Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tesla nestíhá vyrábět elektroauta, prohloubila čtvrtletní ztrátu

Americká automobilka Tesla vizionáře Elona Muska měla při plánování příliš velké oči. Kvůli výrobním problémům se čistá ztráta výrobce elektromobilů prohloubila ve druhém čtvrtletí na 293 milionů dolarů (zhruba sedm miliard korun) ze 184 milionů dolarů před rokem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P52e91t29r 96V79o82j53t89a 4374301773325

Autopilot není tempomat.

0/0
6.8.2016 9:33

P41e16t59r 57V17o78j97t86a 4544291193155

pardon to patřilo jinam

0/0
6.8.2016 9:34

P64e81t20r 93B73á89č50a 8165956685835

Proc proboha nekdo kupuje auto co zabiji?

At uz konecne tahle nafoukla bublina splaskne a zbankrotuji.

+1/−10
5.8.2016 21:34

H68o30n86z30a 39T96a18r 3109652124972

Od kdy je auto zodpovědné za řidiče ?

+3/−1
5.8.2016 22:27

P92e12t48r 36B19á32č81a 8565366545155

od te doby co si Tesla hraje na neco co neni

0/0
6.8.2016 15:51

L76i69b77o87r 17K27ř35u13p41a89l10a 3635873328198

můžete to trochu rozvést ? to zabíjení ?

0/0
9.8.2016 12:04

H77o98n33z88a 21T95a63r 3259182944802

Příplatková výbava Adaptabilní tempomat (Autopilot ) asistenční systém. Ve Spojených státech došlo k tragické nehodě Kdy řidič kamionu nedal přednost vozidlu Tesla S . Došlo k situaci při které elektromobil podjel pod vlekem, kdy došlo k utržení střechy a usmrcení řidiče. (Kamiony v USA nemusí být vybaveny zábranami proti podjetí Jako v EU) ADAC upozorňuje, že srážka osobního vozu s nákladním je třikrát nebezpečnější, než když se střetnou dva osobní vozy.

Jen nutno dodat že, v návodu je jasně uvedeno Jak se má systém používat, a že řidič je povinen při aktivaci funkce autopilot Fungování systém hlídat .

Řidič je za zodpovědný za případné škody.

https://www.youtube.com/watch?v=4W1CSoK6BAU

0/0
11.8.2016 10:40

J87a11k79u85b 46V12r22á92n42a 6250649299470

A co delate Vy pane?

0/0
11.8.2016 6:34

T32o76m93á80š 66V97a17l45d19e67r 7923330269

Máte dost. Koukám zase jedna ovce. Pokud vím, tak Tesla žádné vozidlo s autonomním řízením komerčně nevyrábí. Že tempomat Tesly umí více než ostatní prodávající systémy konkurentů je pěkné, ale řidič musí být pořád ve střehu. A je jasné, že i řidič návěs neviděl. Takže se řidič vinou jiného účastníka provozu zabil. Co je na tom k nepochopení?

+2/−2
6.8.2016 0:47

P76e15t50r 86V57o80j34t90a 4194401323525

Autopilot není tempomat

0/0
6.8.2016 9:34

V88l29a77d51i30s96l83a65v 18G34r91y58c 9414474238242

slepá ulička.

0/−2
5.8.2016 18:46

J23a89r93o43s75l77a19v 88T76e65s19a23ř 1427887519528

Né každá Tesla může být úspěšná.:-)

+1/0
5.8.2016 10:40
Foto

J13i71ř36í 75H63a56v89e89l50k12a 3299913490414

Pokud to bereme jako investici do odbourání moci ropného Arabského impéria tak je to dobrá cesta.

+1/0
4.8.2016 23:18
Foto

J62i65ř31í 92D52v94o26ř18á62k 5935849120738

?????? Palivo není jediným produktem ropy .

+4/0
5.8.2016 5:43

P21a17v16e98l 98R20i59e69d89l 4944207511869

Takže jsme si pokecali a teď to uvedeme na pravou míru:

http://www.hybrid.cz/tesla-financni-vysledky-za-2-ctvrtleti-2016

:-)

+2/−2
4.8.2016 22:04

R24a39d86e85k 86H67o85l56e72c69e81k 3786320298591

A tím chcete říci co? Že kdyby té Tesle postavili továrny, zafinancovali vývoj, tak je možná na nule?

+2/0
4.8.2016 22:18
Foto

J59i75ř20í 66H11a61v14e87l75k90a 3219853490424

Ne chce říct že jsou v zisku. Investice do budoucí výroby by se neměli presentovat jako ztráta.

+2/−2
4.8.2016 23:15

R51a16d61e12k 57H84o73l30e48c63e97k 3266860528311

Když si koupíte za 1 milion stroj na výrobu plastových báboviček a víte, že za svoji životnost jich je schopen vyrobit milion. Náklady na materiál 1 bábovičky je 50 haléřů. Vy bábovičky prodáváte po 51 haléřích. Vážně jste v zisku? Vy tvrdíte, že jste 1 haléř v zisku, já tvrdím, že jste 99 haléřů ve ztrátě (z každné jedné bábovičky).

0/0
4.8.2016 23:25

P59e36t38r 38Č79e46r69m44á59k 9758765569380

Nesmysl, tesla je od svého vzniku trvale zrátová, kumulovaná ztráta už činí přes 1.3 mld dolarů. Celou dobu tvrdí že to je vinou investic, škoda že neupřesní kdy se stane ten vzácný okamžik a začnou vykazovat zisk, a především kdy pak tu kumulovanou ztrátu umoří.

0/0
4.8.2016 23:52

V35á80c98l91a94v 44M86a29i48x37n26e66r 7565120905461

A kdemate konkretni rozpad? Nevime, kolik ji stoji vyrobit jedno auto, nevime nic ... takze prohlasovat o ni cokoli je velmi nejiste ... a invvestice se pocitaji do celkoveho vysledku firmy, neb si na ne musite vydelat nebo nekde na ne ziskat ... horsi je, ze ztrata je vetsim nez se cekalo ... a je nutne, aby tesla vysvetlial proc ...

+2/0
5.8.2016 10:30

P46a62v96e16l 70G88ö48t89z35e 4233132222365

No vy byste se jako ekonom neuzivil :-)

0/0
9.8.2016 9:05

P25e42t22r 34D96l53o90u35h71ý 3445861602368

To bude dobrá bublina. Pokud je ztráta 294 mil. USD a důvodem je prý to, že dodali o 3600 aut méně, tak by museli vydělat cca. 2 mil. Kč na jednom autě. A to je trochu moc. :-)

+1/−2
4.8.2016 15:55

J24a48k19u88b 51Š29a12f87a57n83d40a 7195757371741

294M je celková kumulovaná ztráta. Ne ztráta způsobená nedodanými vozy.

0/−1
4.8.2016 16:29
Foto

J37i12ř55í 54H60a15v44e24l89k51a 3249893650484

Navíc způsobená masivní investicí do stavby továrny ne invvesticí do vývoje který je vždy nejistý.

+1/−1
4.8.2016 23:16

P92e70t70r 43Č36e12r86m63á21k 9748935329830

Celková kumulovaná ztráta je přes 1.3 mld dolar, toto je jen ztráta za jedno čtvrtletí.

+2/0
4.8.2016 23:54

V94á39c34l76a22v 22M81a59i43x69n58e57r 7795680865131

Tesla je vpodstate takovy Apple automobilismu ... umi vyvolat neskutecnou emoci u obdivovatelu a viru v nemozne ... jen uvidime, zda bude schopny splnit i ocekavani ... osobne si myslim, ze nikoli ...

+4/−4
4.8.2016 14:18

L54u37d39v60í73k 66G27a90j26d14o65š40í11k 2105673894492

Však jí taky Apple tuším chtěl koupit.

Možná když si chvilku počká, tak jí dostane celkem lacino.

Někdi jako Musk by se ale Applu uršitě docela hodil.

0/−1
4.8.2016 17:45

M40a50r90t15i55n 83B64a88r35t79e88k 5217981661523

Nebo si Musk jednoho dne koupí Apple :)

+5/−1
4.8.2016 21:37

R83o51b86i89n 77Ž56i64ž78k60a 2198944316646

A přitom utíkají inženýři z Apple do Tesly ;-D

0/0
5.8.2016 12:56

H54o76n38z57a 56T21a78r 3479722134452

http://www.auto.cz/akcionari-apple-chteji-koupit-teslu-86225

0/0
5.8.2016 22:37

M34a14r88t12i38n 65K46u25č54e40r44a 8579389169962

Cenově dostupnější verze za 850 000? Tak to mám tedy jinou představu o levném autě.;-D

+3/−9
4.8.2016 14:09

M37i94l81o72s72l49a26v 74J21a40n74o70u17š65e64k 3276393323968

Prosím, podívejte se na konkurenci a řekněte mi, kde koupíte elektromobil levněji...

+5/−1
4.8.2016 14:52

P75e23t83r 96Č58e34r87m90á88k 9198165629550

Logicky nikde, protože za tržní cenu se to ziskově prodávat nedá, a žádná jiná značka za sebou nemá tak masivní dotace aby takovou ztrátu mohla neustále kompenzovat.

+2/0
4.8.2016 18:19

M43a34r13t43i47n 46B59a39r43t71e74k 5927151361983

Kdyby v tom nebyla budoucnost a poptávka by byla tažena pouze dočasnými dotacemi, tak by těžko všechny automobilky na světě masivně investovaly do elektromobilů. A to dělají.

+4/−1
4.8.2016 21:36

P39e81t81r 89Č10e98r96m32á87k 9638615859200

Přečtěte si znovu co píšu. Automobilky investují do spoustu věcí, každopádně investují tolik kolik si můžou dovolit, a prodávájí to co prodejné je. Tesla žije z dotací, vytváří trvale ztrátu a především prodává pár vozů. Toyota prodá ročně tolik hybridů že její přínos je daleko větší než celá produkce tesly.

+1/−2
4.8.2016 23:58

H16o40n39z47a 43T87a16r 3469352384252

Kolik let na to Toyota potřebovala ? Prius od roku 1997 prodáno 2 mil.

0/−1
5.8.2016 22:50

P26e18t83r 39Č62e53r62m86á59k 9948845629190

Jestli si myslíte že jediný hybrid co Toyota vyrábí je prius, tak...;-) A i jenom těch priusů vyrábí totota stále tolik že pro jednotlivý model tesly to je nerálné číslo. Každopádně důležité není kolik let, ale za jaké peníze - toyota za svoje a jěště to komerčně prodává se ziskem, tesla za cizí, prodává za nesmysl a je ve ztrátě.

0/0
7.8.2016 21:14

H75o80n73z52a 33T13a45r 3259572944772

V GM motors na začatu při spuštění výroby 1gen Prius nechápali Jak je to možné, že Toyota na tak výrobně náročném automobilu vydělává. Toyota se musela také soudit o akumulátory protože klíčové patenty vlastnila ropná společnost.

https://www.toyota.cz/hybrid-innovation/hybrid-range/index.json

0/0
8.8.2016 11:54

P56e60t67r 62Č75e87r65m51á74k 9458635709830

V GM se asi diví dodnes - akumulátory vozí dnes už spousta toyot a stále to dělají tak aby to bylo ziskové - to je smysl podnikání.

0/0
10.8.2016 18:49

M23a13r34t97i42n 56M28u79l44l62e80r 6777391652

Vlastnit electromobil ma v USA spostu vyhod:

-danove slevy (tax braket 3 roky)

-nikdy nemusite tankovat

-muzete zdarma jezdit na zpoplatnenych dalnicich

-prispevky pokud vas jede vic v aute

-celkem uspora nekolik stovek mesicne - muze se rovnat velikosti zplatky (takze vlastne auto zdarma)

Rodina stejne ma druhe normalni auto pro jizdu na dalsi vzdalenosti

+1/−1
4.8.2016 13:58

V61á85c90l22a71v 68M80a66i75x16n35e91r 7425190745531

A to je duvod, proc me elektroauta hrozne stvou ... jejich vyroba zatezuje ekologii a jeste to platime ze svych dani ... a jeste vlastne tem bohatejm, protoze na auto za 850litru ti chudsí nemaji ...

+9/−5
4.8.2016 14:15

M34a15r38t87i62n 28B64a11r53t70e78k 5247141481813

Jejich výroba nezatěžuje ekologii o nic více než výroba klasického auta.

+3/−7
4.8.2016 21:32

V40á34c84l73a45v 78M12a84i92x67n50e44r 7535410655501

Vyroba baterii je brutalni ekologicka zatez!

+3/−1
5.8.2016 10:32

H92o87n12z52a 16T33a15r 3609332964372

Něco na počtení odkaz ;-O

Ford Focus je dnes k dispozici jako auto s fosilním pohonem, i jako elektromobil. Která verze je na tom lépe z hlediska emisí?

http://www.hybrid.cz/pocitame-je-z-hlediska-emisi-vyhodnejsi-spalovaci-auto-nebo-elektromobil

0/0
5.8.2016 22:33

P92a17u66l 36J95a95r90o31s 2523598770

Martine

Neznam duvod,proc ti ten Mrkvicka dal minus

0/0
5.8.2016 7:46

A49n68t59o68n58í85n 77S35e95b60e19r27a 7473578620559

"problém s náběhem výroby" to jsem často slyšel před rokem 1989 :-D

+3/0
4.8.2016 13:54

R93a38d80e78k 49H40o28l77e86c64e74k 3436760268441

Doporučuji si přečíst životopis Elona Muska. Z něj jasně plyne, že je to blázen a snílek, který je dostatečně výmluvný, aby mu jiní financovali jeho sny.

Krásně je to vidět i na posledním nákupu, kdy jedna jeho prodělečná firma (Tesla) koupila jinou jeho prodělečnou firmu (Solarcity). Prý je to skvělý byznys, stavět solární elektrárny pohánějící nabíjecí stanice Tesla, které fungují zdarma.

+7/−5
4.8.2016 13:28

J69i58ř70í 44Ř51e74h65o63ř 9548908736218

nicméně těmi cizími penězi tak nějak žene pokrok. Protože ty elektroauta i ty soláry jednou prostě prorazí. Můžeme se bavit o desetiletích tam, či sem. Jednou to prostě nastane. Tak ať to milionáři platí. Obyčejní lidé na tom nakonec vydělají.

+4/−1
4.8.2016 13:34

J59i67ř20í 16Ř27e78h57o43ř 9678958646498

hele idnes to hodil na jiné místo, sorry.

0/0
4.8.2016 13:39

P67e89t20r 38Č40e17r90m69á31k 9278415109130

Pokrok moc nežene, v reálu neudělal téměř nic, toyota za 15 let co prodává hybridy pokročila víc a nepotřebovala k tomu ty dotace. Vzhledem k tomu kolik je na zemi ještě ropy a naopak jak nákladné a neekologické jsou tŕeba ty soláry, si myslím že i desítky let jsou málo.

0/−1
4.8.2016 13:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.