Diskuze

Řidičů autobusů je žalostně málo. Některé spoje už hlásí výpadky

Nedostatek řidičů začal po průmyslu ovlivňovat i veřejnou dopravu. Řidičů chybějí tisíce a některé spoje tak nejezdí. Jedná se o dlouhodobý problém, jenže platy jsou nízké, a tak tato profese mladší ročníky neláká. Odboráři chystají stávky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-O A bude hůř.!! Lidi přestávají pracovat,protože si za ten plat nic nekoupí..

0 2
možnosti

Vážně?

Vážně lidi přestávají pracovat? Tak proč klesá nezaměstnanost?

A když jako přestanu pracovat (dohodou o ukončení prac.poměru takže nemám nárok na všechny soc.dávky), tak budu mít víc peněz abych si koupil potřebné?

2 0
možnosti

M63a57r29e55k 16V81i98l50č

6. 7. 2016 16:53

Je to všude stejné od zdravotnictví přes dopravu a třeba strojařinu, pánové v nejvyšším vedení firem znají jen jedno, ubude práce propustíme zaměstnance, no a když bude práce více? Však nějak to uděláme, třeba tím že ubude spojů v dopravě nebo třeba ve zdravotnictví se prodlouží čekací doby na operace například. Pryč s tím smetím které bere deseti násobky průměrné mzdy, na takové rozhodnutí přijde i průměrný student učiliště. Až vymizí tento odpad z vedení firem pak se možná začne pomalu něco měnit.

1 1
možnosti

Ženský, proč ne. Ve Francii jich jezdí v MHD hodně a zvládají to.

Jinak tohle je problém peněz, osobně bych tu práci nedělal za méně jak 30000 měsíčně a ani to není žádná výhra za tu zodpovědnost.

5 0
možnosti
Foto

P51e31t72r 81Č70i32h65á36k

5. 7. 2016 20:15

Nejen řidičů, prodavačů a dalších. Česká republika dospěla do fáze, kdy už nikdo nebude chtít dělat celé dny dlouho do noci a za: dá se těm almužnám v roce 2016 ještě říkat výplata? U řidičů je to riziko, že vozí cestující a pracovat tolik hodin v kuse, to už se rovná veřejnému ohrožení.

9 0
možnosti

p.Daniel Adamka ARRIVA říká že mu chybí 150 řidiču ale proč za málo peněz žádná muzika. že nemá kdo jezdit u tehle firmy není se čemu vubec divit, málo peněz hodně hodin stravených v práci, žadné volno, arogantní chovaní nadřízené co by pak chtěl.

peníze na platy jsou ..... ale na ty jejich !!!!!!

7 0
možnosti

A vy se divíte ? Při těch nárocích na ně.

0 0
možnosti

Bohate by stacilo, kdyby majitele firem znali alespon elementarni zakonitosti trhu. Pokud je nedostatek jakychkoliv lidi, je zde naprosto jednoduche reseni, staci zvednout mzdy a lidi prijdou.

8 0
možnosti
Foto

Ano, přijdou, ale kraj jako objednavatel veřejného autobusové dopravy to nezaplati, takže zase odejdou i s odstupným, nebot všichni by chtěli jezdit levně, kvalitními a bezpečnými autobusy, dobře placenymi ridici. Oni totiž mohou s Arrivou smlouvu vypovědět, ale není tu žádna jina firma, ktera tuto sluzbu převezme za stejných podmínek.

0 0
možnosti

To je furt naříkání,lidi by byly ale za ty prachy nikdo volantem točit nepůjde,to by musely sakra přitlačit,autobus plný lidí,když se něco stane tak kriminál to jistí a za 13 čistá ruka?jděte se bodnout.:-)

5 0
možnosti

nevím odkud jste, ale Kavka v Mostě velkoryse nabízí 9900 Kč hrubého.

1 1
možnosti

Je to otázka mezd.

4 0
možnosti

Oni se už socialističtí řidiči vyčerpali a noví se nezajišťovali. Za těch podmínek a odměny dělat budou jenom zoufalci. Chtělo by to zkrátit pracovní dobu, když už je nepřetržitá a vytvořit sociální zázemí. Bez toho to v dnešní době stylem středověk nepůjde...;-D

10 0
možnosti