Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tesla nestíhá vyrábět elektroauta, prohloubila čtvrtletní ztrátu

Americká automobilka Tesla vizionáře Elona Muska měla při plánování příliš velké oči. Kvůli výrobním problémům se čistá ztráta výrobce elektromobilů prohloubila ve druhém čtvrtletí na 293 milionů dolarů (zhruba sedm miliard korun) ze 184 milionů dolarů před rokem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P55e32t27r 17V80o91j92t61a 4854121173985

Autopilot není tempomat.

0/0
6.8.2016 9:33

P19e26t19r 63V32o35j39t57a 4194611543225

pardon to patřilo jinam

0/0
6.8.2016 9:34

P30e40t94r 86B10á98č63a 8665386195415

Proc proboha nekdo kupuje auto co zabiji?

At uz konecne tahle nafoukla bublina splaskne a zbankrotuji.

+1/−10
5.8.2016 21:34

H86o45n42z61a 13T65a90r 3599802154862

Od kdy je auto zodpovědné za řidiče ?

+3/−1
5.8.2016 22:27

P91e36t26r 45B43á26č59a 8225456465695

od te doby co si Tesla hraje na neco co neni

0/0
6.8.2016 15:51

L71i94b59o60r 97K73ř84u12p52a42l79a 3175763768858

můžete to trochu rozvést ? to zabíjení ?

0/0
9.8.2016 12:04

H91o76n53z52a 69T93a40r 3259532134602

Příplatková výbava Adaptabilní tempomat (Autopilot ) asistenční systém. Ve Spojených státech došlo k tragické nehodě Kdy řidič kamionu nedal přednost vozidlu Tesla S . Došlo k situaci při které elektromobil podjel pod vlekem, kdy došlo k utržení střechy a usmrcení řidiče. (Kamiony v USA nemusí být vybaveny zábranami proti podjetí Jako v EU) ADAC upozorňuje, že srážka osobního vozu s nákladním je třikrát nebezpečnější, než když se střetnou dva osobní vozy.

Jen nutno dodat že, v návodu je jasně uvedeno Jak se má systém používat, a že řidič je povinen při aktivaci funkce autopilot Fungování systém hlídat .

Řidič je za zodpovědný za případné škody.

https://www.youtube.com/watch?v=4W1CSoK6BAU

0/0
11.8.2016 10:40

J83a63k30u49b 78V95r94á49n74a 6690659529150

A co delate Vy pane?

0/0
11.8.2016 6:34

T92o84m94á12š 43V58a55l18d67e65r 7403660449

Máte dost. Koukám zase jedna ovce. Pokud vím, tak Tesla žádné vozidlo s autonomním řízením komerčně nevyrábí. Že tempomat Tesly umí více než ostatní prodávající systémy konkurentů je pěkné, ale řidič musí být pořád ve střehu. A je jasné, že i řidič návěs neviděl. Takže se řidič vinou jiného účastníka provozu zabil. Co je na tom k nepochopení?

+2/−2
6.8.2016 0:47

P90e93t10r 77V64o44j17t94a 4234111473325

Autopilot není tempomat

0/0
6.8.2016 9:34

V92l11a20d81i37s20l31a20v 11G46r75y18c 9444224198532

slepá ulička.

0/−2
5.8.2016 18:46

J14a74r95o63s19l21a60v 13T54e74s91a11ř 1187977979718

Né každá Tesla může být úspěšná.:-)

+1/0
5.8.2016 10:40
Foto

J93i63ř21í 65H54a96v85e38l29k45a 3339893560344

Pokud to bereme jako investici do odbourání moci ropného Arabského impéria tak je to dobrá cesta.

+1/0
4.8.2016 23:18
Foto

J68i29ř31í 96D50v19o35ř51á68k 5835899580778

?????? Palivo není jediným produktem ropy .

+4/0
5.8.2016 5:43

P81a45v38e19l 91R48i76e46d49l 4574977871599

Takže jsme si pokecali a teď to uvedeme na pravou míru:

http://www.hybrid.cz/tesla-financni-vysledky-za-2-ctvrtleti-2016

:-)

+2/−2
4.8.2016 22:04

R76a19d34e89k 74H36o23l97e50c33e81k 3856100568621

A tím chcete říci co? Že kdyby té Tesle postavili továrny, zafinancovali vývoj, tak je možná na nule?

+2/0
4.8.2016 22:18
Foto

J68i21ř52í 81H63a48v17e56l82k16a 3249963170564

Ne chce říct že jsou v zisku. Investice do budoucí výroby by se neměli presentovat jako ztráta.

+2/−2
4.8.2016 23:15

R31a78d72e98k 62H59o57l41e43c93e24k 3316640838941

Když si koupíte za 1 milion stroj na výrobu plastových báboviček a víte, že za svoji životnost jich je schopen vyrobit milion. Náklady na materiál 1 bábovičky je 50 haléřů. Vy bábovičky prodáváte po 51 haléřích. Vážně jste v zisku? Vy tvrdíte, že jste 1 haléř v zisku, já tvrdím, že jste 99 haléřů ve ztrátě (z každné jedné bábovičky).

0/0
4.8.2016 23:25

P15e36t16r 48Č30e83r80m46á54k 9168945389120

Nesmysl, tesla je od svého vzniku trvale zrátová, kumulovaná ztráta už činí přes 1.3 mld dolarů. Celou dobu tvrdí že to je vinou investic, škoda že neupřesní kdy se stane ten vzácný okamžik a začnou vykazovat zisk, a především kdy pak tu kumulovanou ztrátu umoří.

0/0
4.8.2016 23:52

V77á16c68l22a25v 89M93a11i13x22n10e93r 7125210785181

A kdemate konkretni rozpad? Nevime, kolik ji stoji vyrobit jedno auto, nevime nic ... takze prohlasovat o ni cokoli je velmi nejiste ... a invvestice se pocitaji do celkoveho vysledku firmy, neb si na ne musite vydelat nebo nekde na ne ziskat ... horsi je, ze ztrata je vetsim nez se cekalo ... a je nutne, aby tesla vysvetlial proc ...

+2/0
5.8.2016 10:30

P86a49v26e52l 72G87ö10t87z90e 4683362472965

No vy byste se jako ekonom neuzivil :-)

0/0
9.8.2016 9:05

P36e53t56r 63D28l39o65u86h54ý 3195481922118

To bude dobrá bublina. Pokud je ztráta 294 mil. USD a důvodem je prý to, že dodali o 3600 aut méně, tak by museli vydělat cca. 2 mil. Kč na jednom autě. A to je trochu moc. :-)

+1/−2
4.8.2016 15:55

J13a33k92u47b 35Š80a68f66a46n28d55a 7225587141281

294M je celková kumulovaná ztráta. Ne ztráta způsobená nedodanými vozy.

0/−1
4.8.2016 16:29
Foto

J67i33ř33í 30H67a63v15e84l55k47a 3489913490514

Navíc způsobená masivní investicí do stavby továrny ne invvesticí do vývoje který je vždy nejistý.

+1/−1
4.8.2016 23:16

P10e93t16r 13Č78e86r95m64á97k 9308105659370

Celková kumulovaná ztráta je přes 1.3 mld dolar, toto je jen ztráta za jedno čtvrtletí.

+2/0
4.8.2016 23:54

V69á17c38l18a15v 79M60a68i86x84n25e71r 7425490275171

Tesla je vpodstate takovy Apple automobilismu ... umi vyvolat neskutecnou emoci u obdivovatelu a viru v nemozne ... jen uvidime, zda bude schopny splnit i ocekavani ... osobne si myslim, ze nikoli ...

+4/−4
4.8.2016 14:18

L90u87d42v76í26k 93G27a61j16d55o35š41í71k 2685353104662

Však jí taky Apple tuším chtěl koupit.

Možná když si chvilku počká, tak jí dostane celkem lacino.

Někdi jako Musk by se ale Applu uršitě docela hodil.

0/−1
4.8.2016 17:45

M96a76r25t48i18n 40B86a68r89t41e17k 5307871161533

Nebo si Musk jednoho dne koupí Apple :)

+5/−1
4.8.2016 21:37

R56o46b89i38n 22Ž33i60ž52k22a 2208564986346

A přitom utíkají inženýři z Apple do Tesly ;-D

0/0
5.8.2016 12:56

H35o36n24z26a 88T71a75r 3519502914522

http://www.auto.cz/akcionari-apple-chteji-koupit-teslu-86225

0/0
5.8.2016 22:37

M78a12r88t57i14n 85K54u84č67e28r87a 8249329459702

Cenově dostupnější verze za 850 000? Tak to mám tedy jinou představu o levném autě.;-D

+3/−9
4.8.2016 14:09

M54i73l25o71s36l97a83v 86J44a63n14o91u14š97e43k 3766143943968

Prosím, podívejte se na konkurenci a řekněte mi, kde koupíte elektromobil levněji...

+5/−1
4.8.2016 14:52

P85e42t31r 70Č94e18r33m11á23k 9658175489100

Logicky nikde, protože za tržní cenu se to ziskově prodávat nedá, a žádná jiná značka za sebou nemá tak masivní dotace aby takovou ztrátu mohla neustále kompenzovat.

+2/0
4.8.2016 18:19

M92a53r10t30i77n 35B30a26r79t28e12k 5237491811623

Kdyby v tom nebyla budoucnost a poptávka by byla tažena pouze dočasnými dotacemi, tak by těžko všechny automobilky na světě masivně investovaly do elektromobilů. A to dělají.

+4/−1
4.8.2016 21:36

P80e68t83r 20Č19e37r48m84á22k 9528535769270

Přečtěte si znovu co píšu. Automobilky investují do spoustu věcí, každopádně investují tolik kolik si můžou dovolit, a prodávájí to co prodejné je. Tesla žije z dotací, vytváří trvale ztrátu a především prodává pár vozů. Toyota prodá ročně tolik hybridů že její přínos je daleko větší než celá produkce tesly.

+1/−2
4.8.2016 23:58

H73o81n72z77a 56T64a90r 3209542424562

Kolik let na to Toyota potřebovala ? Prius od roku 1997 prodáno 2 mil.

0/−1
5.8.2016 22:50

P36e69t76r 69Č61e13r68m80á68k 9518485429960

Jestli si myslíte že jediný hybrid co Toyota vyrábí je prius, tak...;-) A i jenom těch priusů vyrábí totota stále tolik že pro jednotlivý model tesly to je nerálné číslo. Každopádně důležité není kolik let, ale za jaké peníze - toyota za svoje a jěště to komerčně prodává se ziskem, tesla za cizí, prodává za nesmysl a je ve ztrátě.

0/0
7.8.2016 21:14

H32o38n89z65a 14T25a18r 3349802524972

V GM motors na začatu při spuštění výroby 1gen Prius nechápali Jak je to možné, že Toyota na tak výrobně náročném automobilu vydělává. Toyota se musela také soudit o akumulátory protože klíčové patenty vlastnila ropná společnost.

https://www.toyota.cz/hybrid-innovation/hybrid-range/index.json

0/0
8.8.2016 11:54

P15e46t38r 44Č91e26r70m69á24k 9508635829660

V GM se asi diví dodnes - akumulátory vozí dnes už spousta toyot a stále to dělají tak aby to bylo ziskové - to je smysl podnikání.

0/0
10.8.2016 18:49

M71a24r59t49i83n 94M58u32l42l40e80r 6347361112

Vlastnit electromobil ma v USA spostu vyhod:

-danove slevy (tax braket 3 roky)

-nikdy nemusite tankovat

-muzete zdarma jezdit na zpoplatnenych dalnicich

-prispevky pokud vas jede vic v aute

-celkem uspora nekolik stovek mesicne - muze se rovnat velikosti zplatky (takze vlastne auto zdarma)

Rodina stejne ma druhe normalni auto pro jizdu na dalsi vzdalenosti

+1/−1
4.8.2016 13:58

V54á49c27l47a11v 87M33a71i55x66n40e46r 7765340775721

A to je duvod, proc me elektroauta hrozne stvou ... jejich vyroba zatezuje ekologii a jeste to platime ze svych dani ... a jeste vlastne tem bohatejm, protoze na auto za 850litru ti chudsí nemaji ...

+9/−5
4.8.2016 14:15

M82a80r73t17i97n 42B10a58r84t95e57k 5487821131973

Jejich výroba nezatěžuje ekologii o nic více než výroba klasického auta.

+3/−7
4.8.2016 21:32

V63á66c89l69a24v 73M33a25i80x77n48e52r 7135820535581

Vyroba baterii je brutalni ekologicka zatez!

+3/−1
5.8.2016 10:32

H97o63n66z97a 53T61a92r 3559162264882

Něco na počtení odkaz ;-O

Ford Focus je dnes k dispozici jako auto s fosilním pohonem, i jako elektromobil. Která verze je na tom lépe z hlediska emisí?

http://www.hybrid.cz/pocitame-je-z-hlediska-emisi-vyhodnejsi-spalovaci-auto-nebo-elektromobil

0/0
5.8.2016 22:33

P25a91u74l 32J72a62r42o81s 2193438180

Martine

Neznam duvod,proc ti ten Mrkvicka dal minus

0/0
5.8.2016 7:46

A57n36t30o93n57í54n 12S52e98b66e83r48a 7403658230379

"problém s náběhem výroby" to jsem často slyšel před rokem 1989 :-D

+3/0
4.8.2016 13:54

R75a68d66e17k 36H64o85l72e30c40e29k 3216760728631

Doporučuji si přečíst životopis Elona Muska. Z něj jasně plyne, že je to blázen a snílek, který je dostatečně výmluvný, aby mu jiní financovali jeho sny.

Krásně je to vidět i na posledním nákupu, kdy jedna jeho prodělečná firma (Tesla) koupila jinou jeho prodělečnou firmu (Solarcity). Prý je to skvělý byznys, stavět solární elektrárny pohánějící nabíjecí stanice Tesla, které fungují zdarma.

+7/−5
4.8.2016 13:28

J88i50ř49í 31Ř70e43h31o37ř 9238818416328

nicméně těmi cizími penězi tak nějak žene pokrok. Protože ty elektroauta i ty soláry jednou prostě prorazí. Můžeme se bavit o desetiletích tam, či sem. Jednou to prostě nastane. Tak ať to milionáři platí. Obyčejní lidé na tom nakonec vydělají.

+4/−1
4.8.2016 13:34

J92i30ř92í 30Ř76e27h34o19ř 9428558486918

hele idnes to hodil na jiné místo, sorry.

0/0
4.8.2016 13:39

P51e46t96r 63Č51e16r19m60á76k 9578235309480

Pokrok moc nežene, v reálu neudělal téměř nic, toyota za 15 let co prodává hybridy pokročila víc a nepotřebovala k tomu ty dotace. Vzhledem k tomu kolik je na zemi ještě ropy a naopak jak nákladné a neekologické jsou tŕeba ty soláry, si myslím že i desítky let jsou málo.

0/−1
4.8.2016 13:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.