- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No já bych si taky rád koupil NOVÉ auto. Ale tu hromadu peněz, těžko vydělaných, za zdevalvovanou korunu, se mi opravdu dávat nechce. Navíc tyhle nové modely jsou prošpikované různými elektronickými vychytávkami, které se často s**ou, takže následné řešení také není levná záležitost. Nebo vůbec servis jako takový, je jen začátek vstupu do hry duelu zákazník-autoservis,STK. A ani není po čem jezdit, všechno rozkopané.
No když vidím jak prodej stoupá nechápu proč nezvyšují i kapacitu dálnic.Ne jen dálkou ale taky množstvím pruhů které by měli být navýšeny aby se zvýšila plynulost dopravy,když se navyšuje množství aut na silnicích.V Británii to pochopili jenom tu tupé mozky na ministerstvu dopravy nechápou a při rekonstrukci nerozšiřují D1. Zato vymýšlí jak zakazovat a stěžovat práci řidičům kamionů.
V konečném důsledku i publikovaná čísla pořád znamenají, že celkové stáří se přehouplo přes 14 let. To asi nebude úplně dobrý indikátor, že ne?
v konečném důsledku, kdyby se jich prodávalo míň, tak by se stáří přehouplo přes 16 let a byl by to ještě horší indikátor
zajímavé, nadáváme na Merklovou, ale pumpujeme dál do Německa (skrz škodu)..
"každé třetí je škodovka"
Ovcane se zrejme nikdy nepouci, nemecka skoda na dvorku to je proste tezka chlouba
Nevím, čemu se smějete. Váš křáp je stejná popelnice jako ostatní, se spalovacím motorem, který už dávno patří do muzea ještě před parní stroj, protože se ani s plnou nádrží neumí sám roztočit, neumí vyvinout sílu již od nulových otáček a nelze jej reverzovat bez zastaralých nesmyslů jako je spojka, převodovka atd. Pohybovou energii to mrhá v brzdových destičkách. Před 100 lety by vaše plechovka možná oslnila, dnes je to šmejd a ostuda bez ohledu na značku.
Lidé se mě ptají: A jak by se lidé dostali do práce, když by nemohli jet autem? A já se ptám: Kolik užitečné práce by mohlo být vykonáno, nebýt toho, že lidé marní čas v popelnici nebo vyděláváním na její koupi a provoz?
Aut je všude tolik, že už se nedá hnout a mnoho lidí už v autě prakticky bydlí, ale výroba nových aut trhá další a další rekordy. To je naprosto alarmující stav a tikající časovaná bomba.
Odkládání automobilu, tzv. parkování, se už dnes zcela oficiálně děje s porušováním zákonů a norem. Automobil z nepochopitelného důvodu požívá privilegia prioritního a často i bezplatného užívání veřejného prostoru. Takové privilegium není spojeno se žádným jiným soukromým majetkem. Jaký smysl má pokrývat zemi zevlujícím smradlavým plechem? Stejně tak s automobilem je možné permanentně druhým smrdět pod nos a obtěžovat je hlukem.
Masová individuální doprava je největším omylem této civilizace, živeným lidskou hloupostí, neschopností uspořádat si život důstojným způsobem, automobilovou a asfaltovou lobby a v neposlední řadě tiskem nekrytých peněz, ze kterých se auta úvěrují. Masový automobilismus je Potěmkinova vesnice naší ekonomiky, která má a bude mít dalekosáhlé důsledky.
A to je co? To je dobře. Vypovídá to totiž o hromadění investičních omylů z důvodu státem řízené inflace (tzv. "tisk" peněz).
Takže to je skvělý hřebíček do rakvičky současného otřesného režimu.
Mezi kupcemi nových aut byli převážně podnikatelé, kteřá neustále mluví o tom, že jsou vysoké odvody, ale přitom nemají si problém koupit nová auta. A ještě ty dražší.
to jste popletl, vysoké odvody platí zaměstnanci, osoby samostatně výdělečně činné platí asi třetinu toho co zaměstnanci, je to vidět i na tom, jak potom kupují auta
Rekordně mnoho aut a pak si ti samí řidiči stěžují, že jsou ucpané ulice a jedou trasu dvojnásobně dlouho...
A to na tom ilustračním obrázku je parkoviště před Kauflandem nebo kolona na D1?
To budou podnikatelé . Ti přeci nemají čas stát v kaufu .
a pak, že lidi nemají prachy.....jojo...nadávají když se to hodí..jak nikdo nemá peníze a bůh ví co ještě....ale když dojde na to, že si chtějí něco koupit...tak to děj se co děj si na to peníze najdou...:D takže o tom, jak nikdo nemá peníze jsou pěkný keci.
Jasně 74% koupí firmy. To si přečíst aspoň první odstavec.