Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Havrlant: Mall.cz byl dva roky v agónii, už jsme se na to nemohli dívat

Ředitel skupiny Mall Group Jakub Havrlant hovoří v rozhovoru pro iDNES.cz o cílech akcionářů PPF a Daniela Křetínského s Patrikem Tkáčem, o plánech na zdvojnásobení obratu, expanzi do zahraničí nebo kontroverzích, které vzbudila akvizice srovnávače Heuréka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M59i49l11a89n 18K90r97á52l 8563218531131

Muj odhad budoucnosti MALLU. Havrlant a spol. zvětší obrat u Mallu bez větších zisků, vypilují ho a připraví k prodeji pro Amazon, předpokládám že to bude tak v roce 2019-2020

0/0
5.8.2016 9:24

J26o17s78e76f 98P19r94o94c13h65á72z47k44a 9539794182955

Pračka do šestého patra s úsměvem na tváři. Tomu se člověk musí také zasmát. Zvláště když vím, kolik má řidič dodávky na výplatní pásce a kolik toho v tom dnešním šíleném provozu musí stihnout.

+3/0
4.8.2016 7:48

P52a32v61e51l 32N48o30v40á20k 4463908795701

No mlží chlapec kolem té Heuréky dobře, ale protože obhajuje neobhajitelne, tak má v té obraně logické a technické díry jak vrata. Všechno prostě newspeakem neokecas ;-)

+1/0
3.8.2016 20:44

P90e52t91r 84H60a69m21ž90í66k 7881233382693

Poslední dobou se výrazně zhoršila Alza.cz. Ceny vysoké (ikdyž jsem VIP zákazník), výhody v podobě alzáků ztratily význam (mají cenu již jen zlomku haléřů) a slevové kupóny se nedají kombinovat. U Mallu jsem koupil TV asi o 2 tisíce levněji, než stála v Alze (obě ceny běžné). Uvidím ale, co bude s Mallem dál. Pokud bude následovat zničení ala O2 (odkud jsem s firmou nedávno odešel), pak budu muset hledat zase jinde... Fakt nechapu, proč PPF poslední dobou ničí úspěšné firmy.

0/0
3.8.2016 14:00

P63a95v77e37l 66N68o58v31á25k 4113178215451

S o2 to byl geniální a úplně logicky tah. A do budoucna to bude pro cetin i o2 jedině dobře.

0/0
3.8.2016 20:48

K45a86r34e16l 34U43r35b90a73n 2154584301259

Jen obchodník, co nikdy nic sám nevytvoří.. takoví mají mít tak na jídlo.. Rv

0/−2
3.8.2016 12:30

K20a54r98e73l 94Z94á82p73o26t15o38č12n34ý 5549443821

Četl jste pořádně ten článek?

+2/0
3.8.2016 13:40

J66o46s66e50f 35V77o47m84á18č67k97a 5273254633324

Pokud má dle vás výroba větší přidanou hodnotu než prodej, potom je pro výrobce logicky výhodnější k prodeji najmout obchodníka (než aby výrobce prodával sám), nemyslíte?

0/0
3.8.2016 14:48

M82a42r83t93i42n 26N85e97r81m65u11t 9627307868489

Zrovna tady bych to tak tragicky neviděl - zboží musíte taky nějak dostat k lidem. Nejsou to obchodníci s teplou vodou

0/0
3.8.2016 19:34

P83e18t56r 53B87u96r90e32š 7961940891765

No mají skutečně co napráci, výdejna MALLu v Ústí nad Labem, zavřeno v sobotu a ještě není kde zaparkovat Rv

0/0
3.8.2016 11:37

P90e62t20r 87K40o98l28á40ř 2308687524801

To jsem na pána zvědav ... Obávám se, že jeho ambice nemají reálný základ ...

+3/0
3.8.2016 11:23

L62u78k96á82š 42Š77v33a58j87k26a 3447104321344

Na "mallu" jsem si jednou objednal pracku s expres dodanim, samozrejme beze slova dosla o nekolik dni pozdeji, bez omluvy a kdybych se neozval, tak ani penize za priplatek za sluzbu expres uz nevidim...a trvalo to asi 14 dni, nez jsem je dostal zpet...never more R^

+2/0
3.8.2016 11:21

P86e41t30r 31K95o63l43á97ř 2558777234221

Dnes je mall.cz naprosto nejhorší z "velkých" internetových obchodů. Skoro vše mají dražší než konkurence a služby mizerné ... Teď si to možná našvindlují v heurece a bude to ... ;-)

0/0
3.8.2016 11:25

P29e10t51r 89Š64i50m39e33k 2949107806558

Zlatá TS Bohemia

+3/−3
3.8.2016 10:42

V32l74a69s13t45i69m40i24l 33S96v11o71b61o16d55a 7333808205884

Jsem v klidu. Morálně pokřivení lidé se obklopují opět jen morálně pokřivenými lidmi, různými podržtašky apod. Ti dovedou jen sát, jsou neschopní, nic rozvíjet nedokážou a schopné jen směrují do naprosté poslušnosti, aby "nepřekáželi". Případ O2.

+3/−2
3.8.2016 10:36

M42a41r12t54i38n 57K17o70l22á34ř 1615314509705

tak kdyby tihle Kelneři, Křetínští a Havrlanti nic neuměli a byli neschopní, tak asi nejsou tam kde jsou...

+2/−2
3.8.2016 13:51

V88l16a71s66t41i35m92i70l 66S88v48o88b61o57d32a 7483848935464

Vtip je v tom, že toto vůbec nemůžete tvrdit ;-). Ať teď, na povel, centrální banky zastaví tiskárny a přestanou "tisknout" peníze. A uvidíme, kde tito Kellneři, Křetínští, Havrlanti a další náhle budou ;-). Anebo později.

0/−1
3.8.2016 18:41

V92l19a42d96a 22S48i61m74o80n34i52k 3669643743775

Ono je dost podstatný rozdíl mezi schopným a všeho schopným. Pokud toto nerozlišujete, pak samozřejmě věříte v tom, co jste napsal.

0/−1
3.8.2016 21:06

J90a48n 66Š84e91s58t41á19k 3928279599904

Je to příliš rozvláčný, než abych to četl po ránu celý, ovšem tohle mě zaujalo: "Od těch inovativních typů - jako je lednička nebo kávovar, jež objednají samy, když jim dochází náplň " V životě jsem si totiž nikdy nepřál víc než to, aby se mi cikorka objednávala sama;-D

0/0
3.8.2016 10:22

T63o96m37á25š 22H23r68u75b89ý 4649630154126

Mě pořád fascinuje ta "logika" kolem manipulačního poplatku za osobní vyzvednutí... Vezměte si to ryze prakticky - zboží pod 1000 korun prakticky nemá smysl brát v eshopu, protože poštovné už udělá příliš velké procento navýšení, cca pod 300 korun je pak eshop úplně mimo konkurenci. Přitom zdaleka nemusí jít o zboží s minimální marží, často je to spíš naopak, protože prodejce si u levnějších věcí dovolí nasadit o něco vyšší procento, které v absolutní částce není tak vidět.

Pak si Mall (a u Alza to je podobné) vybuduje síť poboček, která toto omezení ruší a dává jim reálnou možnost prodávat i tyto zakázky (což se také děje). Ale vzápětí zavedou třeba pod 1000 korun "manipulační poplatek", který tuto výhodu zase ořeže...

Fakt nechápu :-( Píšu samozřejmě o výdeji na vlastní pobočce Mall/Alza/xxx, kterou musí platit tak jako tak, poplatek za Uloženku či jinou službu třetí strany je pochopitelný.

+1/0
3.8.2016 9:47

J66a56n 12Š31e10s14t55á40k 3308489399304

ono výdej na pobočce se ovšem už rovná v podstatě kamennýmu obchodu:-)

0/0
3.8.2016 10:24

A34n12t82o95n81í27n 83S97v78o84b84o25d69a 3474643979282

to zboží z eshopu na kamenném obchodě neleží jako v normálním obchodě, jen se předává, stačí menší obchod a vydavači zboží :-). V klasickém obchodě zboží leží i týdny než najde kupce, to je ten rozdíl

+3/0
3.8.2016 10:49

M75a68r48t61i38n 61K37o92l78á71ř 1915574189675

ale nájem, dopravu do té výdejny, lidi a energie musíte platit stejně....

0/0
3.8.2016 13:52

A24n20t40o23n44í82n 90S73v93o26b49o13d47a 3804433829482

Máte malou prodejnu, tím i nižší náklady, sklad někde mimo civilizaci, tedy levně, na prodejně jen rychloobrátkové zboží, ostatní máte u dodavatelů a nebo ve velkém skladu mimo město

0/0
3.8.2016 14:04

J74a92n 12Š37e68s66t38á75k 3928249809714

ale jistě, myslel jsem to ale z pozice zákazníka, že to už si raději zajdu do regulérního krámu, kde si budu moct vybrat na vlastní oči z více typů, jedině snad že by byla cena nižší v tomto pseudo e-krámě:-)

0/0
3.8.2016 17:08

A85n69t63o94n93í20n 31S53v96o60b59o46d41a 3844983859452

Takto funguje Alza, Mall, Kasa, opravdu malé obchůdky :-)

0/0
3.8.2016 17:26

J59a98n 33Š22e43s25t63á92k 3858529339694

my si pořád nerozumíme, buď jdu na e-shop, protože něco chci a nemám zájem nikde chodit po krámech, malých či velkých. Nebo mi ten moment blonkání po venku nevadí, a tak si jdu vybrat přímo. Ale ne abych šel hledat na e-shops a pak sám sobě dělal portýra, protože to e-shop není schopen doručit za rozumnou cenu a čas.

+1/0
3.8.2016 23:56

M59a48r88t79i52n 49K28o88l53á10ř 1495574829615

manipulační poplatek je 30 Kč za vyzvednutí na pobočce...

0/0
3.8.2016 13:53

M39a43r13t14i56n 33P22e22t98ř38í38k 4482259201251

"Aby se při hodnocení české ekonomiky říkalo: Škoda Auto je jeden tahoun, protom jsou tu firmy jako EPH a vedle toho tu je Mall Group."

No nevím, Škoda Auto čistě výrobní společnost, EPH de facto taky, Mall Group jsou obchodníci, co vlastně nic nevytváří... myslím, že Mall Group tahounem české ekonomiky nebude ;-D

+4/−1
3.8.2016 9:37

V16l23a67d80a 34S17i17m58o96n82i11k 3479563123555

Tak ... České země prozatím celou moderní historii byly živy z průmyslové činnosti. Ani dnes to není jinak. Jinak by mne zajímalo, jak je možné, že i při tom nerealistickém kurzu 27CZK/EUR jsou ty německé obchody levnější. A to mají dražší pracovní sílu.

0/0
3.8.2016 21:08

M94i76c87h31a13l 63P64i56n14d17j59a44k 5423744227707

Nevi tady nekdo nahodou jak se resi pripad, kdy si doma rozbalim zbozi a pri prvnim zapojeni konektoru na nabijeni se mi konektor ulomi? Sel jsem to hned reklamovat s tim ze zbozi nechci a chci ho vratit. (objednane v eshopu) nicmene mi na pobocce nebyli schopni jasne rict jestli, az se vyridi reklamace do 30 dnu muzu zbozi vratit tak jakobych tu moznost mel kdybych ho vracel jako neposkozene v prvnich 14 dnech. diky

0/0
3.8.2016 9:17

J25a20n 80Š93e12s65t56á45k 3148369869184

buďte ještě rád, že Vám neřekli, že jste tam dal konektor obráceně...

+1/0
3.8.2016 10:25

O36l67d11ř18i57c44h 80H34o40r65á75k 2824409101955

Takže pokaždé když na Heurece hodnotíte obchod tak vlastně pomáháte Mall pochopit co lidi chtějí, jaké zboží a služby oceňují.

Nevím jestli to pomůže zákazníkovi, ale rozhodně to dává dost nefér náskok firmě Mall i když na její nabídky koukám už jen ze setrvačnosti, větší a lepší nabídku najdu skoro všude.

0/−1
3.8.2016 9:06

S65a23b35i23n56a 41P36u65r42k30r24t47o67v18á 5869220554299

Verim ze je enormne schopny...ale ani slovo o tymu co stoji za nim -delat akvizice je uplne neco jineho nez piplat konkretni e-shop-kazdy druh zbozi chce neco uplne jineho, ani slovo o tom ze i kazdy zakaznik chce neco jineho-babicka z horni dolni nakupuje jinak,nez zapaleny fajnsmekr do poslednich technickych vychytavek a ten zase jinak nez maminka doma s detmi.Jobs byl podobny buldozer,ale ze fakt premyslel nad zakazniky se mu fakt uprit nedalo.Tady mi to pripada neco jako vzit citron,vymackat ho a jit dal.Uz jen z principu mela Heureka zustat stranou-mohli se pak chlubit "i podle nezavisleho webu Heureka jsme nejlepsi",to koupeni i kdyz stokrat kristalove ciste ten samotny princip stavi na hlavu...

+4/0
3.8.2016 8:54

R82o32m72a51n 83Š61i11m74ů25n15e11k 4849678471

Hosi si moudre koupily Heureku, aby zakaznikum primarne podstrkovala eshopy z jejich grupy. Ze by budouci eshop monopol ?

0/0
3.8.2016 8:40

S70a39b89i12n83a 22P48u49r27k80r88t62o37v60á 5589600884819

A kde je monopol zakaznik zacne ostrouhavat...

0/0
3.8.2016 8:45

R24a80d65i84m 90D64r38b67o74h84l12a45v 5621586183747

Je na vás, abyste na e-shopech z jejich grupy nekupoval. Já to tak budu dělat. Monopol podporovat nebudu.

+1/0
3.8.2016 9:01

S97a49b37i97n59a 27P67u34r71k83r69t69o79v45á 5889340504719

Jenze kdyz pak vsechny poradne skoupi ?

0/0
3.8.2016 9:03

R26a91d61i68m 92D37r53b75o46h50l98a89v 5821386443697

Nikdy neskoupí všechny. :-)

+1/0
3.8.2016 9:11

R36o86m75a28n 22Š43i45m75ů59n50e91k 4219748231

https://www.souki.cz/jak-vam-heureka-krade-data

0/0
3.8.2016 11:20

M26a18r18t18i81n 70K33o97l59á54ř 1685244579405

a vy si myslíte že předtím to bylo jinak? ten kdo platí je vepředu, ten kdo neplatí, tak se ve výpisu ani neobjeví....

0/0
3.8.2016 13:55

J46a94n 64S57v35o44b68o38d83a 3577594519783

Cca 4 roky zpět jsem býval jejich pravidelným (i spokojeným) zákazníkem, ale pak přišel napřed poplatek za doručení na prodejnu, pak občas nějaký pokus prodat něco v evidentně již rozbaleném obalu, nějaká ta reklamace taky byla, ceny oproti konkurenci stále vyšší a když byla zrušena pobočka v pro mě strategicky významné lokalitě, tak tím Mall ztratil i tu poslední konkurenční výhodu. Od té doby jsem u nich nic nekoupil a jsem s tím spokojen.

+14/0
3.8.2016 8:11

J44a59k84u28b 71F14e22i52f49a44r 7239249866389

bohužel mám stejnou zkušenost. zboží je deklarováno skladem, pak napišou že měli poslední kus a je buď poškozený anebo nebyl nalezen. už tam kupuji jen opravdu vyjímečně.

+1/0
3.8.2016 8:41

J89a91r21o70s85l98a75v 46T75í91n42e69k 4944778660332

Dravec. Co o něm říkají jeho podřízení?

+2/−1
3.8.2016 7:56

S88a46b76i58n79a 57P24u40r54k36r28t50o54v82á 5929700364679

Co by.Ze umi hezky prezentovat jejich vysledky....

+1/0
3.8.2016 8:58

P31a62t90r25i89k 55S10v77o35b94o81d93a 3559411946355

Co byste čekal? Taky to končí na -ec :)

+2/0
3.8.2016 9:55

R14a68d86i67m 87Š44o18l27c 1105595405534

Hezký start v poradenské společnosti už na škole. To jsme byli v každé firmě rádi, když nám někdo takový přišel radit nebo dokonce dělat audit. Když takové každá účetní strčila do kapsy.. :-( Svět je prostě divnej...

+19/−1
3.8.2016 7:51

M83i84c76h51a23l 93Š98r41o38u17b51e31k 8274846323200

ale houby, je prostě potřeba na sobě neustále makat!

0/−2
3.8.2016 8:42

P71a67v67e40l 15N46e65d92ě21l94a 5246470764241

Já s podobnými musel jednat. Nic neznali, ale chytří byli jak rádio. To s tou účetní je přesné.

+3/0
3.8.2016 8:53

D72a76v60i11d 46P95r86a39ž72á38k 6554722242426

Při auditu je potřeba mj. sesbírat i spoustu dat a dokumentů, což není úplně nejkvalifikovanější práce. Na to se hodí čerství absolventi. A holt ti se hodně ptají, protože ne všemu z businessu daného podniku mohou rozumět. A že má účetní větší znalosti ohledně vedení účetnictví je logické, audit není o tom, jak vést účetnictví, ale jak ověřit, že účetnictví je v pořádku. A mimochodem, na nejvíce chyb v účetnictví se narazí právě při tom manuálním sběru dat a interních dokumentů, které dělají ti mladí "skautíci", protože oni to dělají poctivě a na rozdíl od staré zkušené účetní to nemají na háku :-)

PS: A to už nemluvím o tom, že drtivá většina českých hlavních účetních netuší, k čemu je vlastně účetnictví dobré a žijou pouze v omezeném světě mít účto v pořádku, když přijde daňová kontrola

+3/−1
3.8.2016 9:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.