- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdá se, že jako jediný zde v diskuzi jsem s Nobless line v poslední době jel a s jejich službami jsem naprosto spokojen. Řidiči rozhodně protivní nejsou, naopak. A to, že cestující nenechají kalit v restauraci po půlnoci mi přijde jako plus, aspoň se vypotácejí po dlouhé době v relativně rozumnou hodinu.
Smutný je, že takováhle výbava by měla být v roce 2016 pro dálkové autobusy civilizovaným standardem. A není...
Spíš bych řekl, že v roce 2016 by dálkové (mezinárodní) autobusy v civilizovaném světě vůbec neměly existovat.
Proč existují? Protože jsou (často) nejlevnější. V ničem jiném - komfort, rychlost, bezpečí - nemohou vlakům a letadlům konkurovat. A pokud mají být levné, tak pochopitelně musí nacpat do vozu maximum cestujících.
kdyz pres noc do Svycarska, tak nejradsi luzkovym vozem.
I ten nejluxusnejsi autobus je porad jenom autobus.
A já už myslel, že nejluxusnější autobus je pomeranč...
Uz od pohledu vidim ze mista na nohy je tam malo - Kdyby si naproti mne sednul nekdo stejne velky (a to mam jen 190cm, coz dnes neni uz zadna vyska) tak si ani nenatahnu nohy. Usporadani proti sobe mi prijde uplne nanic pokud se clovek chce vyspat.
Aha - tak asi lepsi se nejdriv podivat na video a pak psat koment. No kazdopadne nejlepsi je pro urostlejsi postavy rozhodne mit 2 sedacky. Jel jsem parkrat takhle autobusem (DB coz jsou taky luxusni pomerne) a pokud si vedle sebe sednou 2 urostlejsi postavy tak je to o nicem. Nejlepsi klid ma clovek kdyz sedi sam a muze se rozvalit.
Ten patla, co vybral ozvuceni videa musi byt hluchy...
Já teda hledal let, ale přímý let jsem nenašel a s mezipřístáním to bylo od 5 do 20tis. A cesta trvala i 36hod
Protože malé Švýcarsko má minimálně 3 mnohem významnější letiště: zkuste let do Zürichu - z tamního letiště jste v centru Bernu vlakem za 1:10 až 1:20h v půlhodinovém taktu. Případně let do Ženevy nebo Basileje, odtamtud se taky vlakem pod 2 hodiny dostanete.
Takhle nějak si představuji, že by to mělo vypadat v každém vagonu ČD.
Nevím, kde autor vycucal tu cenu FlixBusu - stojí to přes tisícovku, 1108 - 1438 Kč a s dvouapůl hodinovým čekáním ve Frankfutru. U Nobless Line to zase není 1500 ale 1900. pokud tedy píše o trase Praha - Bern.
to je zas info stara jak svet, no a i kdyby tak porad je to autobus, ktery ma ctyri kola a jede po silnici maximalne stovkou.
Hlavně, jestli je to taky Noob less. To se pak připlatit vyplatí každopádně.