Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T12o33m74á62š 26K73u10c19h54a70ř 3287591268331

Já kdysi na škole napsat bezdůvodně do názvu 2x stejné slovo, tak mám stupeň dolů. :-P

+6/0
doporučit
14.7.2016 11:16
Foto

B76o59h81u76m20i36l 44P22r68o83c79h14á16z89k13a 2693951253161

Tady je krasne videt, jak i slepa ulicka evoluce muze na nejakou dobu najit svuj zivotni prostor.

+3/0
doporučit
14.7.2016 13:15

P86e46t66r 65K54r68á72t93k86ý 5669226556141

tak u nových aut je to vcelku pochopitelné, roli hraje nižší spotřeba a auto je ještě v záruce, takže není třeba se obávat vysokých nákladů na servis. Coby ojetiny jsou pak ale tato auto pastí na peněženky, kdy obvykle jsou prodávány v momentě, kdy vyžadují vysoké investice na údržbu a servis a oproti benzínu mají většinou daleko větší nájezdy...U ojetiny jedině benzín (pokud tedy nenajezdím desítky tisíc km po dálnici ročně)!!

+3/0
doporučit
14.7.2016 11:42

M87a81r57t70i62n 83F52i61l29i89p63c90z81y22k 3671201165843

Pochybuji, že automobilky nějaké obavy měly. Neznám jediný případ, kdyby něco podobného nějaký představitel nějaké automobilky, říkal.

Maximálně tak nějací "odborníci" a samozvaní "experti".

Řekl bych, že si autor článku trošku zafantazíroval.

+2/0
doporučit
14.7.2016 11:43
Foto

Z73b12y52n38ě86k 20M92e36l18i47c41h57a54r 9565377755259

emise tu nikoho nezajímají, důležitá je spotřeba a cena nafty...

+1/0
doporučit
14.7.2016 15:37

M33i41l41a16n 21K72r54á67l 8563128741711

Rád bych koupil 2,5 l atmosféru v V6 ale není nabídka ;-(

+1/0
doporučit
14.7.2016 13:51

A55n15t83o80n81í47n 52S61v59o94b47o77d35a 3754143299712

Originální auta na LPG mají jeden problém, mizernou kvalitu u nás prodávaného LPG :-(

+1/0
doporučit
14.7.2016 11:31

I44v17a62n 16Š95t43í77p74e77k 3622388960699

Důležitý údaj jsem nenašel - kolik vozů na firmu u každé položky.

+1/0
doporučit
14.7.2016 11:10

K40a17r28e63l 61V42a57c75h72u19t 9843242659383

Zájem Čechů o naftu se dá nazvat též zájmem o to co nejvíce si zničit naše zdraví!

;-€:-(Rv ... brzo bude 100% populace patřit mezi alergiky !!!!!! ... ta přemíra expozice se zkrátka projevuje - dříve či později zkolabuje imunita každého z nás. :-/

+1/−1
doporučit
15.7.2016 10:30

P93a62v79e45l 68Ř35a95p22e94k 7212656589705

Vznětový motor v osobních automobilech je nesmysl vzniklý jen zvrhlou daňovou politikou státu. Je to až absurdní, kolik peněz se investuje do něčeho, co by bez státních zásahů nikdy ani nevzniklo a co je zjevně slepou uličkou vývoje. A takhle je to s celým masovým automobilismem.

+1/−4
doporučit
14.7.2016 14:25

T15o15m13á84š 23K63u89c63h39a58ř 3717231708701

V benzínu vedou skoro jen Fábie a Rapidy. A to jen proto, že tam škodovka použitelnou naftu nenabízí. Kdyby do Rapida dávali 1.9, nebo aspoň levnou 1.6 TDI, tak jim lidi rvou ruce. To by ale nejspíš platilo i kdyby do těchto malých aut nabízeli odpovídající 1,6 benzínovou atmosféru..:-/

0/−1
doporučit
14.7.2016 11:48

P94e70t96r 77B90á40č14a 8825216975265

No kterypak asi jiny, nez tuctovou nehezkou nemeckou krabici Schade.

A jeste si mysli co jim doma nestoji na dvorku za "chloubu".;-D

0/−2
doporučit
14.7.2016 15:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.