Diskuze

O auta na naftu je v Česku rekordní zájem. Kterých se prodává nejvíce?

Obavy automobilek, že se po aféře Dieselgate přestanou kupovat auta na naftu, se na českém trhu zatím nenaplňují. Češi mají dieselové motory naopak čím dál více v oblibě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

Zájem Čechů o naftu se dá nazvat též zájmem o to co nejvíce si zničit naše zdraví!

;-€:-(Rv ... brzo bude 100% populace patřit mezi alergiky !!!!!! ... ta přemíra expozice se zkrátka projevuje - dříve či později zkolabuje imunita každého z nás. :-/

1 1
možnosti
KV

Pochopitelně že za všechno nemůže jen samotná nafta - zbytek mají na svědomí všechna ta "Éčka", které výrobci cpou do potravin namísto původních a jedině správných surovin! + všechny ty jedy, kterými zemědělci stříkají své výpěstky + všechny ty jedy a léčiva, kterými krmí chovaná zvířata určená ke konzumaci.

0 0
možnosti
LK

Pokud se na to budete dívat jako marketingový spotřebitel, tak nafta je úžasná. Na druhou stranu, až pak budete řešit problémy s DPF,EGR,žhavícími svíčkami, vstřikovačema, palivovým filtrem,STK, shánět speciální aditiva, příp. řešit prasklé bloky motorů, nebo problémy s turbem, tak pak se rádi budete vracet k benzinu.

0 0
možnosti
Foto

I33v83a75n 83K65o29p89t53a

15. 7. 2016 10:19

No jezdím s naftou už dlouho. Čtyři auta, dokupy zhruba 1,3mil km a netuším proč bych měl řešit uvedené problémy.

Obzvlášť třeba proč shánět speciální aditiva či mít problémy na STK?

Snad jen o tom DPF mluvit moc zatím nemůžu, ale zatím o něm prakticky nevím (135.000km). Ovšem kolega ho měl na Passatu 2.0TDI a nájezd když šel pryč s původním DPF 350.000km.

0 0
možnosti
VJ

Osobně to na mě spíše působí tak, že automobilky masivně investovaly do vývoje dieselových motorů a potřebují si to nechat zaplatit...jinak nedává žádný smysl, že méně ekologická nafta má o cca 2 koruny nižší spotřební daň. To je právě ten rozdíl v ceně nafty a benzinu u pumpy a nebýt této podezřelé disproporce, tak si naftové motory u osobáků moc neškrtnou. :-P

0 0
možnosti

argumentovat rozdílnou výší daně v Kč/l u paliv, kde je různá výtěžnost energie, je trochu nepřesné.

0 0
možnosti
PB

P10e19t85r 79B74á66č47a

14. 7. 2016 15:43

No kterypak asi jiny, nez tuctovou nehezkou nemeckou krabici Schade.

A jeste si mysli co jim doma nestoji na dvorku za "chloubu".;-D

0 2
možnosti
AS

běžná automobilová konfekce není nikdy chloubou , jen si to někteří myslí a mají na podznačníku AAA či něco podobné :-)

0 0
možnosti
MJ

Inu všeho do času ;-)

0 0
možnosti
ZM

emise tu nikoho nezajímají, důležitá je spotřeba a cena nafty...

1 0
možnosti
VJ

Teoreticky nezajímají, ale cena za zdraví lidí, kteří tím trpí to možná vůbec nevyváží. Zdravotní pojištění platíme (skoro) všichni :-P

Ona taková léčba rakoviny stojí desetitisíce až statisíce.

0 0
možnosti
PN

Jak tak koukám, tak zrovna vozy, u kterých dle tabulky, majitelé upřednostňují benzín, nejvíc na silnici překážejí.....:-/

0 0
možnosti
AS

a na dálnici zase překáží spořiví s TDI či jinou naftou (běžně jezdí dost pod 130 )

0 0
možnosti

P15a54v59e13l 51Ř68a90p24e91k

14. 7. 2016 14:25

Vznětový motor v osobních automobilech je nesmysl vzniklý jen zvrhlou daňovou politikou státu. Je to až absurdní, kolik peněz se investuje do něčeho, co by bez státních zásahů nikdy ani nevzniklo a co je zjevně slepou uličkou vývoje. A takhle je to s celým masovým automobilismem.

1 4
možnosti
TM

Ta slepá ulička vývoje má vyšší efektivitu než zážehový motor...

1 0
možnosti
MK

M40i57l74a50n 26K54r60á49l

14. 7. 2016 13:51

Rád bych koupil 2,5 l atmosféru v V6 ale není nabídka ;-(

1 0
možnosti
AS

nabídka je, ale za větší peníze, za mega a pár drobných je pětilitr mustang V8, V6 mívají větší objem než 2,5 litru :-)

0 0
možnosti
Foto

Tady je krasne videt, jak i slepa ulicka evoluce muze na nejakou dobu najit svuj zivotni prostor.

3 0
možnosti