Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P40a64v56e94l 60Č61á90b92e84l59k10a 2310137769299

Nenapsat tam to o tom nemecku, tak tady zase vsichni nadavaji, jak se tady dela vse spatne a ze v nemecku by se to stat nemohlo. No, ale jelikoz to tam vzpomeli, tak zase vsichni nadavate, ze se to zlehcuje atp. Fakt nard vecnych stezovatelu

+20/0
doporučit
27.7.2016 16:45

V21l78a61d75a 36S12i20m14o95n28i70k 3829633233255

Pokud dobře čtu, tak za tímto případem stojí soukormá firma , která dodala zmetek

+8/0
doporučit
27.7.2016 17:48

V90l46a61d97i86m56í16r 45F97i45b10i79g62e23r 5864141821434

Problémy nejsou jen s výhybkami i s jinými komponenty, ale to se odhalilo včas tak se to na koleje ani nedostane. Výhybky jsou drahé a montáž náročná. Spousta chyb by se dala odhalit přímo v továrně. DT Prostějov dodává do celého světa a práce mají víc než dost, asi opravdu vadný materiál to se může stát všude. Vždyť i automobilky mají docela často svolávačky kdy nefunguje to či ono.

+3/0
doporučit
27.7.2016 22:26

P40e32t66r 13B11r55o21ž 8302594606754

"které přitom stavaři měnily teprve loni" 8-o

I ty, Brute ?!

(pan Sůra obvykle hrubky nedělá) :-)

+3/0
doporučit
27.7.2016 16:12

J88a77r37o78m69í68r 62P68e14t89l72a14c42h 2634402365313

Já bych to viděl na železniční skanzen s výhledem na zavedení koněspřežky, jak se o to pokoušel už Hudeček v Praze. Nějaký koridory 80 km/h, 100 km, 120 km , nedej bože 200 km/h, či Rychlodráha, to pro nás nic není. To ať na nás nezkoušejí takový západní novoty. Pěkně pomaličku s koníkem a ještě bude hnojivo a peníze od turistů..Ej juchněm.....:-P

+3/−2
doporučit
27.7.2016 17:02

V56o90k18o24u87n 48V33l90a58d86i45m15i86r 8662968559688

Nejvic se mi libi ten posledni odstavec. I jinde maji problemy, Ano, americane biji cernochy.

+4/−8
doporučit
27.7.2016 16:29
Foto

V18í66t71ě11z92s53l33a44v 77K52l67o27z33í48k 3691289884727

Problém se zlehci tim ze jinde byl taky.... Jako ze školky.

+5/−12
doporučit
27.7.2016 16:34

R67a51d61o11s39l14a86v 20K81l27a63u27d33a 5744588734552

Já měl za to, že tak důležité výrobky výrobce podrobuje přísným kontrolám. Tyto vady by musel odhalit.

+2/−2
doporučit
27.7.2016 16:14

J73i64ř30í 63E47u84l78e19r 5958659726356

Kdo to odskáče? Bude to vůbec někdo?

+1/0
doporučit
30.7.2016 16:49

M48i74c86h96a93e38l 13C17h16a37r67v23á82t 9719168803602

Tož nevím, ale RJ jel přes Hrušovany a Modřice 160 a InterPanter to prošustil bohatě přes sto...

+1/0
doporučit
27.7.2016 17:10

A29n91t68o59n91í95n 63Z67e18l30e66n81ý 2914423481236

Ve vedrech by dvanáctka byla moc, a sedmičku jsem viděl jen u Matušky.

+1/0
doporučit
27.7.2016 17:05

I84v42o 51S76c29h39l46ä54g65e48l 9460969177802

Svěřme vše státu, tomu dynamickému, efektivnímu a spořivému organizátoru našich pos..aných životů.;-D

0/−13
doporučit
27.7.2016 17:07

P74a78v97e58l 75M72a14t74o55u78š32e39k 5840187468354

Hlavně je potřeba pořád poukazovat na to, že problémy mají i jinde!

0/−2
doporučit
27.7.2016 17:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.