Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J84i50ř20í 61J27e10z18d71i69n61s86k27ý 8888272853379

Tak už dnes se vyrábějí z nirmálně dostupných materiálů, toho lithia tam je skoro stopové množství. Cena též klesá, právě díky masové výrobě. Jen si nejsem jist, jestli se dostanem na takovou hustotu energie jakou požadujete...

0/0
doporučit
21.7.2016 13:18

R22o28m96a46n 16Š95e65s71t46á89k 5424419143733

Elektromobily mají moje sympatie, ale jejich budoucnost nastane až v okamžiku, kdy bude k dispozici akumulátor, který dokáže do 1 kg hmotnosti naakumulovat cca 5 kWh energie. Navíc bude must být vyrobený ze snadno dostupných surovin a za rozumnou cenu.

0/−1
doporučit
21.7.2016 13:13

J85i36ř63í 54Z43ý93k69a 9369653281310

Sdílení vlastního auta je blbost.

Když se v 11h spontánně rozhodnu, že pojedu na oběd a stejně se rozhodne vyšší počet lidí než je počet dostupných aut, tak jsem bez oběda, protože přistavení nějakého volného auta bude trvat půlhodinu a já už pak nemám čas?

A další aspekt proti je ten, že lidé jsou prasata a cizího majetku si vůbec neváží.

Své auto bych nepůjčil v podstatě nikomu a to jej mám cirka 330 dní v roce jen v garáži.

+1/−1
doporučit
21.7.2016 10:26

J87a48r41o47s54l55a54v 19F79r76g33a68l 8689539888845

Auto, manželka a fajfka se nesdílí. Nedělá to dobrotu.;-D;-D;-D

+4/−2
doporučit
21.7.2016 10:43

M48a24r37e66k 75M66a95l75ý 1602628431820

Přesně tak. S vlastnictvím auta jsou spojeny náklady a když na to nemám, jezdím veřejnou dopravou. Nechápu, proč bych si měl koupit auto a pak "vydělávat" tím, že ho budu půjčovat cizím lidem. Nesmysl.

0/−2
doporučit
21.7.2016 10:48

M91a67r85e62k 78K24a28l56i33n33a 3919434865318

Tohle je hrozně čecháčkovský maloměšťácký přístup... V car sharingu je naopak velká budoucnost, tvrdí to nejen Musk, ale i další... Mnohá evropská města jej velmi štědře podporují, protože snižuje počet aut... Ve Vídni je celá hodně cool čtvrť, kde je vlastnictví auta zakázáno s výjimkou car sharingu....Navíc u takového auta nemusíte platit DPH a čerpáte až třetinu ceny zpět formou daňového bonusu...

+5/−2
doporučit
21.7.2016 10:56

J34i96ř62í 66Z94ý11k54a 9189303221370

ne, to je přístup zdravého rozumu. Nejsem zastánce přístupu "někdo rozhodl, že je to tak správně, tak tomu budu raději nadšeně tleskat, abych nebyla za vyvrhela".

Jsem zastánce samoregulace. Pokud se ta auta nebudou mít kam vejít, já nedojedu v podstatě nikam, protože prostojím věčnost na silnici, tak se toho auta zbavím a budu jezdit na kole, busem a nebo se odstěhuju tam, kde se jezdit dá.

Že to podporují města? Aby taky ne, když je to páka na zavedení skrytých daní pro ty, co nečůrají podle jejich představ.

0/0
doporučit
21.7.2016 17:18

J60i54ř30í 51Ř65e85h90o21ř 9718278226898

no já mám starou ojetinu za dvacet tisíc, nějakej šrám mě nemůže rozházet, přesto jezdí a plní svůj účel. No a ve všední dny mi stojí bez užitku. Kdyby existoval člověk který to auto využije od pondělí do pátku a zaplatil by půlku pojištění a dalších ročních nákladů. Kdyby to hodilo pět litrů ročně, možná pár navrch. Tak se nezlobím. Za pět set měsíčně může mít někdo auto k dispozici. Sice to není hypermoderní tesla. Ale jezdí to a uveze to sedm lidí, nebo pár kubíků nákladu. Vidíte, sdílení auta není blbost, je to možnost, která jen není vhodná pro vaše podmínky.

+2/0
doporučit
21.7.2016 11:03

J69i88ř53í 35Z41ý61k24a 9319923781540

jste ochoten nést riziko spojené s technickou závadou atp. a případnou nehodou s následkem zranění či dokonce smrti?

Já ne. A to mám auto jak z fabriky. I kdybych vydělal 20t Kč ročně, tak mi to za to nestojí.

0/−2
doporučit
21.7.2016 17:20

F42r98a22n93t67i42š38e82k 46P73á34p28a68y 2962159667477

Riziko nesie ten, kto to auto riadi - auto má predsa platnú technickú kontrolu a povinné poistenie.

Ja tiež mám auto ako z fabriky a nikomu by som ho nepožičal, ale je to neekonomické. Kto nezdiela tento názor, nech kľudne auto zdiela s inými, je to v podstate dobrý nápad, ale ja sa obávam, že je s tým spojené riziko, že keď ho budem súrne potrebovať, budem naň musieť čakať.

0/0
doporučit
23.7.2016 0:22

P10a31v25e14l 21O16b91d76r51ž74á22l56e16k 6896444808102

Tohle už existuje; říká se tomu firemní referentské vozy a věřte - že jezdit autem, kterým jezdí i někdo jiný .. komu nepatří a nemá k němu žádný vztah ... je utrpení. Jak co se týče stavu a úklidu interiéru, tak opotřebení agregátů.

0/0
doporučit
27.7.2016 11:00
Foto

J87a52r53e91k 33J78a43k43u75b26č45e70k 7839380368938

Kdyby takhle premyslel kazdy, tak se vsechna ta auta do garazi a na cesty nevejdou.

0/0
doporučit
21.7.2016 11:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.