Diskuze
Výrobci kamionů zaplatí obří pokutu 78 miliard. Unikl jen oznamovatel MAN
Děkujeme za pochopení.
L94a38d87i83s55l41a92v 56K13a79l95o14u58s
Jak říká Ťok. Jediné řešení "UPOKUTOVAT" k smrti.
J78a90r78o37s11l24a16v 46P79o98r36t
Žalovat se nemá , hlásit se to musí už jsme v socialistickém ráji nebude to trvat dlouho a budou se udávat sousedi za kouřící komín , kontroverzní názory atd...
I49g69n74á46c 11M48r32k58v10i30č49k23a
sutný je, že jim EU systémem regulací emisí zajišťuje klídek pro takovéto kartely. Nemusí se totiž bát konkurence mimo EU, která nesplňuje ony emisní limity...
M23a56r76t19i63n 49K17u50d37r10n35a
To je chytré, prostě s někým roky spolupracujete, pak ho prásknete, on dostane velkou pokutu a dostane se tedy do potíží práskač je v pohodě.
J94i28ř50í 50D18v62o64ř22á67k
Tak MAN a Scania patří pod VW Group. A ten nyní peníze potřebuje .
M65i44r42e24k 91G92a65j81e61r
Jen nevim, co je nelegalniho na tom, ze firmy také koordinovaly, kdy budou zavádět nové technologie kontroly emisí. Myslim, ze je to rozumne a lepsi, nez aby jedna firma vyrobila stovky tahacu kamionu, ktere by pak musely prestavovat, protoze by novou technologii nemely.
P40e80t30r 10Š93i54m94o15n
Poškozuje to spotřebitele. Je to stejné jsko by se pekaři dohodli, že rohlík bude stát 10kč. Jelikož ale Gajer tahače nekupuje, je mu to jedno a našel si důvod navážet se do EU.
P85e17t47r31a 56M80a78l91a57k70o87v46a
Hm, koukám co lidí nechápe potřebu ochrany funkčního trhu a postihování kartelů...holt američani na to přišli před více než sto lety, ale čechy jsou sto let nejen za američany, ale i za opicemi....
Z40d91e68n33ě50k 69H59i84n36k
Až po "kartelů..." bych souhlasil.
Co má však kartel, výrobců mimo ČR, a rozhodnutí EU úřadu společného s čechy? Nepřeháníte to zbytečně s tím čechomrskačstvím??
Výrazně zpomalte rychlovlaky, vzkazují obce k nové trati. A koleje chtějí skrýt
Postavte rychlotrať v tubusu, a nebo na ní výrazně snižte rychlost. Tak by se daly zjednodušeně...
Konec nadvlády programátorů. Pozic ubývá, na jednu se hlásí stále víc lidí
Premium Ochota firem splnit uchazečům skoro jakýkoli požadavek a velmi nízká konkurence. Tak by se ještě...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pořád Big Mac, ale už spíše Big Tech. Co ukázal výpadek u fastfoodového obra
Když McDonald’s ve 40. letech minulého století poprvé otvíral, zákazníci vybírali menu z papírových...
Soláry, kam se podíváš. Elektrárnám dochází místo, musí být kreativní
Elektřina ze slunce bude podle Mezinárodní agentury pro energii (IEA) v příštích několika...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kofola sáhla do svého loga. Nově v něm bude hranaté srdce
Nápojářská skupina Kofola po devíti letech sáhla k úpravě loga. Ikonický lísteček lékořice na svých...
Cena elektřiny bude příští rok nižší než letos, říká analytik Matoušek
Premium Dobrá zpráva: v příštím roce bude celková cena elektřiny nižší než v tomto roce. Ta méně dobrá zní,...
Irové svolili k nemyslitelnému. Na trh začali dodávat whiskey s příchutěmi
Ochucené whisky vyrábějí palírny ve Spojených státech i Kanadě již několik desítek let a nejsou tak...
Musk přiznal užívání ketaminu. Je v zájmu investorů, abych pokračoval, tvrdí
Miliardář Elon Musk v rozhovoru s bývalým moderátorem CNN Donem Lemonem přiznal, že užívá ketamin....
Přestaňte snít o konci ropy a plynu, prohlásil šéf saúdského těžebního obra
Transformace energetického průmyslu selhává a svět by měl přestat snít o postupném odchodu od ropy...