- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ceny za prepravu tlaci dolu hlavne nemecke, francouzske a rakouske firmy. Dusledek tohoto pozadavku bude mit hlavne dopad na firmy vyse uvedenych statu
Takže máme sice v EU volný pohyb na trhu práce, ale některé země (Francie, Německo) jej svými podmínkami omezují a jen Británie to řešila férově, vystoupením. Na jedné straně vyčítá Německo Řecku vysoké mzdy a na druhé straně je vyžaduje. To jsou ty paradoxy.
Doufám, že u kamionů to skončí, nerad bych aby až poletím s ČSA do Španělska byl můj let zastaven a vyšetřován jestli má pilot francouzský plat.
A to tam ti Francouzi nemají žádného ombudsmana?
No jasne, misto aby pridali ridicum vice penez, tak doporucuji zdrzovaci taktiku
Pro českého čtenáře se vše musí přepočítávat na koruny a Fabie?
Toto je integrace Evropy. Stejné mzdy, stejné ceny. Že to nějak u nás nejde? Někdo těch 400 mld., které odejdou ročně do zahraničí v podobě divident, musí zaplatit.
A nikdy to nešlo. Už i za první republiky z nás dělaly naše geniální vlády levné otroky a lidi odcházeli na západ za lepším výdělkem.
Nějak se nám to v EU nedaří. Sociální rozdíly mezi jednotlivými zeměmi jsou stále hodně velké. Při stejné produktivitě práce a nákladech na ní by měli být lídé v hrubém placeni přibližně stejně. Jinou otázkou je potom daňová politika každého jednotlivého státu.
Nejhorší je, že je to vše politika a s produktivitou práce to nemá nic společného. Přesně tyto rozdíly ničí a rozvrací EU a Singer se nám všem směje do očí, že vymyslel geniální růstové opatření, které využívají rozvojové ekonomiky 3 světa. EU se rozpadne a my půjdeme zpět na východ, kam patříme. Dnes o tom všem hezky mluvil Pithart na ČT24.