Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Škoda ukázala lokomotivu Emil Zátopek pro Deutsche Bahn

Novou lokomotivu Emil Zátopek ve verzi pro německé státní dráhy Deutsche Bahn poprvé ukázala veřejnosti Škoda Transportation. Německému dopravci má dodat celkem šest lokomotiv. Pro tuzemského výrobce může jít o průlomovou zakázku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84i49r52k24a 21D35v52o11ř89á95k 4575790423558

Co je platné předělávat kus tratě na 200 km, když to končí obloukem s poloviční možnou rychlostí.

0/0
29.6.2016 14:44

J89a71n 80C25e18p16e52k 1304476940

Bude Deutsche Bahn také platit pokutu za pozdní dodávku?

+1/0
28.6.2016 11:29

S91t24e68p13a49n 30T98o23t21h 8848989605918

fotka číslo 5 je k popukání... 4/5 fotky jsou sloupy a jen v průzoru je vidět kousek 380ky :-/

0/0
28.6.2016 9:37

J59a22n 27C78e25p30e81k 1534306890

jj fotka č 5 je přímo perla a zralá na nějakou světovou foto soutěž.

0/0
28.6.2016 11:32

P85e52t19r 87K28o32r76b87e78l 9966327750252

6? Prostě průlom.

+1/−5
27.6.2016 22:27

P42e38t42r 86K56o36r80b28e44l 9146727300322

Jeden podobný se už konal na Slovensku ne?

0/0
28.6.2016 9:25

J58i93r34k51a 31D73v19o70ř47á22k 4625770883358

To je pravda, ale od slovenské zakázky si nikdo neslibuje pronikání na "západní" trh.

0/0
29.6.2016 15:09

J92a61n 32J71e23m61e89l50k62a 1815910

A ta může jezdit více než 120 v Německu?

+3/0
27.6.2016 22:24

O49t66a73k63a14r 33V74a83l54e12k 6536392845722

Zkusebni okruh NENI ve Velimi.

0/−10
27.6.2016 19:07

L79i54b50o33r 67V93e73s92e58l90ý 2929506512502

Bych to tak nehrotil, protože oficiálně se to tam jmenuje Zkušební centrum VUZ Velim.

+19/0
27.6.2016 19:13
Foto

B57r19o95n13i82s87l48a81v 69G13a73b58r57y54š 2242509481

Jo, stejná blbost jako s "ostravským" letištěm, které v Ostravě vůbec neleží... ;-D

0/−2
27.6.2016 21:58

O59t77a42k38a88r 19V95a21l58e34k 6546912795152

Hlavní sídlo správy okruhu je v Cerhenicích. Okruh zasahuje do okraje území obcí Velim, Cerhenice, Vrbová Lhota, Ratenice, do jižního předměstí Poděbrad(katastrální území Přední Lhota a Kluk) a do obce Pňov-Předhradí (katastrální území Klipec). Mezi vnitřním a vnějším okruhem je sídelní část obce Sokoleč.

+1/0
28.6.2016 5:51

M23a39r34e41k 14H54r44u43b80y 6887902151688

Budou Nemci take platit kdyz zadne lokomotivy nedostanou? ;-):-P

+13/0
27.6.2016 18:39

M62a63r30t24i44n 13H75o52u12b91a 6723251799168

asi je dostanou. protoze nepotrebuji homologaci na 200km/h, ale papirove maji byt na 189km/h

0/0
27.6.2016 21:30

R93a85d75i89m 56V24e20n92g53l44a24ř 3882197431159

Je smutné, že dokážeme vyrobit lokomotivu, která umí jet 200km/h a u nás se jezdí pouze max. 160km/h.

+12/0
27.6.2016 17:52

J42a97n 56N98o27v90á52k 8940706337760

Pokud je každých 30 km zastávka, tak na té max. rychlosti vůbec nezáleží.

+2/−12
27.6.2016 17:58

M45a11r46t86i32n 49K41a38r63á36s85e12k 9248243218478

Ne kazdy vlak ma zastavku co 30 km. Kdyby pendolina mely trat na 230 a ne na 120 - 160, tak by treba cesta z ostravy do prahy byla vyrazne kratsi...

+14/0
27.6.2016 18:06

L52i37b70o10r 87V86e43s67e85l39ý 2269326172752

No jo, ale to už je pak potřeba oddělit pomalé a často zastavující vlaky od těch rychlých, jinak dostane kapacita na pr...

0/0
27.6.2016 18:13

P94a33v93e85l 90M42o57r52a96v37e66c 3682129752778

Ano, k tomu slouží VRT. Případně 4kolejné tratě. Na západě u velkých měst standard, u nás nikde.

+9/−1
27.6.2016 20:53

M71i70l96a12n 75M41u56s27i95l 4163441222595

A že těch velkých měst v ČR je..jedno :-P

0/0
29.6.2016 19:30

J53a63r62o11m21í40r 29K19r17á90l 4290349564199

A které nádraží, nebo zastávka umožňují průjezd aspoň těch 120 ?

0/−7
27.6.2016 19:17

P78e27t13r 60K29e73i64s20l60e54r 6611192732294

V jedné diskuzi ohledně Studénky jsem se setkal s jakýmsi "sporem", kdy jeden diskutující tvrdil, že přes tuto stanici se jezdí 140km/hod, druhý, že je přes ní dovoleno 160km/hod... takže i kdyby to bylo "jen" těch 140, tak je jisté, že těch stanic bude mnohem, ale mnohem více...

+4/0
27.6.2016 19:32

J90a47r68o93m36í22r 40K46r83á12l 4160109634479

Něco jiného je konstrukční rychlost, něco jiného povolená.

+2/0
27.6.2016 22:09

M51i60r88o20s55l17a98v 18G27r87o41s60s40m78a98n52n 8502669774

Tak to mám vysvětlete. Jen když to vezmu z Prahy na východ, tak 120 a víc už se projíždí Kyje, Dolní Počernice, Běchovice, Běchovice-střed, Klánovice, takže úplně všechny zastávky a stanice v Praze za Libní.

0/0
28.6.2016 1:06

M19a45r87t10i81n 65K62o82ž66í86n 1655756261670

Na trati Brno - Břeclav projíždějí Railjety a EC vedené Krysami a Messerschmitty stanice rychlostí 160km/h běžně.

+13/0
27.6.2016 19:45

J64i55ř23í 12K11o30c62u72r83e47k 6595754475808

Minimálně Olomouc je stavěná na 160. Ovšem je otázka, zda má smysl tady projíždět.

+1/0
27.6.2016 20:12

L78i16b14o13r 63V59e95s68e42l24ý 2119206732502

Stačí nahlédnout do mapy na http://provoz.szdc.cz/portal/Show.aspx?path=/Data/Mapy/rychlosti.pdf a uvidíte, jak je to s rychlostmi na jednotlivých tratích.

+3/−1
27.6.2016 20:16

J45o35s59e11f 74V84o23s21i43c95k37y 4643767886813

To nic neni ! Po te nehode u Hranice, lid navrhoval, aby u nas rychliky jezdily pouze 40 km/h!

0/0
27.6.2016 21:51

J24i26r43k15a 85D44v85o18ř59á71k 4235140153598

Některý druhy lidi budou chtít aby z bezpečnostních důvodů i letadla lítala 40 km/h.

0/0
29.6.2016 13:33

M53a69r85t28i52n 98K42o11l34l26e45r 7151933915924

Dřív ta mapa byla lepší, když tam byly rychlosti zvlášť pro naklápěcí vlaky. Takhle to vypadá, že úsek Rokycany - Beroun je na 160, přitom tam 90 % vlaků jezdí 120.

+1/0
27.6.2016 22:19
Foto

O68n67d31r41e91j 53V41a85l92o39u45s59e89k 4730921257231

Hmm, to schéma je dost vzdálené realitě - na trati Benešov - Praha se nikdy 140 jezdit nebude a na druhou stranu u Křižanova po rekonstrukci jsem viděl i rychlostník 145km/h

0/0
27.6.2016 22:23

J10i17r38k46a 82D93v89o69ř39á25k 4835420803698

Samozřejmě nestačí.X Z té mapy vůbec nevyčtete rychlosti, kterými lze po té trati jezdit. Leckterý oblouk má na rychlost drastické omezení, ve městě prakticky nezměnitelné. To je v Tabulkách traťových poměrů, které SŽDC nezveřejňuje. Podle téhle mapy vyčtete tak leda zábrzdnou vzdálenost a na jakou rychlost je postavené zabezpečení, tj. jak daleko jsou od sebe "semafory".

0/0
29.6.2016 14:37

J98a79n 23M66a77c53e46k 3824271612263

Řádově desítky nádraží.

0/0
27.6.2016 21:19
Foto

M53i41c58h68a96l 51S44m51í52t89k80a 8914844403316

Kolín 155 km/h

0/0
28.6.2016 7:23

V48l47a11d82a12n 70Č19e96r64n88ý 8902926783576

"Kdyby pendolina mely trat na 230 a ne na 120 - 160, tak by treba cesta z ostravy do prahy byla vyrazne kratsi..."

No vidíte... a já jsem přesvědčen, že kdyby jakýkoliv vlak jezdil na jakékoliv trati jakoukoliv rychlostí, trať vždycky zůstane stejně dlouhá a kratší nikdy nebude. ;-)

+3/0
28.6.2016 6:23

M44a56r70t55i28n 31H77o45u38b79a 6553851899458

smutne je, ze skoda nedokaze dodat takovou lokomotivu, jakou si zakaznik obejdnal. konkretne tra CD pozadovaly lokomotivu schvalenou k provozu v D, PL, HU, SK, A.

Lokomotivy jsou dodan, zaplacene, ... ale neschvalene k provozu

+3/0
27.6.2016 18:54

M27i55l89a42n 74M92u22s25i44l 4793591422515

Pokud vím, tak homologace od Škody jsou kompletní a brzdí to akorát homologace přímo pro ČD v Německu

0/0
29.6.2016 19:32

T70o48m71á41š 62C53h58v72a41s46t45e24k 4833126260683

no ještě smutnější je, že i těch 160 je na dost úsecích jen sci-fi...

0/0
27.6.2016 19:20

J65i54ř31í 24K32o16c28u70r44e13k 6465824505438

Bylo to smutné, že jsme v 70. letech vyváželi lokomotivy na 200 km/h a přitom se u nás smělo jezdit jen 120 km/h a to v jediném úseku.

+5/0
27.6.2016 20:24

J54a21r48e70k 44K93a66l41i83v53o37d91a 7686823571956

Který to byl?

0/0
28.6.2016 7:24

J39a77n 38J23e27m20e93l87k29a 1565250

Třeba Brno Břeclav má i mimoúrovňové přejezdy. Tak nevím co brání.. Jinak je třeba poděkovat Klausovi.

+1/0
27.6.2016 22:26

J65i23r90k18a 54D36v58o94ř12á68k 4725620553338

Některé přejezdy se nedají předělat na mimoúrovňové snadno. Některé z nich lze prostě zrušit, ale k některým by se musely udělat za opravdu velké peníze nájezdy, kvůli kterým by se musely vykupovat a bourat domy, a to je dost problém.

0/0
29.6.2016 14:42

J71u86r89a 39D77z77u35r11i60k 7541491520

Proč chybí na čelní masce logo Škoda?

+6/−1
27.6.2016 17:27

J72i15ř41í 93H38o76v56o73r19k25a 8277406452825

přeci se DB nebudou chlubit nákupy z "divokého" východu

+5/−1
27.6.2016 18:24

J24u56r97a 11D37z18u65r59i70k 7861321110

Tady je něco špatně. Nejsme žádná China.

+1/0
27.6.2016 19:08

J39i26r46k86a 87D89v57o10ř85á16k 4315960363778

To nejsme. Dzurik není čínské jméno a majitel Škodovky je formálně z Kypru.

0/0
29.6.2016 15:11

M34a78r76t96i76n 73K22y47p41r 2512865144554

DB se nechlubí ani nákupy z nedivokého západu, Na Vectronech pro DB taky logo Siemens nenajdete. Konec konců nenajdete ho ani na Vectronech pro ČD Cargo.

+5/0
27.6.2016 20:04

J48i25r63k48a 81D32v51o53ř55á43k 4925770393528

Ale ano, najdete! ;-D To že tam není barevně namalované neznamená že tam není. Mrkněte se na plechy nad nárazníkama, copak to tam máme z výroby vyřezané tak že to provozovatel nemůže zamalovyt? ;-D www.wikiwand.com/it/Locomotiva_Siemens_Vectron

0/0
29.6.2016 13:28

J55i35ř23í 69J91u78r40á80š86e35k 8917195340337

Protoze je Skodovka OEM vyrobce s OEM vlastniky :-)

0/0
27.6.2016 18:48

P64a14v98e54l 45Š12m52í53d47e89k 6669570543558

Nápis Škoda tam je ale na boku důležité je DB, když to jezdí v Německu

+5/0
27.6.2016 18:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.