Diskuze

Nových aut se v ČR letos prodalo rekordně mnoho, každé třetí je škodovka

Prodej nových osobních aut v Česku v prvním pololetí vzrostl o 17 procent na rekordních 132 778 vozů. Přes 74 procent nakoupily firmy. První je značka Škoda, která prodala 43 658 vozů a získala téměř 33procentní podíl. Ve čtvrtek to oznámil Svaz dovozců automobilů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

No já bych si taky rád koupil NOVÉ auto. Ale tu hromadu peněz, těžko vydělaných, za zdevalvovanou korunu, se mi opravdu dávat nechce. Navíc tyhle nové modely jsou prošpikované různými elektronickými vychytávkami, které se často s**ou, takže následné řešení také není levná záležitost. Nebo vůbec servis jako takový, je jen začátek vstupu do hry duelu zákazník-autoservis,STK. A ani není po čem jezdit, všechno rozkopané.;-O

1 0
možnosti
Foto

No když vidím jak prodej stoupá nechápu proč nezvyšují i kapacitu dálnic.Ne jen dálkou ale taky množstvím pruhů které by měli být navýšeny aby se zvýšila plynulost dopravy,když se navyšuje množství aut na silnicích.V Británii to pochopili jenom tu tupé mozky na ministerstvu dopravy nechápou a při rekonstrukci nerozšiřují D1. Zato vymýšlí jak zakazovat a stěžovat práci řidičům kamionů.

0 0
možnosti
VS

V konečném důsledku i publikovaná čísla pořád znamenají, že celkové stáří se přehouplo přes 14 let. To asi nebude úplně dobrý indikátor, že ne?

0 0
možnosti
VB

v konečném důsledku, kdyby se jich prodávalo míň, tak by se stáří přehouplo přes 16 let a byl by to ještě horší indikátor

0 0
možnosti
AS

zajímavé, nadáváme na Merklovou, ale pumpujeme dál do Německa (skrz škodu)..;-D

1 0
možnosti
PB

P96e37t94r 28B75á14č76a

7. 7. 2016 23:16

"každé třetí je škodovka"

;-D Ovcane se zrejme nikdy nepouci, nemecka skoda na dvorku to je proste tezka chlouba R^

0 1
možnosti

Nevím, čemu se smějete. Váš křáp je stejná popelnice jako ostatní, se spalovacím motorem, který už dávno patří do muzea ještě před parní stroj, protože se ani s plnou nádrží neumí sám roztočit, neumí vyvinout sílu již od nulových otáček a nelze jej reverzovat bez zastaralých nesmyslů jako je spojka, převodovka atd. Pohybovou energii to mrhá v brzdových destičkách. Před 100 lety by vaše plechovka možná oslnila, dnes je to šmejd a ostuda bez ohledu na značku.

0 0
možnosti

Lidé se mě ptají: A jak by se lidé dostali do práce, když by nemohli jet autem? A já se ptám: Kolik užitečné práce by mohlo být vykonáno, nebýt toho, že lidé marní čas v popelnici nebo vyděláváním na její koupi a provoz?

Aut je všude tolik, že už se nedá hnout a mnoho lidí už v autě prakticky bydlí, ale výroba nových aut trhá další a další rekordy. To je naprosto alarmující stav a tikající časovaná bomba.

Odkládání automobilu, tzv. parkování, se už dnes zcela oficiálně děje s porušováním zákonů a norem. Automobil z nepochopitelného důvodu požívá privilegia prioritního a často i bezplatného užívání veřejného prostoru. Takové privilegium není spojeno se žádným jiným soukromým majetkem. Jaký smysl má pokrývat zemi zevlujícím smradlavým plechem? Stejně tak s automobilem je možné permanentně druhým smrdět pod nos a obtěžovat je hlukem.

Masová individuální doprava je největším omylem této civilizace, živeným lidskou hloupostí, neschopností uspořádat si život důstojným způsobem, automobilovou a asfaltovou lobby a v neposlední řadě tiskem nekrytých peněz, ze kterých se auta úvěrují. Masový automobilismus je Potěmkinova vesnice naší ekonomiky, která má a bude mít dalekosáhlé důsledky.

1 5
možnosti
AC

A58l68e82š 89C55h86u23d17ý

7. 7. 2016 20:47

Co navrhujete? Děkuji.

0 0
možnosti
VS

A to je co? To je dobře. Vypovídá to totiž o hromadění investičních omylů z důvodu státem řízené inflace (tzv. "tisk" peněz).

Takže to je skvělý hřebíček do rakvičky současného otřesného režimu.

1 0
možnosti
JK

Mezi kupcemi nových aut byli převážně podnikatelé, kteřá neustále mluví o tom, že jsou vysoké odvody, ale přitom nemají si problém koupit nová auta. A ještě ty dražší.

4 1
možnosti
VB

to jste popletl, vysoké odvody platí zaměstnanci, osoby samostatně výdělečně činné platí asi třetinu toho co zaměstnanci, je to vidět i na tom, jak potom kupují auta

0 0
možnosti
BG

Rekordně mnoho aut a pak si ti samí řidiči stěžují, že jsou ucpané ulice a jedou trasu dvojnásobně dlouho... ;-D

A to na tom ilustračním obrázku je parkoviště před Kauflandem nebo kolona na D1? :-P;-D

2 0
možnosti
JS

To budou podnikatelé ;-) . Ti přeci nemají čas stát v kaufu .

0 0
možnosti
PS

a pak, že lidi nemají prachy.....jojo...nadávají když se to hodí..jak nikdo nemá peníze a bůh ví co ještě....ale když dojde na to, že si chtějí něco koupit...tak to děj se co děj si na to peníze najdou...:D takže o tom, jak nikdo nemá peníze jsou pěkný keci.

3 0
možnosti
RP

Jasně 74% koupí firmy;-). To si přečíst aspoň první odstavec.

4 0
možnosti