Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Korean Air začal létat do Prahy s nejnovějším jumbem

Korean Air od pátku rozšířil svoji kapacitu v letadlech mezi Soulem a Prahou. Čtyřikrát týdně bude na lince létat s nejnovějším přírůstkem ve flotile, modernizovanou verzí legendárního jumba, Boeingem 747-8i. Na pražské Ruzyni jej v sobotu přivítala slavnostní vodní brána.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P16a95t14r75i84k 25E89g42e43r 2298720699521

My jsme rádi, že máme jen Emirates A380-800 víte co všechno musíme za 45 minut zvládnout?

0/0
4.7.2016 9:16

F21r11a14n95t73i75š44e86k 87M87ü43l29l42e29r 2743572329168

https://youtu.be/QcZg3ZaV1mI

0/0
4.7.2016 7:25

D58a29n 63S95v33o39b90o13d33a 9860820785716

16% uspora paliva zni hodne dobre (pokud je to realna hodnota)

+1/0
3.7.2016 19:04

P74e93t43r 70S58u40c30h29ý 1118539774276

Boeing a Airbus nejsou až takovou konkurencí, která by se přetahovala o zákazníky. Letecká společnost nakoupí od toho, od koho má i zbytek letadel - už i kvůli servisování.

0/−2
3.7.2016 17:09

J17o70s56e52f 95R25i84c20h22t24e50r 9886255777743

plácáš nesmysly

+2/0
3.7.2016 20:41

J15a70n 51C56e14p19e26k 1674346970

Tak to jste hodně plácnul, taková Lufthansa má třeba letadla ve velkých počtech od obou výrobců. :-)

0/0
4.7.2016 8:54

M57i25c26h12a85l 56M74i85l77l25e68r 9436592379702

jo, tak proto Emirates maji Airbus 330, 340, 380 a celou radou Boeingu 777

Qantas ma A330 a 380 a B737, 747, 717 a u sveho lowcostu Jetstar A 320, 330 a B787

Lufthansa ma A 320, 330, 340, 380 a B737, 747

British Airways maji A319, 320, 321, 380 a B747, 767, 777 a 787

;-)

0/0
4.7.2016 16:32

M97a67r58e59k 53K53l54u80f65a 3258584584956

Na co vodní slavobrána? S jumbem sem Korean Air létali už v minulosti pravidelně ... To, že je to novější model, není nic zázračného nebo nového .... :-/

+1/−1
3.7.2016 16:17

J72o18s90e12f 31R53i47c98h67t18e36r 9666745137473

je to novej typ jumba, dostatečně odlišnej aby zasloužil slavobránu. delší trup, jiný křídlo, jiný motory, novej interiér,... v mnoha ohledech je to prakticky nový letadlo

+3/0
3.7.2016 20:43

V61l15a70d20i24m85í15r 50P66r18í80k53a13z44s59k86ý 4363973788228

Hlavne ho slavobranou privitali uz v patek1.7. V patek jsem to sledoval z rolujiciho letadla. V sobotu jsem nic takove nevidel. A to jsem se koukal ze stolove hory! ;-D

0/0
3.7.2016 8:30

J68i34ř66í 22H16r88a71d39e58c 2324912771506

Nove Jumbo je urcite tissi, nez starsi verze, ovsem verze Lufthansy ma v economy strasne malo mista, jak pise pan Skokan nize. Economy obecne mistem neoplyva, ale Lufthansa mistem fakt setri. Jestli chce nejaky nadsenec vyzkouset, Korean ma ve stejnem letadle mista podstatne vice.

+3/0
2.7.2016 18:56

P17e29t59r 53H48o44r20s67k67ý 9345923508986

A já jsem si říkal co mi to odpoledne přeletělo nad hlavou.. :)

0/0
2.7.2016 18:14

A44n63t18o31n98i68n 95B89l77a36z48e58k 4148342237741

Stejne je Jumbo nejhezci letadlo.R^

+12/0
2.7.2016 17:33

I90v43o 26Z13d13e94b25o10r42s87k63ý 3683541110981

Jediné co vás může omluvit, když místopřísežně prohlásíte, že jste v životě neviděl Lockheed L1049.

0/0
2.7.2016 20:03

A72n71t16o54n17i31n 37B33l32a80z59e39k 4918202947441

Taky pekne.

0/0
3.7.2016 1:56

V19l95a91d75i89m76í47r 95H48o48l17ý 8884201156377

Mněv se nejvíc líbí Me-262

0/0
3.7.2016 22:53

J45o75s36e75f 86R96i79c16h53t63e20r 9926315527653

To letadlo je skutečná vzácnost, protože ho má jen Lufthansa, Korean a Air China. A asi to tak i zůstane, za poslední 4 roky už žádná nová objednávka.

+1/0
2.7.2016 17:26

P32e88t46r 53S53k71o61k35a19n 3949339203159

Letel jsem s timto letadlem pred 2 tydny na trase Frankfurt-Buenos Aires. Je to pekne letadlo - muj prvni transatlanticky let probehl bez problemu. Ale stejne pokud clovek je vyssi postavy tak je tam v economy malo mista na nohy - pokud clovek nezabookuje par mist kde je to lepsi.

+4/−1
2.7.2016 14:38

K67a23r48e22l 27M53o24k62r64y44k 3186468383

souhlas! letěl jsem Auckland - Seoul a trošku více pohodlí jsem měl jen díky rezervaci místa v zadní části....jinak je to prakticky stejné jako v 737 a pod. co se roztečí sedadel týče!

+1/0
2.7.2016 14:55

P89e47t22r 79S83k25o53k81a26n 3289519663609

No je to dost bida - obzvlast kdyz v tom clovek stravi 13 hodin :-). Myslim ze by mohli o par cm pridat mezi temi radami na takto dlouhe trasy. Anebo aspon udelat nejakou sekci pro vetsi pasazery - klidne za drobny priplatek.

+2/0
2.7.2016 15:49
Foto

J64i82r50i 27B79i62l86i73n47a 5398240967

Kolik mate mista na nohy zalezi na aerolinkach, ne na vyrobci. Ja nedavno letel z Korejcema Vancouver - Seoul a mista bylo neuveritelne mnoho.

0/0
4.7.2016 7:55

R75o76m37a12n 66V54i38n16š 5250818244221

Je dobře že turisté z Korei a Číny sem létají. Turistický ruch je nejvýhodnější byznis. Palec nahoru R^

+14/0
2.7.2016 14:34

R39o21m17a65n 33V51i94n95š 5550658874401

opr.: byznys.

+1/0
2.7.2016 14:35

T22o47m63á55š 59K63a51p18l96a82n 8183489253783

jsem myslel, že dneska už se všechna velká letadla dělají s winglety, aby se snížila hlučnost

0/0
2.7.2016 14:12

V58o73j22t59ě45c82h 68H37o87r68s54k30ý 7507957441282

Winglety se používají hlavně k snížení odporu. 747-8 používá tzv. "raked wingtip" který je pro dlouhé lety úspornější.

+7/0
2.7.2016 14:24

J50a19n 88P96r89i29c90h82y56s60t40a15l 8251558133

Proc nedokazete napsat takovyto clanek neutralne, bez politiky?

0/−16
2.7.2016 14:10

M68a50r53t91i31n 83K95o30z15á70k 4844580949107

Obávám se, že vy byste viděl politiku i v článku o sklizni jablek.

+19/0
2.7.2016 14:13

P38e23t54r 72S78c41h97w58a28r88z 2381818399126

už to nepij..

+5/0
2.7.2016 14:31

T83o52m62á21š 41T64a84t79í96č14e23k 5440532870838

Asi se mu nelíbí, jak nazývají Letiště Praha-Ruzyně. :-)

+6/0
2.7.2016 15:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.