Diskuze

Pruh zavřený, stavbaři nikde. Vyplatí se noční práce, i když vyjdou dráž?

Snad každý řidič to zažil. Čeká v úmorné koloně, ale v sousedním uzavřeném pruhu se příliš nepracuje. A nejpozději za soumraku zmizí dělníci úplně. Klíčové tahy jsou přitom letos v létě nejrozkopanější za poslední roky. Ministr dopravy Dan Ťok chce, aby se standardem staly noční opravy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

ctvrt století po revoluci ale porad jsme bananova republika Rv

0 0
možnosti
JD

Skanska si stěžuje na problém osvětlení,místa,techniky,na radu si mohou dojet asi 50 km před Mnichov na A9,tam jim to bezvadně funguje již několik týdnů,pracuje se v noci i brzy po ránu

0 0
možnosti
RK

Kdo je sakra odpovědný za opravy silnic? Konkrétně v Praze je to peklo. Mraky uzavřeného a rozkopaného, ale když jedu kolem, (kdykoli ve všední den), tak nevidím v 90% nikoho pracovat a ve zbývajících 10% tak maximálně 3 frajery s trakařem a lopatou. (Těžké stroje zůstávají zaparkované opodál)

0 0
možnosti
JM

Vídeň, noc z neděle na pondělí, 3:00.

20 strojů, 40 lidí, světla jak na finále ligy mistrů!!!

ČR skoro nic. Notabene Itálie, tam se ale skoro nedělalo ani dopoledne :-P

Jinak výpočet "přes palec" - 9000 hodin??? Počítejme 8 hodin / noc. Tj, 1125 odpracovaných nocí. Děleno 90 (počet nocí březen - květen) = 12,5 pracovníka každou noc v CELÉ ČR!!! každá dálnice má svého pracovníka R^

No co bysme ještě chtěli ;-D

4 0
možnosti
MR

A to je hlidac, aby se toho moc neukradlo...

3 0
možnosti
MJ

V ČR se rozmáhá další nešvar stavebních firem. Aspoň několik měsíců (znám i případ kdy to bylo skoro rok) si "zakuželují" silnice a omezí rychlost, čímž výrazně omezí provoz, ale celou dobu tam nikdo nic nedělá, prej ať si řidiči nejdříve zvyknou na omezení ;-D Pak po několika dlouhých měsících tam teprve vidíte nějaký stroj a pár týpků, co tam kolem postávají a to samozřejmě pouze od 8h do 15 hod. max. a tak i drobné opravy dělají v rekordně dlouhých časech. Už jsem na cedule typu "musíme to opravit" silně alergický, protože většinou to znamená cvičné omezení provozu s extrémně dlouhou dobou uskutečnění opravy. Za tohle by takovou firmu, každý velmi rychle hnal, ale na státním se to holt poflakuje za těžké peníze (zakázka je doma, prachy od státu jsou jisté a není kde spěchat) a ještě aby to dělalo v noci? Jsme se asi všichni zbláznili ne?

3 0
možnosti
Foto

Kamarád z UK říká,že tu máme stav silnic a dálnic na jedničku.Problém prý nastává v okamžiku kdy zařadíte dvojku.

8 0
možnosti
MP

No tak být z UK, tak pomlčím. Dálnice výborné, ale po čem tam se jezdí na vsi, to tady nebylo ani za R-U. Pro neznalé: Úzké silničky, kde máte po pár stech metrech výklenek na dání přednosti protijedoucímu vozidlu. Plynulost dopravy strašná a když se potkají dva autobusy nebo stane drobná nehoda, tak je to konec cestování pro široké okolí na celý den.

1 1
možnosti
VP

V14e75s56e28l43ý 36P47e45t81r

28. 7. 2016 11:44

JJ jsem proaby se dělalo pořád a v bylo včas hotovo ale neslo by to všude třeba úřad delat takle na stavbe nemame ani silnici mezi vesnicema,protože by se delalo jen po-st. A třeba registr vozidel proc tam nedelaji přesčas pokud nestihaji a jsou tam fronty?. Ale nejsou vidět že a dělník na stavbě ano no smula. Bohužel jich neni moc a tak je těžko donutite dělat noční za ty penize.A radeji půjdou někam jinam.

0 0
možnosti
JS

Tak s tím se setkávám denně, snížená rychlost, práce na cestě atd. a nikde nikdo, maximálně stojí na krajnici odstavený bagr, ale pro cestaře je už neskonalé těžké, ty značky po práci alespoň položit a pak zase postavit a celou noc nebo víkend se tam zbytečně auta plouží 30km/hRv a to je vidět, že tam dělají třeba svodidla nebo protihlukovku:-/

1 0
možnosti
BS

...a stavbaři nikde.

Stejná situace už dvacet let, a kolik se za tu dobu vystřídalo ministrů dopravy a ředitelů ŘSD (ti se zlatými padáky)...

V roce 1997 jsme jezdili často na dálnici z Brna do Prahy. V místě opravy jednoho z mostů byla doprava svedena do protisměru, samozřejmě s příslušným omezením rychlosti. V tom opravovaném úseku byla 4 měsíce stejná hromada písku a v ní zaražená stejná lopata; nikdo se jí (ani hromady, ani lopaty) nedotkl.

V roce 2013 jsme v rámci zájezdu projížděli autobusem velkou částí Turecka (Antálie - Pamukkale a zpět), brzo ráno tam a večer zpět. V místě, kde se rozšiřovala dálnice, se již v 5 hodin ráno pracovalo, a když jsme se kolem stejného úseku večer, už za tmy (!!) vraceli, tak se tam pod reflektory pracovalo stále.

Třeba by se mohl ministr Ťok poučit, jak vypadá organizace stavby v Turecku.

A místo kdysi hanlivého výrazu "turecké hospodaření" by se spíše hodilo aktuálně pravdivější "české hospodaření" jako synonymum "ke zblití".

A kdyby se u nás alespoň - když už to musí být takhle pomalu - opravovaly dálnice a silnice alespoň kvalitně, ale u nás platí: pomalu a velice nekvalitně.

Ale s tím neudělá ani Ťok ani ťuk....

Kdykoliv jsou v TV filmy a dokumenty ze všech částí světa, vesměs jsou vidět silnice kvalitní, nezaplátované (asi to "zaflusání" asfaltem a zasypání drtí je česká speciální technologie), a to platí ve všech klimatických pásmech: od Aljašky a Grónska, Norska až po sever Afriky, jihovýchodní Asii.

Ovšem podle našich silničářů jsou asi nejhorší klimatické podmínky (na světě!) na území ČR.

3 0
možnosti
LM

L69á32ď94a 16M53a25l34ý

29. 7. 2016 5:55

Nic proti, ale Turcí tahali od 5 do 10 a pak zase až na noc.

0 0
možnosti
JJ

Právě jsem se díval na zde uvedenou mapu omezení. Vždyť tam toho spousta chybí. D35 mezi Olomoucí a Mohelnicí a u Olomouce, mega omezení. Potom před Olomoucí D46. Taky katastrofální. Sežeňte si aktuální a kompletní, to potom bude pohled.

0 0
možnosti
JB

J95o65s26e85f 46B26é90r

28. 7. 2016 10:25

Taky Most - Chomutov. Silnici rozvrtali, mašiny zmizely, omezení zůstalo.

0 0
možnosti