Diskuze

Autobusová soutěž roku: Praha shání 500 nových vozidel za tři miliardy

Dopravní podnik hlavního města Prahy po nedávném fiasku výběru nových autobusů vypsal hned tři nové zakázky na dodávky nových vozů. Ty mají nahradit stávající přestárlý vozový park. Hodnota tendrů na celkem pět set nových autobusů dosahuje tří miliard korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ještě tak před 10 lety byla v každém novém autobusu v Praze, u předních dveří, hrdá cedulka, že DPP ten autobus koupil za více než 12 milionů korun. Nyní podobný autobus stojí už jen 5,5 milionu? To se na tom tenkrát někdo hezky pakoval.

0 0
možnosti
MH

M48a38r17e50k 24H28r21u21b51y

12. 7. 2016 13:49

6 mio za kus bez klimatizace, na klasicka fosilni paliva? Na DPP nekdo zaspal stoleti:-PRv

0 3
možnosti
Foto

J34i73ř26í 15E55r17b93e30n

12. 7. 2016 14:58

Co byste za tu cenu pořídil Vy, aby to dokázalo uvézt 50 až 150 lidí najednou?

To není jako práce s busolou, děti!

0 0
možnosti
MN

A co se podívat, jak cestují ve světě, autobusy na CNG ( už je mají i v Jablonci,tolik nesmrdí, levnější provoz), standardní je klimatizace, (včera na idnes bylo, že Praha do x let má středomořské podnebí), hladina hluku, atd. Ale to to něco stojí a zisk na autobusu nebude cca 50%, že. Takže za 32 Kč v 45C, autobusem, co snad ani nemá tlumiče( zlatý Ikarus, ten sice jel pomalu, ale nevymlátil Vám zuby), všechno se tam třepe, zoufalý řidiči nastrkávají papírky do škvír po celém autobuse, k pobavení cizinců, občas shoří, nevětrají. Děkujeme paní Krnáčová, Dolínku atd. Nelze se divit, když na MHP jsou i úředně uznaní zloději. ( Odsouzený Březina).

1 4
možnosti
Foto

J61i67ř53í 74E28r94b14e32n

12. 7. 2016 12:09

Ano, není nad to obvinit Krnáčovou, že ovlivnila stav autobusů nakoupených před 5 až 20 lety ;-D

1 0
možnosti
MT

Takže 75 % cena, 25 % spotřeba? Já bych jako další kritérium dal i nehořlavost, v poslední době mám pocit, že ty autobusy v Praze hoří jak pochodně...

3 0
možnosti
JMM

Jestli má cena váhu 75 % a 25 % spotřeba, je vítěz předem dán..V Libchavách mohou oslavovat..Teda pokud zas Iveco nebude brečet a nebude tahat za nitky našich politických kašpárků..

0 0
možnosti
VP

No hlavně koupit něco v čem cestující stojícího v uličce nelze obejít /Karosa/, a sedačky nad nápravami ,tam bylo možné se jen nasoukat.

0 0
možnosti
VP

V61í87t 14P58a32v24l39i67š

12. 7. 2016 8:02

Člověk si nemůže vybrat ani dovolenou (17 dní loňskej), kolik je práce kvůli výrobě těhlech pixlí. Ještě toto.

5 0
možnosti
ML

Tak teď jen vymyslet, jak to legálně přihrát Křetinskému.

4 0
možnosti
MK

TAk Křetínský to se zákazníky umí... On Vám to bez kvalitního předchozího account managementu nikdo jen tak neudělá pro Vaše modré oči... Za tím je dost práce i peněz...

0 0
možnosti
VBS

Bude mít odvahu Magistrát napříště /pokud tak učiní pro soukromníky/ vyloučit tyto přestárlé a emise nesplňující autobusy z centra jako vozidla do Euro 3?

0 3
možnosti
Foto

J53i86ř11í 25E30r20b56e67n

12. 7. 2016 7:40

Otázkou je, jestli k takovému kroku mají právo magistrát, jednotlivé městské části nebo vůbec nikdo. Trochu si pamatuji ten řev obyvatel, obchodníků, řemeslníků a právníků, když to minule zkusili :-)

0 0
možnosti
MB

Ale hlavně, v produktivních a bohatých městech jako je Praha, by autobusy neměly být starší než 4 roky..

0 13
možnosti
Foto

J97i27ř54í 17E72r91b29e35n

12. 7. 2016 7:42

Proč 4 roky?

A proč jen autobusy?

A vztáhl byste stejné podmínky i na tramvaje, metro, přívozy a služební auta magistrátu a městských částí? ;-)

3 0
možnosti
JK

Hlavně ať se tam daj pořádně otevírat okna! Tyhle myší průlezy, co jsou tam teď jsou na dvě věci.

3 0
možnosti