Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Havrlant: Mall.cz byl dva roky v agónii, už jsme se na to nemohli dívat

Ředitel skupiny Mall Group Jakub Havrlant hovoří v rozhovoru pro iDNES.cz o cílech akcionářů PPF a Daniela Křetínského s Patrikem Tkáčem, o plánech na zdvojnásobení obratu, expanzi do zahraničí nebo kontroverzích, které vzbudila akvizice srovnávače Heuréka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M11i69l37a65n 16K68r17á93l 8523888771281

Muj odhad budoucnosti MALLU. Havrlant a spol. zvětší obrat u Mallu bez větších zisků, vypilují ho a připraví k prodeji pro Amazon, předpokládám že to bude tak v roce 2019-2020

0/0
5.8.2016 9:24

J35o50s95e29f 98P18r80o88c18h23á21z45k56a 9549224322745

Pračka do šestého patra s úsměvem na tváři. Tomu se člověk musí také zasmát. Zvláště když vím, kolik má řidič dodávky na výplatní pásce a kolik toho v tom dnešním šíleném provozu musí stihnout.

+3/0
4.8.2016 7:48

P83a35v86e94l 30N66o76v16á55k 4333748385541

No mlží chlapec kolem té Heuréky dobře, ale protože obhajuje neobhajitelne, tak má v té obraně logické a technické díry jak vrata. Všechno prostě newspeakem neokecas ;-)

+1/0
3.8.2016 20:44

P11e24t86r 68H59a65m44ž45í52k 7861273492143

Poslední dobou se výrazně zhoršila Alza.cz. Ceny vysoké (ikdyž jsem VIP zákazník), výhody v podobě alzáků ztratily význam (mají cenu již jen zlomku haléřů) a slevové kupóny se nedají kombinovat. U Mallu jsem koupil TV asi o 2 tisíce levněji, než stála v Alze (obě ceny běžné). Uvidím ale, co bude s Mallem dál. Pokud bude následovat zničení ala O2 (odkud jsem s firmou nedávno odešel), pak budu muset hledat zase jinde... Fakt nechapu, proč PPF poslední dobou ničí úspěšné firmy.

0/0
3.8.2016 14:00

P86a57v90e19l 60N56o84v28á68k 4633908325151

S o2 to byl geniální a úplně logicky tah. A do budoucna to bude pro cetin i o2 jedině dobře.

0/0
3.8.2016 20:48

K83a29r22e52l 83U15r59b63a22n 2964584861939

Jen obchodník, co nikdy nic sám nevytvoří.. takoví mají mít tak na jídlo.. Rv

0/−2
3.8.2016 12:30

K55a86r38e40l 47Z68á55p26o78t28o25č46n71ý 5289533361

Četl jste pořádně ten článek?

+2/0
3.8.2016 13:40

J42o60s94e46f 54V81o25m32á10č12k22a 5883494743604

Pokud má dle vás výroba větší přidanou hodnotu než prodej, potom je pro výrobce logicky výhodnější k prodeji najmout obchodníka (než aby výrobce prodával sám), nemyslíte?

0/0
3.8.2016 14:48

M42a31r66t10i96n 88N37e25r32m75u87t 9157107968159

Zrovna tady bych to tak tragicky neviděl - zboží musíte taky nějak dostat k lidem. Nejsou to obchodníci s teplou vodou

0/0
3.8.2016 19:34

P22e86t16r 37B78u46r62e49š 7481730711165

No mají skutečně co napráci, výdejna MALLu v Ústí nad Labem, zavřeno v sobotu a ještě není kde zaparkovat Rv

0/0
3.8.2016 11:37

P39e45t55r 66K75o13l67á81ř 2258157274561

To jsem na pána zvědav ... Obávám se, že jeho ambice nemají reálný základ ...

+3/0
3.8.2016 11:23

L46u14k44á72š 70Š66v76a25j35k93a 3897344821224

Na "mallu" jsem si jednou objednal pracku s expres dodanim, samozrejme beze slova dosla o nekolik dni pozdeji, bez omluvy a kdybych se neozval, tak ani penize za priplatek za sluzbu expres uz nevidim...a trvalo to asi 14 dni, nez jsem je dostal zpet...never more R^

+2/0
3.8.2016 11:21

P95e23t79r 80K27o36l35á82ř 2978787754191

Dnes je mall.cz naprosto nejhorší z "velkých" internetových obchodů. Skoro vše mají dražší než konkurence a služby mizerné ... Teď si to možná našvindlují v heurece a bude to ... ;-)

0/0
3.8.2016 11:25

P21e11t41r 25Š89i16m68e58k 2899747116898

Zlatá TS Bohemia

+3/−3
3.8.2016 10:42

V78l80a96s55t79i45m54i30l 83S63v17o54b12o43d86a 7903308635164

Jsem v klidu. Morálně pokřivení lidé se obklopují opět jen morálně pokřivenými lidmi, různými podržtašky apod. Ti dovedou jen sát, jsou neschopní, nic rozvíjet nedokážou a schopné jen směrují do naprosté poslušnosti, aby "nepřekáželi". Případ O2.

+3/−2
3.8.2016 10:36

M64a95r60t55i74n 83K20o13l83á65ř 1335324319215

tak kdyby tihle Kelneři, Křetínští a Havrlanti nic neuměli a byli neschopní, tak asi nejsou tam kde jsou...

+2/−2
3.8.2016 13:51

V88l11a45s38t78i12m61i33l 54S35v57o92b86o22d56a 7283768375354

Vtip je v tom, že toto vůbec nemůžete tvrdit ;-). Ať teď, na povel, centrální banky zastaví tiskárny a přestanou "tisknout" peníze. A uvidíme, kde tito Kellneři, Křetínští, Havrlanti a další náhle budou ;-). Anebo později.

0/−1
3.8.2016 18:41

V67l45a92d28a 35S31i71m69o41n70i64k 3599403853425

Ono je dost podstatný rozdíl mezi schopným a všeho schopným. Pokud toto nerozlišujete, pak samozřejmě věříte v tom, co jste napsal.

0/−1
3.8.2016 21:06

J22a41n 51Š62e51s60t53á40k 3508359969814

Je to příliš rozvláčný, než abych to četl po ránu celý, ovšem tohle mě zaujalo: "Od těch inovativních typů - jako je lednička nebo kávovar, jež objednají samy, když jim dochází náplň " V životě jsem si totiž nikdy nepřál víc než to, aby se mi cikorka objednávala sama;-D

0/0
3.8.2016 10:22

T95o96m56á64š 87H94r96u62b74ý 4949820194176

Mě pořád fascinuje ta "logika" kolem manipulačního poplatku za osobní vyzvednutí... Vezměte si to ryze prakticky - zboží pod 1000 korun prakticky nemá smysl brát v eshopu, protože poštovné už udělá příliš velké procento navýšení, cca pod 300 korun je pak eshop úplně mimo konkurenci. Přitom zdaleka nemusí jít o zboží s minimální marží, často je to spíš naopak, protože prodejce si u levnějších věcí dovolí nasadit o něco vyšší procento, které v absolutní částce není tak vidět.

Pak si Mall (a u Alza to je podobné) vybuduje síť poboček, která toto omezení ruší a dává jim reálnou možnost prodávat i tyto zakázky (což se také děje). Ale vzápětí zavedou třeba pod 1000 korun "manipulační poplatek", který tuto výhodu zase ořeže...

Fakt nechápu :-( Píšu samozřejmě o výdeji na vlastní pobočce Mall/Alza/xxx, kterou musí platit tak jako tak, poplatek za Uloženku či jinou službu třetí strany je pochopitelný.

+1/0
3.8.2016 9:47

J17a42n 30Š62e89s74t26á16k 3548989249764

ono výdej na pobočce se ovšem už rovná v podstatě kamennýmu obchodu:-)

0/0
3.8.2016 10:24

A24n85t73o23n15í51n 91S37v49o74b72o84d16a 3764643439332

to zboží z eshopu na kamenném obchodě neleží jako v normálním obchodě, jen se předává, stačí menší obchod a vydavači zboží :-). V klasickém obchodě zboží leží i týdny než najde kupce, to je ten rozdíl

+3/0
3.8.2016 10:49

M66a26r58t41i54n 43K28o33l77á60ř 1605804749515

ale nájem, dopravu do té výdejny, lidi a energie musíte platit stejně....

0/0
3.8.2016 13:52

A96n42t87o72n18í32n 48S69v53o90b80o66d41a 3684443559222

Máte malou prodejnu, tím i nižší náklady, sklad někde mimo civilizaci, tedy levně, na prodejně jen rychloobrátkové zboží, ostatní máte u dodavatelů a nebo ve velkém skladu mimo město

0/0
3.8.2016 14:04

J19a82n 82Š86e82s65t44á68k 3528549889364

ale jistě, myslel jsem to ale z pozice zákazníka, že to už si raději zajdu do regulérního krámu, kde si budu moct vybrat na vlastní oči z více typů, jedině snad že by byla cena nižší v tomto pseudo e-krámě:-)

0/0
3.8.2016 17:08

A90n40t56o73n33í74n 52S27v14o55b21o83d95a 3724663599872

Takto funguje Alza, Mall, Kasa, opravdu malé obchůdky :-)

0/0
3.8.2016 17:26

J11a59n 88Š31e48s51t97á91k 3648249769524

my si pořád nerozumíme, buď jdu na e-shop, protože něco chci a nemám zájem nikde chodit po krámech, malých či velkých. Nebo mi ten moment blonkání po venku nevadí, a tak si jdu vybrat přímo. Ale ne abych šel hledat na e-shops a pak sám sobě dělal portýra, protože to e-shop není schopen doručit za rozumnou cenu a čas.

+1/0
3.8.2016 23:56

M13a65r76t58i43n 61K59o34l91á18ř 1925914389185

manipulační poplatek je 30 Kč za vyzvednutí na pobočce...

0/0
3.8.2016 13:53

M62a71r98t89i19n 97P84e80t50ř94í10k 4142529881581

"Aby se při hodnocení české ekonomiky říkalo: Škoda Auto je jeden tahoun, protom jsou tu firmy jako EPH a vedle toho tu je Mall Group."

No nevím, Škoda Auto čistě výrobní společnost, EPH de facto taky, Mall Group jsou obchodníci, co vlastně nic nevytváří... myslím, že Mall Group tahounem české ekonomiky nebude ;-D

+4/−1
3.8.2016 9:37

V81l67a60d75a 73S10i89m43o34n62i20k 3169353943925

Tak ... České země prozatím celou moderní historii byly živy z průmyslové činnosti. Ani dnes to není jinak. Jinak by mne zajímalo, jak je možné, že i při tom nerealistickém kurzu 27CZK/EUR jsou ty německé obchody levnější. A to mají dražší pracovní sílu.

0/0
3.8.2016 21:08

M65i95c92h39a87l 36P91i73n14d77j67a31k 5253804587397

Nevi tady nekdo nahodou jak se resi pripad, kdy si doma rozbalim zbozi a pri prvnim zapojeni konektoru na nabijeni se mi konektor ulomi? Sel jsem to hned reklamovat s tim ze zbozi nechci a chci ho vratit. (objednane v eshopu) nicmene mi na pobocce nebyli schopni jasne rict jestli, az se vyridi reklamace do 30 dnu muzu zbozi vratit tak jakobych tu moznost mel kdybych ho vracel jako neposkozene v prvnich 14 dnech. diky

0/0
3.8.2016 9:17

J19a70n 74Š20e49s42t26á63k 3178729379734

buďte ještě rád, že Vám neřekli, že jste tam dal konektor obráceně...

+1/0
3.8.2016 10:25

O36l97d90ř59i85c56h 39H14o20r22á10k 2324889931555

Takže pokaždé když na Heurece hodnotíte obchod tak vlastně pomáháte Mall pochopit co lidi chtějí, jaké zboží a služby oceňují.

Nevím jestli to pomůže zákazníkovi, ale rozhodně to dává dost nefér náskok firmě Mall i když na její nabídky koukám už jen ze setrvačnosti, větší a lepší nabídku najdu skoro všude.

0/−1
3.8.2016 9:06

S96a16b78i74n61a 75P33u11r45k59r84t52o32v79á 5399310254979

Verim ze je enormne schopny...ale ani slovo o tymu co stoji za nim -delat akvizice je uplne neco jineho nez piplat konkretni e-shop-kazdy druh zbozi chce neco uplne jineho, ani slovo o tom ze i kazdy zakaznik chce neco jineho-babicka z horni dolni nakupuje jinak,nez zapaleny fajnsmekr do poslednich technickych vychytavek a ten zase jinak nez maminka doma s detmi.Jobs byl podobny buldozer,ale ze fakt premyslel nad zakazniky se mu fakt uprit nedalo.Tady mi to pripada neco jako vzit citron,vymackat ho a jit dal.Uz jen z principu mela Heureka zustat stranou-mohli se pak chlubit "i podle nezavisleho webu Heureka jsme nejlepsi",to koupeni i kdyz stokrat kristalove ciste ten samotny princip stavi na hlavu...

+4/0
3.8.2016 8:54

R28o47m16a86n 18Š45i67m51ů53n28e95k 4699528301

Hosi si moudre koupily Heureku, aby zakaznikum primarne podstrkovala eshopy z jejich grupy. Ze by budouci eshop monopol ?

0/0
3.8.2016 8:40

S55a85b29i57n38a 96P74u96r13k96r54t98o11v14á 5169340804909

A kde je monopol zakaznik zacne ostrouhavat...

0/0
3.8.2016 8:45

R84a33d70i56m 49D19r96b42o17h20l31a15v 5141746173637

Je na vás, abyste na e-shopech z jejich grupy nekupoval. Já to tak budu dělat. Monopol podporovat nebudu.

+1/0
3.8.2016 9:01

S96a46b59i81n92a 27P32u30r43k19r41t18o44v62á 5449290474159

Jenze kdyz pak vsechny poradne skoupi ?

0/0
3.8.2016 9:03

R84a28d59i98m 46D19r59b94o89h64l75a97v 5911796913467

Nikdy neskoupí všechny. :-)

+1/0
3.8.2016 9:11

R17o69m73a97n 96Š66i10m49ů22n39e76k 4879978531

https://www.souki.cz/jak-vam-heureka-krade-data

0/0
3.8.2016 11:20

M74a12r67t97i89n 87K14o96l98á50ř 1315964379675

a vy si myslíte že předtím to bylo jinak? ten kdo platí je vepředu, ten kdo neplatí, tak se ve výpisu ani neobjeví....

0/0
3.8.2016 13:55

J54a45n 26S61v26o96b55o74d55a 3487184279273

Cca 4 roky zpět jsem býval jejich pravidelným (i spokojeným) zákazníkem, ale pak přišel napřed poplatek za doručení na prodejnu, pak občas nějaký pokus prodat něco v evidentně již rozbaleném obalu, nějaká ta reklamace taky byla, ceny oproti konkurenci stále vyšší a když byla zrušena pobočka v pro mě strategicky významné lokalitě, tak tím Mall ztratil i tu poslední konkurenční výhodu. Od té doby jsem u nich nic nekoupil a jsem s tím spokojen.

+14/0
3.8.2016 8:11

J19a86k16u41b 70F95e46i89f72a40r 7939889136429

bohužel mám stejnou zkušenost. zboží je deklarováno skladem, pak napišou že měli poslední kus a je buď poškozený anebo nebyl nalezen. už tam kupuji jen opravdu vyjímečně.

+1/0
3.8.2016 8:41

J19a69r33o75s10l39a42v 94T75í23n25e71k 4114968980562

Dravec. Co o něm říkají jeho podřízení?

+2/−1
3.8.2016 7:56

S28a89b71i70n93a 20P92u18r60k10r90t77o80v15á 5329720224649

Co by.Ze umi hezky prezentovat jejich vysledky....

+1/0
3.8.2016 8:58

P46a15t31r71i17k 87S83v24o20b92o26d97a 3949481896265

Co byste čekal? Taky to končí na -ec :)

+2/0
3.8.2016 9:55

R21a13d26i42m 47Š97o75l25c 1255985475644

Hezký start v poradenské společnosti už na škole. To jsme byli v každé firmě rádi, když nám někdo takový přišel radit nebo dokonce dělat audit. Když takové každá účetní strčila do kapsy.. :-( Svět je prostě divnej...

+19/−1
3.8.2016 7:51

M23i70c89h51a59l 45Š59r93o34u56b81e83k 8854796103100

ale houby, je prostě potřeba na sobě neustále makat!

0/−2
3.8.2016 8:42

P90a61v15e51l 86N64e93d28ě55l78a 5276470384161

Já s podobnými musel jednat. Nic neznali, ale chytří byli jak rádio. To s tou účetní je přesné.

+3/0
3.8.2016 8:53

D55a18v49i29d 11P48r12a74ž48á58k 6874952902636

Při auditu je potřeba mj. sesbírat i spoustu dat a dokumentů, což není úplně nejkvalifikovanější práce. Na to se hodí čerství absolventi. A holt ti se hodně ptají, protože ne všemu z businessu daného podniku mohou rozumět. A že má účetní větší znalosti ohledně vedení účetnictví je logické, audit není o tom, jak vést účetnictví, ale jak ověřit, že účetnictví je v pořádku. A mimochodem, na nejvíce chyb v účetnictví se narazí právě při tom manuálním sběru dat a interních dokumentů, které dělají ti mladí "skautíci", protože oni to dělají poctivě a na rozdíl od staré zkušené účetní to nemají na háku :-)

PS: A to už nemluvím o tom, že drtivá většina českých hlavních účetních netuší, k čemu je vlastně účetnictví dobré a žijou pouze v omezeném světě mít účto v pořádku, když přijde daňová kontrola

+3/−1
3.8.2016 9:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.