Diskuze

Francie se brání levným řidičům z východu. Musí brát aspoň 50 tisíc

Od 1. července budou muset zahraniční kamioňáci a řidiči autobusů při kontrolách na francouzských silnicích složitě prokazovat, že berou alespoň padesát tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ceny za prepravu tlaci dolu hlavne nemecke, francouzske a rakouske firmy. Dusledek tohoto pozadavku bude mit hlavne dopad na firmy vyse uvedenych statu

0 0
možnosti
Foto

nová forma cla...Nic jiného to není...

0 0
možnosti

J29a31n 70F77r30o39l63í66k

30. 6. 2016 11:28

Takže máme sice v EU volný pohyb na trhu práce, ale některé země (Francie, Německo) jej svými podmínkami omezují a jen Británie to řešila férově, vystoupením. Na jedné straně vyčítá Německo Řecku vysoké mzdy a na druhé straně je vyžaduje. To jsou ty paradoxy.;-D

2 1
možnosti

Doufám, že u kamionů to skončí, nerad bych aby až poletím s ČSA do Španělska byl můj let zastaven a vyšetřován jestli má pilot francouzský plat.

2 1
možnosti

A to tam ti Francouzi nemají žádného ombudsmana?

0 0
možnosti

No jasne, misto aby pridali ridicum vice penez, tak doporucuji zdrzovaci taktiku ;-O

1 2
možnosti

Pro českého čtenáře se vše musí přepočítávat na koruny a Fabie?

0 1
možnosti

Toto je integrace Evropy. Stejné mzdy, stejné ceny. Že to nějak u nás nejde? Někdo těch 400 mld., které odejdou ročně do zahraničí v podobě divident, musí zaplatit.

4 1
možnosti

J56o49s39e33f 55H47a89l62o

30. 6. 2016 2:03

A nikdy to nešlo. Už i za první republiky z nás dělaly naše geniální vlády levné otroky a lidi odcházeli na západ za lepším výdělkem.

1 4
možnosti

Nějak se nám to v EU nedaří. Sociální rozdíly mezi jednotlivými zeměmi jsou stále hodně velké. Při stejné produktivitě práce a nákladech na ní by měli být lídé v hrubém placeni přibližně stejně. Jinou otázkou je potom daňová politika každého jednotlivého státu.

4 0
možnosti

J43o81s25e96f 71H40a11l14o

30. 6. 2016 1:55

Nejhorší je, že je to vše politika a s produktivitou práce to nemá nic společného. Přesně tyto rozdíly ničí a rozvrací EU a Singer se nám všem směje do očí, že vymyslel geniální růstové opatření, které využívají rozvojové ekonomiky 3 světa. EU se rozpadne a my půjdeme zpět na východ, kam patříme. Dnes o tom všem hezky mluvil Pithart na ČT24.

3 0
možnosti