- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak kazdy rok vyrobi milion aut, takze je jasne, ze ta auta se caem musi opravovat.
Jo, nahradni dily jsou vynosne - zatim jsem jich na zadne auto nepotreboval tolik jako na novou Octu
jak to může být výnosné, když je to v záruce, to snad opak musí být pravdou
njn...Diesel Gate se někde projevit musí....jen tak mimochodem - už se začínají šidit plasty na Fábii a Rapida (najedou škoda sama nařizuje dodavatelům porušovat výkresové dokumentace - kdysi to bylo v koncernu nemyslitelné - a nařizuje dodavatelům používat levnější plasty a za cenu, že to poté nebude úplně lícovat apod...)...takže pokud chcete koupit Fábiii nebo Rapida - honem, honem...než bude úplně pozdě a bude lepší koupit Renault.
Mám dotaz - máte pro tohle nějaké podložené důkazy?
Jestli ne, tak bych byl klidně pro, aby vás někdo zažaloval. Tohle jsou prostě kecy v kleci chytráka Trnky brnky.
A je, to zase budou mít odboráři pré, to bude požadavek minimálně na dalších 15% platu navíc..
A je to dobrá nebo špatná zpráva pro spotřebitele, že je na Škody potřebuje více náhradních dílů?
pokud se prodává stále víc škodovek, tak je to hlavně zpráva.... logická.
Přeji Škodovce hodně zdaru a málo ekologistických vyděračů. Ten projekt je na poli, kde nemůže nic být ohroženo, ale jsem přesvědčen, že nějaká ziskovka tam začne po nocích vysazovat vzácné ptactvo.
Třeba blbouny nejapné (lat. Didus ineptus).