- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zrovna DB ... V ČR si neustále stěžují, že namjí dotace, když na elektrifikováné tratě dávají své vyřazené vozy z Německa a prostřednictvím Arrivy (jejich dceřinné společnosti) sem cpou šrot (např. Praha-Benešov).
Gratulace Škodě!
Ano to je profesionální kooperace. Je dobře, že Škodováci umějí vyrobit zboží o něž mají v EU zájem, nakonec Československé lokomotivy z Plzenské Škodovky vozily Rusáky mezi Moskvou a Leninradem. Dnes je tam nahradil Siemens(a až se Putinovi podaří dostavět a zmodernizovat BAM) tak budou jistě nasazeny i tamní soupravy těplušek pamatující ještě Stalina. My se holt musíme spokojit s bazarem z Německa, Španělska a jinud. A je lhostejno zda se jedná o ČD, Jančuru nebo Novotného. Přeji Škodovce a škodovákům úspěch nejen s vlakovými soupravami, trolejbusy a tramvajemi.
Výhled ze stanoviště strojvedoucího té jednotky působí poněkud klaustrofobicky.
Naštěstí strojvedoucí nemusí dávat přednost zprava, ani se rozhlížet před přejezdem.
Německá technologie, tentokrát DB, opět ostrouhala
Jestli to bude na způsob InterPanteru, tak se Němci mají na co těšit! Už by si mohli objednávat špunty do uší a podsedáky pro zmírnění otřesů. Jinak nevím, co je tom průlomového, že DB nebudou provozovat vytížené příměstské vlaky na hlavních tratích. V Německu je to dávno běžné (namátkou Ostdeutsche Einsebahn kolem Berlína, Metronom kolem Hannnoveru a další). Ale tarif mají všichni plus mínus stejný a hlavně uznávají stejné jízdenky, což je pro cestujícího základ.
No tak třeba mají Němci kvalitnější tratě bez třícentimetrových mezer ve spojích kolejnic.
Dálková verze RegioPanteru se jmenuje InterPanter.
A kdy už jim konečně schválí ty třísystémový zátopky na trasu do Berlína? O tom se mlčí a mlčí a mlčí...
Myslíš kdy si to ČD domluví s DB Netz?
no jel sem tim, bylo to vedeno jako rychlik a teda bida...
Jsem hrdý na to, že žiju v zemi, kde se vyrábějí velmi žádané příměstské vlaky a zároveň mohu dál denně jezdit do Prahy na trati z Kralup žabotlamem z padesátých let minulého století.....
No vidite. A v zahranici by to byl historicky vlak s priplatkem. Vy to mate za stejnou cenu.
Tak snad jim neupadnou dveře jako v českém Panterovi (pravda, jednalo se o InterPantera) :)