- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
asi budou muset být důraznější přejímky zakázek a sankce za vady.
Materiál má splňovat normy a mít atest! Je-li tomu tak, pak musí být v pořádku! V případě,že to tak není je to fiasko! Jinak defektoskopie spolehlivě odhalí, jestli je materiál vadný, nebo v pořádku.
Asi se budou muset jít zaučovat do Japonska jak vykovat jazyk.
Problémy nejsou jen s výhybkami i s jinými komponenty, ale to se odhalilo včas tak se to na koleje ani nedostane. Výhybky jsou drahé a montáž náročná. Spousta chyb by se dala odhalit přímo v továrně. DT Prostějov dodává do celého světa a práce mají víc než dost, asi opravdu vadný materiál to se může stát všude. Vždyť i automobilky mají docela často svolávačky kdy nefunguje to či ono.
Pokud dobře čtu, tak za tímto případem stojí soukormá firma , která dodala zmetek
Jestli to chápu správně, tak se Třineckým něco nepodařilo a přesto to dodali a dodavatel převzal.
Výhoda je ovšem v tom, že je evidováno kam byl který kus namontován a je tím pádem možné je preventivně vyměnit.
160 jazyků je 80 "obyčejných" výhybek nebo 20 angličanů. Kýbl v bazéně (kapka v moři to fakt není).
Tož nevím, ale RJ jel přes Hrušovany a Modřice 160 a InterPanter to prošustil bohatě přes sto...
Možná se jedná o výhybky na jiných kolejích, než těch dvou "koridorových"
Svěřme vše státu, tomu dynamickému, efektivnímu a spořivému organizátoru našich pos..aných životů.
To si mam v baumaxu koupit svoji soukromou srdcovku?
Ve vedrech by dvanáctka byla moc, a sedmičku jsem viděl jen u Matušky.
Já bych to viděl na železniční skanzen s výhledem na zavedení koněspřežky, jak se o to pokoušel už Hudeček v Praze. Nějaký koridory 80 km/h, 100 km, 120 km , nedej bože 200 km/h, či Rychlodráha, to pro nás nic není. To ať na nás nezkoušejí takový západní novoty. Pěkně pomaličku s koníkem a ještě bude hnojivo a peníze od turistů..Ej juchněm.....