- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zvýšení zpoždění o 20 % (z 10 na 12 minut) je "mírné"? Když bude zpožděné jedno letadlo z deseti, znamená to zpoždění 120 minut místo 100, to fakt člověk ani nepozná
Zpoždění lze předejít mimo jiné i tím, že se v letovém řádu přihodí k předpokládanému času příletu (z hlediska technologie letiště) hodina ... letadlo tak přiletí "s náskokem" a cestující budou spokojeni ...
uz davno to letecke spolecnosti praktuji, ale tim, ze prodlouzi delku letu, ale pritom vetsinou letadlo prileti drive...
Nedávno odlet +0, přílet -30. Avšak důkladná kontrola v zemi výjimečného stavu (Francie) +90.
Jindy porucha letadla a čekání na náhradní +180 minut; Chartery běžně do 30 minut zhruba v polovině případů
10-12 min na odletu? Letel jsem vicekrat a zpozdeni bylo vzdy a vetsinou 30 min a vic, asi mam jen smulu teda
To neni jen o tom, že v létě o tom často neletající lidé více hovoří, ale také o tom, že si tito lidé svojí absolutní nedisciplinovaností a ignoracní zpoždění způsobují a nebo prodlužují, protože i přesto, že mají napsáno, že sedí v zádu a mají nastoupit zadními dveřmi, tak nastupují předními a tlačí se přes všechny až do zadu a naopak. A když dojdou ke svému místu, tak né že by nechali projít lidi, které mají za zády to né oni se postaví do uličky pomalu si vybalí s kufříku sváču a pak zmíněný kufřík teprve dají do overhead lockeru a pak teprve usednou zatímco řada za nimi se nehýbe a nástup do letadla je krásně zdržený... chtělo by to někdy používat mozek... ale přijde mi že je to celosvětový fenomén, lidé vždy odloží mozek už v odletové hale a pak už je to jen závod být první na místě...
Já tedy občas lítám do Bergama (z Brna, Prahy, Bratislavy) a zpoždení jsem měl jen jednou (3 hodiny), jinak není problém přiletět i dříve. Ale předpokládám, že se to týká hlavně spojů na větší dálku než tyto "přeskoky".