- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prostě, bylo to klamání zákazníka. Ať tam nainstalují nové motory, nebo auta odkoupí. Ale pojďme si nalejt čistého vína, budou to řešit tak dlouho až na to všichni zapomenou a žádné podvodné auto už na trhu nebude. Já jsem se taky jednoho zbavil. Auto na elektřinu budou spása. Benzin a diesl je hnus.
Nicméně spotřebitel byl oklamán, jelikož výrobek nesplňuje deklarované vlastnosti... Je to stejné, jako kdyby třeba výrobce šunky propagoval větší podíl masa, než ve výrobku skutečně je...
Je to k jídlu? Je
Může to mít stejné nutriční hodnoty? Může
Je to nebezpečné? Není
Tak proč vůbec řešit, zda by někdo měl kontrolovat, jestli kupujeme skutečně to, co výrobci deklarují...
Eurokomisařka chce aby přišlo o práci 500tisíc lidí .Navíc teď bude VW největší výrobce elektromobilů.
VW v USA nabízel auta pod marketingovým označením Bluetech nebo Clean Diesel auta, která slibovala menší emise než benzín a to ještě s nižší spotřebou. V USA žiju tak vím o čem mluvím. Byla to těžká marketingová masáž. V TV furt reklamy jak je nový diesel motor čistý a úsporný. No a na to spousta treehuggers a sluníčkářů (hippies) slyšelo. Ti starší si ještě vzpomínali na fun, který měli s VW busem a ti mladí jsou velmi na přírodu a kemping a Toyota Prius je pro ně malá a Lexus RS400h drahý. Tak "clean" Jetta kombi byla ideální. VW mladým také dával zdarma box na střechu nebo bikerack. No a nyní se stydí s tím autem vjet do lesa. Po právu se cítí podvedeni. To je celé.
Ha ha ha. Naivkove. Amikum zaplatili, protoze je pritlacili ke zdi a bez toho by si tam uz neskrtli.
Na neco takoveho nema EU paky. Nebo spis ma VW paky v EU? Kazdopadne platit kdyz nemusi, to by delal jen blazen.
Jsem pro plošné odškodnění i v Evropě. Ne pro to že je to spravedlivé ale proto že tuto výhodu dali jinde.
Buď měli poslat americké požadavky do kopru nebo měli odškodnit každého stejným způsobem.
Dnes dovážíme zboží do US a prodáváme ho tam za cenu srovnatelnou nebo nižší než v Evropě kde to zboží produkujeme. Kdo to tedy platí? Platíme to my za našich cena to že oni tam mají slevu. Kde je to právo? Jak to, že daňové orgány neřvou jak poraněná zvířata že zisk z Evropy je přeléván do nákladů na distribuci jinam. To je skutečně vyšší zaměstnanost takovým trhákem že mi nevadí že jsem šizen na daních ve prospěch nejsilnější ekonomiky světa?
Amici investuji do zbrani. Evropa do OZE. Hadejte, kdo ma delsi paku.
dve veci,usa se snazili zpomalit toyotu a nasledne Volkswagen,o emise tu moc neslo,ale druha vec velmi dulezita,ze v usa lide opravdu vetsinou kupovali volks protoze verili,ze budou mit mene emise,me osobne volks dal 1000$ sek plus 1000$ kredit do jejich servisu,a to jsem mel pouze benzinoveho golfa,ktreho jsem stejne asi tyden pred aferou vymenil,dali me ty seky stejne,pro zajimavost,treba jsem dostal 500$ jelikoz mam klimatizaci ktera ma riziko,ze nejaka soucastka uvolni chladici plyn,tak me firma(amana) poslala penize s omluvou,klimatizaci mam 6ty rok a stala 2500$,zatim funguje,jiny kraj jiny mrav
ano. ale oni to nedelaji dobrovolne ze sveho lidumilstvi, ale proto, ze v pripadnem soudnim sporu by tratili mnohonasobne vice.
Ale vždyť se ještě nedávno tady lidé psali, že si ten skandál USA vymysleli za účelem poškození VW a EU. Také se zde lidé vyjadřovali, že vám žádné zvýšené emise nevadí a že je to jen nenažranost USA. A najednou by každý chtěl odškodnění.
Výsměch všem je, že nikdo ze skutečně zodpovědných za celou záležitost nezaplatí ani cent. Už od počátku této aféry se koncern hojí především na svých dodavatelích, potřebné prostředky ve velkém získává na tzv. "zatíženkách" a jiných smluvních pokutách. V centrále VW je celé oddělení které na tom pracuje.