a 1585810

A ta může jezdit více než 120 v Německu?

+3/0
27.6.2016 22:24

O18t85a95k21a71r 42V77a78l77e47k 6116242795142

Zkusebni okruh NENI ve Velimi.

0/−10
27.6.2016 19:07

L72i24b95o69r 95V19e18s10e40l33ý 2759656712982

Bych to tak nehrotil, protože oficiálně se to tam jmenuje Zkušební centrum VUZ Velim.

+19/0
27.6.2016 19:13
Foto

B36r77o70n31i75s17l39a50v 39G71a82b56r14y43š 2142259971

Jo, stejná blbost jako s "ostravským" letištěm, které v Ostravě vůbec neleží... ;-D

0/−2
27.6.2016 21:58

O40t65a57k31a72r 37V22a70l49e72k 6186552715452

Hlavní sídlo správy okruhu je v Cerhenicích. Okruh zasahuje do okraje území obcí Velim, Cerhenice, Vrbová Lhota, Ratenice, do jižního předměstí Poděbrad(katastrální území Přední Lhota a Kluk) a do obce Pňov-Předhradí (katastrální území Klipec). Mezi vnitřním a vnějším okruhem je sídelní část obce Sokoleč.

+1/0
28.6.2016 5:51

M15a70r78e52k 98H76r78u48b72y 6747312831348

Budou Nemci take platit kdyz zadne lokomotivy nedostanou? ;-):-P

+13/0
27.6.2016 18:39

M86a48r14t74i94n 24H35o44u10b24a 6763621499588

asi je dostanou. protoze nepotrebuji homologaci na 200km/h, ale papirove maji byt na 189km/h

0/0
27.6.2016 21:30

R59a36d43i31m 93V67e36n76g85l35a89ř 3142487281909

Je smutné, že dokážeme vyrobit lokomotivu, která umí jet 200km/h a u nás se jezdí pouze max. 160km/h.

+12/0
27.6.2016 17:52

J92a82n 98N87o13v35á31k 8440966227400

Pokud je každých 30 km zastávka, tak na té max. rychlosti vůbec nezáleží.

+2/−12
27.6.2016 17:58

M45a10r15t55i11n 88K58a27r29á21s38e52k 9378263968198

Ne kazdy vlak ma zastavku co 30 km. Kdyby pendolina mely trat na 230 a ne na 120 - 160, tak by treba cesta z ostravy do prahy byla vyrazne kratsi...

+14/0
27.6.2016 18:06

L62i77b84o90r 74V17e52s17e40l77ý 2749466322382

No jo, ale to už je pak potřeba oddělit pomalé a často zastavující vlaky od těch rychlých, jinak dostane kapacita na pr...

0/0
27.6.2016 18:13

P90a45v18e62l 31M36o71r39a34v10e54c 3302979792638

Ano, k tomu slouží VRT. Případně 4kolejné tratě. Na západě u velkých měst standard, u nás nikde.

+9/−1
27.6.2016 20:53

M39i71l70a16n 26M68u66s22i30l 4653381562965

A že těch velkých měst v ČR je..jedno :-P

0/0
29.6.2016 19:30

J24a33r24o22m94í89r 30K91r44á73l 4940709474329

A které nádraží, nebo zastávka umožňují průjezd aspoň těch 120 ?

0/−7
27.6.2016 19:17

P53e83t46r 54K18e72i53s11l15e13r 6401162682344

V jedné diskuzi ohledně Studénky jsem se setkal s jakýmsi "sporem", kdy jeden diskutující tvrdil, že přes tuto stanici se jezdí 140km/hod, druhý, že je přes ní dovoleno 160km/hod... takže i kdyby to bylo "jen" těch 140, tak je jisté, že těch stanic bude mnohem, ale mnohem více...

+4/0
27.6.2016 19:32

J32a87r96o92m78í73r 25K11r85á41l 4350179584709

Něco jiného je konstrukční rychlost, něco jiného povolená.

+2/0
27.6.2016 22:09

M94i96r75o44s77l46a23v 38G83r20o29s82s53m23a27n20n 8812879314

Tak to mám vysvětlete. Jen když to vezmu z Prahy na východ, tak 120 a víc už se projíždí Kyje, Dolní Počernice, Běchovice, Běchovice-střed, Klánovice, takže úplně všechny zastávky a stanice v Praze za Libní.

0/0
28.6.2016 1:06

M94a68r55t75i11n 90K72o17ž51í97n 1145286101230

Na trati Brno - Břeclav projíždějí Railjety a EC vedené Krysami a Messerschmitty stanice rychlostí 160km/h běžně.

+13/0
27.6.2016 19:45

J81i16ř17í 36K94o37c32u21r93e13k 6855734945308

Minimálně Olomouc je stavěná na 160. Ovšem je otázka, zda má smysl tady projíždět.

+1/0
27.6.2016 20:12

L11i83b74o59r 46V85e63s11e48l31ý 2749536152392

Stačí nahlédnout do mapy na http://provoz.szdc.cz/portal/Show.aspx?path=/Data/Mapy/rychlosti.pdf a uvidíte, jak je to s rychlostmi na jednotlivých tratích.

+3/−1
27.6.2016 20:16

J70o39s78e91f 28V69o71s16i19c82k85y 4593987836733

To nic neni ! Po te nehode u Hranice, lid navrhoval, aby u nas rychliky jezdily pouze 40 km/h!

0/0
27.6.2016 21:51

J52i88r37k94a 52D15v67o32ř53á80k 4245590793678

Některý druhy lidi budou chtít aby z bezpečnostních důvodů i letadla lítala 40 km/h.

0/0
29.6.2016 13:33

M85a61r51t32i92n 49K64o33l93l54e35r 7571943735904

Dřív ta mapa byla lepší, když tam byly rychlosti zvlášť pro naklápěcí vlaky. Takhle to vypadá, že úsek Rokycany - Beroun je na 160, přitom tam 90 % vlaků jezdí 120.

+1/0
27.6.2016 22:19
Foto

O73n86d86r79e36j 95V41a46l57o62u33s12e17k 4350201137191

Hmm, to schéma je dost vzdálené realitě - na trati Benešov - Praha se nikdy 140 jezdit nebude a na druhou stranu u Křižanova po rekonstrukci jsem viděl i rychlostník 145km/h

0/0
27.6.2016 22:23

J90i48r32k31a 44D37v16o43ř19á28k 4945810693938

Samozřejmě nestačí.X Z té mapy vůbec nevyčtete rychlosti, kterými lze po té trati jezdit. Leckterý oblouk má na rychlost drastické omezení, ve městě prakticky nezměnitelné. To je v Tabulkách traťových poměrů, které SŽDC nezveřejňuje. Podle téhle mapy vyčtete tak leda zábrzdnou vzdálenost a na jakou rychlost je postavené zabezpečení, tj. jak daleko jsou od sebe "semafory".

0/0
29.6.2016 14:37

J19a92n 40M79a93c37e79k 3524711542253

Řádově desítky nádraží.

0/0
27.6.2016 21:19
Foto

M92i68c68h47a56l 97S83m50í25t65k55a 8514694393586

Kolín 155 km/h

0/0
28.6.2016 7:23

V79l45a27d76a46n 63Č87e67r23n18ý 8752546253756

"Kdyby pendolina mely trat na 230 a ne na 120 - 160, tak by treba cesta z ostravy do prahy byla vyrazne kratsi..."

No vidíte... a já jsem přesvědčen, že kdyby jakýkoliv vlak jezdil na jakékoliv trati jakoukoliv rychlostí, trať vždycky zůstane stejně dlouhá a kratší nikdy nebude. ;-)

+3/0
28.6.2016 6:23

M39a48r76t77i16n 50H67o47u95b62a 6293211419538

smutne je, ze skoda nedokaze dodat takovou lokomotivu, jakou si zakaznik obejdnal. konkretne tra CD pozadovaly lokomotivu schvalenou k provozu v D, PL, HU, SK, A.

Lokomotivy jsou dodan, zaplacene, ... ale neschvalene k provozu

+3/0
27.6.2016 18:54

M37i62l51a70n 50M45u56s43i35l 4933171602155

Pokud vím, tak homologace od Škody jsou kompletní a brzdí to akorát homologace přímo pro ČD v Německu

0/0
29.6.2016 19:32

T10o54m38á79š 52C67h74v85a27s78t72e63k 4873896420493

no ještě smutnější je, že i těch 160 je na dost úsecích jen sci-fi...

0/0
27.6.2016 19:20

J64i57ř35í 32K43o40c60u66r15e14k 6795284945238

Bylo to smutné, že jsme v 70. letech vyváželi lokomotivy na 200 km/h a přitom se u nás smělo jezdit jen 120 km/h a to v jediném úseku.

+5/0
27.6.2016 20:24

J81a69r54e44k 66K91a66l81i75v53o65d67a 7206833771166

Který to byl?

0/0
28.6.2016 7:24

J61a54n 24J93e70m46e81l38k70a 1695930

Třeba Brno Břeclav má i mimoúrovňové přejezdy. Tak nevím co brání.. Jinak je třeba poděkovat Klausovi.

+1/0
27.6.2016 22:26

J71i74r48k86a 55D89v14o95ř13á18k 4525320493818

Některé přejezdy se nedají předělat na mimoúrovňové snadno. Některé z nich lze prostě zrušit, ale k některým by se musely udělat za opravdu velké peníze nájezdy, kvůli kterým by se musely vykupovat a bourat domy, a to je dost problém.

0/0
29.6.2016 14:42

J81u80r80a 65D75z30u75r87i98k 7511351140

Proč chybí na čelní masce logo Škoda?

+6/−1
27.6.2016 17:27

J11i51ř45í 86H26o73v96o97r94k17a 8367656202765

přeci se DB nebudou chlubit nákupy z "divokého" východu

+5/−1
27.6.2016 18:24

J15u86r74a 97D18z31u73r21i87k 7641101710

Tady je něco špatně. Nejsme žádná China.

+1/0
27.6.2016 19:08

J93i49r27k82a 75D96v61o50ř87á61k 4595250913788

To nejsme. Dzurik není čínské jméno a majitel Škodovky je formálně z Kypru.

0/0
29.6.2016 15:11

M35a50r86t74i53n 25K55y97p24r 2882225104424

DB se nechlubí ani nákupy z nedivokého západu, Na Vectronech pro DB taky logo Siemens nenajdete. Konec konců nenajdete ho ani na Vectronech pro ČD Cargo.

+5/0
27.6.2016 20:04

J13i40r89k63a 80D85v54o78ř57á80k 4215400393148

Ale ano, najdete! ;-D To že tam není barevně namalované neznamená že tam není. Mrkněte se na plechy nad nárazníkama, copak to tam máme z výroby vyřezané tak že to provozovatel nemůže zamalovyt? ;-D www.wikiwand.com/it/Locomotiva_Siemens_Vectron

0/0
29.6.2016 13:28

J68i88ř53í 36J58u16r39á95š32e34k 8227205840257

Protoze je Skodovka OEM vyrobce s OEM vlastniky :-)

0/0
27.6.2016 18:48

P94a34v37e69l 74Š63m58í20d97e97k 6789390463988

Nápis Škoda tam je ale na boku důležité je DB, když to jezdí v Německu

+5/0
27.6.2016 18:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.