Diskuze

Paradox dieselgate: Volkswagen prodává nejvíc na světě, zisk však padá

Německý automobilový koncern Volkswagen - pod nějž patří i česká Škoda Auto - v letošním prvním pololetí opět vystřídal japonského konkurenta Toyota Motor v čele světového automobilového trhu. I přesto ale zaznamenal koncern velký propad zisku. Můžou za to jeho podvody, které vyústily v aféru dieselgate.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P33e61t77r 60Š41t19ě32p

28. 7. 2016 21:39

Zase se ukázalo, že lidi nekupují auta podle fiktivních hodnot emisí a spotřeby, ale podle jiných kritérií. Třeba kvalita zpracování a komfort. Pro eurokrata nepochopitelné.

3 0
možnosti

A proč by neměl prodávat ? Tohle je jen uměle vyvolaná kauza, vždyť i malému dítěti je jasné, že když je spotřeba ve skutečnosti vyšší než v TP, tak logicky budou vyšší i emise.

2 0
možnosti
RP

Ono to bylo v článku o poklesu prodejů Octavií... Hlavním trhem je Čína... V Evropě je to spíš jenom obměna vozového parku. V Číně čistý nárůst nových klientů.

0 0
možnosti
PM

Jak je to jen možné že tolik lidí dál kupuje ty ošklivé předražené a podvodné koncernovky?! :-)

0 3
možnosti
ZW

Protože chtějí, přijde jim to výhodné, zkrátka tomu se říká svobodná vůle. A co se týká podvodů, ono se ukázalo, že ty VW vypouštějí zcela srovnatelné množství emisí, jako ostatní srovnatelné vozy od všech ostatních výrobců. Jen se VW na rozdíl od nich přiznalo, jak to dělají při měření, ostatní to zatím tají.

6 0
možnosti
PS

pořád nechápu pro koho ty auta vyrábí...vezmu li v potaz jen ČR tak je tu jedna bazarů jak maku a tedy ojetých aut tu jsou statisíce. A to jen stojí a prodávají se. Do toho fabriky jako je Škoda nebo Nošovice chrlí neustále nevím kolik aut za minutu.....je to normální? Je pravda, že nemám informaci o tom, kolik auto končí na vrakovištích. Ale pokud se tak moc vyrábí, tak by měl cca stejný počet aut tak skončit...tedy jestli jen VW prodalo 5 mil aut, tak by mělo se zvrakovat cca 7 mil aut jen od konceru na světě. a to fakt nevím jestli se tak děje.

0 0
možnosti
ZW

Ony se ty ojetiny posouvají na východ. Tady si koupí forma auto na operativní leasing nebo nějakou formou pronájmu, tři čtyři roky s tím ta firma jezdí, čímž se to zaplatí a prodá se to v bazaru, koupí to nějaký čech, jezdí s tím další čtyři roky a pak to zase prodá a skončí to v Rumunsku, Albánii, nebo na Ukrajině. Tam jsou celé hory omlácených starých ojetin, které už nevyužijí ani místní...

3 1
možnosti
LA

"Dieselgate" by mohl nějak ovlivnit nákupy aut, kdyby to uživatelům vadilo. Protože je to ale uživatelům upřímně ukradené, jestli to vypouští o pár gramů škodlivin více nebo méně, tak je holt kupují dál. Na tom není nic paradoxního.

18 1
možnosti
JV

J29o45s52e36f 90V36a82l54a

28. 7. 2016 11:31

neutralni svycarska STK udelala testy u 4 srovnatelnych dieselovych OA (VW Passat, BMW 3xx a Mercedes C-Klasse a Renault Laguna, srovnatelna motorizace 2,0 turbodiesel se zhruba 110-120 kW) Mereni bylo provadeno na zkusebne pomoci klasicke pevne emisni technologie a pomoci prevozneho zarizeni. Rozdil mezi nemeckymi auty nebyl skoro zadny, NOx byly v provozu proti hodnotam ze zkusebny 2,5-4x vyssi. "Nejlepsi" byl dCI od Renaulte s 10x narusten NOx

6 0
možnosti

Co je na tom paradoxního? Americká štvanice s evropskými ekoteroristickými náhončími nutí firmu proplácet nesmysly, ale normálním lidem (ne vyčůránkům) je to srdečně jedno. A kvalitní produkt kupují dál. Pokud politiky schválené emisní limity nesplňují základní předpoklady fyzikálních zákonů, tak to ani jinak nemůže dopadnout.

11 3
možnosti
MM

Ale no tak nepřehánějte.

Prostě si němečtí vyčůránci neuvědomili, že ve Státech nejsou zákony na obcházení, ale na dodržování, a že tam s praktikami pro evropské (i české) pitomečky neuspějí. S tím, že jsou normy technologicky těžko dosažitelné, nemá, marná sláva, PLATNOST nějakého zákona moc společného:-(

O "kvalitě produktu" se každý z nás přesvědčuje každé ráno, když stojí za nějakým majitelem toho kvalitního produktu na křižovatce.

6 0
možnosti
ON

Nejvíc na světě?

Za 1.Q.2016 nejvíce prodala Toyota, pak dvojička Hyundai/Kia a až pak VW ... nějaká JDA (?) agentura - bylo to v AutoTipu ...

1 2
možnosti
MF

Možná vám jen uniklo, že nyní jsou to výsledky za pololetí ...

3 0
možnosti
JM

J79a40n 76M35a85z54ů52r51e11k

28. 7. 2016 10:16

Kvantita neni kvalita :-)

3 4
možnosti
TK

Únor bílý, pole sílí. :-)

5 0
možnosti