Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Ministr Ťok mýtné pasti neunikl. Zavinil ji on sám?

Mýto bude v Česku i další tři roky vybírat firma Kapsch. Pokud se jí tedy bude chtít přijmout podmínky, jež jí při exkluzivním jednání nabídne ministr dopravy Dan Ťok. Není to překvapení. Když včera vláda Ťokovi se skřípěním zubů odkývala, aby se dohodl s Kapschem přímo a bez veřejné soutěže, stvrdila stav jasný už dávno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P94a49v51e22l 71S79o96b58o36t51k72a 3900710449216

Je zjevné, že ministr Ťok je neschopný a měl by odstoupit. Kdyby to byl čestný chlap, tak to už dávno udělal. Ovšem, co se týče toho tendru, tak jsem velmi skeptický, protože zákon o zadávání veřejných zakázek je tak špatný a složitý, že to dělá problémy nejen v oblasti mýta - viz http://pavelsobotka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=527034

0/0
14.7.2016 9:45

L41i44b65o47r 70K84ř10u83p16a18l19a 3165553148668

nojo, bylo to jako vždy klasicky upečené už od začátku, kde je šimonovskému s řebíčkem konec, nadruhou stranu to alespoň funguje

+2/0
13.7.2016 7:09

L35u48k14á79š 23S86l53á20n35s82k58ý 4761763707236

"Klíčové informace

o systému smí zpřístupnit až na Silvestra a bez toho lze těžko novou zakázku vypsat."

Už bylo někde uvedeno, o jaké informace jde?

0/0
13.7.2016 6:15

P50a91v19e29l 75K35o38u56t48e19c48k66ý 8156626697908

Bohužel Ťok strašně zklamal. Je to jen plkal a poslušný obsazovač funkcí pro straníky ANO do ČD apod. Ale už tam překáží více než rok a půl

+1/−1
12.7.2016 23:10

J13o31s83e43f 64B33r40o41ž27e57k 7213375442121

Inu, Paroubkovi "šibalové" na ministerstvu dopravy to připravili a Šimonovský podepsal. Další socanská zlodějina za desítky miliard. A že je Ťok naprosto neschopný je jasné každému už 2 roky, tak co se divit? Ano, makáme - ale pro sebe a do svý kapsy.

+2/−1
12.7.2016 22:54

D50a16n38a 47K95o64c62i93á47n61o10v19á 2573408149478

Tato vláda je úspěšná, řekl Bohoušek. ;-D;-D;-D

0/0
12.7.2016 22:33

J86u15l71i22u67s 73P55u85f78l85e67r 9784870589

Vyděrači se nikdy nesmí ustoupit protože pak se nedoplatíš. Teď ale nevím kdo je ten skutečný vyděrač daňového poplatníka.

0/0
12.7.2016 20:51

J76i26ř29í 13Č16e96r59m76á25k 9730357499364

Proc 3 roky? Nestacil by 1 rok?

+1/0
12.7.2016 18:08

J46u80l64i23u81s 11C22h19a34l32o72u88p82k42a 4822619260781

Mě by zajímalo, kdo tu "nevýhodnou" smlouvu podepsal a kdo ji připravil takto nevýhodně. Konkrétní jména a jména ministrů, tehdy vládnoucích ministerstvem dopravy. Soudím, že to bude někdo dost vysoko, když ani Ťok nemůže než říci, že SE podepsala nevýhodná smlouva. Pod každou smlouvou musí být PODPIS. Ale to bychom od rádobynovinářů chtěli moc.

+1/−1
12.7.2016 17:53

A94n25t58o13n32í91n 38P36o96l49i37c38k56ý 9480412331297

Stačí si přečíst článek, tam to je ;-)

+3/0
12.7.2016 23:53

L49u97k31á54š 95B86r45a67n91d96e40j27s 2243265931621

Je to tam a byl to Šimonovský, premiérem vlády byl v té době Jirka Paroubek.

Jenže důležitější je, co je v tom článku jen cudně naznačeno (holt Babišova tiskovina) Ťok nedělal NIC, ani se nesnažil, i když všichni věděli, že smlouva s Kapschem končí 31.12.2016 a je potřeba to akutně řešit. Nechal to prostě vyhnít do stavu, kdy opravdu nepřipadala do úvahy jiná alternativa. To je přesné. A je to neskutečný prů.er Ťoka a potažmo ANO, protože je to jejich ministr. A teď se nezbývá, než modlit, aby tohle řešení nesmetl ÚOHS, nebo soudy, protože jde o 8 miliard pro stát každý rok, to opravdu není sranda.

+1/0
13.7.2016 9:47

D56a56n54a 20K86o77c41i30á53n73o25v69á 2953938259508

Ano, Kapsch se bude mít líp!

+3/0
12.7.2016 17:45

Z50d18e62n22ě28k 57G49l28a71s 7668648108415

Stát se nechová jako zákazník ale jak spráskaný pes a Kapsch je přitom drzý jak opice.

+7/0
12.7.2016 17:48

P94a79v35e20l 43M93o90r83a78v18e61c 3302889332528

Zkrátka, předchozí ministři buď problém vytvořili, nebo nechali hnít, a Ťok jen problém nechal vyhnít úplně.

Jeden ministr dopravy jako druhej.

Hlavně že se ANO chlubí sloganem "Nekecáme, makáme". A tím jak jsou jiní než předchozí politici. A tím, že budou stát spravovat jako firmu.

Kecy v klecy. ANO jsou stejní šmejdi jako ČSSD, KDU nebo ODSRvRvRv.

+5/−2
12.7.2016 17:40

J22a30k97u95b 13F25e75i72f18a40r 7509389986149

Tak na vládě zuby skřípali asi ti ministři, kteří ještě nejsou na výplatní listině Kapsche;-D

+14/−1
12.7.2016 17:24

J91a24r20o75m30i22r 78C44h43a84l59o31u58p65k39a 4549597975677

No nejhorší je, že Kapsch už nemusí platit nikomu a stejně vesele rejžuje...

+2/0
12.7.2016 17:53

L26u75d59ě46k 66N14ě38m79e13c 5615121132524

Je to standardní postup. Všechno, co udělala předchozí vláda, se prohlásí za paskvil a všechno se smete se stolu, všichni se vyhodí a přijdou nová košťata. Až se naučí aspoň trochu mést, zjistí, že je něco přece jen použitelné, ale to už je polovina funkčního období. Tak se pokusí aspoň s něčím hýbnout, ale než to dodělají, přijdou volby a situace se opakuje, jen v opačném gardu. V zásadě se dá říci, že největším problémem není jejich hloupost, co se týká odbornosti, ale nechuť alespoň zpočátku vyždímat ze starých "kádrů" informace o skutečném stavu.

+17/−1
12.7.2016 17:20

P62e84t74r 25L47u19k23á12š 4395434846635

"...připravit včas podmínky pro perfektní veřejnou soutěž na výběr mýta od roku 2020. Nejhorší by totiž bylo, kdyby se za tři roky letošní blamáž v plné parádě opakovala."

-----

Verte tomu ze se to rozhodne zopakuje....zijeme prece v Ceske republice ;-D;-D;-D

+8/0
12.7.2016 17:13

j20a53n 93k26a16s77a84l 3909396404

Paní redaktorka by se nejprve měla seznámit s reáliemi - například s tím, co vláda opravdu včera schválila. Takto lze článek vnímat pouze jako poněkud neumělé naplnění přání majitele

+5/−2
12.7.2016 17:13

V86á26c64l73a18v 26D83v97o40r81s81k55ý 8776951807644

Ježiš to je ale překvapení - zase za to může předchozí vláda!;-D Paní Kubátová jde dokonce do období 2006 - 2009, aby náhodou neřekla něco špatného o ministrovi svého chlebodárce. No schválně kolik lidí obalamutí. To že na ministerstvu dopravy se od posledních voleb událo úplně kulové, to je v pořádku, že všichni na ministerstvu dopravy věděli, že koncem tohoto roku končí smlouva s Kapsch, to je taky v pořádku, že NIKDO na celém ministerstvu nehnulo ani prstíčkem, aby tomu předešlo, to je taky v pořádku, ale to že pomalu před 10 lety se uzavřela smlouva, to je třeba řešit a upozorňovat na to. Pro Kristovy rány, to je zase knedlík při úterním podvečeru. :-/ Až se Babiš stane premiérem (ano už se na tu hrůzu teď připravuji), tak předpokládám, že se na ČT po vzoru Orwella zavede hodina nenávisti proti Kalouskovi a ODS.

+15/−1
12.7.2016 17:11

P38a22v87e54l 24G45ö26t60z13e 4923832842865

Jenze ono to tak je. Smliuva s Kapschem paskvil je. Stacilo si vcera poslechnout zastupce ODS a jasno musi mit uplne kazdy. Ze s tim Tok za 3 roky nehnul, je samozrejme vec druha. Pravda je ovsem takova, ze cely kontrakt je napsan tak, aby s nim hnout neslo.

+13/0
12.7.2016 17:24

A54n33t27o60n32í53n 86Z98e81l45e14n84ý 2554443531816

Když s tím hnout nešlo, tak proč Ťok neřekl: „Za takových podmínek se vám na celé ministrování můžu vyfláknout, jdu se živit chovem skotu.“?

+5/0
12.7.2016 17:44

M37a96r25e30k 35M23a56r78t51i85n 8729794486220

Pokud je mi známo, tak Ťok krátce po nástupu řekl, že mýto je umělý problém a že ho vyřeší. Jak ho vyřešil, vidíme. Navíc Moos upozorňuje na to, že lže i v tom, že nemají přístup k dokumentaci. Samozřejmě že mají. Na ŘSD se už válí několik let.

+1/0
12.7.2016 23:12

J15i33r98k23a 53H36o58n37c26ů 2734364761388

V jádru máte pravdu, ovšem důležitá je věta: "Klíčové informace o systému smí zpřístupnit až na Silvestra... " a bez těch informací toho moc nenaděláte.

+2/0
12.7.2016 17:27

M39a51r50e39k 89M80a16r31t65i86n 8699664296200

A to není právě pravda. Jenže to ví jen málo zasvěcených. Systém je samozřejmě znám. To, že tomu ale nikdo na MD a pravděpodobně i ŘSD nerozumí, je věc druhá. :-/

0/0
12.7.2016 23:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.