- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak říká Ťok. Jediné řešení "UPOKUTOVAT" k smrti.
Žalovat se nemá , hlásit se to musí už jsme v socialistickém ráji nebude to trvat dlouho a budou se udávat sousedi za kouřící komín , kontroverzní názory atd...
sutný je, že jim EU systémem regulací emisí zajišťuje klídek pro takovéto kartely. Nemusí se totiž bát konkurence mimo EU, která nesplňuje ony emisní limity...
To je chytré, prostě s někým roky spolupracujete, pak ho prásknete, on dostane velkou pokutu a dostane se tedy do potíží práskač je v pohodě.
Tak MAN a Scania patří pod VW Group. A ten nyní peníze potřebuje .
Jen nevim, co je nelegalniho na tom, ze firmy také koordinovaly, kdy budou zavádět nové technologie kontroly emisí. Myslim, ze je to rozumne a lepsi, nez aby jedna firma vyrobila stovky tahacu kamionu, ktere by pak musely prestavovat, protoze by novou technologii nemely.
Poškozuje to spotřebitele. Je to stejné jsko by se pekaři dohodli, že rohlík bude stát 10kč. Jelikož ale Gajer tahače nekupuje, je mu to jedno a našel si důvod navážet se do EU.
Hm, koukám co lidí nechápe potřebu ochrany funkčního trhu a postihování kartelů...holt američani na to přišli před více než sto lety, ale čechy jsou sto let nejen za američany, ale i za opicemi....
Až po "kartelů..." bych souhlasil.
Co má však kartel, výrobců mimo ČR, a rozhodnutí EU úřadu společného s čechy? Nepřeháníte to zbytečně s tím čechomrskačstvím??