- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Příjemné reklamy, mají vtip, jsou věcné, zaujmou, na tomhle je vidět že i reklama je druh filmařiny u kterých je možné ocenit něco víc než nám dávají reklamy na vložky, šampony atd...
Nevěřím, že ta reklama na Colu v Americe projde. Holky v tangách americké feministky a jiná pakáž nerozdýchají
mě se teda všude otevírá jenom reklama na hanáckou kyselku
Mě teda neoslovila ani jedna z těch reklam
PR oddělení v Samsungu se činí. Reklamy na cokoliv nemám rád ale tahle - spojení hymny - ta se skutečně povedla.
Škoda bohužel jasně nejhorší, nedává smysl a mizerné zpracování. Stopem na polní cestě z Čech do Ria? Desetimetrová kanoe na střeše osobáku? To má být vtipné? VISA už udělala s Freemanem mnohem lepší věci, spolupracují dlouhá léta. Nejlepší Samsung-Hymna a United, ale i méďa překonává svůj obvyklý standard. Ale jedině ta hymna je nejvyšší reklamní super třída.
Nebyl bych na Škodu tak přísný, reklamy smysl občas nedávají. Ze všech uvedených je ale rozhodně nejslabší.