Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Škoda ukázala lokomotivu Emil Zátopek pro Deutsche Bahn

Novou lokomotivu Emil Zátopek ve verzi pro německé státní dráhy Deutsche Bahn poprvé ukázala veřejnosti Škoda Transportation. Německému dopravci má dodat celkem šest lokomotiv. Pro tuzemského výrobce může jít o průlomovou zakázku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J47i86r12k82a 19D89v93o55ř71á47k 4445330403288

Co je platné předělávat kus tratě na 200 km, když to končí obloukem s poloviční možnou rychlostí.

0/0
29.6.2016 14:44

J72a24n 62C34e47p97e94k 1774566940

Bude Deutsche Bahn také platit pokutu za pozdní dodávku?

+1/0
28.6.2016 11:29

S76t76e15p47a93n 13T20o14t53h 8318559425288

fotka číslo 5 je k popukání... 4/5 fotky jsou sloupy a jen v průzoru je vidět kousek 380ky :-/

0/0
28.6.2016 9:37

J45a84n 31C98e27p72e19k 1224606780

jj fotka č 5 je přímo perla a zralá na nějakou světovou foto soutěž.

0/0
28.6.2016 11:32

P92e82t29r 82K50o17r15b46e32l 9336777440212

6? Prostě průlom.

+1/−5
27.6.2016 22:27

P93e26t98r 76K69o66r27b91e33l 9686137580792

Jeden podobný se už konal na Slovensku ne?

0/0
28.6.2016 9:25

J52i62r58k20a 19D55v76o87ř73á83k 4905590343608

To je pravda, ale od slovenské zakázky si nikdo neslibuje pronikání na "západní" trh.

0/0
29.6.2016 15:09

J48a36n 58J77e38m78e83l75k92a 1945730

A ta může jezdit více než 120 v Německu?

+3/0
27.6.2016 22:24

O11t65a62k93a16r 58V25a32l24e81k 6766292745962

Zkusebni okruh NENI ve Velimi.

0/−10
27.6.2016 19:07

L29i67b41o66r 88V66e23s88e39l27ý 2489776532332

Bych to tak nehrotil, protože oficiálně se to tam jmenuje Zkušební centrum VUZ Velim.

+19/0
27.6.2016 19:13
Foto

B29r76o25n13i80s80l40a70v 11G93a78b19r89y92š 2712659421

Jo, stejná blbost jako s "ostravským" letištěm, které v Ostravě vůbec neleží... ;-D

0/−2
27.6.2016 21:58

O76t43a54k23a96r 16V56a28l97e54k 6426342955152

Hlavní sídlo správy okruhu je v Cerhenicích. Okruh zasahuje do okraje území obcí Velim, Cerhenice, Vrbová Lhota, Ratenice, do jižního předměstí Poděbrad(katastrální území Přední Lhota a Kluk) a do obce Pňov-Předhradí (katastrální území Klipec). Mezi vnitřním a vnějším okruhem je sídelní část obce Sokoleč.

+1/0
28.6.2016 5:51

M48a45r35e91k 96H42r98u74b50y 6767522521378

Budou Nemci take platit kdyz zadne lokomotivy nedostanou? ;-):-P

+13/0
27.6.2016 18:39

M87a44r48t39i86n 60H61o62u43b48a 6693351679428

asi je dostanou. protoze nepotrebuji homologaci na 200km/h, ale papirove maji byt na 189km/h

0/0
27.6.2016 21:30

R95a20d96i22m 91V47e57n58g13l22a24ř 3882237181139

Je smutné, že dokážeme vyrobit lokomotivu, která umí jet 200km/h a u nás se jezdí pouze max. 160km/h.

+12/0
27.6.2016 17:52

J67a58n 49N92o87v44á68k 8670736397910

Pokud je každých 30 km zastávka, tak na té max. rychlosti vůbec nezáleží.

+2/−12
27.6.2016 17:58

M85a12r50t16i62n 72K51a76r56á71s97e58k 9628673708648

Ne kazdy vlak ma zastavku co 30 km. Kdyby pendolina mely trat na 230 a ne na 120 - 160, tak by treba cesta z ostravy do prahy byla vyrazne kratsi...

+14/0
27.6.2016 18:06

L62i79b48o69r 14V66e61s93e66l87ý 2179926852382

No jo, ale to už je pak potřeba oddělit pomalé a často zastavující vlaky od těch rychlých, jinak dostane kapacita na pr...

0/0
27.6.2016 18:13

P60a57v28e14l 12M87o90r38a81v32e12c 3212679952158

Ano, k tomu slouží VRT. Případně 4kolejné tratě. Na západě u velkých měst standard, u nás nikde.

+9/−1
27.6.2016 20:53

M85i97l25a40n 71M69u18s21i71l 4303311482695

A že těch velkých měst v ČR je..jedno :-P

0/0
29.6.2016 19:30

J67a91r67o83m25í62r 15K20r51á68l 4810429134159

A které nádraží, nebo zastávka umožňují průjezd aspoň těch 120 ?

0/−7
27.6.2016 19:17

P61e43t66r 26K74e33i21s43l84e94r 6351882332744

V jedné diskuzi ohledně Studénky jsem se setkal s jakýmsi "sporem", kdy jeden diskutující tvrdil, že přes tuto stanici se jezdí 140km/hod, druhý, že je přes ní dovoleno 160km/hod... takže i kdyby to bylo "jen" těch 140, tak je jisté, že těch stanic bude mnohem, ale mnohem více...

+4/0
27.6.2016 19:32

J58a12r72o40m28í82r 27K20r11á80l 4720969384229

Něco jiného je konstrukční rychlost, něco jiného povolená.

+2/0
27.6.2016 22:09

M27i23r10o77s65l59a65v 51G88r86o27s42s18m33a35n51n 8182919504

Tak to mám vysvětlete. Jen když to vezmu z Prahy na východ, tak 120 a víc už se projíždí Kyje, Dolní Počernice, Běchovice, Běchovice-střed, Klánovice, takže úplně všechny zastávky a stanice v Praze za Libní.

0/0
28.6.2016 1:06

M70a34r56t43i92n 19K37o55ž58í70n 1365976911160

Na trati Brno - Břeclav projíždějí Railjety a EC vedené Krysami a Messerschmitty stanice rychlostí 160km/h běžně.

+13/0
27.6.2016 19:45

J32i37ř59í 20K57o45c12u94r73e67k 6265744305238

Minimálně Olomouc je stavěná na 160. Ovšem je otázka, zda má smysl tady projíždět.

+1/0
27.6.2016 20:12

L62i39b88o14r 86V74e14s18e37l93ý 2349196182952

Stačí nahlédnout do mapy na http://provoz.szdc.cz/portal/Show.aspx?path=/Data/Mapy/rychlosti.pdf a uvidíte, jak je to s rychlostmi na jednotlivých tratích.

+3/−1
27.6.2016 20:16

J77o89s85e58f 62V98o53s26i85c49k38y 4293337156423

To nic neni ! Po te nehode u Hranice, lid navrhoval, aby u nas rychliky jezdily pouze 40 km/h!

0/0
27.6.2016 21:51

J97i79r20k56a 75D61v39o74ř40á79k 4285510923488

Některý druhy lidi budou chtít aby z bezpečnostních důvodů i letadla lítala 40 km/h.

0/0
29.6.2016 13:33

M55a33r82t40i92n 66K78o42l17l65e33r 7451713525394

Dřív ta mapa byla lepší, když tam byly rychlosti zvlášť pro naklápěcí vlaky. Takhle to vypadá, že úsek Rokycany - Beroun je na 160, přitom tam 90 % vlaků jezdí 120.

+1/0
27.6.2016 22:19
Foto

O51n86d30r87e31j 87V65a15l85o13u63s78e19k 4750121867471

Hmm, to schéma je dost vzdálené realitě - na trati Benešov - Praha se nikdy 140 jezdit nebude a na druhou stranu u Křižanova po rekonstrukci jsem viděl i rychlostník 145km/h

0/0
27.6.2016 22:23

J24i50r54k68a 20D77v40o66ř86á74k 4965780623188

Samozřejmě nestačí.X Z té mapy vůbec nevyčtete rychlosti, kterými lze po té trati jezdit. Leckterý oblouk má na rychlost drastické omezení, ve městě prakticky nezměnitelné. To je v Tabulkách traťových poměrů, které SŽDC nezveřejňuje. Podle téhle mapy vyčtete tak leda zábrzdnou vzdálenost a na jakou rychlost je postavené zabezpečení, tj. jak daleko jsou od sebe "semafory".

0/0
29.6.2016 14:37

J81a95n 67M74a55c82e78k 3494181132453

Řádově desítky nádraží.

0/0
27.6.2016 21:19
Foto

M61i52c70h78a23l 37S31m61í69t65k61a 8754364633496

Kolín 155 km/h

0/0
28.6.2016 7:23

V16l46a76d28a54n 37Č55e46r76n14ý 8222966493786

"Kdyby pendolina mely trat na 230 a ne na 120 - 160, tak by treba cesta z ostravy do prahy byla vyrazne kratsi..."

No vidíte... a já jsem přesvědčen, že kdyby jakýkoliv vlak jezdil na jakékoliv trati jakoukoliv rychlostí, trať vždycky zůstane stejně dlouhá a kratší nikdy nebude. ;-)

+3/0
28.6.2016 6:23

M64a27r82t78i23n 37H97o89u57b82a 6383451359908

smutne je, ze skoda nedokaze dodat takovou lokomotivu, jakou si zakaznik obejdnal. konkretne tra CD pozadovaly lokomotivu schvalenou k provozu v D, PL, HU, SK, A.

Lokomotivy jsou dodan, zaplacene, ... ale neschvalene k provozu

+3/0
27.6.2016 18:54

M38i68l67a46n 22M85u26s26i73l 4813481952545

Pokud vím, tak homologace od Škody jsou kompletní a brzdí to akorát homologace přímo pro ČD v Německu

0/0
29.6.2016 19:32

T49o94m58á45š 65C36h20v80a26s75t43e41k 4903296960773

no ještě smutnější je, že i těch 160 je na dost úsecích jen sci-fi...

0/0
27.6.2016 19:20

J10i67ř70í 96K92o65c76u93r93e63k 6215644515958

Bylo to smutné, že jsme v 70. letech vyváželi lokomotivy na 200 km/h a přitom se u nás smělo jezdit jen 120 km/h a to v jediném úseku.

+5/0
27.6.2016 20:24

J54a49r70e20k 36K97a84l71i17v38o44d88a 7396273411776

Který to byl?

0/0
28.6.2016 7:24

J17a57n 48J22e59m43e85l51k60a 1715940

Třeba Brno Břeclav má i mimoúrovňové přejezdy. Tak nevím co brání.. Jinak je třeba poděkovat Klausovi.

+1/0
27.6.2016 22:26

J90i74r68k43a 54D13v31o80ř79á30k 4355760103328

Některé přejezdy se nedají předělat na mimoúrovňové snadno. Některé z nich lze prostě zrušit, ale k některým by se musely udělat za opravdu velké peníze nájezdy, kvůli kterým by se musely vykupovat a bourat domy, a to je dost problém.

0/0
29.6.2016 14:42

J59u95r59a 69D93z79u15r86i64k 7281311340

Proč chybí na čelní masce logo Škoda?

+6/−1
27.6.2016 17:27

J34i64ř75í 42H23o70v24o48r50k85a 8657776722935

přeci se DB nebudou chlubit nákupy z "divokého" východu

+5/−1
27.6.2016 18:24

J98u10r52a 45D56z27u81r88i55k 7541381280

Tady je něco špatně. Nejsme žádná China.

+1/0
27.6.2016 19:08

J30i86r54k37a 85D81v91o40ř79á68k 4535820683388

To nejsme. Dzurik není čínské jméno a majitel Škodovky je formálně z Kypru.

0/0
29.6.2016 15:11

M35a90r27t34i58n 52K36y73p95r 2882555814254

DB se nechlubí ani nákupy z nedivokého západu, Na Vectronech pro DB taky logo Siemens nenajdete. Konec konců nenajdete ho ani na Vectronech pro ČD Cargo.

+5/0
27.6.2016 20:04

J27i23r59k30a 24D91v27o22ř35á52k 4925440783238

Ale ano, najdete! ;-D To že tam není barevně namalované neznamená že tam není. Mrkněte se na plechy nad nárazníkama, copak to tam máme z výroby vyřezané tak že to provozovatel nemůže zamalovyt? ;-D www.wikiwand.com/it/Locomotiva_Siemens_Vectron

0/0
29.6.2016 13:28

J37i16ř70í 23J70u53r25á47š23e44k 8727845100927

Protoze je Skodovka OEM vyrobce s OEM vlastniky :-)

0/0
27.6.2016 18:48

P38a69v29e78l 43Š54m28í44d90e23k 6709670513248

Nápis Škoda tam je ale na boku důležité je DB, když to jezdí v Německu

+5/0
27.6.2016 18:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.