Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Korean Air začal létat do Prahy s nejnovějším jumbem

Korean Air od pátku rozšířil svoji kapacitu v letadlech mezi Soulem a Prahou. Čtyřikrát týdně bude na lince létat s nejnovějším přírůstkem ve flotile, modernizovanou verzí legendárního jumba, Boeingem 747-8i. Na pražské Ruzyni jej v sobotu přivítala slavnostní vodní brána.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P33a29t13r98i61k 47E64g77e41r 2288500119521

My jsme rádi, že máme jen Emirates A380-800 víte co všechno musíme za 45 minut zvládnout?

0/0
4.7.2016 9:16

F82r32a16n20t90i16š54e64k 90M46ü96l20l95e20r 2553622439728

https://youtu.be/QcZg3ZaV1mI

0/0
4.7.2016 7:25

D42a97n 27S26v87o54b58o88d39a 9410910535756

16% uspora paliva zni hodne dobre (pokud je to realna hodnota)

+1/0
3.7.2016 19:04

P50e90t45r 68S12u27c76h71ý 1848779234686

Boeing a Airbus nejsou až takovou konkurencí, která by se přetahovala o zákazníky. Letecká společnost nakoupí od toho, od koho má i zbytek letadel - už i kvůli servisování.

0/−2
3.7.2016 17:09

J37o65s11e50f 51R53i32c78h84t76e67r 9546655167283

plácáš nesmysly

+2/0
3.7.2016 20:41

J64a42n 27C25e32p97e92k 1314696140

Tak to jste hodně plácnul, taková Lufthansa má třeba letadla ve velkých počtech od obou výrobců. :-)

0/0
4.7.2016 8:54

M73i86c60h25a95l 70M22i49l13l28e26r 9916872879882

jo, tak proto Emirates maji Airbus 330, 340, 380 a celou radou Boeingu 777

Qantas ma A330 a 380 a B737, 747, 717 a u sveho lowcostu Jetstar A 320, 330 a B787

Lufthansa ma A 320, 330, 340, 380 a B737, 747

British Airways maji A319, 320, 321, 380 a B747, 767, 777 a 787

;-)

0/0
4.7.2016 16:32

M48a30r96e64k 23K76l24u46f21a 3578164524606

Na co vodní slavobrána? S jumbem sem Korean Air létali už v minulosti pravidelně ... To, že je to novější model, není nic zázračného nebo nového .... :-/

+1/−1
3.7.2016 16:17

J96o45s39e72f 79R80i46c79h45t27e68r 9806965417263

je to novej typ jumba, dostatečně odlišnej aby zasloužil slavobránu. delší trup, jiný křídlo, jiný motory, novej interiér,... v mnoha ohledech je to prakticky nový letadlo

+3/0
3.7.2016 20:43

V13l98a47d49i39m37í42r 59P71r33í14k90a95z72s23k14ý 4473633698878

Hlavne ho slavobranou privitali uz v patek1.7. V patek jsem to sledoval z rolujiciho letadla. V sobotu jsem nic takove nevidel. A to jsem se koukal ze stolove hory! ;-D

0/0
3.7.2016 8:30

J15i82ř86í 28H17r16a52d67e84c 2794942411786

Nove Jumbo je urcite tissi, nez starsi verze, ovsem verze Lufthansy ma v economy strasne malo mista, jak pise pan Skokan nize. Economy obecne mistem neoplyva, ale Lufthansa mistem fakt setri. Jestli chce nejaky nadsenec vyzkouset, Korean ma ve stejnem letadle mista podstatne vice.

+3/0
2.7.2016 18:56

P81e30t18r 58H67o12r31s69k13ý 9785103568766

A já jsem si říkal co mi to odpoledne přeletělo nad hlavou.. :)

0/0
2.7.2016 18:14

A54n82t72o13n64i43n 43B70l37a96z26e60k 4308312317891

Stejne je Jumbo nejhezci letadlo.R^

+12/0
2.7.2016 17:33

I90v86o 52Z18d59e26b89o92r94s87k94ý 3663661450781

Jediné co vás může omluvit, když místopřísežně prohlásíte, že jste v životě neviděl Lockheed L1049.

0/0
2.7.2016 20:03

A18n28t60o39n96i84n 21B75l39a96z45e21k 4928202417171

Taky pekne.

0/0
3.7.2016 1:56

V80l98a47d23i86m22í13r 67H94o65l82ý 8204691556487

Mněv se nejvíc líbí Me-262

0/0
3.7.2016 22:53

J13o69s61e46f 51R12i70c91h91t16e75r 9766775617803

To letadlo je skutečná vzácnost, protože ho má jen Lufthansa, Korean a Air China. A asi to tak i zůstane, za poslední 4 roky už žádná nová objednávka.

+1/0
2.7.2016 17:26

P77e10t83r 55S86k85o66k96a65n 3309159563709

Letel jsem s timto letadlem pred 2 tydny na trase Frankfurt-Buenos Aires. Je to pekne letadlo - muj prvni transatlanticky let probehl bez problemu. Ale stejne pokud clovek je vyssi postavy tak je tam v economy malo mista na nohy - pokud clovek nezabookuje par mist kde je to lepsi.

+4/−1
2.7.2016 14:38

K19a84r98e60l 27M12o64k79r31y95k 3246308893

souhlas! letěl jsem Auckland - Seoul a trošku více pohodlí jsem měl jen díky rezervaci místa v zadní části....jinak je to prakticky stejné jako v 737 a pod. co se roztečí sedadel týče!

+1/0
2.7.2016 14:55

P86e46t21r 18S20k83o70k76a35n 3609319163389

No je to dost bida - obzvlast kdyz v tom clovek stravi 13 hodin :-). Myslim ze by mohli o par cm pridat mezi temi radami na takto dlouhe trasy. Anebo aspon udelat nejakou sekci pro vetsi pasazery - klidne za drobny priplatek.

+2/0
2.7.2016 15:49
Foto

J50i45r48i 68B30i80l68i43n34a 5558840527

Kolik mate mista na nohy zalezi na aerolinkach, ne na vyrobci. Ja nedavno letel z Korejcema Vancouver - Seoul a mista bylo neuveritelne mnoho.

0/0
4.7.2016 7:55

R45o88m29a93n 24V43i81n24š 5350408924981

Je dobře že turisté z Korei a Číny sem létají. Turistický ruch je nejvýhodnější byznis. Palec nahoru R^

+14/0
2.7.2016 14:34

R80o32m10a42n 41V58i47n38š 5210738234441

opr.: byznys.

+1/0
2.7.2016 14:35

T81o37m92á49š 30K53a22p64l33a67n 8483819563413

jsem myslel, že dneska už se všechna velká letadla dělají s winglety, aby se snížila hlučnost

0/0
2.7.2016 14:12

V46o87j34t24ě25c14h 54H68o15r10s46k43ý 7907247351142

Winglety se používají hlavně k snížení odporu. 747-8 používá tzv. "raked wingtip" který je pro dlouhé lety úspornější.

+7/0
2.7.2016 14:24

J17a77n 55P79r78i60c54h30y85s19t49a86l 8591578643

Proc nedokazete napsat takovyto clanek neutralne, bez politiky?

0/−16
2.7.2016 14:10

M83a27r11t49i86n 58K97o39z37á67k 4874490839207

Obávám se, že vy byste viděl politiku i v článku o sklizni jablek.

+19/0
2.7.2016 14:13

P31e49t97r 62S41c14h11w61a66r37z 2781928399936

už to nepij..

+5/0
2.7.2016 14:31

T15o81m54á51š 80T80a40t39í17č13e66k 5890962800488

Asi se mu nelíbí, jak nazývají Letiště Praha-Ruzyně. :-)

+6/0
2.7.2016 15:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.