Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

A63l30a22n 17Ř63e70p92k45a 4865916

Aha, takže žádné uznávání jízdenek a ještě další německý ojetý šrot Rv:-P

+23/−2
doporučit
1.8.2016 18:27
Foto

B98r28o30n37i30s49l56a52v 35G79a82b91r15y22š 2192939491

Bude uznávat jízdenky? K čemu to bude, že na trati bude jezdit soukromník? Takových už je tady přece dost.

+16/−1
doporučit
1.8.2016 17:23
Foto

J56i32ř21í 21I50n20c87z96é23d30y 2504445471569

Nejdrive melo ministerstvo vymyslet system na vzajemne uznavani jizdenek a az potom ty trate treba rozdat.:-)

+15/−1
doporučit
1.8.2016 17:30

P79a22v57e22l 62P34r66o40k77o10p 6208292975390

Velmi smutné, svým potomkům budeme vyprávět neuvěřitelné historky, že se na železnici kdysi dala koupit jedna jízdenka třeba na trasu z Aše do Třince s několika přestupy nebo že existovaly síťové jízdenky, se kterými se dala procestovat celá republika...

Je mi celkem jedno, zda vlaky provozuje Franta nebo Pepa, ale nejednotnost tarifu je nejen nepraktická, ale je to i útok na peněženku pravidelných cestujících, co přestupují.

A kde jsou železniční odboráři, kteří vyhrožovali stávkou v souvislosti s rušením režijek nebo povinných rezervací do IC/EC vlaků za 35 Kč? Nyní budou režijky fakticky zrušeny na celé rychlíkové trati a u odborářů je, zdá se, ticho po pěšině.

+22/−5
doporučit
1.8.2016 18:27

L70u25d10ě96k 68N31ě46m23e75c 5805571172414

Jo pořádně to promíchejte, ať si na vlak každýho dopravce budu muset koupit jízdenku, která mi jinde platit nebude. A když mi ujede navazující spoj, tak mám smůlu.

+15/−2
doporučit
1.8.2016 17:18
Foto

O40l17d28r16i18c87h 32S12z78e56l98i55g69a 7823262539209

Copak? Ťok cítí, že je to poslední období ve vládní funkci a zařizuje ji malou domů?Rv

+16/−3
doporučit
1.8.2016 19:01

J10a31n 22J58e35m97e30l52k74a 1265200

Myslím, ze je to naprosté pohrdání právem. Tok vyhlásí soutěž. Úřad na ochranu soutěže mu řekne, nyní již pravomocně, ze soutěž je nespravedliva, navíc pro jim zastupovanou, vlastnenou firmu. Která si půjčuje peníze na trzích. A on to ignoruje. Měl by odejít. Nebo byt odejit ve volbách. A dostat jako hospodář flastr. Na druhou stranu, aspoň si to cestující na jednom příkladu zavčas vyzkouší .

+11/−1
doporučit
1.8.2016 18:17

P66a46v76e64l 55Ř92a36p32e59k 7922126419745

Dokud nebude vyřešeno uznávání jízdenek, je další angažování soukromých dopravců pro cestující spíše přítěží.

+19/−6
doporučit
1.8.2016 19:15

J36a91n 67V11a50l98a48l29í68k 6646799360946

Veřejná osobní doprava ve Švýcarsku integruje 250 různých poskytovatelů přepravních služeb do jednoho svazu. Profituje z regulace, pro cestujícího je nesmírně pohodlná, protože nabízí přímou dopravu na jeden jízdní doklad.

Tarif je jednotný pro přímou jízdenku, je jedno, kolik dopravních prostředků a jakých druhů dopravy bude využito. Cena jízdného není součtem za jednotlivé úseky, se zvyšující se přepravní vzdáleností klesá, cestující tak obdrží slevu ve výši 8 až 25 %. Tarifní systém je na spodním cenovém prahu, což podporuje poptávku a zvyšuje se tak počet přepravených cestujících.

PROČ TADY TO NEŘEŠÍ!!!!

+8/0
doporučit
1.8.2016 17:47

J81a14n 19B97a63r42t71á22č45e42k 6785435100769

PokuŤok po Dienstbireovi ml. další kozel zahradníkem.Rv

+10/−2
doporučit
1.8.2016 19:02

P55e93t93r 27N96o88v46o32t43n39y 1291120751

Tak to bude pro dojizdejici peklo jestli se nedomluví s CD nebo aspoň pokud nejsou v obou krajích IDS.

+7/0
doporučit
1.8.2016 20:04

P77e89t97r 80V96o38n59d20r31a23c61e39k 7695691623900

Ze všeho nelze udělat byznys - to ví především lidé na vesnicích , kde autobusy jezdí celkem pravidelně - ve středu a v dubnu ......

+6/0
doporučit
2.8.2016 4:38
Foto

T58o87m66á49š 32D91v35o73ř47á81k 3465573596706

Není Sůra na tý dovolený nějak dlouho?:-)

+5/0
doporučit
2.8.2016 10:14

L78u77d60ě66k 92Š31i46š61á81k 3157498659334

Jak je možné, že jeden dopravce musí uznávat nějaké režijní jízdenky a druhý ne? Rovná soutěž pro všechny. Buď tedy budou jízdenky uznávat všichni, nebo nikdo. To si myslím, je pádný argument k ústavní stížnosti.

+5/−1
doporučit
2.8.2016 0:08

M79i42r86e37k 29Z83á41v83o50d61n61ý 7522847640338

Sice to odskáče cestující, protože neexistuje jednotný tarif, ale je potřeba ČD trochu plesknout po zadku. Jejich obstrukce jsou skoro stejné, jako u politiků ve sněmovně. Jen mě mrzí, že se nebude soutěžit linka Šumperk - Brno, na kterou posílají ČD ty nejstarší šroty.

+5/−1
doporučit
1.8.2016 20:03

M42a24g90d12a 60K60a43t82z77o13v75á 9406531969168

Nevím, jestli tomu dobře rozumím- pojedu řekněme do Mostu stávajícím vlakem, tam mám dvě minuty na přestup do vlaku soukromého dopravce, a v těch dvou minutách si mám pořídit jinou jízdenku? Jak je to myšleno? Nebo ty jízdenky budou prodávat ve vlaku? Není to nějak postavené na hlavu?

+3/0
doporučit
3.8.2016 5:23

P60a10v66e67l 54Š41m60í54d27e73k 6279850383268

Aby to nedopadlo jako žlutý na Slovensku (Bratislava-Komárno).Tam má tam monopol.Tím jsem nedávno jel, bylo to tak narvaný, ale jen jeden vůz.Kdyby spojil druhý, tak by to bylo O.K a v depu jich měl dost.

+3/0
doporučit
2.8.2016 6:27

M98a23r18t66i22n 28V66e24s47e15l72ý 1460598197336

Bude se aspoň o víkendu zastavovat v Mladoticích pro turistiku a přestup na Manětín? Bude se jezdit z Plzně po osmé hodině, kde je dnes vynechávka? Zůstane zachována první třída? Bavme se o obsahu, o kvalitě...

+3/0
doporučit
1.8.2016 22:03

M53i53l87a86n 43W11e60l85s27e19r 5912818698731

Dotace ničí konkurenci a pokřivují ceny. K nam na jih, do CB, zadne soukrome vlaky nejezdi. Ale soukrome autobusy ano. A vyrazne zvysily kulturu cestovani a snizily ceny.

+8/−9
doporučit
1.8.2016 19:04

J38o42s74e15f 66H77o89n67e72š 7411772490463

Jsem zvědav,jaké mají řešení,kdy vítěz nebude schopen jezdit za vysoutěženou cenu

+2/0
doporučit
2.8.2016 12:45

N62i60k94o18l80a50j 30M73a29l39í97k 5934243480361

Udělalo by mi radost, kdyby tam jezdily i ČD i ten někdo soukromý když už teda...

Nechápu ale, proč to Ťuk nedal ČD... asi je chyba, že ČD jsou akciovka ve vlastnictví státu a ne státní podnik... (a ta cena pro mě není rozhodující argument... ve výsledku to zas může být mnohem víc, když si někdo bude neoprávněně účtovat slevy na studenty).

+2/0
doporučit
1.8.2016 18:11

D89a57v29i45d 96P49e18c71a 1965404921406

Mají se stát zvýhodněné jízdenky vybrané skupiny obyvatel předmětem veřejné podpory jiné skupiny obyvatel? To je to, oč tu běží.:-)

+2/−1
doporučit
2.8.2016 6:25

V43a84l80o56u18c93h 64Z97d34e32n11ě21k 2407485107181

Lépe by bylo ,aby zajistil celý provoz z Plzně do Mostu vč.osobních vlaků a s pdmínkou uznávání jízdenek... .

+2/−1
doporučit
1.8.2016 17:49

J13a76n 21J51e39m62e76l25k21a 1415520

„Rádi bychom připravili nabídková řízení pro další linky, v první řadě Liberec - Pardubice, Liberec - Ústí nad Labem, Praha - Ústí nad Labem - Cheb a Praha - Ústí nad Labem - Děčín a zároveň umožnili na vybraných linkách na obnovu vozidel využít prostředky z Operačního programu Doprava,“ doplnil Ťok.

tok kvůli 13 Kč z 80 se poušti do experimentu, se zákazníký, ruší státní jednotný systém nejen jízdenek, podkopává svou firmu a je to totální výsměch soutěžím. Stadlery, Pesy i Pantery byly dobrý nákup z OPD na české dráhy. Ještě ze proběhl. Ano, musíme to roz..dat. Za jak dlouho budou volby?

+3/−5
doporučit
2.8.2016 8:40

J95a53n 88V96a76l87a20l85í87k 6486829880986

no hezké hezké ale jak to bude s jízdným??? to se bude zase kupovat nová jízdenka??

+1/0
doporučit
1.8.2016 17:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.