Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Korean Air začal létat do Prahy s nejnovějším jumbem

Korean Air od pátku rozšířil svoji kapacitu v letadlech mezi Soulem a Prahou. Čtyřikrát týdně bude na lince létat s nejnovějším přírůstkem ve flotile, modernizovanou verzí legendárního jumba, Boeingem 747-8i. Na pražské Ruzyni jej v sobotu přivítala slavnostní vodní brána.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P59a83t74r13i63k 85E57g82e71r 2598970659641

My jsme rádi, že máme jen Emirates A380-800 víte co všechno musíme za 45 minut zvládnout?

0/0
4.7.2016 9:16

F46r68a92n89t67i57š34e95k 91M34ü11l41l95e77r 2423682549418

https://youtu.be/QcZg3ZaV1mI

0/0
4.7.2016 7:25

D44a87n 51S71v47o67b83o39d84a 9250620215316

16% uspora paliva zni hodne dobre (pokud je to realna hodnota)

+1/0
3.7.2016 19:04

P47e48t37r 70S79u19c40h58ý 1938229704626

Boeing a Airbus nejsou až takovou konkurencí, která by se přetahovala o zákazníky. Letecká společnost nakoupí od toho, od koho má i zbytek letadel - už i kvůli servisování.

0/−2
3.7.2016 17:09

J91o49s11e32f 88R78i49c12h15t65e30r 9766935967553

plácáš nesmysly

+2/0
3.7.2016 20:41

J32a82n 28C49e80p38e23k 1794936560

Tak to jste hodně plácnul, taková Lufthansa má třeba letadla ve velkých počtech od obou výrobců. :-)

0/0
4.7.2016 8:54

M50i71c88h45a10l 85M93i39l11l83e75r 9446382629352

jo, tak proto Emirates maji Airbus 330, 340, 380 a celou radou Boeingu 777

Qantas ma A330 a 380 a B737, 747, 717 a u sveho lowcostu Jetstar A 320, 330 a B787

Lufthansa ma A 320, 330, 340, 380 a B737, 747

British Airways maji A319, 320, 321, 380 a B747, 767, 777 a 787

;-)

0/0
4.7.2016 16:32

M83a70r28e42k 82K16l92u84f21a 3848354204936

Na co vodní slavobrána? S jumbem sem Korean Air létali už v minulosti pravidelně ... To, že je to novější model, není nic zázračného nebo nového .... :-/

+1/−1
3.7.2016 16:17

J31o80s62e35f 30R37i41c38h76t22e68r 9646445827643

je to novej typ jumba, dostatečně odlišnej aby zasloužil slavobránu. delší trup, jiný křídlo, jiný motory, novej interiér,... v mnoha ohledech je to prakticky nový letadlo

+3/0
3.7.2016 20:43

V94l70a56d47i89m86í54r 54P51r60í60k73a43z78s13k33ý 4253603828448

Hlavne ho slavobranou privitali uz v patek1.7. V patek jsem to sledoval z rolujiciho letadla. V sobotu jsem nic takove nevidel. A to jsem se koukal ze stolove hory! ;-D

0/0
3.7.2016 8:30

J12i22ř18í 17H34r92a55d93e16c 2724272711206

Nove Jumbo je urcite tissi, nez starsi verze, ovsem verze Lufthansy ma v economy strasne malo mista, jak pise pan Skokan nize. Economy obecne mistem neoplyva, ale Lufthansa mistem fakt setri. Jestli chce nejaky nadsenec vyzkouset, Korean ma ve stejnem letadle mista podstatne vice.

+3/0
2.7.2016 18:56

P30e25t23r 78H72o14r44s36k17ý 9835683768666

A já jsem si říkal co mi to odpoledne přeletělo nad hlavou.. :)

0/0
2.7.2016 18:14

A94n97t19o45n48i83n 98B30l25a68z43e38k 4818612607981

Stejne je Jumbo nejhezci letadlo.R^

+12/0
2.7.2016 17:33

I57v54o 87Z56d70e67b82o17r12s80k19ý 3403451750141

Jediné co vás může omluvit, když místopřísežně prohlásíte, že jste v životě neviděl Lockheed L1049.

0/0
2.7.2016 20:03

A34n48t57o36n60i94n 95B36l77a87z20e98k 4108542447431

Taky pekne.

0/0
3.7.2016 1:56

V31l81a74d18i36m23í87r 20H33o40l36ý 8374461126897

Mněv se nejvíc líbí Me-262

0/0
3.7.2016 22:53

J88o79s91e39f 14R43i13c34h48t61e58r 9606775817563

To letadlo je skutečná vzácnost, protože ho má jen Lufthansa, Korean a Air China. A asi to tak i zůstane, za poslední 4 roky už žádná nová objednávka.

+1/0
2.7.2016 17:26

P82e17t57r 46S74k18o62k11a94n 3979349683259

Letel jsem s timto letadlem pred 2 tydny na trase Frankfurt-Buenos Aires. Je to pekne letadlo - muj prvni transatlanticky let probehl bez problemu. Ale stejne pokud clovek je vyssi postavy tak je tam v economy malo mista na nohy - pokud clovek nezabookuje par mist kde je to lepsi.

+4/−1
2.7.2016 14:38

K36a64r69e98l 41M85o30k20r29y61k 3156398873

souhlas! letěl jsem Auckland - Seoul a trošku více pohodlí jsem měl jen díky rezervaci místa v zadní části....jinak je to prakticky stejné jako v 737 a pod. co se roztečí sedadel týče!

+1/0
2.7.2016 14:55

P77e49t69r 73S64k37o41k50a82n 3529309873659

No je to dost bida - obzvlast kdyz v tom clovek stravi 13 hodin :-). Myslim ze by mohli o par cm pridat mezi temi radami na takto dlouhe trasy. Anebo aspon udelat nejakou sekci pro vetsi pasazery - klidne za drobny priplatek.

+2/0
2.7.2016 15:49
Foto

J24i80r27i 90B43i15l19i44n19a 5218960887

Kolik mate mista na nohy zalezi na aerolinkach, ne na vyrobci. Ja nedavno letel z Korejcema Vancouver - Seoul a mista bylo neuveritelne mnoho.

0/0
4.7.2016 7:55

R61o46m95a36n 72V87i95n40š 5440308834601

Je dobře že turisté z Korei a Číny sem létají. Turistický ruch je nejvýhodnější byznis. Palec nahoru R^

+14/0
2.7.2016 14:34

R35o33m69a41n 82V85i81n26š 5770538294151

opr.: byznys.

+1/0
2.7.2016 14:35

T38o12m70á71š 34K78a43p40l58a76n 8753759943533

jsem myslel, že dneska už se všechna velká letadla dělají s winglety, aby se snížila hlučnost

0/0
2.7.2016 14:12

V55o79j42t91ě34c78h 60H42o39r17s80k49ý 7127357351242

Winglety se používají hlavně k snížení odporu. 747-8 používá tzv. "raked wingtip" který je pro dlouhé lety úspornější.

+7/0
2.7.2016 14:24

J71a82n 92P75r30i43c84h34y68s20t50a50l 8301768563

Proc nedokazete napsat takovyto clanek neutralne, bez politiky?

0/−16
2.7.2016 14:10

M92a65r87t41i35n 45K45o60z94á35k 4774690419637

Obávám se, že vy byste viděl politiku i v článku o sklizni jablek.

+19/0
2.7.2016 14:13

P52e39t40r 14S32c61h13w91a11r77z 2341468569666

už to nepij..

+5/0
2.7.2016 14:31

T65o68m19á90š 18T40a34t55í46č46e93k 5870352470418

Asi se mu nelíbí, jak nazývají Letiště Praha-Ruzyně. :-)

+6/0
2.7.2016 15:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.