Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Ministr Ťok mýtné pasti neunikl. Zavinil ji on sám?

Mýto bude v Česku i další tři roky vybírat firma Kapsch. Pokud se jí tedy bude chtít přijmout podmínky, jež jí při exkluzivním jednání nabídne ministr dopravy Dan Ťok. Není to překvapení. Když včera vláda Ťokovi se skřípěním zubů odkývala, aby se dohodl s Kapschem přímo a bez veřejné soutěže, stvrdila stav jasný už dávno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P83a91v82e12l 61S53o84b25o24t80k44a 3940960589156

Je zjevné, že ministr Ťok je neschopný a měl by odstoupit. Kdyby to byl čestný chlap, tak to už dávno udělal. Ovšem, co se týče toho tendru, tak jsem velmi skeptický, protože zákon o zadávání veřejných zakázek je tak špatný a složitý, že to dělá problémy nejen v oblasti mýta - viz http://pavelsobotka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=527034

0/0
14.7.2016 9:45

L92i53b52o74r 91K62ř29u22p90a76l54a 3215363428368

nojo, bylo to jako vždy klasicky upečené už od začátku, kde je šimonovskému s řebíčkem konec, nadruhou stranu to alespoň funguje

+2/0
13.7.2016 7:09

L36u16k79á39š 58S40l94á27n74s84k31ý 4591553507776

"Klíčové informace

o systému smí zpřístupnit až na Silvestra a bez toho lze těžko novou zakázku vypsat."

Už bylo někde uvedeno, o jaké informace jde?

0/0
13.7.2016 6:15

P62a79v79e92l 35K73o97u47t40e71c64k78ý 8906346167428

Bohužel Ťok strašně zklamal. Je to jen plkal a poslušný obsazovač funkcí pro straníky ANO do ČD apod. Ale už tam překáží více než rok a půl

+1/−1
12.7.2016 23:10

J58o81s87e53f 37B25r66o10ž74e97k 7363775882691

Inu, Paroubkovi "šibalové" na ministerstvu dopravy to připravili a Šimonovský podepsal. Další socanská zlodějina za desítky miliard. A že je Ťok naprosto neschopný je jasné každému už 2 roky, tak co se divit? Ano, makáme - ale pro sebe a do svý kapsy.

+2/−1
12.7.2016 22:54

D13a72n71a 22K24o73c40i42á17n62o38v68á 2493668929608

Tato vláda je úspěšná, řekl Bohoušek. ;-D;-D;-D

0/0
12.7.2016 22:33

J13u91l67i52u72s 76P67u95f49l46e23r 9794280379

Vyděrači se nikdy nesmí ustoupit protože pak se nedoplatíš. Teď ale nevím kdo je ten skutečný vyděrač daňového poplatníka.

0/0
12.7.2016 20:51

J47i29ř58í 69Č68e90r17m78á20k 9420117259744

Proc 3 roky? Nestacil by 1 rok?

+1/0
12.7.2016 18:08

J34u24l68i75u98s 16C23h94a43l19o45u95p35k14a 4742719760601

Mě by zajímalo, kdo tu "nevýhodnou" smlouvu podepsal a kdo ji připravil takto nevýhodně. Konkrétní jména a jména ministrů, tehdy vládnoucích ministerstvem dopravy. Soudím, že to bude někdo dost vysoko, když ani Ťok nemůže než říci, že SE podepsala nevýhodná smlouva. Pod každou smlouvou musí být PODPIS. Ale to bychom od rádobynovinářů chtěli moc.

+1/−1
12.7.2016 17:53

A59n24t78o25n19í19n 78P97o11l52i34c80k35ý 9500562111427

Stačí si přečíst článek, tam to je ;-)

+3/0
12.7.2016 23:53

L80u80k70á23š 73B14r41a13n20d22e72j42s 2863425161431

Je to tam a byl to Šimonovský, premiérem vlády byl v té době Jirka Paroubek.

Jenže důležitější je, co je v tom článku jen cudně naznačeno (holt Babišova tiskovina) Ťok nedělal NIC, ani se nesnažil, i když všichni věděli, že smlouva s Kapschem končí 31.12.2016 a je potřeba to akutně řešit. Nechal to prostě vyhnít do stavu, kdy opravdu nepřipadala do úvahy jiná alternativa. To je přesné. A je to neskutečný prů.er Ťoka a potažmo ANO, protože je to jejich ministr. A teď se nezbývá, než modlit, aby tohle řešení nesmetl ÚOHS, nebo soudy, protože jde o 8 miliard pro stát každý rok, to opravdu není sranda.

+1/0
13.7.2016 9:47

D80a51n10a 94K19o15c58i95á11n14o70v70á 2613838949488

Ano, Kapsch se bude mít líp!

+3/0
12.7.2016 17:45

Z34d70e92n90ě15k 47G85l20a47s 7218988968155

Stát se nechová jako zákazník ale jak spráskaný pes a Kapsch je přitom drzý jak opice.

+7/0
12.7.2016 17:48

P64a24v20e28l 47M53o98r56a16v32e75c 3312739212688

Zkrátka, předchozí ministři buď problém vytvořili, nebo nechali hnít, a Ťok jen problém nechal vyhnít úplně.

Jeden ministr dopravy jako druhej.

Hlavně že se ANO chlubí sloganem "Nekecáme, makáme". A tím jak jsou jiní než předchozí politici. A tím, že budou stát spravovat jako firmu.

Kecy v klecy. ANO jsou stejní šmejdi jako ČSSD, KDU nebo ODSRvRvRv.

+5/−2
12.7.2016 17:40

J43a70k50u35b 27F33e18i25f48a24r 7389439646889

Tak na vládě zuby skřípali asi ti ministři, kteří ještě nejsou na výplatní listině Kapsche;-D

+14/−1
12.7.2016 17:24

J57a97r16o61m90i46r 88C59h52a24l40o94u91p27k48a 4279687405357

No nejhorší je, že Kapsch už nemusí platit nikomu a stejně vesele rejžuje...

+2/0
12.7.2016 17:53

L26u76d75ě69k 72N79ě80m55e98c 5705131192194

Je to standardní postup. Všechno, co udělala předchozí vláda, se prohlásí za paskvil a všechno se smete se stolu, všichni se vyhodí a přijdou nová košťata. Až se naučí aspoň trochu mést, zjistí, že je něco přece jen použitelné, ale to už je polovina funkčního období. Tak se pokusí aspoň s něčím hýbnout, ale než to dodělají, přijdou volby a situace se opakuje, jen v opačném gardu. V zásadě se dá říci, že největším problémem není jejich hloupost, co se týká odbornosti, ale nechuť alespoň zpočátku vyždímat ze starých "kádrů" informace o skutečném stavu.

+17/−1
12.7.2016 17:20

P44e66t57r 34L68u69k82á74š 4795824286365

"...připravit včas podmínky pro perfektní veřejnou soutěž na výběr mýta od roku 2020. Nejhorší by totiž bylo, kdyby se za tři roky letošní blamáž v plné parádě opakovala."

-----

Verte tomu ze se to rozhodne zopakuje....zijeme prece v Ceske republice ;-D;-D;-D

+8/0
12.7.2016 17:13

j93a31n 41k89a76s31a55l 3969176484

Paní redaktorka by se nejprve měla seznámit s reáliemi - například s tím, co vláda opravdu včera schválila. Takto lze článek vnímat pouze jako poněkud neumělé naplnění přání majitele

+5/−2
12.7.2016 17:13

V22á81c37l42a80v 19D89v89o88r48s15k30ý 8606351697234

Ježiš to je ale překvapení - zase za to může předchozí vláda!;-D Paní Kubátová jde dokonce do období 2006 - 2009, aby náhodou neřekla něco špatného o ministrovi svého chlebodárce. No schválně kolik lidí obalamutí. To že na ministerstvu dopravy se od posledních voleb událo úplně kulové, to je v pořádku, že všichni na ministerstvu dopravy věděli, že koncem tohoto roku končí smlouva s Kapsch, to je taky v pořádku, že NIKDO na celém ministerstvu nehnulo ani prstíčkem, aby tomu předešlo, to je taky v pořádku, ale to že pomalu před 10 lety se uzavřela smlouva, to je třeba řešit a upozorňovat na to. Pro Kristovy rány, to je zase knedlík při úterním podvečeru. :-/ Až se Babiš stane premiérem (ano už se na tu hrůzu teď připravuji), tak předpokládám, že se na ČT po vzoru Orwella zavede hodina nenávisti proti Kalouskovi a ODS.

+15/−1
12.7.2016 17:11

P57a97v57e60l 46G93ö56t43z77e 4573492652325

Jenze ono to tak je. Smliuva s Kapschem paskvil je. Stacilo si vcera poslechnout zastupce ODS a jasno musi mit uplne kazdy. Ze s tim Tok za 3 roky nehnul, je samozrejme vec druha. Pravda je ovsem takova, ze cely kontrakt je napsan tak, aby s nim hnout neslo.

+13/0
12.7.2016 17:24

A48n57t21o11n94í54n 75Z95e35l88e72n83ý 2884923781306

Když s tím hnout nešlo, tak proč Ťok neřekl: „Za takových podmínek se vám na celé ministrování můžu vyfláknout, jdu se živit chovem skotu.“?

+5/0
12.7.2016 17:44

M73a70r16e30k 62M72a56r48t56i11n 8289344936630

Pokud je mi známo, tak Ťok krátce po nástupu řekl, že mýto je umělý problém a že ho vyřeší. Jak ho vyřešil, vidíme. Navíc Moos upozorňuje na to, že lže i v tom, že nemají přístup k dokumentaci. Samozřejmě že mají. Na ŘSD se už válí několik let.

+1/0
12.7.2016 23:12

J32i69r34k66a 49H90o92n28c64ů 2794924271318

V jádru máte pravdu, ovšem důležitá je věta: "Klíčové informace o systému smí zpřístupnit až na Silvestra... " a bez těch informací toho moc nenaděláte.

+2/0
12.7.2016 17:27

M19a83r76e56k 10M76a23r14t86i43n 8449684756100

A to není právě pravda. Jenže to ví jen málo zasvěcených. Systém je samozřejmě znám. To, že tomu ale nikdo na MD a pravděpodobně i ŘSD nerozumí, je věc druhá. :-/

0/0
12.7.2016 23:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.