Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Havrlant: Mall.cz byl dva roky v agónii, už jsme se na to nemohli dívat

Ředitel skupiny Mall Group Jakub Havrlant hovoří v rozhovoru pro iDNES.cz o cílech akcionářů PPF a Daniela Křetínského s Patrikem Tkáčem, o plánech na zdvojnásobení obratu, expanzi do zahraničí nebo kontroverzích, které vzbudila akvizice srovnávače Heuréka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M98i35l87a26n 96K40r73á29l 8223578201521

Muj odhad budoucnosti MALLU. Havrlant a spol. zvětší obrat u Mallu bez větších zisků, vypilují ho a připraví k prodeji pro Amazon, předpokládám že to bude tak v roce 2019-2020

0/0
5.8.2016 9:24

J45o82s59e55f 85P74r66o35c43h50á35z18k14a 9849194532335

Pračka do šestého patra s úsměvem na tváři. Tomu se člověk musí také zasmát. Zvláště když vím, kolik má řidič dodávky na výplatní pásce a kolik toho v tom dnešním šíleném provozu musí stihnout.

+3/0
4.8.2016 7:48

P95a15v28e11l 36N32o22v22á40k 4153548955621

No mlží chlapec kolem té Heuréky dobře, ale protože obhajuje neobhajitelne, tak má v té obraně logické a technické díry jak vrata. Všechno prostě newspeakem neokecas ;-)

+1/0
3.8.2016 20:44

P61e19t58r 45H40a12m34ž31í89k 7521313222383

Poslední dobou se výrazně zhoršila Alza.cz. Ceny vysoké (ikdyž jsem VIP zákazník), výhody v podobě alzáků ztratily význam (mají cenu již jen zlomku haléřů) a slevové kupóny se nedají kombinovat. U Mallu jsem koupil TV asi o 2 tisíce levněji, než stála v Alze (obě ceny běžné). Uvidím ale, co bude s Mallem dál. Pokud bude následovat zničení ala O2 (odkud jsem s firmou nedávno odešel), pak budu muset hledat zase jinde... Fakt nechapu, proč PPF poslední dobou ničí úspěšné firmy.

0/0
3.8.2016 14:00

P42a98v53e74l 70N32o68v43á13k 4143868555391

S o2 to byl geniální a úplně logicky tah. A do budoucna to bude pro cetin i o2 jedině dobře.

0/0
3.8.2016 20:48

K64a57r29e63l 61U53r93b38a95n 2394544521759

Jen obchodník, co nikdy nic sám nevytvoří.. takoví mají mít tak na jídlo.. Rv

0/−2
3.8.2016 12:30

K59a17r91e93l 80Z95á21p82o10t98o82č97n16ý 5109303911

Četl jste pořádně ten článek?

+2/0
3.8.2016 13:40

J39o49s24e42f 36V25o78m90á35č93k12a 5573764883154

Pokud má dle vás výroba větší přidanou hodnotu než prodej, potom je pro výrobce logicky výhodnější k prodeji najmout obchodníka (než aby výrobce prodával sám), nemyslíte?

0/0
3.8.2016 14:48

M25a78r41t76i26n 67N52e95r94m61u58t 9677467458639

Zrovna tady bych to tak tragicky neviděl - zboží musíte taky nějak dostat k lidem. Nejsou to obchodníci s teplou vodou

0/0
3.8.2016 19:34

P61e70t95r 31B94u18r62e22š 7351440741645

No mají skutečně co napráci, výdejna MALLu v Ústí nad Labem, zavřeno v sobotu a ještě není kde zaparkovat Rv

0/0
3.8.2016 11:37

P77e12t15r 85K87o96l51á16ř 2188107844511

To jsem na pána zvědav ... Obávám se, že jeho ambice nemají reálný základ ...

+3/0
3.8.2016 11:23

L60u62k33á56š 88Š40v30a27j42k66a 3577654931244

Na "mallu" jsem si jednou objednal pracku s expres dodanim, samozrejme beze slova dosla o nekolik dni pozdeji, bez omluvy a kdybych se neozval, tak ani penize za priplatek za sluzbu expres uz nevidim...a trvalo to asi 14 dni, nez jsem je dostal zpet...never more R^

+2/0
3.8.2016 11:21

P28e18t92r 83K32o23l13á42ř 2178307394821

Dnes je mall.cz naprosto nejhorší z "velkých" internetových obchodů. Skoro vše mají dražší než konkurence a služby mizerné ... Teď si to možná našvindlují v heurece a bude to ... ;-)

0/0
3.8.2016 11:25

P55e62t60r 57Š65i20m63e86k 2319207656118

Zlatá TS Bohemia

+3/−3
3.8.2016 10:42

V59l11a87s85t34i57m83i71l 28S40v41o56b91o89d91a 7903678375484

Jsem v klidu. Morálně pokřivení lidé se obklopují opět jen morálně pokřivenými lidmi, různými podržtašky apod. Ti dovedou jen sát, jsou neschopní, nic rozvíjet nedokážou a schopné jen směrují do naprosté poslušnosti, aby "nepřekáželi". Případ O2.

+3/−2
3.8.2016 10:36

M30a23r80t19i90n 43K85o14l95á18ř 1385134639305

tak kdyby tihle Kelneři, Křetínští a Havrlanti nic neuměli a byli neschopní, tak asi nejsou tam kde jsou...

+2/−2
3.8.2016 13:51

V71l72a66s21t52i40m29i44l 14S35v71o89b42o26d34a 7633718965384

Vtip je v tom, že toto vůbec nemůžete tvrdit ;-). Ať teď, na povel, centrální banky zastaví tiskárny a přestanou "tisknout" peníze. A uvidíme, kde tito Kellneři, Křetínští, Havrlanti a další náhle budou ;-). Anebo později.

0/−1
3.8.2016 18:41

V28l97a73d21a 80S73i15m25o66n49i84k 3239433323285

Ono je dost podstatný rozdíl mezi schopným a všeho schopným. Pokud toto nerozlišujete, pak samozřejmě věříte v tom, co jste napsal.

0/−1
3.8.2016 21:06

J87a36n 70Š28e93s70t36á77k 3828619749854

Je to příliš rozvláčný, než abych to četl po ránu celý, ovšem tohle mě zaujalo: "Od těch inovativních typů - jako je lednička nebo kávovar, jež objednají samy, když jim dochází náplň " V životě jsem si totiž nikdy nepřál víc než to, aby se mi cikorka objednávala sama;-D

0/0
3.8.2016 10:22

T18o24m23á63š 90H14r49u91b33ý 4429540674476

Mě pořád fascinuje ta "logika" kolem manipulačního poplatku za osobní vyzvednutí... Vezměte si to ryze prakticky - zboží pod 1000 korun prakticky nemá smysl brát v eshopu, protože poštovné už udělá příliš velké procento navýšení, cca pod 300 korun je pak eshop úplně mimo konkurenci. Přitom zdaleka nemusí jít o zboží s minimální marží, často je to spíš naopak, protože prodejce si u levnějších věcí dovolí nasadit o něco vyšší procento, které v absolutní částce není tak vidět.

Pak si Mall (a u Alza to je podobné) vybuduje síť poboček, která toto omezení ruší a dává jim reálnou možnost prodávat i tyto zakázky (což se také děje). Ale vzápětí zavedou třeba pod 1000 korun "manipulační poplatek", který tuto výhodu zase ořeže...

Fakt nechápu :-( Píšu samozřejmě o výdeji na vlastní pobočce Mall/Alza/xxx, kterou musí platit tak jako tak, poplatek za Uloženku či jinou službu třetí strany je pochopitelný.

+1/0
3.8.2016 9:47

J40a59n 54Š38e88s67t31á14k 3288829119444

ono výdej na pobočce se ovšem už rovná v podstatě kamennýmu obchodu:-)

0/0
3.8.2016 10:24

A82n69t67o98n14í13n 84S12v90o53b49o79d41a 3694103789402

to zboží z eshopu na kamenném obchodě neleží jako v normálním obchodě, jen se předává, stačí menší obchod a vydavači zboží :-). V klasickém obchodě zboží leží i týdny než najde kupce, to je ten rozdíl

+3/0
3.8.2016 10:49

M24a48r43t46i85n 48K12o87l46á32ř 1165454959495

ale nájem, dopravu do té výdejny, lidi a energie musíte platit stejně....

0/0
3.8.2016 13:52

A92n18t45o18n12í14n 18S63v74o54b63o44d55a 3564623849482

Máte malou prodejnu, tím i nižší náklady, sklad někde mimo civilizaci, tedy levně, na prodejně jen rychloobrátkové zboží, ostatní máte u dodavatelů a nebo ve velkém skladu mimo město

0/0
3.8.2016 14:04

J87a88n 43Š28e14s69t30á43k 3358319239644

ale jistě, myslel jsem to ale z pozice zákazníka, že to už si raději zajdu do regulérního krámu, kde si budu moct vybrat na vlastní oči z více typů, jedině snad že by byla cena nižší v tomto pseudo e-krámě:-)

0/0
3.8.2016 17:08

A10n95t65o67n46í13n 83S90v76o90b43o32d21a 3444353829202

Takto funguje Alza, Mall, Kasa, opravdu malé obchůdky :-)

0/0
3.8.2016 17:26

J93a48n 53Š90e74s52t60á56k 3618139749274

my si pořád nerozumíme, buď jdu na e-shop, protože něco chci a nemám zájem nikde chodit po krámech, malých či velkých. Nebo mi ten moment blonkání po venku nevadí, a tak si jdu vybrat přímo. Ale ne abych šel hledat na e-shops a pak sám sobě dělal portýra, protože to e-shop není schopen doručit za rozumnou cenu a čas.

+1/0
3.8.2016 23:56

M14a41r82t74i37n 52K41o97l43á58ř 1905944479455

manipulační poplatek je 30 Kč za vyzvednutí na pobočce...

0/0
3.8.2016 13:53

M14a97r66t37i70n 47P19e97t10ř48í12k 4702619521731

"Aby se při hodnocení české ekonomiky říkalo: Škoda Auto je jeden tahoun, protom jsou tu firmy jako EPH a vedle toho tu je Mall Group."

No nevím, Škoda Auto čistě výrobní společnost, EPH de facto taky, Mall Group jsou obchodníci, co vlastně nic nevytváří... myslím, že Mall Group tahounem české ekonomiky nebude ;-D

+4/−1
3.8.2016 9:37

V91l93a52d36a 38S72i25m25o28n78i61k 3609553663625

Tak ... České země prozatím celou moderní historii byly živy z průmyslové činnosti. Ani dnes to není jinak. Jinak by mne zajímalo, jak je možné, že i při tom nerealistickém kurzu 27CZK/EUR jsou ty německé obchody levnější. A to mají dražší pracovní sílu.

0/0
3.8.2016 21:08

M49i20c42h83a57l 22P21i57n15d17j88a43k 5933724757367

Nevi tady nekdo nahodou jak se resi pripad, kdy si doma rozbalim zbozi a pri prvnim zapojeni konektoru na nabijeni se mi konektor ulomi? Sel jsem to hned reklamovat s tim ze zbozi nechci a chci ho vratit. (objednane v eshopu) nicmene mi na pobocce nebyli schopni jasne rict jestli, az se vyridi reklamace do 30 dnu muzu zbozi vratit tak jakobych tu moznost mel kdybych ho vracel jako neposkozene v prvnich 14 dnech. diky

0/0
3.8.2016 9:17

J14a38n 37Š80e16s26t12á53k 3918769689934

buďte ještě rád, že Vám neřekli, že jste tam dal konektor obráceně...

+1/0
3.8.2016 10:25

O21l54d28ř40i46c49h 91H44o18r22á41k 2414189451395

Takže pokaždé když na Heurece hodnotíte obchod tak vlastně pomáháte Mall pochopit co lidi chtějí, jaké zboží a služby oceňují.

Nevím jestli to pomůže zákazníkovi, ale rozhodně to dává dost nefér náskok firmě Mall i když na její nabídky koukám už jen ze setrvačnosti, větší a lepší nabídku najdu skoro všude.

0/−1
3.8.2016 9:06

S24a79b66i18n35a 84P83u87r83k28r62t33o21v38á 5359660554689

Verim ze je enormne schopny...ale ani slovo o tymu co stoji za nim -delat akvizice je uplne neco jineho nez piplat konkretni e-shop-kazdy druh zbozi chce neco uplne jineho, ani slovo o tom ze i kazdy zakaznik chce neco jineho-babicka z horni dolni nakupuje jinak,nez zapaleny fajnsmekr do poslednich technickych vychytavek a ten zase jinak nez maminka doma s detmi.Jobs byl podobny buldozer,ale ze fakt premyslel nad zakazniky se mu fakt uprit nedalo.Tady mi to pripada neco jako vzit citron,vymackat ho a jit dal.Uz jen z principu mela Heureka zustat stranou-mohli se pak chlubit "i podle nezavisleho webu Heureka jsme nejlepsi",to koupeni i kdyz stokrat kristalove ciste ten samotny princip stavi na hlavu...

+4/0
3.8.2016 8:54

R29o79m45a22n 77Š87i75m42ů38n85e21k 4929298681

Hosi si moudre koupily Heureku, aby zakaznikum primarne podstrkovala eshopy z jejich grupy. Ze by budouci eshop monopol ?

0/0
3.8.2016 8:40

S73a83b92i17n62a 62P87u36r12k28r43t55o57v64á 5739810834109

A kde je monopol zakaznik zacne ostrouhavat...

0/0
3.8.2016 8:45

R13a15d50i89m 69D94r10b31o94h57l95a18v 5551556413507

Je na vás, abyste na e-shopech z jejich grupy nekupoval. Já to tak budu dělat. Monopol podporovat nebudu.

+1/0
3.8.2016 9:01

S52a17b43i53n67a 38P18u38r81k73r19t81o36v74á 5699740204129

Jenze kdyz pak vsechny poradne skoupi ?

0/0
3.8.2016 9:03

R29a55d10i90m 13D18r44b73o59h68l79a68v 5971946473787

Nikdy neskoupí všechny. :-)

+1/0
3.8.2016 9:11

R22o16m78a91n 60Š36i35m83ů87n82e38k 4169418951

https://www.souki.cz/jak-vam-heureka-krade-data

0/0
3.8.2016 11:20

M88a19r71t41i44n 30K39o33l60á43ř 1615644299735

a vy si myslíte že předtím to bylo jinak? ten kdo platí je vepředu, ten kdo neplatí, tak se ve výpisu ani neobjeví....

0/0
3.8.2016 13:55

J64a31n 14S39v23o37b78o31d94a 3977944499633

Cca 4 roky zpět jsem býval jejich pravidelným (i spokojeným) zákazníkem, ale pak přišel napřed poplatek za doručení na prodejnu, pak občas nějaký pokus prodat něco v evidentně již rozbaleném obalu, nějaká ta reklamace taky byla, ceny oproti konkurenci stále vyšší a když byla zrušena pobočka v pro mě strategicky významné lokalitě, tak tím Mall ztratil i tu poslední konkurenční výhodu. Od té doby jsem u nich nic nekoupil a jsem s tím spokojen.

+14/0
3.8.2016 8:11

J48a63k77u34b 56F90e31i62f47a71r 7199859746469

bohužel mám stejnou zkušenost. zboží je deklarováno skladem, pak napišou že měli poslední kus a je buď poškozený anebo nebyl nalezen. už tam kupuji jen opravdu vyjímečně.

+1/0
3.8.2016 8:41

J76a85r49o67s98l92a72v 29T67í18n73e83k 4364668750812

Dravec. Co o něm říkají jeho podřízení?

+2/−1
3.8.2016 7:56

S91a19b48i31n43a 82P96u93r96k86r94t27o72v10á 5519910514289

Co by.Ze umi hezky prezentovat jejich vysledky....

+1/0
3.8.2016 8:58

P92a56t58r30i19k 10S94v48o70b14o15d87a 3819571776205

Co byste čekal? Taky to končí na -ec :)

+2/0
3.8.2016 9:55

R14a43d14i81m 36Š38o63l15c 1835125985754

Hezký start v poradenské společnosti už na škole. To jsme byli v každé firmě rádi, když nám někdo takový přišel radit nebo dokonce dělat audit. Když takové každá účetní strčila do kapsy.. :-( Svět je prostě divnej...

+19/−1
3.8.2016 7:51

M42i72c89h10a82l 83Š73r34o62u98b62e89k 8114336823110

ale houby, je prostě potřeba na sobě neustále makat!

0/−2
3.8.2016 8:42

P54a36v81e88l 39N90e52d72ě80l46a 5836880734311

Já s podobnými musel jednat. Nic neznali, ale chytří byli jak rádio. To s tou účetní je přesné.

+3/0
3.8.2016 8:53

D91a55v93i20d 46P70r38a72ž25á90k 6564942352406

Při auditu je potřeba mj. sesbírat i spoustu dat a dokumentů, což není úplně nejkvalifikovanější práce. Na to se hodí čerství absolventi. A holt ti se hodně ptají, protože ne všemu z businessu daného podniku mohou rozumět. A že má účetní větší znalosti ohledně vedení účetnictví je logické, audit není o tom, jak vést účetnictví, ale jak ověřit, že účetnictví je v pořádku. A mimochodem, na nejvíce chyb v účetnictví se narazí právě při tom manuálním sběru dat a interních dokumentů, které dělají ti mladí "skautíci", protože oni to dělají poctivě a na rozdíl od staré zkušené účetní to nemají na háku :-)

PS: A to už nemluvím o tom, že drtivá většina českých hlavních účetních netuší, k čemu je vlastně účetnictví dobré a žijou pouze v omezeném světě mít účto v pořádku, když přijde daňová kontrola

+3/−1
3.8.2016 9:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.