Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tortillami v regálu hýbali červi. Ojedinělý incident, omlouvá se Albert

Stovky živých červů mohli spatřit v minulých dnech zákazníci v regálu s potravinami v obchodě Albert na frýdecko-místecké Hlavní třídě. Jeden z nich hmyz vyfotil a snímek poskytl redakci iDNES.cz. Centrála Albertu problém připouští, zákazníkům se omluvila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J65a76n 14C11e75p37e26k 1784646270

Albertu a Libni zdaleka se vyhni. Párkrát jsem tam z nouze zašel a utíkal úprkem. Alberty mám na pomyslném žebříčku úplně na konci i za všemožnými večerkami.

0/0
4.7.2016 8:57

P58e68t67r76a 25N90o82v44á43k61o98v80á 7248466734238

Mě by třeba zajímalo, jestli má Albert, když pominu bývalé Hypernovy a Interspary, někde prostorné prodejny. Třeba Billy jsem zažila malé tam, kde dřív bývaly Delvity, ale jinak mají mezi regály místa dost. Zatímco prostorný Albert jsem potkala jestli jednou, tak je to hodně. Když je tam potřeba projet s kočárkem, je to trest pro všechny.

0/0
2.7.2016 22:01

J94a47r82o50m44í13r 33R89y40b66k97a 3242607281272

Albert je opravdový ŽELVÁKOV ,v poslední době ke konkurenci....;-O;-O;-O

0/0
2.7.2016 16:54
Foto

J12a46r64o83m54í78r 97P96r14a64u98s 9177657570826

Pro Čechy to dobrý - motto obchodních řetezců.

0/0
2.7.2016 10:56

I35v69a97n52a 46R84a22f65a13j97o49v49a 3743789368970

Brigádničila jsem a následně pracovala jako zástupkyně vedoucího v jiném řetězci (kvůli času, škole). A můžu Vám říct, že nacpat něco hned do médií, místo toho aby se ten problém řešil např. nejdříve s vedením mateřské firmy, je hnus. Neříkám, albert má problémy opakovaně a osobně tam nechodím (krása možnosti volby), ale vzhledem k tomu, že vím, jak to bylo u nás, tak mně to přijde podlé. V takovém krámě je spousta práce, málo lidí a času (šetří se peníze), takže všichni lítají jak nadmuté kozy, všechno musí být bleskovou rychlostí, ale přeci efektivně (a platy k tomu, aby to tak fungovalo zas tak motivující nejsou, alespoň pro pokladní)! Jsou určité časové limity, které jsou striktně kontrolovány. Do toho storna, jakto, že to není vybalené, tady máte shnilý pomeranč, tohle jste měli v letáku za jinou cenu, kde máte tohleto - všechno jsou to pochopitelné dotazy, ale je to tolikrát za den a tak strašně to zdržuje, že někteří kolegové prostě odseknou. A kárat je za to, je hrozné i pro mě. Celý problém by byl vyřešen tím, že by každý den bylo na prodejně o člověka navíc, ale to by se nesplnil hodinový plán a nebyly by peníze. Plus je to prostě pokladním neúměrně zaplaceno, víkendy, přesčasy, takže se vám tam střídá mnoho lidí, které většinou nikdo jiný zaměstnat nechce (není to pravidlem) a pak vznikají ještě interní problémy. Pokud je ovšem na prodejně vcelku dobrý, chápavý kolektiv, který dostane alespoň občas pozitivní zpětnou vazbu od vedení (což je většinou naopak, i když se na hlavu stavíte), tak to pak fungovat může perfektně. A to už pak je o konkrétní prodejně - ať je to globus, lidl, albert, penny, billa, kaufland, tesco nebo třeba brněnka, to je fuk :)

+5/0
2.7.2016 8:33

K88a63m62i12l 75S59e47d65l56á46č63e57k 1806469606851

Někteří občas odseknou. To je lidsky pochopitelné, ale pořád je to prostě neprofesionální. Kdyby u toho stál nějaký regionální manažer, tak by si kolegové asi nedovolili zákazníkovi odseknout, že?

K Vašemu výčtu zdržovacích trampot bych ale přidal ještě další libůstky:

1. zákazníci "ztrácející" zboží po různých regálech. To se najde pohozená čokoláda u čaje, chlazené mléko u trvanlivého (zákazník náhle zjistí, že existuje levnější mléko a vracet se mu s tou krabicí chlazeného na místo už nechce) nebo balení sýra v přepravce na pivo. Ještě lepší je, když se jednomu zákazníkovi podaří odložit na špatné místo zboží obdobné, jaké tam původně je (např. k vínu odloží jinou lahev vína). Další zákazník po něm si ho koupí a následně reklamuje u pokladny špatnou cenu.

2. hezké je také, když se mezi zákazníky dostává číslo na služební telefon. To pak začnou lidé volat s důležitými dotazy, jako jestli je v regálu to či ono. Přece tam nebudou jezdit, když si můžou zavolat a zeptat se, ne?:-)

+3/0
2.7.2016 10:11

P15e28t10r94a 25N20o77v52á32k19o65v93á 7898266954318

Tak by odsekl ten regionální manažer, pokud by tam stál celý den a měl toho stejně plnou pr.....

+1/0
2.7.2016 19:13

M54a27r43t60i28n92a 35K53l33a46b65e41č65k22o70v86á 5868700

Souhlasím, ale je tu velké ALE. Já pracuji na telefonu, denně odbavím v průměru 100 hovorů (volání v rámci nesrovnalostí v platbách klientů). Někteří klienti jsou v pohodě, jiní agresivní, flegmatický, vulgární a přesto já musím být profesionál. Tj. v pohodě, asertivní, s úsměvem a hlavně musím umět jednat s daným typem člověka, jeho náladou atd. Není omluvou, pokud já hovor nezvládnu a nikdo se mne z vedení neptá, zda jsem se špatně vyspala, nebylo mi dobře, měla jsem osobní problémy, byla jsem ve stresu, abych plnila normy atd. Chápu, že práce v obchodě není lehká (pracovala jsem na prodejně a pak i na pokladně v supermarketu), ale žádný zákazník není zvědavý na mé odsekávání nebo otrávený obličej. Naopak, s úsměvem jde všechno líp a není to jenom fráze. Pokud ten člověk tohle nezvládá, pak tu práci prostě nemá dělat a je jedno, zda to dělá, protože prostě nemá volbu nebo se prostě jen neumí ovládat. Prostě je třeba si uvědomit, že zákazník tu není pro nás, ale my pro něho.

+2/0
2.7.2016 11:03

I96v51a68n70a 14R98a47f65a79j30o42v14a 3153389528380

Souhlasim, ja se vzdy snazila pusobit profesionalne, ale jakozto zodpovedna osoba majici pod sebou zamestnance je tezke kazdemu stat za zadkem a usmernovat je cely den, zvlast kdyz mate premiru svoji prace. Plus bohuzel, nekteri zamestnanci si ani nejsou schopni uvedomit, co to je uroven a slusne chovani (neni to pravidlo, ale vzhledem k platovym podminkam velmi casty jev).

+1/0
2.7.2016 14:13

J13a57n 98N93ě54m48e16c 2380188376483

Tak vzhledem ke všem těmhle pindům, co jste předvedla, je prostě nejlepší to nafotit a rovnou fláknout do médií.

0/0
2.7.2016 23:37

P80a10v63l48a 60C94t51i59b26o11r22o22v37á 2310743647

Dva dny chodili okolo a cuchali, misto aby vystehovali regal a vsechno prohledli? No poteskoste!

+1/−1
2.7.2016 8:19
Foto

I33v51o 21C91h59u82d61o58b48a 9890966871294

V Albertu jsem nebyl snad 10 let a už tenkrát se tam prodávalo nahnilé ovoce a zelenina v 1 jakosti ale i jinde jako Lidl,Tesco atd. To neni o moc lepší.ano je to o lidech že takové zboží kupují a reklamace neřeší protoženemají s kým

0/0
2.7.2016 8:10

M19a56r87t49i78n18a 29K75l82a62b87e17č17k33o56v81á 5618880

Je hezké, jak valná většina z vás hází špínu na Albert. Já do Albertu moc nechodím, protože mi nevyhovuje jejich skladba potravin a uspořádání. Ale když tam zajdu nemám problém. Chodím do Albertu v Praze 8, a to v Kobylisích a v Libni. Jejich pečivo je výborné. Myslím, že než o Albertu je to o lidech. Stejně tak Kaufland, do kterého chodím nejvíc. V Libni bych u sýrů zvracela jak to tam vždy smrdí. Takže u pultu tam nic nekupuji. Ale v Žatci nebo Kadani jsem nikdy s kvalitou problém neměla. Co se týká Lidlu, tak tam kupuji jen určité věci. Pečivo mi nechutná od nich, co se týká jejich značek tak tam jsem hodně opatrná. Je poměrně častý jev, že jejich polský výrobce okrádá zákazníky a i kvalita je někdy špatná. Billa je to samé co Lidl. Je drahá a kvalita taky občas pokulhává. Kde jsem nejvíc spokojená je Globus, připlatím si i za maso, které je opravdu výborné a nestalo se mi, že by mě kvalita zklamala. Jen ty ceny jsou někdy dost vysoké. Prostě každý supermarket nebo hyperpmarket má své + a -. Když má člověk možnost je dobré chodit do více obchodů a vybrat si to, co mu vyhovuje.

+1/0
2.7.2016 7:51

I32v75a59n 88M58r83h21a43č 1396512470637

Mně zrovna Lidl připadá kvalitou výš než Albert nebo Tesco pokud jde o uzeniny nebo mléčné výrobky. Že jsou často vyrobené v Polsku jako problém nevidím. Supermarket s dobrým pečivem jsem bohužel ještě neobjevil.

+1/0
2.7.2016 7:56

P20a47v91l91a 46C54t67i85b56o23r71o75v68á 2580123367

Globus Letnany, maji vyborne pecivo...

0/0
2.7.2016 8:22

M16a12r68t88i16n85a 54K89l67a70b92e77č11k85o26v81á 5318240

V Letňanech není, tam je Tesco :) Já jezdím buď na Černý Most nebo do Čakovic do Globu. Ale pečivo mají opravdu výborné a obrovský výběr. Jinak jsem na PN, takže nemůžu ani nakoupit. Tak jsem si objednala v Tesco, přinesl mi to pán až do bytu a vše v pořádku. Ovoce a zeleninu bych si lepší ani já sama nevybrala. Škoda, že Globus tohle zatím nenabízí.

0/0
2.7.2016 11:07

M76a41r92t45i57n87a 33K59l61a26b72e89č10k52o96v65á 5538710

Na pečivo doporučuji Globus. Je fakt nejlepší ať kvalitou nebo obrovským výběrem. Ale v Albertu mají taky výborné kaiserky a housky. Jinak jak jsem psala, do Lidlu chodím jen pro určité věci. Rozhodně bych tam neudělala nákup na několik dní. Výběr je dost omezený, holt supermarket, a i ceny jsou proti jiným obchodům vyšší. V Lidlu jedu podle letáků, americký nebo francouzský týden se mi líbí. Ale abych si tam koupila máslo, mlíko to jdu raději do Globu nebo Kaufu. Do Lidlu chodím pro aspik kuřecí a lovecký salám;-D Já v polských potravinách vidím problém. Ať je to šizení (viz poslední případ o 10% méně masa než bylo deklarováno) nebo kvalita. Prostě je to pro mě moc velký risk.

0/−1
2.7.2016 11:14

M79i54l85a18n 61B75r19o25ž 9393907545634

To, že jsou ceny v Lidlu, je mýtus, už dávno vyvrácený...Mléko jsem tam včera kupoval za 11 Kč, stejnou nebo dokonce vyšší cenu má Tesco nebo Albert, kaufland nevím. Máslo to samé, nebo čokolády, máte je tam za 10 kč, a neviděl jsem, že by tam bylo nasekáno E tohle, E tohle apod. pravda, nebude to asi čokoláda se 75% kakaa, ale 30% tam je, akorát obal to má trochu nuzný, ale ten platit nepotřebuji. A ohledně polských potravi, v Lidlu najdete výrobky i z Německa nebo Rakouska, za stejnou cenu jako alternativu z Alebrtu. A taky mě nikdo neotravuje s přiblblými věrnostními kartami. PS - nejsem agent Lidlu:-).

0/0
3.7.2016 10:10

M77i24l87a45n 98B50r20o42ž 9223677465184

Sorry za překlepy.

0/0
3.7.2016 10:12

M29a11r28t87i26n16a 68K49l20a16b66e90č32k31o77v24á 5318690

Vy naděláte. To jste nikdy nikdo nenašel prošlou potravinu apod? Já ano a vždy jsem to nahlásila. Nestalo se mi, že by bylo ze strany obchodu reagováno negativně. Bylo mi poděkováno a problém byl odstraněn. Kdo kdy dělal v supermarketu nebo hypo tak ví, že i přes veškeré kontroly něco může utéct. A není to jen u nás, našla jsem prošlou potravinu i v Německu.

+2/0
2.7.2016 7:39

P51a33v19e51l 82Š60ť31a63s43t77n64ý 8342834634

V Albertu FM mě to nepřekvapuje. Je to obchod na urovni středoafrických států. Drahý, s neochotným personálem, seschlou zeleninou, s pokadní, která obsouží 1 zákazníka za hodinu. V dobách Intersparu to byl skvělý obchod. Teď bych se tam.štítil i vyzvracet.....

+4/0
2.7.2016 7:30

M48a27r68t51i68n 52Š34m16í68d76a 3484568547450

Zlatý Interspar :(

0/0
2.7.2016 7:14

H22e89l97e37n80a 89L14a12y39e63r75o44v33á 3773884983970

Bude to asi ve vsech prodejnach podobne. V plzenske prodejne Albert, byvalem Intersparu, se uz asi tyden neda nakupovat pro neuveritelny zapach zkazeneho masa. Je to jen pro silne zaludkyRv

0/0
2.7.2016 6:17

V50l63a42d83i62m54í39r67a 76M33i39k42e20š24o11v70á 7271603149

V Hulíně je Albert, kde je příjemné nakupovat. Nic jsem tam neviděla, co bych mohla kritizovat. Zboží čerstvé, prodavačky ochotné. U vchodu je pan Pozorka,

který vše dozoruje, ochotně podává informace. Škoda, že jsem v Hulíně jen zřídka.

Vše je lidech.

0/0
2.7.2016 6:10

J23a87n 89H59á85j58e27k 2696106153195

Skvělé že redakce podnět uchopila a senzaci publikovala. S vedením prodejny nekomunikuje ani zákazník, který to zjistil, ani redakce. Ta raději vyzpovídá uklízečku, která dva dny chodí okolo. Aby ale regál vyskládala, to ne.

Fakt je chyba ve vedení prodejny?

+5/−1
2.7.2016 4:43

J49a53r24o46s79l79a30v 16S79v79o83b35o20d72a 1524975258759

no vono je občas fakt těžké poznat, ze kterého regálu to vůbec jde. A uklízečka tam měla asi spoustu jiné práce, než aby preventivně vyskladávala regály. To je spíš práce pro doplňovače. Jenže to by jim muselo nařídit vedení. A vedení to, jak vidno, bylo jedno..

0/0
2.7.2016 7:13

J84a83n 47H28á71j39e96k 2456536913405

No a řekla to uklízečka nebo někdo jiný, že to v uličce XY smrdí vedení?

Ať se Vám to líbí či ne, uklízečka si nestěžovala, že to nahlásila a že ji vedení řeklo, ať si hledí svého. V článku je, že řekla, že to tam dva dny smrdělo.

Sorry, někdy je blbé vedení, ale někdy s tím nemůžou nic dělat. Protože to prostě neví.

0/0
2.7.2016 21:16

P48e17t58r87a 55N26o58v61á35k87o90v97á 7738626874478

Kriste a manažer prodejny dělá co? Když si uklízečka dva dny všímá, že tam něco smrdí, měl by si manažer všimnout taky, protože by měl chodit mezi regály častěji než ona. Je to jeho prodejna, jeho vizitka.

+1/0
2.7.2016 21:52

J13a16n 21H66á85j86e72k 2646606273195

A proto to nefunguje. Vy a uklízečka k tomu přistupují, že to je problém někoho jiného, jen ne můj.

0/0
3.7.2016 5:26

P14e16t87r91a 33N14o56v27á54k95o44v22á 7988896194778

Tak jistě. Uklízečka se sama neúkoluje, takže dělá to, co jí vedení řekne, ne co chce sama. Tudíž pokud jí vedení neřeklo, že má vyskládat regál a zjistit, co tam smrdí, tak to opravdu není chyba uklízečky. Notabene když uklízečka je od toho, že tam myje podlahu, ne rovná zboží do regálu a z regálu.

0/0
2.7.2016 21:51

M71i78c72h80a41l 83M66i41l83l36e82r 9366422299662

je smutne, ze jeste 26 let po skonceni totality a socijaaaalistickeho hospodareni se vyskytuji zamestnanci, kteri ty socijaaaalisticke samoskove praktiky a "sluzbu zakaznikum" nadale vedou.

Tohle neni ani tak o firme jako takove, ale jake je tam vedeni v Cesku, jaky udava ton sluzby zakaznikum a jaky je personal v tom kterem obchode. Skoro bych se vsadil, ze v jejich obchodech Albert Heijn v Holandsku by si nedovolili ani desetinu toho spatneho pristupu k zakaznikum, jaky se trpi v Cesku. Podobne tak by si tam nedovolili zachazet se zbozim v dobe, kdy mu prochazi lhuta tak, jako se to bezne dela u Alberta v Cesku. Natoz aby si nejake kasirky otviraly na zakazniky hubu, kdyz je upozorni na spatnou kvalitu zbozi nebo jine nedostatly ve sluzbach zakaznikum.

Jak na to? Lidi by se konecne meli naucit, ze zakaznik je pan a ze zakaznik nemlci kdyz neni spokojeny.

Proste mlcet a jit jinam neni nejefektivnejsi reseni. Je treba aby se zakaznik ozval - nechal si zavolat vedouciho obchodu, napsal email pripadne poslal foto na vedeni Ahold Albert. Psal do medii, nejen na diskuzni fora. Pripadne poslat stiznostni material primo na materskou firmu do Holandska.

S nastvanym mlcenim odejit z obchodu a uz se nevratit je jen hodne polovicate reseni. To jednotlivy personal v obchodech nic nenauci. Jeste si reknou "no tak jsem se zbavil/a nepohodlneho zakaznika a vim, ze jak se k nim chovam, zabira". Jenom s tim budou pokracovat, protoze oni nevidi kdyz trzby padaji. Navic kde neni dostratecna mistni konkurence, zakaznici porad budou chodit, protoze se jim nebude chtit jezdit nekam jinam.

Je treba nebyt liny a ozvat se. Nenechat sebou utirat podlahu a pomoci medialni pozornosti a stiznosti zasilanych vedeni se zaslouzit o zmeny v chovani a praktikach mistniho personalu a v zasobovani.

+4/−1
2.7.2016 4:39

P63e51t68r41a 17N39o53v78á98k82o52v20á 7758346424408

Jenže všechno souvisí se vším. Až budou mít zaměstnanci Albertu v Česku stejné platy jako zaměstnanci v Holandsku, tak se k tomu taky budou stavět jinak.

Ale hlavně v zemích na západ od Česka je vidět, že vyšší funkce neznamená, že jsem hrdě v kanclu a na ostatní zaměstnance se jen koukám přes kamery a případně remcám, že mají fronty, ať zrychlí. Naopak třeba v Švýcarsku jsem zažila, jak v případě přeplněnéhho místa na plasty před obchodem došel manažer, okoukl to a do minuty byl zpátky s pytli a už to do nich valil. V Česku by to bylo tak, že pokud už by si manažer všimnul, tak byl někoho poslal, ať to jde udělat. A to je na tom to smutné. My ty vyšší pozice pořád hodně bereme ne jako větší zodpovědnost, ale hlavně jako víc peněz a míň se namáhat, budou to dělat ti níž postavení.

0/0
2.7.2016 21:58

K34a12m30i40l 80S34e44d82l71á85č30e37k 1816449256191

Tak to se divím, že ti zaměstnanci v tom Holandsku se na to taky nevykašlou. Vždyť proti zaměstnancům v Norsku nebo Lucembursku jsou to úplní chudáci. ;-)

Ne, ne. To jsou trapné výmluvy. Zaměstnanec prodává svůj čas a svojí pracovní sílu svému zaměstnavateli za cenu, na jaké se shodli (jinak by nedošlo k podpisu smlouvy). Pokud na svojí práci pak zaměstnanec kašle (navíc s odůvodněním výše mzdy, se kterou původně souhlasil), tak prostě nedrží dohodu, a to není hodno dospělého a slušného člověka.

S těmi manažery je to kus od kusu. Druhá věc je, že jako nejdražší zaměstnanec by ten manažer měl zvážit, jakými úkony (které může provést někdo levnější) se bude on osobně v práci zabývat.

+1/0
2.7.2016 23:04

M24i51r64o22s25l46a98v 12P47a45v42l55í39č63e36k 7603590905984

To se stane.

0/0
2.7.2016 2:03

H63o55n97z38a 80B17o53b31u91l87a 9876659823469

Albert je tragedie. V Litomericich prevzal byvaly Interspar, ktery byl uz tak dost bidny, ale Albert tu bidu povysil na dalsi level. A nejvic me dojalo, kdyz meli reklamu, ze to dobre z IS zustalo, treba masna. Maso jsem v IS kupoval celkem 4x a vzdy bylo citit. V Albertu to ale vylepsili, protoze hraje vsemi barvami uz v obchode, takze celkem spolehlive od nakupu vcas odradi. Hnus nechutnej.Rv;-O

+2/−1
2.7.2016 1:41

A53d18a37m 87H10o83u94b47a93ř 2789308425447

se jim holt promichalo zbozi v oddeleni cizokrajnych specialit, to nebyli ve skutecnosti cervi, ale indianska pochoutka.

0/−1
2.7.2016 0:40

M28a25r86t91i55n 74K89r92a26l 7363620983387

Musím říci, že vysmívaný Lidl to Albertovi celkem bez problémů naklepe na všech frontách. Akorát se v Lidlu musí člověk naučit nakupovat, protože většinu značek jsem v životě neviděl.

+16/0
2.7.2016 0:17

K77a92m90i73l 59S45e57d60l90á68č56e39k 1276569806481

Však má samotný Lidl skoro šestinásobné zisky, oproti celému Aholdu (a ten má u nás nejsilnější pozici na trhu).

+5/0
2.7.2016 0:45

I67v16a81n 16S26l60á14m65a 6346885361158

Jo, Lidl je super, jak po stránce cen, tak po stránce kvality.

A ne, neni to reklama, tu nemám rád... Rád mám třeba pečivo z Lidlu;-D

+5/0
2.7.2016 3:26

B53o61h43d77a51n 51M33a13r78e46k 5485136847634

Rozpékané pečivo z Lidlu je trága. To je důvod, proč tam nechodím.

0/0
3.7.2016 15:37

M78a56r80t19i49n 57K39r87a60l 7123730723337

Taky pozor na toustový chleba Penam. Někdy je plesnivý už v regálu (Albert).

0/0
2.7.2016 0:15

L34i40b57o95r 18V93e34n56g22l32á18ř 4364415912114

za me globus lidl R^R^R^ albert a tesco RvRvRv zbytek relativni prumer

+4/−1
2.7.2016 0:12

J91i86ř95í 42O57u86k71r53o62p60e26c 5120808233149

Pardon, mělo být plus

0/0
2.7.2016 1:08

L47i69b56o26r 75V89e55n38g22l71á92ř 4614865692834

Jo Albert, to je fakt tragedie. nechapu jak to ze jeste funguje a proc tam lidi chodi nakupovat. Albert ve FM u Baumaxu to je taky dilo. Prazdne regaly, pecivo neni uz v 16 hodin a jedna pokladna... Do byvalého Sparu jsem chodil rad od doby Albertu jsem tam nebyl ani jednou

+4/0
1.7.2016 23:56

P76a90v70e67l 44D96e50k56a69n 5520212360200

Prizpusobujeme vzhled a chut pozadavkum ceskych zakazniku. S pozdravem Ahold

+14/0
1.7.2016 23:16

J36i60n76d58ř65i65c92h 94R63á48z39l 2231315121280

Nakupovat do řetězce jezdím už jen do Ksuflandu v Žitavě. Je to zcela jiný svět. Máme se mnoho co učit. Ale dobře prase všechno spade, že?

+3/−6
1.7.2016 23:09

L50u86c29i36e 55F22o13r55m59á69n85k93o20v19á 8795678197340

Ještě někdo pochybuje, že Albert je nejhorší řetězec v ČR?

+11/0
1.7.2016 23:06

R62o42m57a33n 62Č48e65c66h65u36r14a 6512409887849

Ano.

0/0
2.7.2016 1:49

I47v10a20n 82M34r41h98a27č 1796192480417

Pro mě je Tesco ještě níž

0/0
2.7.2016 8:00

J13a59n 46M40a84j90e57r 5647467

Ne

0/0
2.7.2016 15:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.