- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
UBER to hlavne pekne po... tady v Cine, stiznosti na jejich ridice se jen hromadi, na jejich sluzby jeste vice. Kdyz chcete neco vyresit tak to trva vecne, a jste vubec radi kdyz se dostanete k odpovedi. Mam hodne znamych kteri byli podvedeni ci dokonce okradeji ridice uberu a zakaznicka linka hraje mrtveho brouka.
sam jsem nad nima zlomil hul, kdyz cekate na auto 30 minut ale aplikace hlasi za 5 tam bude a po 30 minutach a 15 telefonatech vam ridic oznami, at si vezmete jine auto, ze vas "nemuze najit" (v 11 vecer pred 5hvezdickovym hotelem)
ne nejsem taxikar, jen nemam rad firmy ktere kaslou na platici zakazniky.
Jestli ma taxikarska firma hodnotu 35 mld USD tak asi bublina na finančních trzích ne?
Tak pětinu nebo 5 % ? Hodinky jak holinky, oboje se natahuje, pět jako pět, že
člověk převezme článek...ukáže iniciativu a rozhodnost - tj. vymyslí si vlastní nadpis. a Vy ho za to budete kritizovat
Když něco nejde a musí se toho s prodělkem zbavit, tak se řekně, že dohromady budou silnější?