- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
My jsme rádi, že máme jen Emirates A380-800 víte co všechno musíme za 45 minut zvládnout?
16% uspora paliva zni hodne dobre (pokud je to realna hodnota)
Boeing a Airbus nejsou až takovou konkurencí, která by se přetahovala o zákazníky. Letecká společnost nakoupí od toho, od koho má i zbytek letadel - už i kvůli servisování.
Na co vodní slavobrána? S jumbem sem Korean Air létali už v minulosti pravidelně ... To, že je to novější model, není nic zázračného nebo nového ....
je to novej typ jumba, dostatečně odlišnej aby zasloužil slavobránu. delší trup, jiný křídlo, jiný motory, novej interiér,... v mnoha ohledech je to prakticky nový letadlo
Hlavne ho slavobranou privitali uz v patek1.7. V patek jsem to sledoval z rolujiciho letadla. V sobotu jsem nic takove nevidel. A to jsem se koukal ze stolove hory!
Nove Jumbo je urcite tissi, nez starsi verze, ovsem verze Lufthansy ma v economy strasne malo mista, jak pise pan Skokan nize. Economy obecne mistem neoplyva, ale Lufthansa mistem fakt setri. Jestli chce nejaky nadsenec vyzkouset, Korean ma ve stejnem letadle mista podstatne vice.
A já jsem si říkal co mi to odpoledne přeletělo nad hlavou.. :)
Stejne je Jumbo nejhezci letadlo.
Jediné co vás může omluvit, když místopřísežně prohlásíte, že jste v životě neviděl Lockheed L1049.
To letadlo je skutečná vzácnost, protože ho má jen Lufthansa, Korean a Air China. A asi to tak i zůstane, za poslední 4 roky už žádná nová objednávka.