- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mam takovou blbou otazku - proc je na obrazku proudovy motor a v nadpisu turbomotory ?
A co bude GE dělat, až zde zdraží práce na úroveň dejme tomu 70 % Německa? Inu... to co všechny ostatní fabriky využívající pobídky a levnou pracovní sílu.
2,5 miliardy na 500 lidí. To je dotace 5 miliónů na jedno vytvořené pracovní místo. To mají od státu pokryté mzdové náklady na kolik let dopředu???!
No comment.
a co tak započítat následné zdanění zisku a další pracovní místa u subdodavatelů?
Nevím nic o tom, že by se na ČVUT vyvíjel motor pro GE. Předpokládám, že se jedná o chybnou informaci a jedná se spíše o rozšíření kapacity studijního oboru leteckých motorů.
V Brně měl pobídky Honeywell a dopadlo to dobře, v Kvasinách bere miliardy Škodovka, velkým se u nás sype, malým tak víc papírů a EET
Konečné firma a investice s přidanou hodnotou ,ktera má smysl.vývoj, testování a produkce v jednom. Takových center v tomto segmentu jsou tak 2 či 3 maximálně.kolem pul miliardy investice a dalšími navaznymi aktivitami a zaměstnanosti. Tady davam palec nahoru. Navíc diverzifikace našeho auto průmyslu je potřeba jako sul!
Jen aby to nedopadlo tak, že ČVUT ty motory "dovivine" a GE tu technologii schrábne a vymluví se, že se jí stavět fabriku nevyplatí.
Nechápu tu negativitu tady. Mame mít vyvoj plus výrobu- a něco je dle místních špatně?
Neco? Podle nekterych vsechno ;)
Praha je fajn, je tam nezaměstnanost 3,8%... už teď se tam blbě shání lidi.
Když už za státní kačky, proč se nepodporují problematičtější lokality, kde by se rovněž našla schopná univerzita a tradice v letecké výrobě?
Kdo bude mít kapitál a know how do začátku?
Je mi líto sociálních demokratů.
Je evidentní že mají prázdnou stranickou pokladnu a volby klepou na dveře