Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Ministr Ťok mýtné pasti neunikl. Zavinil ji on sám?

Mýto bude v Česku i další tři roky vybírat firma Kapsch. Pokud se jí tedy bude chtít přijmout podmínky, jež jí při exkluzivním jednání nabídne ministr dopravy Dan Ťok. Není to překvapení. Když včera vláda Ťokovi se skřípěním zubů odkývala, aby se dohodl s Kapschem přímo a bez veřejné soutěže, stvrdila stav jasný už dávno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P93a21v10e97l 41S73o87b85o51t58k62a 3870980199686

Je zjevné, že ministr Ťok je neschopný a měl by odstoupit. Kdyby to byl čestný chlap, tak to už dávno udělal. Ovšem, co se týče toho tendru, tak jsem velmi skeptický, protože zákon o zadávání veřejných zakázek je tak špatný a složitý, že to dělá problémy nejen v oblasti mýta - viz http://pavelsobotka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=527034

0/0
14.7.2016 9:45

L22i14b75o32r 44K67ř17u14p96a85l96a 3575363218558

nojo, bylo to jako vždy klasicky upečené už od začátku, kde je šimonovskému s řebíčkem konec, nadruhou stranu to alespoň funguje

+2/0
13.7.2016 7:09

L65u57k20á87š 89S47l83á79n37s51k29ý 4811173707426

"Klíčové informace

o systému smí zpřístupnit až na Silvestra a bez toho lze těžko novou zakázku vypsat."

Už bylo někde uvedeno, o jaké informace jde?

0/0
13.7.2016 6:15

P72a67v84e72l 28K80o51u86t68e78c86k17ý 8126226447258

Bohužel Ťok strašně zklamal. Je to jen plkal a poslušný obsazovač funkcí pro straníky ANO do ČD apod. Ale už tam překáží více než rok a půl

+1/−1
12.7.2016 23:10

J60o74s95e92f 14B77r21o29ž30e37k 7333485802251

Inu, Paroubkovi "šibalové" na ministerstvu dopravy to připravili a Šimonovský podepsal. Další socanská zlodějina za desítky miliard. A že je Ťok naprosto neschopný je jasné každému už 2 roky, tak co se divit? Ano, makáme - ale pro sebe a do svý kapsy.

+2/−1
12.7.2016 22:54

D84a10n42a 64K22o38c71i62á92n73o24v70á 2513198129408

Tato vláda je úspěšná, řekl Bohoušek. ;-D;-D;-D

0/0
12.7.2016 22:33

J80u67l91i35u67s 17P21u76f37l94e56r 9644520899

Vyděrači se nikdy nesmí ustoupit protože pak se nedoplatíš. Teď ale nevím kdo je ten skutečný vyděrač daňového poplatníka.

0/0
12.7.2016 20:51

J57i12ř16í 52Č92e86r73m47á10k 9150527979814

Proc 3 roky? Nestacil by 1 rok?

+1/0
12.7.2016 18:08

J32u78l42i35u12s 26C89h56a64l55o54u57p76k87a 4652369260811

Mě by zajímalo, kdo tu "nevýhodnou" smlouvu podepsal a kdo ji připravil takto nevýhodně. Konkrétní jména a jména ministrů, tehdy vládnoucích ministerstvem dopravy. Soudím, že to bude někdo dost vysoko, když ani Ťok nemůže než říci, že SE podepsala nevýhodná smlouva. Pod každou smlouvou musí být PODPIS. Ale to bychom od rádobynovinářů chtěli moc.

+1/−1
12.7.2016 17:53

A17n20t12o25n21í64n 97P25o25l65i43c66k85ý 9820682351887

Stačí si přečíst článek, tam to je ;-)

+3/0
12.7.2016 23:53

L97u94k68á54š 48B61r42a91n56d60e94j26s 2973185201821

Je to tam a byl to Šimonovský, premiérem vlády byl v té době Jirka Paroubek.

Jenže důležitější je, co je v tom článku jen cudně naznačeno (holt Babišova tiskovina) Ťok nedělal NIC, ani se nesnažil, i když všichni věděli, že smlouva s Kapschem končí 31.12.2016 a je potřeba to akutně řešit. Nechal to prostě vyhnít do stavu, kdy opravdu nepřipadala do úvahy jiná alternativa. To je přesné. A je to neskutečný prů.er Ťoka a potažmo ANO, protože je to jejich ministr. A teď se nezbývá, než modlit, aby tohle řešení nesmetl ÚOHS, nebo soudy, protože jde o 8 miliard pro stát každý rok, to opravdu není sranda.

+1/0
13.7.2016 9:47

D33a45n86a 78K16o66c76i37á85n11o34v23á 2973688709878

Ano, Kapsch se bude mít líp!

+3/0
12.7.2016 17:45

Z51d98e66n41ě56k 37G67l57a69s 7328648138125

Stát se nechová jako zákazník ale jak spráskaný pes a Kapsch je přitom drzý jak opice.

+7/0
12.7.2016 17:48

P98a27v56e32l 83M62o46r81a56v81e40c 3272419672468

Zkrátka, předchozí ministři buď problém vytvořili, nebo nechali hnít, a Ťok jen problém nechal vyhnít úplně.

Jeden ministr dopravy jako druhej.

Hlavně že se ANO chlubí sloganem "Nekecáme, makáme". A tím jak jsou jiní než předchozí politici. A tím, že budou stát spravovat jako firmu.

Kecy v klecy. ANO jsou stejní šmejdi jako ČSSD, KDU nebo ODSRvRvRv.

+5/−2
12.7.2016 17:40

J37a29k93u86b 88F17e73i97f51a78r 7369949766389

Tak na vládě zuby skřípali asi ti ministři, kteří ještě nejsou na výplatní listině Kapsche;-D

+14/−1
12.7.2016 17:24

J19a82r12o73m34i86r 82C76h89a23l16o34u16p94k27a 4359237255687

No nejhorší je, že Kapsch už nemusí platit nikomu a stejně vesele rejžuje...

+2/0
12.7.2016 17:53

L30u30d49ě38k 76N23ě94m34e28c 5155531562674

Je to standardní postup. Všechno, co udělala předchozí vláda, se prohlásí za paskvil a všechno se smete se stolu, všichni se vyhodí a přijdou nová košťata. Až se naučí aspoň trochu mést, zjistí, že je něco přece jen použitelné, ale to už je polovina funkčního období. Tak se pokusí aspoň s něčím hýbnout, ale než to dodělají, přijdou volby a situace se opakuje, jen v opačném gardu. V zásadě se dá říci, že největším problémem není jejich hloupost, co se týká odbornosti, ale nechuť alespoň zpočátku vyždímat ze starých "kádrů" informace o skutečném stavu.

+17/−1
12.7.2016 17:20

P68e52t46r 97L37u53k16á80š 4625594386795

"...připravit včas podmínky pro perfektní veřejnou soutěž na výběr mýta od roku 2020. Nejhorší by totiž bylo, kdyby se za tři roky letošní blamáž v plné parádě opakovala."

-----

Verte tomu ze se to rozhodne zopakuje....zijeme prece v Ceske republice ;-D;-D;-D

+8/0
12.7.2016 17:13

j79a64n 11k78a80s25a64l 3219356554

Paní redaktorka by se nejprve měla seznámit s reáliemi - například s tím, co vláda opravdu včera schválila. Takto lze článek vnímat pouze jako poněkud neumělé naplnění přání majitele

+5/−2
12.7.2016 17:13

V18á68c54l35a59v 39D61v64o71r46s66k48ý 8656621577284

Ježiš to je ale překvapení - zase za to může předchozí vláda!;-D Paní Kubátová jde dokonce do období 2006 - 2009, aby náhodou neřekla něco špatného o ministrovi svého chlebodárce. No schválně kolik lidí obalamutí. To že na ministerstvu dopravy se od posledních voleb událo úplně kulové, to je v pořádku, že všichni na ministerstvu dopravy věděli, že koncem tohoto roku končí smlouva s Kapsch, to je taky v pořádku, že NIKDO na celém ministerstvu nehnulo ani prstíčkem, aby tomu předešlo, to je taky v pořádku, ale to že pomalu před 10 lety se uzavřela smlouva, to je třeba řešit a upozorňovat na to. Pro Kristovy rány, to je zase knedlík při úterním podvečeru. :-/ Až se Babiš stane premiérem (ano už se na tu hrůzu teď připravuji), tak předpokládám, že se na ČT po vzoru Orwella zavede hodina nenávisti proti Kalouskovi a ODS.

+15/−1
12.7.2016 17:11

P97a69v18e87l 66G70ö20t57z95e 4583932552465

Jenze ono to tak je. Smliuva s Kapschem paskvil je. Stacilo si vcera poslechnout zastupce ODS a jasno musi mit uplne kazdy. Ze s tim Tok za 3 roky nehnul, je samozrejme vec druha. Pravda je ovsem takova, ze cely kontrakt je napsan tak, aby s nim hnout neslo.

+13/0
12.7.2016 17:24

A88n87t45o41n22í44n 76Z52e12l93e76n29ý 2974863911236

Když s tím hnout nešlo, tak proč Ťok neřekl: „Za takových podmínek se vám na celé ministrování můžu vyfláknout, jdu se živit chovem skotu.“?

+5/0
12.7.2016 17:44

M41a97r47e30k 61M27a94r12t47i87n 8469584966380

Pokud je mi známo, tak Ťok krátce po nástupu řekl, že mýto je umělý problém a že ho vyřeší. Jak ho vyřešil, vidíme. Navíc Moos upozorňuje na to, že lže i v tom, že nemají přístup k dokumentaci. Samozřejmě že mají. Na ŘSD se už válí několik let.

+1/0
12.7.2016 23:12

J10i45r15k27a 82H57o30n16c52ů 2284794741948

V jádru máte pravdu, ovšem důležitá je věta: "Klíčové informace o systému smí zpřístupnit až na Silvestra... " a bez těch informací toho moc nenaděláte.

+2/0
12.7.2016 17:27

M74a41r68e68k 82M27a43r64t59i55n 8359834706920

A to není právě pravda. Jenže to ví jen málo zasvěcených. Systém je samozřejmě znám. To, že tomu ale nikdo na MD a pravděpodobně i ŘSD nerozumí, je věc druhá. :-/

0/0
12.7.2016 23:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.