Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tortillami v regálu hýbali červi. Ojedinělý incident, omlouvá se Albert

Stovky živých červů mohli spatřit v minulých dnech zákazníci v regálu s potravinami v obchodě Albert na frýdecko-místecké Hlavní třídě. Jeden z nich hmyz vyfotil a snímek poskytl redakci iDNES.cz. Centrála Albertu problém připouští, zákazníkům se omluvila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J54a25n 38C48e93p36e60k 1414796810

Albertu a Libni zdaleka se vyhni. Párkrát jsem tam z nouze zašel a utíkal úprkem. Alberty mám na pomyslném žebříčku úplně na konci i za všemožnými večerkami.

0/0
4.7.2016 8:57

P91e39t80r25a 24N88o51v49á12k25o23v93á 7778806814758

Mě by třeba zajímalo, jestli má Albert, když pominu bývalé Hypernovy a Interspary, někde prostorné prodejny. Třeba Billy jsem zažila malé tam, kde dřív bývaly Delvity, ale jinak mají mezi regály místa dost. Zatímco prostorný Albert jsem potkala jestli jednou, tak je to hodně. Když je tam potřeba projet s kočárkem, je to trest pro všechny.

0/0
2.7.2016 22:01

J55a87r21o22m70í72r 47R66y76b50k21a 3902297811112

Albert je opravdový ŽELVÁKOV ,v poslední době ke konkurenci....;-O;-O;-O

0/0
2.7.2016 16:54
Foto

J74a98r98o44m25í44r 52P86r38a95u50s 9807537660606

Pro Čechy to dobrý - motto obchodních řetezců.

0/0
2.7.2016 10:56

I47v57a65n27a 79R72a29f66a20j28o91v24a 3473729778600

Brigádničila jsem a následně pracovala jako zástupkyně vedoucího v jiném řetězci (kvůli času, škole). A můžu Vám říct, že nacpat něco hned do médií, místo toho aby se ten problém řešil např. nejdříve s vedením mateřské firmy, je hnus. Neříkám, albert má problémy opakovaně a osobně tam nechodím (krása možnosti volby), ale vzhledem k tomu, že vím, jak to bylo u nás, tak mně to přijde podlé. V takovém krámě je spousta práce, málo lidí a času (šetří se peníze), takže všichni lítají jak nadmuté kozy, všechno musí být bleskovou rychlostí, ale přeci efektivně (a platy k tomu, aby to tak fungovalo zas tak motivující nejsou, alespoň pro pokladní)! Jsou určité časové limity, které jsou striktně kontrolovány. Do toho storna, jakto, že to není vybalené, tady máte shnilý pomeranč, tohle jste měli v letáku za jinou cenu, kde máte tohleto - všechno jsou to pochopitelné dotazy, ale je to tolikrát za den a tak strašně to zdržuje, že někteří kolegové prostě odseknou. A kárat je za to, je hrozné i pro mě. Celý problém by byl vyřešen tím, že by každý den bylo na prodejně o člověka navíc, ale to by se nesplnil hodinový plán a nebyly by peníze. Plus je to prostě pokladním neúměrně zaplaceno, víkendy, přesčasy, takže se vám tam střídá mnoho lidí, které většinou nikdo jiný zaměstnat nechce (není to pravidlem) a pak vznikají ještě interní problémy. Pokud je ovšem na prodejně vcelku dobrý, chápavý kolektiv, který dostane alespoň občas pozitivní zpětnou vazbu od vedení (což je většinou naopak, i když se na hlavu stavíte), tak to pak fungovat může perfektně. A to už pak je o konkrétní prodejně - ať je to globus, lidl, albert, penny, billa, kaufland, tesco nebo třeba brněnka, to je fuk :)

+5/0
2.7.2016 8:33

K30a30m23i47l 94S77e45d65l41á12č10e82k 1256309916921

Někteří občas odseknou. To je lidsky pochopitelné, ale pořád je to prostě neprofesionální. Kdyby u toho stál nějaký regionální manažer, tak by si kolegové asi nedovolili zákazníkovi odseknout, že?

K Vašemu výčtu zdržovacích trampot bych ale přidal ještě další libůstky:

1. zákazníci "ztrácející" zboží po různých regálech. To se najde pohozená čokoláda u čaje, chlazené mléko u trvanlivého (zákazník náhle zjistí, že existuje levnější mléko a vracet se mu s tou krabicí chlazeného na místo už nechce) nebo balení sýra v přepravce na pivo. Ještě lepší je, když se jednomu zákazníkovi podaří odložit na špatné místo zboží obdobné, jaké tam původně je (např. k vínu odloží jinou lahev vína). Další zákazník po něm si ho koupí a následně reklamuje u pokladny špatnou cenu.

2. hezké je také, když se mezi zákazníky dostává číslo na služební telefon. To pak začnou lidé volat s důležitými dotazy, jako jestli je v regálu to či ono. Přece tam nebudou jezdit, když si můžou zavolat a zeptat se, ne?:-)

+3/0
2.7.2016 10:11

P98e26t13r62a 35N11o11v38á55k41o87v25á 7328306154238

Tak by odsekl ten regionální manažer, pokud by tam stál celý den a měl toho stejně plnou pr.....

+1/0
2.7.2016 19:13

M59a45r29t60i39n28a 64K68l22a10b85e77č71k45o50v89á 5368980

Souhlasím, ale je tu velké ALE. Já pracuji na telefonu, denně odbavím v průměru 100 hovorů (volání v rámci nesrovnalostí v platbách klientů). Někteří klienti jsou v pohodě, jiní agresivní, flegmatický, vulgární a přesto já musím být profesionál. Tj. v pohodě, asertivní, s úsměvem a hlavně musím umět jednat s daným typem člověka, jeho náladou atd. Není omluvou, pokud já hovor nezvládnu a nikdo se mne z vedení neptá, zda jsem se špatně vyspala, nebylo mi dobře, měla jsem osobní problémy, byla jsem ve stresu, abych plnila normy atd. Chápu, že práce v obchodě není lehká (pracovala jsem na prodejně a pak i na pokladně v supermarketu), ale žádný zákazník není zvědavý na mé odsekávání nebo otrávený obličej. Naopak, s úsměvem jde všechno líp a není to jenom fráze. Pokud ten člověk tohle nezvládá, pak tu práci prostě nemá dělat a je jedno, zda to dělá, protože prostě nemá volbu nebo se prostě jen neumí ovládat. Prostě je třeba si uvědomit, že zákazník tu není pro nás, ale my pro něho.

+2/0
2.7.2016 11:03

I25v30a69n24a 34R28a28f84a91j62o89v29a 3423219968860

Souhlasim, ja se vzdy snazila pusobit profesionalne, ale jakozto zodpovedna osoba majici pod sebou zamestnance je tezke kazdemu stat za zadkem a usmernovat je cely den, zvlast kdyz mate premiru svoji prace. Plus bohuzel, nekteri zamestnanci si ani nejsou schopni uvedomit, co to je uroven a slusne chovani (neni to pravidlo, ale vzhledem k platovym podminkam velmi casty jev).

+1/0
2.7.2016 14:13

J32a79n 10N40ě62m79e61c 2440508346253

Tak vzhledem ke všem těmhle pindům, co jste předvedla, je prostě nejlepší to nafotit a rovnou fláknout do médií.

0/0
2.7.2016 23:37

P33a66v19l89a 96C88t33i15b83o53r45o20v10á 2410543357

Dva dny chodili okolo a cuchali, misto aby vystehovali regal a vsechno prohledli? No poteskoste!

+1/−1
2.7.2016 8:19
Foto

I11v77o 91C66h74u79d83o23b70a 9880946451444

V Albertu jsem nebyl snad 10 let a už tenkrát se tam prodávalo nahnilé ovoce a zelenina v 1 jakosti ale i jinde jako Lidl,Tesco atd. To neni o moc lepší.ano je to o lidech že takové zboží kupují a reklamace neřeší protoženemají s kým

0/0
2.7.2016 8:10

M68a34r72t10i13n94a 27K82l72a91b39e19č16k23o43v86á 5688100

Je hezké, jak valná většina z vás hází špínu na Albert. Já do Albertu moc nechodím, protože mi nevyhovuje jejich skladba potravin a uspořádání. Ale když tam zajdu nemám problém. Chodím do Albertu v Praze 8, a to v Kobylisích a v Libni. Jejich pečivo je výborné. Myslím, že než o Albertu je to o lidech. Stejně tak Kaufland, do kterého chodím nejvíc. V Libni bych u sýrů zvracela jak to tam vždy smrdí. Takže u pultu tam nic nekupuji. Ale v Žatci nebo Kadani jsem nikdy s kvalitou problém neměla. Co se týká Lidlu, tak tam kupuji jen určité věci. Pečivo mi nechutná od nich, co se týká jejich značek tak tam jsem hodně opatrná. Je poměrně častý jev, že jejich polský výrobce okrádá zákazníky a i kvalita je někdy špatná. Billa je to samé co Lidl. Je drahá a kvalita taky občas pokulhává. Kde jsem nejvíc spokojená je Globus, připlatím si i za maso, které je opravdu výborné a nestalo se mi, že by mě kvalita zklamala. Jen ty ceny jsou někdy dost vysoké. Prostě každý supermarket nebo hyperpmarket má své + a -. Když má člověk možnost je dobré chodit do více obchodů a vybrat si to, co mu vyhovuje.

+1/0
2.7.2016 7:51

I98v18a54n 59M65r57h67a50č 1526812940287

Mně zrovna Lidl připadá kvalitou výš než Albert nebo Tesco pokud jde o uzeniny nebo mléčné výrobky. Že jsou často vyrobené v Polsku jako problém nevidím. Supermarket s dobrým pečivem jsem bohužel ještě neobjevil.

+1/0
2.7.2016 7:56

P17a92v87l69a 24C28t71i20b96o45r36o52v38á 2850613577

Globus Letnany, maji vyborne pecivo...

0/0
2.7.2016 8:22

M68a65r49t36i11n88a 95K36l89a19b67e24č41k62o51v44á 5868530

V Letňanech není, tam je Tesco :) Já jezdím buď na Černý Most nebo do Čakovic do Globu. Ale pečivo mají opravdu výborné a obrovský výběr. Jinak jsem na PN, takže nemůžu ani nakoupit. Tak jsem si objednala v Tesco, přinesl mi to pán až do bytu a vše v pořádku. Ovoce a zeleninu bych si lepší ani já sama nevybrala. Škoda, že Globus tohle zatím nenabízí.

0/0
2.7.2016 11:07

M83a46r30t45i97n24a 24K58l12a62b80e11č30k79o94v20á 5818860

Na pečivo doporučuji Globus. Je fakt nejlepší ať kvalitou nebo obrovským výběrem. Ale v Albertu mají taky výborné kaiserky a housky. Jinak jak jsem psala, do Lidlu chodím jen pro určité věci. Rozhodně bych tam neudělala nákup na několik dní. Výběr je dost omezený, holt supermarket, a i ceny jsou proti jiným obchodům vyšší. V Lidlu jedu podle letáků, americký nebo francouzský týden se mi líbí. Ale abych si tam koupila máslo, mlíko to jdu raději do Globu nebo Kaufu. Do Lidlu chodím pro aspik kuřecí a lovecký salám;-D Já v polských potravinách vidím problém. Ať je to šizení (viz poslední případ o 10% méně masa než bylo deklarováno) nebo kvalita. Prostě je to pro mě moc velký risk.

0/−1
2.7.2016 11:14

M42i68l27a27n 96B60r79o15ž 9593577785444

To, že jsou ceny v Lidlu, je mýtus, už dávno vyvrácený...Mléko jsem tam včera kupoval za 11 Kč, stejnou nebo dokonce vyšší cenu má Tesco nebo Albert, kaufland nevím. Máslo to samé, nebo čokolády, máte je tam za 10 kč, a neviděl jsem, že by tam bylo nasekáno E tohle, E tohle apod. pravda, nebude to asi čokoláda se 75% kakaa, ale 30% tam je, akorát obal to má trochu nuzný, ale ten platit nepotřebuji. A ohledně polských potravi, v Lidlu najdete výrobky i z Německa nebo Rakouska, za stejnou cenu jako alternativu z Alebrtu. A taky mě nikdo neotravuje s přiblblými věrnostními kartami. PS - nejsem agent Lidlu:-).

0/0
3.7.2016 10:10

M93i90l64a83n 11B25r36o33ž 9673347225524

Sorry za překlepy.

0/0
3.7.2016 10:12

M86a42r54t87i87n87a 28K30l80a64b12e27č36k65o48v69á 5648920

Vy naděláte. To jste nikdy nikdo nenašel prošlou potravinu apod? Já ano a vždy jsem to nahlásila. Nestalo se mi, že by bylo ze strany obchodu reagováno negativně. Bylo mi poděkováno a problém byl odstraněn. Kdo kdy dělal v supermarketu nebo hypo tak ví, že i přes veškeré kontroly něco může utéct. A není to jen u nás, našla jsem prošlou potravinu i v Německu.

+2/0
2.7.2016 7:39

P64a65v79e67l 68Š89ť45a45s77t79n83ý 8582284174

V Albertu FM mě to nepřekvapuje. Je to obchod na urovni středoafrických států. Drahý, s neochotným personálem, seschlou zeleninou, s pokadní, která obsouží 1 zákazníka za hodinu. V dobách Intersparu to byl skvělý obchod. Teď bych se tam.štítil i vyzvracet.....

+4/0
2.7.2016 7:30

M56a73r40t64i15n 91Š26m70í38d57a 3634388877470

Zlatý Interspar :(

0/0
2.7.2016 7:14

H57e45l75e65n67a 73L69a55y71e28r72o64v51á 3523204483460

Bude to asi ve vsech prodejnach podobne. V plzenske prodejne Albert, byvalem Intersparu, se uz asi tyden neda nakupovat pro neuveritelny zapach zkazeneho masa. Je to jen pro silne zaludkyRv

0/0
2.7.2016 6:17

V31l45a94d70i61m34í83r64a 72M76i92k37e32š14o40v11á 7971873429

V Hulíně je Albert, kde je příjemné nakupovat. Nic jsem tam neviděla, co bych mohla kritizovat. Zboží čerstvé, prodavačky ochotné. U vchodu je pan Pozorka,

který vše dozoruje, ochotně podává informace. Škoda, že jsem v Hulíně jen zřídka.

Vše je lidech.

0/0
2.7.2016 6:10

J13a27n 89H53á46j11e11k 2226916493495

Skvělé že redakce podnět uchopila a senzaci publikovala. S vedením prodejny nekomunikuje ani zákazník, který to zjistil, ani redakce. Ta raději vyzpovídá uklízečku, která dva dny chodí okolo. Aby ale regál vyskládala, to ne.

Fakt je chyba ve vedení prodejny?

+5/−1
2.7.2016 4:43

J73a60r89o20s41l91a91v 76S94v20o91b11o94d96a 1764275498239

no vono je občas fakt těžké poznat, ze kterého regálu to vůbec jde. A uklízečka tam měla asi spoustu jiné práce, než aby preventivně vyskladávala regály. To je spíš práce pro doplňovače. Jenže to by jim muselo nařídit vedení. A vedení to, jak vidno, bylo jedno..

0/0
2.7.2016 7:13

J41a62n 53H63á77j44e29k 2416906583685

No a řekla to uklízečka nebo někdo jiný, že to v uličce XY smrdí vedení?

Ať se Vám to líbí či ne, uklízečka si nestěžovala, že to nahlásila a že ji vedení řeklo, ať si hledí svého. V článku je, že řekla, že to tam dva dny smrdělo.

Sorry, někdy je blbé vedení, ale někdy s tím nemůžou nic dělat. Protože to prostě neví.

0/0
2.7.2016 21:16

P59e22t91r24a 32N12o41v47á21k72o47v18á 7318916314218

Kriste a manažer prodejny dělá co? Když si uklízečka dva dny všímá, že tam něco smrdí, měl by si manažer všimnout taky, protože by měl chodit mezi regály častěji než ona. Je to jeho prodejna, jeho vizitka.

+1/0
2.7.2016 21:52

J25a93n 56H69á82j61e97k 2596856943195

A proto to nefunguje. Vy a uklízečka k tomu přistupují, že to je problém někoho jiného, jen ne můj.

0/0
3.7.2016 5:26

P82e54t90r98a 10N43o17v45á97k98o86v71á 7938446794378

Tak jistě. Uklízečka se sama neúkoluje, takže dělá to, co jí vedení řekne, ne co chce sama. Tudíž pokud jí vedení neřeklo, že má vyskládat regál a zjistit, co tam smrdí, tak to opravdu není chyba uklízečky. Notabene když uklízečka je od toho, že tam myje podlahu, ne rovná zboží do regálu a z regálu.

0/0
2.7.2016 21:51

M50i93c54h32a70l 55M32i13l46l44e88r 9856972239422

je smutne, ze jeste 26 let po skonceni totality a socijaaaalistickeho hospodareni se vyskytuji zamestnanci, kteri ty socijaaaalisticke samoskove praktiky a "sluzbu zakaznikum" nadale vedou.

Tohle neni ani tak o firme jako takove, ale jake je tam vedeni v Cesku, jaky udava ton sluzby zakaznikum a jaky je personal v tom kterem obchode. Skoro bych se vsadil, ze v jejich obchodech Albert Heijn v Holandsku by si nedovolili ani desetinu toho spatneho pristupu k zakaznikum, jaky se trpi v Cesku. Podobne tak by si tam nedovolili zachazet se zbozim v dobe, kdy mu prochazi lhuta tak, jako se to bezne dela u Alberta v Cesku. Natoz aby si nejake kasirky otviraly na zakazniky hubu, kdyz je upozorni na spatnou kvalitu zbozi nebo jine nedostatly ve sluzbach zakaznikum.

Jak na to? Lidi by se konecne meli naucit, ze zakaznik je pan a ze zakaznik nemlci kdyz neni spokojeny.

Proste mlcet a jit jinam neni nejefektivnejsi reseni. Je treba aby se zakaznik ozval - nechal si zavolat vedouciho obchodu, napsal email pripadne poslal foto na vedeni Ahold Albert. Psal do medii, nejen na diskuzni fora. Pripadne poslat stiznostni material primo na materskou firmu do Holandska.

S nastvanym mlcenim odejit z obchodu a uz se nevratit je jen hodne polovicate reseni. To jednotlivy personal v obchodech nic nenauci. Jeste si reknou "no tak jsem se zbavil/a nepohodlneho zakaznika a vim, ze jak se k nim chovam, zabira". Jenom s tim budou pokracovat, protoze oni nevidi kdyz trzby padaji. Navic kde neni dostratecna mistni konkurence, zakaznici porad budou chodit, protoze se jim nebude chtit jezdit nekam jinam.

Je treba nebyt liny a ozvat se. Nenechat sebou utirat podlahu a pomoci medialni pozornosti a stiznosti zasilanych vedeni se zaslouzit o zmeny v chovani a praktikach mistniho personalu a v zasobovani.

+4/−1
2.7.2016 4:39

P37e37t91r57a 91N30o73v46á73k24o56v33á 7228386324618

Jenže všechno souvisí se vším. Až budou mít zaměstnanci Albertu v Česku stejné platy jako zaměstnanci v Holandsku, tak se k tomu taky budou stavět jinak.

Ale hlavně v zemích na západ od Česka je vidět, že vyšší funkce neznamená, že jsem hrdě v kanclu a na ostatní zaměstnance se jen koukám přes kamery a případně remcám, že mají fronty, ať zrychlí. Naopak třeba v Švýcarsku jsem zažila, jak v případě přeplněnéhho místa na plasty před obchodem došel manažer, okoukl to a do minuty byl zpátky s pytli a už to do nich valil. V Česku by to bylo tak, že pokud už by si manažer všimnul, tak byl někoho poslal, ať to jde udělat. A to je na tom to smutné. My ty vyšší pozice pořád hodně bereme ne jako větší zodpovědnost, ale hlavně jako víc peněz a míň se namáhat, budou to dělat ti níž postavení.

0/0
2.7.2016 21:58

K34a13m33i57l 64S41e72d48l37á31č87e61k 1656549306461

Tak to se divím, že ti zaměstnanci v tom Holandsku se na to taky nevykašlou. Vždyť proti zaměstnancům v Norsku nebo Lucembursku jsou to úplní chudáci. ;-)

Ne, ne. To jsou trapné výmluvy. Zaměstnanec prodává svůj čas a svojí pracovní sílu svému zaměstnavateli za cenu, na jaké se shodli (jinak by nedošlo k podpisu smlouvy). Pokud na svojí práci pak zaměstnanec kašle (navíc s odůvodněním výše mzdy, se kterou původně souhlasil), tak prostě nedrží dohodu, a to není hodno dospělého a slušného člověka.

S těmi manažery je to kus od kusu. Druhá věc je, že jako nejdražší zaměstnanec by ten manažer měl zvážit, jakými úkony (které může provést někdo levnější) se bude on osobně v práci zabývat.

+1/0
2.7.2016 23:04

M83i66r59o44s12l85a86v 17P76a56v79l17í23č32e20k 7733240825634

To se stane.

0/0
2.7.2016 2:03

H82o73n65z76a 94B63o53b30u69l42a 9216809293929

Albert je tragedie. V Litomericich prevzal byvaly Interspar, ktery byl uz tak dost bidny, ale Albert tu bidu povysil na dalsi level. A nejvic me dojalo, kdyz meli reklamu, ze to dobre z IS zustalo, treba masna. Maso jsem v IS kupoval celkem 4x a vzdy bylo citit. V Albertu to ale vylepsili, protoze hraje vsemi barvami uz v obchode, takze celkem spolehlive od nakupu vcas odradi. Hnus nechutnej.Rv;-O

+2/−1
2.7.2016 1:41

A20d48a55m 77H86o59u47b25a26ř 2809188615647

se jim holt promichalo zbozi v oddeleni cizokrajnych specialit, to nebyli ve skutecnosti cervi, ale indianska pochoutka.

0/−1
2.7.2016 0:40

M34a15r21t23i47n 81K89r47a71l 7283880633807

Musím říci, že vysmívaný Lidl to Albertovi celkem bez problémů naklepe na všech frontách. Akorát se v Lidlu musí člověk naučit nakupovat, protože většinu značek jsem v životě neviděl.

+16/0
2.7.2016 0:17

K57a64m26i74l 64S74e59d24l13á82č64e94k 1376339266661

Však má samotný Lidl skoro šestinásobné zisky, oproti celému Aholdu (a ten má u nás nejsilnější pozici na trhu).

+5/0
2.7.2016 0:45

I57v83a68n 43S97l29á25m58a 6286725981398

Jo, Lidl je super, jak po stránce cen, tak po stránce kvality.

A ne, neni to reklama, tu nemám rád... Rád mám třeba pečivo z Lidlu;-D

+5/0
2.7.2016 3:26

B54o47h30d65a23n 15M11a81r98e51k 5255426117494

Rozpékané pečivo z Lidlu je trága. To je důvod, proč tam nechodím.

0/0
3.7.2016 15:37

M30a32r56t27i20n 58K73r80a24l 7443300303817

Taky pozor na toustový chleba Penam. Někdy je plesnivý už v regálu (Albert).

0/0
2.7.2016 0:15

L37i49b67o55r 91V75e30n68g65l61á97ř 4804315312434

za me globus lidl R^R^R^ albert a tesco RvRvRv zbytek relativni prumer

+4/−1
2.7.2016 0:12

J67i16ř67í 35O42u57k97r92o12p11e62c 5490648733329

Pardon, mělo být plus

0/0
2.7.2016 1:08

L85i45b92o33r 73V42e40n95g33l66á79ř 4794635692574

Jo Albert, to je fakt tragedie. nechapu jak to ze jeste funguje a proc tam lidi chodi nakupovat. Albert ve FM u Baumaxu to je taky dilo. Prazdne regaly, pecivo neni uz v 16 hodin a jedna pokladna... Do byvalého Sparu jsem chodil rad od doby Albertu jsem tam nebyl ani jednou

+4/0
1.7.2016 23:56

P45a87v37e40l 22D18e75k93a87n 0

Prizpusobujeme vzhled a chut pozadavkum ceskych zakazniku. S pozdravem Ahold

+14/0
1.7.2016 23:16

J33i39n55d64ř53i38c36h 65R94á43z75l 2621875971570

Nakupovat do řetězce jezdím už jen do Ksuflandu v Žitavě. Je to zcela jiný svět. Máme se mnoho co učit. Ale dobře prase všechno spade, že?

+3/−6
1.7.2016 23:09

L10u36c20i44e 67F61o76r44m33á53n64k73o21v34á 8615248197500

Ještě někdo pochybuje, že Albert je nejhorší řetězec v ČR?

+11/0
1.7.2016 23:06

R15o98m44a85n 75Č51e93c40h24u84r30a 6932949577899

Ano.

0/0
2.7.2016 1:49

I79v39a84n 97M41r35h35a55č 1936322200887

Pro mě je Tesco ještě níž

0/0
2.7.2016 8:00

J63a24n 40M43a28j65e21r 5827977

Ne

0/0
2.7.2016 15:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.