Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Havrlant: Mall.cz byl dva roky v agónii, už jsme se na to nemohli dívat

Ředitel skupiny Mall Group Jakub Havrlant hovoří v rozhovoru pro iDNES.cz o cílech akcionářů PPF a Daniela Křetínského s Patrikem Tkáčem, o plánech na zdvojnásobení obratu, expanzi do zahraničí nebo kontroverzích, které vzbudila akvizice srovnávače Heuréka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M95i20l10a23n 66K61r13á82l 8833238831971

Muj odhad budoucnosti MALLU. Havrlant a spol. zvětší obrat u Mallu bez větších zisků, vypilují ho a připraví k prodeji pro Amazon, předpokládám že to bude tak v roce 2019-2020

0/0
5.8.2016 9:24

J14o39s23e63f 59P88r14o79c63h56á27z38k30a 9349294582405

Pračka do šestého patra s úsměvem na tváři. Tomu se člověk musí také zasmát. Zvláště když vím, kolik má řidič dodávky na výplatní pásce a kolik toho v tom dnešním šíleném provozu musí stihnout.

+3/0
4.8.2016 7:48

P14a77v35e25l 25N90o11v41á49k 4443618205301

No mlží chlapec kolem té Heuréky dobře, ale protože obhajuje neobhajitelne, tak má v té obraně logické a technické díry jak vrata. Všechno prostě newspeakem neokecas ;-)

+1/0
3.8.2016 20:44

P21e60t58r 48H27a48m65ž41í75k 7231163332443

Poslední dobou se výrazně zhoršila Alza.cz. Ceny vysoké (ikdyž jsem VIP zákazník), výhody v podobě alzáků ztratily význam (mají cenu již jen zlomku haléřů) a slevové kupóny se nedají kombinovat. U Mallu jsem koupil TV asi o 2 tisíce levněji, než stála v Alze (obě ceny běžné). Uvidím ale, co bude s Mallem dál. Pokud bude následovat zničení ala O2 (odkud jsem s firmou nedávno odešel), pak budu muset hledat zase jinde... Fakt nechapu, proč PPF poslední dobou ničí úspěšné firmy.

0/0
3.8.2016 14:00

P42a62v82e84l 46N36o83v33á53k 4193168725871

S o2 to byl geniální a úplně logicky tah. A do budoucna to bude pro cetin i o2 jedině dobře.

0/0
3.8.2016 20:48

K24a31r62e28l 48U68r27b52a36n 2164774701859

Jen obchodník, co nikdy nic sám nevytvoří.. takoví mají mít tak na jídlo.. Rv

0/−2
3.8.2016 12:30

K12a20r74e71l 11Z22á19p91o56t67o77č65n59ý 5259823461

Četl jste pořádně ten článek?

+2/0
3.8.2016 13:40

J86o16s49e41f 53V59o51m20á23č94k66a 5643274893364

Pokud má dle vás výroba větší přidanou hodnotu než prodej, potom je pro výrobce logicky výhodnější k prodeji najmout obchodníka (než aby výrobce prodával sám), nemyslíte?

0/0
3.8.2016 14:48

M76a17r74t49i81n 23N78e46r14m60u78t 9327747938499

Zrovna tady bych to tak tragicky neviděl - zboží musíte taky nějak dostat k lidem. Nejsou to obchodníci s teplou vodou

0/0
3.8.2016 19:34

P82e19t12r 68B88u28r70e31š 7541570601325

No mají skutečně co napráci, výdejna MALLu v Ústí nad Labem, zavřeno v sobotu a ještě není kde zaparkovat Rv

0/0
3.8.2016 11:37

P61e87t26r 52K37o38l77á51ř 2888527494421

To jsem na pána zvědav ... Obávám se, že jeho ambice nemají reálný základ ...

+3/0
3.8.2016 11:23

L64u73k37á12š 36Š92v80a29j44k28a 3547824551254

Na "mallu" jsem si jednou objednal pracku s expres dodanim, samozrejme beze slova dosla o nekolik dni pozdeji, bez omluvy a kdybych se neozval, tak ani penize za priplatek za sluzbu expres uz nevidim...a trvalo to asi 14 dni, nez jsem je dostal zpet...never more R^

+2/0
3.8.2016 11:21

P30e46t57r 45K52o94l33á62ř 2558837264431

Dnes je mall.cz naprosto nejhorší z "velkých" internetových obchodů. Skoro vše mají dražší než konkurence a služby mizerné ... Teď si to možná našvindlují v heurece a bude to ... ;-)

0/0
3.8.2016 11:25

P35e94t45r 26Š97i92m65e61k 2359347546428

Zlatá TS Bohemia

+3/−3
3.8.2016 10:42

V28l27a63s79t13i27m68i71l 68S80v23o56b14o41d16a 7953478405214

Jsem v klidu. Morálně pokřivení lidé se obklopují opět jen morálně pokřivenými lidmi, různými podržtašky apod. Ti dovedou jen sát, jsou neschopní, nic rozvíjet nedokážou a schopné jen směrují do naprosté poslušnosti, aby "nepřekáželi". Případ O2.

+3/−2
3.8.2016 10:36

M81a28r20t59i54n 34K98o11l56á89ř 1885624939215

tak kdyby tihle Kelneři, Křetínští a Havrlanti nic neuměli a byli neschopní, tak asi nejsou tam kde jsou...

+2/−2
3.8.2016 13:51

V13l12a34s77t68i82m51i66l 56S71v65o23b31o69d92a 7613598645874

Vtip je v tom, že toto vůbec nemůžete tvrdit ;-). Ať teď, na povel, centrální banky zastaví tiskárny a přestanou "tisknout" peníze. A uvidíme, kde tito Kellneři, Křetínští, Havrlanti a další náhle budou ;-). Anebo později.

0/−1
3.8.2016 18:41

V93l43a60d10a 17S14i34m78o27n66i25k 3789913603615

Ono je dost podstatný rozdíl mezi schopným a všeho schopným. Pokud toto nerozlišujete, pak samozřejmě věříte v tom, co jste napsal.

0/−1
3.8.2016 21:06

J91a38n 13Š71e68s70t38á39k 3618629869874

Je to příliš rozvláčný, než abych to četl po ránu celý, ovšem tohle mě zaujalo: "Od těch inovativních typů - jako je lednička nebo kávovar, jež objednají samy, když jim dochází náplň " V životě jsem si totiž nikdy nepřál víc než to, aby se mi cikorka objednávala sama;-D

0/0
3.8.2016 10:22

T21o76m41á62š 37H38r96u16b27ý 4689510334706

Mě pořád fascinuje ta "logika" kolem manipulačního poplatku za osobní vyzvednutí... Vezměte si to ryze prakticky - zboží pod 1000 korun prakticky nemá smysl brát v eshopu, protože poštovné už udělá příliš velké procento navýšení, cca pod 300 korun je pak eshop úplně mimo konkurenci. Přitom zdaleka nemusí jít o zboží s minimální marží, často je to spíš naopak, protože prodejce si u levnějších věcí dovolí nasadit o něco vyšší procento, které v absolutní částce není tak vidět.

Pak si Mall (a u Alza to je podobné) vybuduje síť poboček, která toto omezení ruší a dává jim reálnou možnost prodávat i tyto zakázky (což se také děje). Ale vzápětí zavedou třeba pod 1000 korun "manipulační poplatek", který tuto výhodu zase ořeže...

Fakt nechápu :-( Píšu samozřejmě o výdeji na vlastní pobočce Mall/Alza/xxx, kterou musí platit tak jako tak, poplatek za Uloženku či jinou službu třetí strany je pochopitelný.

+1/0
3.8.2016 9:47

J64a57n 72Š48e89s56t86á30k 3708179119334

ono výdej na pobočce se ovšem už rovná v podstatě kamennýmu obchodu:-)

0/0
3.8.2016 10:24

A55n92t28o32n15í30n 47S53v26o46b67o50d34a 3624503639622

to zboží z eshopu na kamenném obchodě neleží jako v normálním obchodě, jen se předává, stačí menší obchod a vydavači zboží :-). V klasickém obchodě zboží leží i týdny než najde kupce, to je ten rozdíl

+3/0
3.8.2016 10:49

M54a74r68t61i47n 97K16o79l66á23ř 1725404109895

ale nájem, dopravu do té výdejny, lidi a energie musíte platit stejně....

0/0
3.8.2016 13:52

A16n34t61o14n81í14n 86S93v63o30b84o26d47a 3214143979642

Máte malou prodejnu, tím i nižší náklady, sklad někde mimo civilizaci, tedy levně, na prodejně jen rychloobrátkové zboží, ostatní máte u dodavatelů a nebo ve velkém skladu mimo město

0/0
3.8.2016 14:04

J93a46n 65Š17e61s35t64á93k 3548309259344

ale jistě, myslel jsem to ale z pozice zákazníka, že to už si raději zajdu do regulérního krámu, kde si budu moct vybrat na vlastní oči z více typů, jedině snad že by byla cena nižší v tomto pseudo e-krámě:-)

0/0
3.8.2016 17:08

A62n34t80o84n45í76n 43S10v10o45b80o58d67a 3794143409612

Takto funguje Alza, Mall, Kasa, opravdu malé obchůdky :-)

0/0
3.8.2016 17:26

J81a68n 68Š62e25s17t46á63k 3348979719354

my si pořád nerozumíme, buď jdu na e-shop, protože něco chci a nemám zájem nikde chodit po krámech, malých či velkých. Nebo mi ten moment blonkání po venku nevadí, a tak si jdu vybrat přímo. Ale ne abych šel hledat na e-shops a pak sám sobě dělal portýra, protože to e-shop není schopen doručit za rozumnou cenu a čas.

+1/0
3.8.2016 23:56

M49a87r58t66i78n 38K66o60l44á61ř 1755374639635

manipulační poplatek je 30 Kč za vyzvednutí na pobočce...

0/0
3.8.2016 13:53

M92a10r84t58i93n 55P59e62t91ř47í56k 4652109191731

"Aby se při hodnocení české ekonomiky říkalo: Škoda Auto je jeden tahoun, protom jsou tu firmy jako EPH a vedle toho tu je Mall Group."

No nevím, Škoda Auto čistě výrobní společnost, EPH de facto taky, Mall Group jsou obchodníci, co vlastně nic nevytváří... myslím, že Mall Group tahounem české ekonomiky nebude ;-D

+4/−1
3.8.2016 9:37

V47l80a52d45a 38S74i95m91o10n10i11k 3749723113465

Tak ... České země prozatím celou moderní historii byly živy z průmyslové činnosti. Ani dnes to není jinak. Jinak by mne zajímalo, jak je možné, že i při tom nerealistickém kurzu 27CZK/EUR jsou ty německé obchody levnější. A to mají dražší pracovní sílu.

0/0
3.8.2016 21:08

M16i91c35h60a53l 53P63i48n49d76j79a89k 5353654287317

Nevi tady nekdo nahodou jak se resi pripad, kdy si doma rozbalim zbozi a pri prvnim zapojeni konektoru na nabijeni se mi konektor ulomi? Sel jsem to hned reklamovat s tim ze zbozi nechci a chci ho vratit. (objednane v eshopu) nicmene mi na pobocce nebyli schopni jasne rict jestli, az se vyridi reklamace do 30 dnu muzu zbozi vratit tak jakobych tu moznost mel kdybych ho vracel jako neposkozene v prvnich 14 dnech. diky

0/0
3.8.2016 9:17

J72a66n 50Š70e23s93t83á28k 3348279149914

buďte ještě rád, že Vám neřekli, že jste tam dal konektor obráceně...

+1/0
3.8.2016 10:25

O58l92d53ř83i88c90h 11H49o72r74á57k 2294939271135

Takže pokaždé když na Heurece hodnotíte obchod tak vlastně pomáháte Mall pochopit co lidi chtějí, jaké zboží a služby oceňují.

Nevím jestli to pomůže zákazníkovi, ale rozhodně to dává dost nefér náskok firmě Mall i když na její nabídky koukám už jen ze setrvačnosti, větší a lepší nabídku najdu skoro všude.

0/−1
3.8.2016 9:06

S94a60b94i15n66a 43P80u78r12k16r59t75o91v96á 5509420284369

Verim ze je enormne schopny...ale ani slovo o tymu co stoji za nim -delat akvizice je uplne neco jineho nez piplat konkretni e-shop-kazdy druh zbozi chce neco uplne jineho, ani slovo o tom ze i kazdy zakaznik chce neco jineho-babicka z horni dolni nakupuje jinak,nez zapaleny fajnsmekr do poslednich technickych vychytavek a ten zase jinak nez maminka doma s detmi.Jobs byl podobny buldozer,ale ze fakt premyslel nad zakazniky se mu fakt uprit nedalo.Tady mi to pripada neco jako vzit citron,vymackat ho a jit dal.Uz jen z principu mela Heureka zustat stranou-mohli se pak chlubit "i podle nezavisleho webu Heureka jsme nejlepsi",to koupeni i kdyz stokrat kristalove ciste ten samotny princip stavi na hlavu...

+4/0
3.8.2016 8:54

R59o55m90a82n 35Š16i45m74ů27n80e98k 4909918501

Hosi si moudre koupily Heureku, aby zakaznikum primarne podstrkovala eshopy z jejich grupy. Ze by budouci eshop monopol ?

0/0
3.8.2016 8:40

S29a76b79i32n73a 32P97u35r24k22r74t80o81v40á 5349560744339

A kde je monopol zakaznik zacne ostrouhavat...

0/0
3.8.2016 8:45

R25a11d66i67m 57D14r76b68o98h30l68a63v 5961126243667

Je na vás, abyste na e-shopech z jejich grupy nekupoval. Já to tak budu dělat. Monopol podporovat nebudu.

+1/0
3.8.2016 9:01

S34a72b29i69n20a 53P13u60r30k75r70t60o34v62á 5439910344339

Jenze kdyz pak vsechny poradne skoupi ?

0/0
3.8.2016 9:03

R66a76d49i61m 19D32r27b95o62h97l14a54v 5571766773677

Nikdy neskoupí všechny. :-)

+1/0
3.8.2016 9:11

R72o10m83a54n 62Š14i56m62ů16n37e37k 4159188741

https://www.souki.cz/jak-vam-heureka-krade-data

0/0
3.8.2016 11:20

M67a34r70t72i78n 57K88o84l20á20ř 1475924579505

a vy si myslíte že předtím to bylo jinak? ten kdo platí je vepředu, ten kdo neplatí, tak se ve výpisu ani neobjeví....

0/0
3.8.2016 13:55

J62a25n 31S23v83o56b94o70d91a 3497774149723

Cca 4 roky zpět jsem býval jejich pravidelným (i spokojeným) zákazníkem, ale pak přišel napřed poplatek za doručení na prodejnu, pak občas nějaký pokus prodat něco v evidentně již rozbaleném obalu, nějaká ta reklamace taky byla, ceny oproti konkurenci stále vyšší a když byla zrušena pobočka v pro mě strategicky významné lokalitě, tak tím Mall ztratil i tu poslední konkurenční výhodu. Od té doby jsem u nich nic nekoupil a jsem s tím spokojen.

+14/0
3.8.2016 8:11

J92a98k13u94b 88F90e54i33f46a29r 7859149986209

bohužel mám stejnou zkušenost. zboží je deklarováno skladem, pak napišou že měli poslední kus a je buď poškozený anebo nebyl nalezen. už tam kupuji jen opravdu vyjímečně.

+1/0
3.8.2016 8:41

J82a25r73o44s25l21a98v 22T52í21n16e91k 4334278710632

Dravec. Co o něm říkají jeho podřízení?

+2/−1
3.8.2016 7:56

S78a32b10i52n26a 91P21u16r52k13r65t94o39v77á 5119360794569

Co by.Ze umi hezky prezentovat jejich vysledky....

+1/0
3.8.2016 8:58

P84a86t75r75i43k 87S61v92o85b59o82d81a 3979301156735

Co byste čekal? Taky to končí na -ec :)

+2/0
3.8.2016 9:55

R65a17d80i97m 66Š66o33l62c 1375715175424

Hezký start v poradenské společnosti už na škole. To jsme byli v každé firmě rádi, když nám někdo takový přišel radit nebo dokonce dělat audit. Když takové každá účetní strčila do kapsy.. :-( Svět je prostě divnej...

+19/−1
3.8.2016 7:51

M26i23c42h15a65l 53Š70r86o76u12b55e66k 8634636973340

ale houby, je prostě potřeba na sobě neustále makat!

0/−2
3.8.2016 8:42

P56a68v31e67l 73N33e14d44ě28l97a 5586280304521

Já s podobnými musel jednat. Nic neznali, ale chytří byli jak rádio. To s tou účetní je přesné.

+3/0
3.8.2016 8:53

D23a15v26i54d 60P68r45a49ž75á42k 6754442862876

Při auditu je potřeba mj. sesbírat i spoustu dat a dokumentů, což není úplně nejkvalifikovanější práce. Na to se hodí čerství absolventi. A holt ti se hodně ptají, protože ne všemu z businessu daného podniku mohou rozumět. A že má účetní větší znalosti ohledně vedení účetnictví je logické, audit není o tom, jak vést účetnictví, ale jak ověřit, že účetnictví je v pořádku. A mimochodem, na nejvíce chyb v účetnictví se narazí právě při tom manuálním sběru dat a interních dokumentů, které dělají ti mladí "skautíci", protože oni to dělají poctivě a na rozdíl od staré zkušené účetní to nemají na háku :-)

PS: A to už nemluvím o tom, že drtivá většina českých hlavních účetních netuší, k čemu je vlastně účetnictví dobré a žijou pouze v omezeném světě mít účto v pořádku, když přijde daňová kontrola

+3/−1
3.8.2016 9:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.