Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J28a96n 16C20e36p23e55k 1414406460

Očividně se třeba takový Metrans Rail dokázal přizpůsobit trhu a krásně roste hlavně v kontejnerové přepravě. Proč toto nedokáže ČD Cargo?

+5/0
doporučit
26.7.2016 12:18

J79a75n 74N13o20v14á52k 7145734848567

Je to jen dobře. Postupně státní firmu nahradí soukromé.

+2/−8
doporučit
26.7.2016 11:50

J27i78ř19í 32S12t35e24h43l71í58k 9227916155252

Další lživý článek z pera redaktora j.S.dělám strojvedoucího Carga a nadále vozíme pro Metrans kontejnerové vlaky mezi Č.Třebovou a Bratislavou.Jedná se nejméně o dva páry vlaků každý den.........

0/−1
doporučit
27.7.2016 11:36

J95i40ř56í 93V75a38n78k 8770533479782

já si to taky myslím, státu by nemělo patřit nic voda ,pozemky všechno bych to prodal do zahraniční třeba číně ta si na to ted vydělala svým otrockým systémem ,pak se lidi aspoň nebudou hádat, že mohly vlastnit prosperující podniky v Českých rukou ve kterých by určitě nebyl nikdo po známosti dosazen a bral nadstandartní plat .Prodal bych i Čez po vzoru našich politiků ,nevím odhadem bych ho prodal tak za 300MLD a samozřejmě něco bokem za tak výhodný kup(lup).To by tak bylo aby sát měl v něčem monopol je třeba ho okrást kde se dá.Dokáže si někdo představit prosperují Škoda Auto v českých rukách já tedy ne[>-] dopadly by jako české dráhy které ročně přepraví 169600000 lidí a pořát jsou v mínusu no jak ti to dělají, ale trafikant tam není žádnýEU

0/−4
doporučit
26.7.2016 11:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.