Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tortillami v regálu hýbali červi. Ojedinělý incident, omlouvá se Albert

Stovky živých červů mohli spatřit v minulých dnech zákazníci v regálu s potravinami v obchodě Albert na frýdecko-místecké Hlavní třídě. Jeden z nich hmyz vyfotil a snímek poskytl redakci iDNES.cz. Centrála Albertu problém připouští, zákazníkům se omluvila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57a50n 55C81e66p86e40k 1184316780

Albertu a Libni zdaleka se vyhni. Párkrát jsem tam z nouze zašel a utíkal úprkem. Alberty mám na pomyslném žebříčku úplně na konci i za všemožnými večerkami.

0/0
4.7.2016 8:57

P60e50t26r94a 46N83o59v67á74k31o67v74á 7858946424618

Mě by třeba zajímalo, jestli má Albert, když pominu bývalé Hypernovy a Interspary, někde prostorné prodejny. Třeba Billy jsem zažila malé tam, kde dřív bývaly Delvity, ale jinak mají mezi regály místa dost. Zatímco prostorný Albert jsem potkala jestli jednou, tak je to hodně. Když je tam potřeba projet s kočárkem, je to trest pro všechny.

0/0
2.7.2016 22:01

J70a71r58o28m92í34r 53R92y54b61k65a 3902647841322

Albert je opravdový ŽELVÁKOV ,v poslední době ke konkurenci....;-O;-O;-O

0/0
2.7.2016 16:54
Foto

J76a59r49o50m82í74r 51P50r23a18u32s 9467817520896

Pro Čechy to dobrý - motto obchodních řetezců.

0/0
2.7.2016 10:56

I75v68a85n33a 35R69a46f72a59j67o26v72a 3123919328930

Brigádničila jsem a následně pracovala jako zástupkyně vedoucího v jiném řetězci (kvůli času, škole). A můžu Vám říct, že nacpat něco hned do médií, místo toho aby se ten problém řešil např. nejdříve s vedením mateřské firmy, je hnus. Neříkám, albert má problémy opakovaně a osobně tam nechodím (krása možnosti volby), ale vzhledem k tomu, že vím, jak to bylo u nás, tak mně to přijde podlé. V takovém krámě je spousta práce, málo lidí a času (šetří se peníze), takže všichni lítají jak nadmuté kozy, všechno musí být bleskovou rychlostí, ale přeci efektivně (a platy k tomu, aby to tak fungovalo zas tak motivující nejsou, alespoň pro pokladní)! Jsou určité časové limity, které jsou striktně kontrolovány. Do toho storna, jakto, že to není vybalené, tady máte shnilý pomeranč, tohle jste měli v letáku za jinou cenu, kde máte tohleto - všechno jsou to pochopitelné dotazy, ale je to tolikrát za den a tak strašně to zdržuje, že někteří kolegové prostě odseknou. A kárat je za to, je hrozné i pro mě. Celý problém by byl vyřešen tím, že by každý den bylo na prodejně o člověka navíc, ale to by se nesplnil hodinový plán a nebyly by peníze. Plus je to prostě pokladním neúměrně zaplaceno, víkendy, přesčasy, takže se vám tam střídá mnoho lidí, které většinou nikdo jiný zaměstnat nechce (není to pravidlem) a pak vznikají ještě interní problémy. Pokud je ovšem na prodejně vcelku dobrý, chápavý kolektiv, který dostane alespoň občas pozitivní zpětnou vazbu od vedení (což je většinou naopak, i když se na hlavu stavíte), tak to pak fungovat může perfektně. A to už pak je o konkrétní prodejně - ať je to globus, lidl, albert, penny, billa, kaufland, tesco nebo třeba brněnka, to je fuk :)

+5/0
2.7.2016 8:33

K76a20m46i44l 96S36e54d90l78á94č29e17k 1146849116171

Někteří občas odseknou. To je lidsky pochopitelné, ale pořád je to prostě neprofesionální. Kdyby u toho stál nějaký regionální manažer, tak by si kolegové asi nedovolili zákazníkovi odseknout, že?

K Vašemu výčtu zdržovacích trampot bych ale přidal ještě další libůstky:

1. zákazníci "ztrácející" zboží po různých regálech. To se najde pohozená čokoláda u čaje, chlazené mléko u trvanlivého (zákazník náhle zjistí, že existuje levnější mléko a vracet se mu s tou krabicí chlazeného na místo už nechce) nebo balení sýra v přepravce na pivo. Ještě lepší je, když se jednomu zákazníkovi podaří odložit na špatné místo zboží obdobné, jaké tam původně je (např. k vínu odloží jinou lahev vína). Další zákazník po něm si ho koupí a následně reklamuje u pokladny špatnou cenu.

2. hezké je také, když se mezi zákazníky dostává číslo na služební telefon. To pak začnou lidé volat s důležitými dotazy, jako jestli je v regálu to či ono. Přece tam nebudou jezdit, když si můžou zavolat a zeptat se, ne?:-)

+3/0
2.7.2016 10:11

P20e11t70r88a 31N77o60v96á17k23o75v89á 7248586784488

Tak by odsekl ten regionální manažer, pokud by tam stál celý den a měl toho stejně plnou pr.....

+1/0
2.7.2016 19:13

M31a84r37t68i71n16a 55K78l42a41b42e56č74k26o65v55á 5828250

Souhlasím, ale je tu velké ALE. Já pracuji na telefonu, denně odbavím v průměru 100 hovorů (volání v rámci nesrovnalostí v platbách klientů). Někteří klienti jsou v pohodě, jiní agresivní, flegmatický, vulgární a přesto já musím být profesionál. Tj. v pohodě, asertivní, s úsměvem a hlavně musím umět jednat s daným typem člověka, jeho náladou atd. Není omluvou, pokud já hovor nezvládnu a nikdo se mne z vedení neptá, zda jsem se špatně vyspala, nebylo mi dobře, měla jsem osobní problémy, byla jsem ve stresu, abych plnila normy atd. Chápu, že práce v obchodě není lehká (pracovala jsem na prodejně a pak i na pokladně v supermarketu), ale žádný zákazník není zvědavý na mé odsekávání nebo otrávený obličej. Naopak, s úsměvem jde všechno líp a není to jenom fráze. Pokud ten člověk tohle nezvládá, pak tu práci prostě nemá dělat a je jedno, zda to dělá, protože prostě nemá volbu nebo se prostě jen neumí ovládat. Prostě je třeba si uvědomit, že zákazník tu není pro nás, ale my pro něho.

+2/0
2.7.2016 11:03

I64v90a89n61a 14R55a41f84a47j88o23v78a 3113639468500

Souhlasim, ja se vzdy snazila pusobit profesionalne, ale jakozto zodpovedna osoba majici pod sebou zamestnance je tezke kazdemu stat za zadkem a usmernovat je cely den, zvlast kdyz mate premiru svoji prace. Plus bohuzel, nekteri zamestnanci si ani nejsou schopni uvedomit, co to je uroven a slusne chovani (neni to pravidlo, ale vzhledem k platovym podminkam velmi casty jev).

+1/0
2.7.2016 14:13

J67a82n 98N72ě48m47e93c 2240208876463

Tak vzhledem ke všem těmhle pindům, co jste předvedla, je prostě nejlepší to nafotit a rovnou fláknout do médií.

0/0
2.7.2016 23:37

P28a50v41l95a 20C44t41i42b24o56r40o33v33á 2230403317

Dva dny chodili okolo a cuchali, misto aby vystehovali regal a vsechno prohledli? No poteskoste!

+1/−1
2.7.2016 8:19
Foto

I18v88o 29C61h41u92d37o75b96a 9710836511264

V Albertu jsem nebyl snad 10 let a už tenkrát se tam prodávalo nahnilé ovoce a zelenina v 1 jakosti ale i jinde jako Lidl,Tesco atd. To neni o moc lepší.ano je to o lidech že takové zboží kupují a reklamace neřeší protoženemají s kým

0/0
2.7.2016 8:10

M53a95r46t93i66n93a 65K96l56a26b67e65č31k13o36v21á 5518740

Je hezké, jak valná většina z vás hází špínu na Albert. Já do Albertu moc nechodím, protože mi nevyhovuje jejich skladba potravin a uspořádání. Ale když tam zajdu nemám problém. Chodím do Albertu v Praze 8, a to v Kobylisích a v Libni. Jejich pečivo je výborné. Myslím, že než o Albertu je to o lidech. Stejně tak Kaufland, do kterého chodím nejvíc. V Libni bych u sýrů zvracela jak to tam vždy smrdí. Takže u pultu tam nic nekupuji. Ale v Žatci nebo Kadani jsem nikdy s kvalitou problém neměla. Co se týká Lidlu, tak tam kupuji jen určité věci. Pečivo mi nechutná od nich, co se týká jejich značek tak tam jsem hodně opatrná. Je poměrně častý jev, že jejich polský výrobce okrádá zákazníky a i kvalita je někdy špatná. Billa je to samé co Lidl. Je drahá a kvalita taky občas pokulhává. Kde jsem nejvíc spokojená je Globus, připlatím si i za maso, které je opravdu výborné a nestalo se mi, že by mě kvalita zklamala. Jen ty ceny jsou někdy dost vysoké. Prostě každý supermarket nebo hyperpmarket má své + a -. Když má člověk možnost je dobré chodit do více obchodů a vybrat si to, co mu vyhovuje.

+1/0
2.7.2016 7:51

I49v34a17n 72M16r30h68a83č 1866572140307

Mně zrovna Lidl připadá kvalitou výš než Albert nebo Tesco pokud jde o uzeniny nebo mléčné výrobky. Že jsou často vyrobené v Polsku jako problém nevidím. Supermarket s dobrým pečivem jsem bohužel ještě neobjevil.

+1/0
2.7.2016 7:56

P22a72v57l90a 96C13t44i86b38o55r45o64v21á 2410123937

Globus Letnany, maji vyborne pecivo...

0/0
2.7.2016 8:22

M74a70r34t48i85n29a 18K11l90a45b33e39č72k97o20v78á 5498520

V Letňanech není, tam je Tesco :) Já jezdím buď na Černý Most nebo do Čakovic do Globu. Ale pečivo mají opravdu výborné a obrovský výběr. Jinak jsem na PN, takže nemůžu ani nakoupit. Tak jsem si objednala v Tesco, přinesl mi to pán až do bytu a vše v pořádku. Ovoce a zeleninu bych si lepší ani já sama nevybrala. Škoda, že Globus tohle zatím nenabízí.

0/0
2.7.2016 11:07

M95a55r92t73i22n38a 17K17l87a21b77e71č17k94o88v65á 5898210

Na pečivo doporučuji Globus. Je fakt nejlepší ať kvalitou nebo obrovským výběrem. Ale v Albertu mají taky výborné kaiserky a housky. Jinak jak jsem psala, do Lidlu chodím jen pro určité věci. Rozhodně bych tam neudělala nákup na několik dní. Výběr je dost omezený, holt supermarket, a i ceny jsou proti jiným obchodům vyšší. V Lidlu jedu podle letáků, americký nebo francouzský týden se mi líbí. Ale abych si tam koupila máslo, mlíko to jdu raději do Globu nebo Kaufu. Do Lidlu chodím pro aspik kuřecí a lovecký salám;-D Já v polských potravinách vidím problém. Ať je to šizení (viz poslední případ o 10% méně masa než bylo deklarováno) nebo kvalita. Prostě je to pro mě moc velký risk.

0/−1
2.7.2016 11:14

M85i78l80a35n 52B48r88o15ž 9663217565644

To, že jsou ceny v Lidlu, je mýtus, už dávno vyvrácený...Mléko jsem tam včera kupoval za 11 Kč, stejnou nebo dokonce vyšší cenu má Tesco nebo Albert, kaufland nevím. Máslo to samé, nebo čokolády, máte je tam za 10 kč, a neviděl jsem, že by tam bylo nasekáno E tohle, E tohle apod. pravda, nebude to asi čokoláda se 75% kakaa, ale 30% tam je, akorát obal to má trochu nuzný, ale ten platit nepotřebuji. A ohledně polských potravi, v Lidlu najdete výrobky i z Německa nebo Rakouska, za stejnou cenu jako alternativu z Alebrtu. A taky mě nikdo neotravuje s přiblblými věrnostními kartami. PS - nejsem agent Lidlu:-).

0/0
3.7.2016 10:10

M57i35l85a71n 87B15r47o81ž 9953227195774

Sorry za překlepy.

0/0
3.7.2016 10:12

M22a29r89t23i73n25a 44K83l41a29b66e62č73k25o29v49á 5348320

Vy naděláte. To jste nikdy nikdo nenašel prošlou potravinu apod? Já ano a vždy jsem to nahlásila. Nestalo se mi, že by bylo ze strany obchodu reagováno negativně. Bylo mi poděkováno a problém byl odstraněn. Kdo kdy dělal v supermarketu nebo hypo tak ví, že i přes veškeré kontroly něco může utéct. A není to jen u nás, našla jsem prošlou potravinu i v Německu.

+2/0
2.7.2016 7:39

P32a49v95e41l 55Š30ť45a30s33t10n59ý 8512394884

V Albertu FM mě to nepřekvapuje. Je to obchod na urovni středoafrických států. Drahý, s neochotným personálem, seschlou zeleninou, s pokadní, která obsouží 1 zákazníka za hodinu. V dobách Intersparu to byl skvělý obchod. Teď bych se tam.štítil i vyzvracet.....

+4/0
2.7.2016 7:30

M66a70r56t40i29n 97Š91m92í94d21a 3804268157290

Zlatý Interspar :(

0/0
2.7.2016 7:14

H18e24l89e27n41a 71L88a86y38e25r86o44v91á 3373934213820

Bude to asi ve vsech prodejnach podobne. V plzenske prodejne Albert, byvalem Intersparu, se uz asi tyden neda nakupovat pro neuveritelny zapach zkazeneho masa. Je to jen pro silne zaludkyRv

0/0
2.7.2016 6:17

V80l76a37d72i16m53í72r19a 15M34i39k56e11š29o73v13á 7401113249

V Hulíně je Albert, kde je příjemné nakupovat. Nic jsem tam neviděla, co bych mohla kritizovat. Zboží čerstvé, prodavačky ochotné. U vchodu je pan Pozorka,

který vše dozoruje, ochotně podává informace. Škoda, že jsem v Hulíně jen zřídka.

Vše je lidech.

0/0
2.7.2016 6:10

J85a69n 33H96á27j76e83k 2286246413625

Skvělé že redakce podnět uchopila a senzaci publikovala. S vedením prodejny nekomunikuje ani zákazník, který to zjistil, ani redakce. Ta raději vyzpovídá uklízečku, která dva dny chodí okolo. Aby ale regál vyskládala, to ne.

Fakt je chyba ve vedení prodejny?

+5/−1
2.7.2016 4:43

J10a65r10o10s97l44a38v 91S45v17o45b54o31d66a 1644565818249

no vono je občas fakt těžké poznat, ze kterého regálu to vůbec jde. A uklízečka tam měla asi spoustu jiné práce, než aby preventivně vyskladávala regály. To je spíš práce pro doplňovače. Jenže to by jim muselo nařídit vedení. A vedení to, jak vidno, bylo jedno..

0/0
2.7.2016 7:13

J67a69n 88H96á92j95e96k 2216526393545

No a řekla to uklízečka nebo někdo jiný, že to v uličce XY smrdí vedení?

Ať se Vám to líbí či ne, uklízečka si nestěžovala, že to nahlásila a že ji vedení řeklo, ať si hledí svého. V článku je, že řekla, že to tam dva dny smrdělo.

Sorry, někdy je blbé vedení, ale někdy s tím nemůžou nic dělat. Protože to prostě neví.

0/0
2.7.2016 21:16

P38e69t53r94a 72N70o39v89á10k28o75v68á 7128196774778

Kriste a manažer prodejny dělá co? Když si uklízečka dva dny všímá, že tam něco smrdí, měl by si manažer všimnout taky, protože by měl chodit mezi regály častěji než ona. Je to jeho prodejna, jeho vizitka.

+1/0
2.7.2016 21:52

J33a78n 74H60á22j37e46k 2106736923205

A proto to nefunguje. Vy a uklízečka k tomu přistupují, že to je problém někoho jiného, jen ne můj.

0/0
3.7.2016 5:26

P68e17t14r10a 33N84o61v90á78k75o10v36á 7928926264908

Tak jistě. Uklízečka se sama neúkoluje, takže dělá to, co jí vedení řekne, ne co chce sama. Tudíž pokud jí vedení neřeklo, že má vyskládat regál a zjistit, co tam smrdí, tak to opravdu není chyba uklízečky. Notabene když uklízečka je od toho, že tam myje podlahu, ne rovná zboží do regálu a z regálu.

0/0
2.7.2016 21:51

M23i48c93h29a94l 82M27i28l86l73e63r 9926252429172

je smutne, ze jeste 26 let po skonceni totality a socijaaaalistickeho hospodareni se vyskytuji zamestnanci, kteri ty socijaaaalisticke samoskove praktiky a "sluzbu zakaznikum" nadale vedou.

Tohle neni ani tak o firme jako takove, ale jake je tam vedeni v Cesku, jaky udava ton sluzby zakaznikum a jaky je personal v tom kterem obchode. Skoro bych se vsadil, ze v jejich obchodech Albert Heijn v Holandsku by si nedovolili ani desetinu toho spatneho pristupu k zakaznikum, jaky se trpi v Cesku. Podobne tak by si tam nedovolili zachazet se zbozim v dobe, kdy mu prochazi lhuta tak, jako se to bezne dela u Alberta v Cesku. Natoz aby si nejake kasirky otviraly na zakazniky hubu, kdyz je upozorni na spatnou kvalitu zbozi nebo jine nedostatly ve sluzbach zakaznikum.

Jak na to? Lidi by se konecne meli naucit, ze zakaznik je pan a ze zakaznik nemlci kdyz neni spokojeny.

Proste mlcet a jit jinam neni nejefektivnejsi reseni. Je treba aby se zakaznik ozval - nechal si zavolat vedouciho obchodu, napsal email pripadne poslal foto na vedeni Ahold Albert. Psal do medii, nejen na diskuzni fora. Pripadne poslat stiznostni material primo na materskou firmu do Holandska.

S nastvanym mlcenim odejit z obchodu a uz se nevratit je jen hodne polovicate reseni. To jednotlivy personal v obchodech nic nenauci. Jeste si reknou "no tak jsem se zbavil/a nepohodlneho zakaznika a vim, ze jak se k nim chovam, zabira". Jenom s tim budou pokracovat, protoze oni nevidi kdyz trzby padaji. Navic kde neni dostratecna mistni konkurence, zakaznici porad budou chodit, protoze se jim nebude chtit jezdit nekam jinam.

Je treba nebyt liny a ozvat se. Nenechat sebou utirat podlahu a pomoci medialni pozornosti a stiznosti zasilanych vedeni se zaslouzit o zmeny v chovani a praktikach mistniho personalu a v zasobovani.

+4/−1
2.7.2016 4:39

P93e98t77r28a 31N92o24v74á44k26o57v86á 7988566774478

Jenže všechno souvisí se vším. Až budou mít zaměstnanci Albertu v Česku stejné platy jako zaměstnanci v Holandsku, tak se k tomu taky budou stavět jinak.

Ale hlavně v zemích na západ od Česka je vidět, že vyšší funkce neznamená, že jsem hrdě v kanclu a na ostatní zaměstnance se jen koukám přes kamery a případně remcám, že mají fronty, ať zrychlí. Naopak třeba v Švýcarsku jsem zažila, jak v případě přeplněnéhho místa na plasty před obchodem došel manažer, okoukl to a do minuty byl zpátky s pytli a už to do nich valil. V Česku by to bylo tak, že pokud už by si manažer všimnul, tak byl někoho poslal, ať to jde udělat. A to je na tom to smutné. My ty vyšší pozice pořád hodně bereme ne jako větší zodpovědnost, ale hlavně jako víc peněz a míň se namáhat, budou to dělat ti níž postavení.

0/0
2.7.2016 21:58

K67a28m20i54l 86S34e98d90l73á34č85e81k 1456209966961

Tak to se divím, že ti zaměstnanci v tom Holandsku se na to taky nevykašlou. Vždyť proti zaměstnancům v Norsku nebo Lucembursku jsou to úplní chudáci. ;-)

Ne, ne. To jsou trapné výmluvy. Zaměstnanec prodává svůj čas a svojí pracovní sílu svému zaměstnavateli za cenu, na jaké se shodli (jinak by nedošlo k podpisu smlouvy). Pokud na svojí práci pak zaměstnanec kašle (navíc s odůvodněním výše mzdy, se kterou původně souhlasil), tak prostě nedrží dohodu, a to není hodno dospělého a slušného člověka.

S těmi manažery je to kus od kusu. Druhá věc je, že jako nejdražší zaměstnanec by ten manažer měl zvážit, jakými úkony (které může provést někdo levnější) se bude on osobně v práci zabývat.

+1/0
2.7.2016 23:04

M62i43r92o42s93l25a96v 69P30a34v28l84í77č35e39k 7293400945254

To se stane.

0/0
2.7.2016 2:03

H35o95n31z61a 17B73o77b37u57l68a 9376929973159

Albert je tragedie. V Litomericich prevzal byvaly Interspar, ktery byl uz tak dost bidny, ale Albert tu bidu povysil na dalsi level. A nejvic me dojalo, kdyz meli reklamu, ze to dobre z IS zustalo, treba masna. Maso jsem v IS kupoval celkem 4x a vzdy bylo citit. V Albertu to ale vylepsili, protoze hraje vsemi barvami uz v obchode, takze celkem spolehlive od nakupu vcas odradi. Hnus nechutnej.Rv;-O

+2/−1
2.7.2016 1:41

A59d89a46m 22H84o15u73b13a23ř 2849668105797

se jim holt promichalo zbozi v oddeleni cizokrajnych specialit, to nebyli ve skutecnosti cervi, ale indianska pochoutka.

0/−1
2.7.2016 0:40

M16a94r97t56i62n 15K25r81a71l 7653220403357

Musím říci, že vysmívaný Lidl to Albertovi celkem bez problémů naklepe na všech frontách. Akorát se v Lidlu musí člověk naučit nakupovat, protože většinu značek jsem v životě neviděl.

+16/0
2.7.2016 0:17

K29a47m68i22l 60S95e35d85l71á74č49e81k 1276209206611

Však má samotný Lidl skoro šestinásobné zisky, oproti celému Aholdu (a ten má u nás nejsilnější pozici na trhu).

+5/0
2.7.2016 0:45

I92v18a76n 50S72l97á31m61a 6696805401918

Jo, Lidl je super, jak po stránce cen, tak po stránce kvality.

A ne, neni to reklama, tu nemám rád... Rád mám třeba pečivo z Lidlu;-D

+5/0
2.7.2016 3:26

B89o77h28d80a10n 54M79a53r65e53k 5715156147544

Rozpékané pečivo z Lidlu je trága. To je důvod, proč tam nechodím.

0/0
3.7.2016 15:37

M29a32r33t16i79n 87K15r71a20l 7713140623847

Taky pozor na toustový chleba Penam. Někdy je plesnivý už v regálu (Albert).

0/0
2.7.2016 0:15

L55i48b47o59r 90V24e93n92g81l96á30ř 4114265642394

za me globus lidl R^R^R^ albert a tesco RvRvRv zbytek relativni prumer

+4/−1
2.7.2016 0:12

J17i37ř63í 14O44u68k52r12o38p46e73c 5590148843159

Pardon, mělo být plus

0/0
2.7.2016 1:08

L18i19b95o90r 93V97e26n16g22l23á88ř 4594365502354

Jo Albert, to je fakt tragedie. nechapu jak to ze jeste funguje a proc tam lidi chodi nakupovat. Albert ve FM u Baumaxu to je taky dilo. Prazdne regaly, pecivo neni uz v 16 hodin a jedna pokladna... Do byvalého Sparu jsem chodil rad od doby Albertu jsem tam nebyl ani jednou

+4/0
1.7.2016 23:56

P84a77v71e49l 41D12e43k49a58n 5490852950450

Prizpusobujeme vzhled a chut pozadavkum ceskych zakazniku. S pozdravem Ahold

+14/0
1.7.2016 23:16

J31i54n49d43ř88i95c90h 22R91á30z73l 2441185211570

Nakupovat do řetězce jezdím už jen do Ksuflandu v Žitavě. Je to zcela jiný svět. Máme se mnoho co učit. Ale dobře prase všechno spade, že?

+3/−6
1.7.2016 23:09

L91u31c79i91e 74F86o20r88m81á42n44k73o15v74á 8565428547210

Ještě někdo pochybuje, že Albert je nejhorší řetězec v ČR?

+11/0
1.7.2016 23:06

R29o70m90a67n 48Č25e47c54h43u72r85a 6512759957939

Ano.

0/0
2.7.2016 1:49

I31v90a65n 27M16r14h69a43č 1436602610557

Pro mě je Tesco ještě níž

0/0
2.7.2016 8:00

J60a27n 17M26a72j41e89r 5957917

Ne

0/0
2.7.2016 15:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.