Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tesla nestíhá vyrábět elektroauta, prohloubila čtvrtletní ztrátu

Americká automobilka Tesla vizionáře Elona Muska měla při plánování příliš velké oči. Kvůli výrobním problémům se čistá ztráta výrobce elektromobilů prohloubila ve druhém čtvrtletí na 293 milionů dolarů (zhruba sedm miliard korun) ze 184 milionů dolarů před rokem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P15e72t52r 68V62o11j75t53a 4214901123405

Autopilot není tempomat.

0/0
6.8.2016 9:33

P52e26t27r 60V91o55j86t41a 4874571973785

pardon to patřilo jinam

0/0
6.8.2016 9:34

P45e52t26r 46B30á48č21a 8205166975865

Proc proboha nekdo kupuje auto co zabiji?

At uz konecne tahle nafoukla bublina splaskne a zbankrotuji.

+1/−10
5.8.2016 21:34

H76o39n49z83a 88T63a36r 3929352304122

Od kdy je auto zodpovědné za řidiče ?

+3/−1
5.8.2016 22:27

P14e38t42r 86B61á93č87a 8505236925805

od te doby co si Tesla hraje na neco co neni

0/0
6.8.2016 15:51

L50i38b20o84r 58K91ř28u45p24a97l64a 3675293818568

můžete to trochu rozvést ? to zabíjení ?

0/0
9.8.2016 12:04

H12o70n93z66a 19T85a67r 3389542394692

Příplatková výbava Adaptabilní tempomat (Autopilot ) asistenční systém. Ve Spojených státech došlo k tragické nehodě Kdy řidič kamionu nedal přednost vozidlu Tesla S . Došlo k situaci při které elektromobil podjel pod vlekem, kdy došlo k utržení střechy a usmrcení řidiče. (Kamiony v USA nemusí být vybaveny zábranami proti podjetí Jako v EU) ADAC upozorňuje, že srážka osobního vozu s nákladním je třikrát nebezpečnější, než když se střetnou dva osobní vozy.

Jen nutno dodat že, v návodu je jasně uvedeno Jak se má systém používat, a že řidič je povinen při aktivaci funkce autopilot Fungování systém hlídat .

Řidič je za zodpovědný za případné škody.

https://www.youtube.com/watch?v=4W1CSoK6BAU

0/0
11.8.2016 10:40

J90a98k37u31b 52V70r92á51n18a 6460799609310

A co delate Vy pane?

0/0
11.8.2016 6:34

T49o40m40á41š 61V90a44l60d45e32r 7823120919

Máte dost. Koukám zase jedna ovce. Pokud vím, tak Tesla žádné vozidlo s autonomním řízením komerčně nevyrábí. Že tempomat Tesly umí více než ostatní prodávající systémy konkurentů je pěkné, ale řidič musí být pořád ve střehu. A je jasné, že i řidič návěs neviděl. Takže se řidič vinou jiného účastníka provozu zabil. Co je na tom k nepochopení?

+2/−2
6.8.2016 0:47

P30e73t45r 36V39o55j27t39a 4204711433535

Autopilot není tempomat

0/0
6.8.2016 9:34

V13l96a58d42i23s27l56a40v 34G75r20y58c 9464854838452

slepá ulička.

0/−2
5.8.2016 18:46

J28a81r61o57s69l31a31v 61T20e76s84a87ř 1257697139188

Né každá Tesla může být úspěšná.:-)

+1/0
5.8.2016 10:40
Foto

J57i38ř68í 69H70a25v19e91l36k84a 3629203120114

Pokud to bereme jako investici do odbourání moci ropného Arabského impéria tak je to dobrá cesta.

+1/0
4.8.2016 23:18
Foto

J82i35ř58í 68D95v96o53ř85á22k 5785309470828

?????? Palivo není jediným produktem ropy .

+4/0
5.8.2016 5:43

P75a40v72e93l 16R93i57e11d76l 4644627821189

Takže jsme si pokecali a teď to uvedeme na pravou míru:

http://www.hybrid.cz/tesla-financni-vysledky-za-2-ctvrtleti-2016

:-)

+2/−2
4.8.2016 22:04

R14a76d68e54k 60H27o53l61e47c25e28k 3546540928251

A tím chcete říci co? Že kdyby té Tesle postavili továrny, zafinancovali vývoj, tak je možná na nule?

+2/0
4.8.2016 22:18
Foto

J30i53ř16í 59H67a23v36e65l77k26a 3659233570254

Ne chce říct že jsou v zisku. Investice do budoucí výroby by se neměli presentovat jako ztráta.

+2/−2
4.8.2016 23:15

R69a56d38e30k 23H31o22l23e27c72e35k 3896800978751

Když si koupíte za 1 milion stroj na výrobu plastových báboviček a víte, že za svoji životnost jich je schopen vyrobit milion. Náklady na materiál 1 bábovičky je 50 haléřů. Vy bábovičky prodáváte po 51 haléřích. Vážně jste v zisku? Vy tvrdíte, že jste 1 haléř v zisku, já tvrdím, že jste 99 haléřů ve ztrátě (z každné jedné bábovičky).

0/0
4.8.2016 23:25

P20e20t97r 88Č80e42r32m14á44k 9398555669610

Nesmysl, tesla je od svého vzniku trvale zrátová, kumulovaná ztráta už činí přes 1.3 mld dolarů. Celou dobu tvrdí že to je vinou investic, škoda že neupřesní kdy se stane ten vzácný okamžik a začnou vykazovat zisk, a především kdy pak tu kumulovanou ztrátu umoří.

0/0
4.8.2016 23:52

V49á98c16l34a38v 41M92a18i68x85n41e66r 7585510375501

A kdemate konkretni rozpad? Nevime, kolik ji stoji vyrobit jedno auto, nevime nic ... takze prohlasovat o ni cokoli je velmi nejiste ... a invvestice se pocitaji do celkoveho vysledku firmy, neb si na ne musite vydelat nebo nekde na ne ziskat ... horsi je, ze ztrata je vetsim nez se cekalo ... a je nutne, aby tesla vysvetlial proc ...

+2/0
5.8.2016 10:30

P45a19v97e65l 19G49ö94t51z90e 4453112512835

No vy byste se jako ekonom neuzivil :-)

0/0
9.8.2016 9:05

P12e40t41r 32D46l12o16u73h45ý 3185481752708

To bude dobrá bublina. Pokud je ztráta 294 mil. USD a důvodem je prý to, že dodali o 3600 aut méně, tak by museli vydělat cca. 2 mil. Kč na jednom autě. A to je trochu moc. :-)

+1/−2
4.8.2016 15:55

J75a80k52u32b 29Š91a32f97a19n11d23a 7725527801231

294M je celková kumulovaná ztráta. Ne ztráta způsobená nedodanými vozy.

0/−1
4.8.2016 16:29
Foto

J73i66ř78í 88H65a67v32e75l43k10a 3499123410974

Navíc způsobená masivní investicí do stavby továrny ne invvesticí do vývoje který je vždy nejistý.

+1/−1
4.8.2016 23:16

P53e73t95r 23Č34e46r64m20á68k 9978975459190

Celková kumulovaná ztráta je přes 1.3 mld dolar, toto je jen ztráta za jedno čtvrtletí.

+2/0
4.8.2016 23:54

V66á31c91l55a74v 36M35a31i23x88n56e53r 7725650795381

Tesla je vpodstate takovy Apple automobilismu ... umi vyvolat neskutecnou emoci u obdivovatelu a viru v nemozne ... jen uvidime, zda bude schopny splnit i ocekavani ... osobne si myslim, ze nikoli ...

+4/−4
4.8.2016 14:18

L58u75d20v19í33k 51G31a34j17d83o58š46í40k 2665393854332

Však jí taky Apple tuším chtěl koupit.

Možná když si chvilku počká, tak jí dostane celkem lacino.

Někdi jako Musk by se ale Applu uršitě docela hodil.

0/−1
4.8.2016 17:45

M69a77r11t46i85n 24B65a76r87t84e75k 5967771241793

Nebo si Musk jednoho dne koupí Apple :)

+5/−1
4.8.2016 21:37

R42o27b22i32n 71Ž20i87ž52k41a 2458124126706

A přitom utíkají inženýři z Apple do Tesly ;-D

0/0
5.8.2016 12:56

H54o91n64z23a 45T43a49r 3239572144512

http://www.auto.cz/akcionari-apple-chteji-koupit-teslu-86225

0/0
5.8.2016 22:37

M90a61r71t91i84n 91K47u82č24e79r44a 8939799249302

Cenově dostupnější verze za 850 000? Tak to mám tedy jinou představu o levném autě.;-D

+3/−9
4.8.2016 14:09

M56i80l92o35s49l18a98v 85J43a69n71o52u35š67e36k 3366113803208

Prosím, podívejte se na konkurenci a řekněte mi, kde koupíte elektromobil levněji...

+5/−1
4.8.2016 14:52

P29e11t64r 94Č87e28r98m67á62k 9568965879230

Logicky nikde, protože za tržní cenu se to ziskově prodávat nedá, a žádná jiná značka za sebou nemá tak masivní dotace aby takovou ztrátu mohla neustále kompenzovat.

+2/0
4.8.2016 18:19

M31a83r70t56i38n 64B66a67r75t81e37k 5977141771263

Kdyby v tom nebyla budoucnost a poptávka by byla tažena pouze dočasnými dotacemi, tak by těžko všechny automobilky na světě masivně investovaly do elektromobilů. A to dělají.

+4/−1
4.8.2016 21:36

P35e42t86r 19Č53e71r24m44á23k 9208305819240

Přečtěte si znovu co píšu. Automobilky investují do spoustu věcí, každopádně investují tolik kolik si můžou dovolit, a prodávájí to co prodejné je. Tesla žije z dotací, vytváří trvale ztrátu a především prodává pár vozů. Toyota prodá ročně tolik hybridů že její přínos je daleko větší než celá produkce tesly.

+1/−2
4.8.2016 23:58

H49o72n58z41a 88T60a32r 3349132404482

Kolik let na to Toyota potřebovala ? Prius od roku 1997 prodáno 2 mil.

0/−1
5.8.2016 22:50

P81e81t51r 66Č53e66r17m74á95k 9258955159280

Jestli si myslíte že jediný hybrid co Toyota vyrábí je prius, tak...;-) A i jenom těch priusů vyrábí totota stále tolik že pro jednotlivý model tesly to je nerálné číslo. Každopádně důležité není kolik let, ale za jaké peníze - toyota za svoje a jěště to komerčně prodává se ziskem, tesla za cizí, prodává za nesmysl a je ve ztrátě.

0/0
7.8.2016 21:14

H42o31n54z54a 12T43a58r 3339852494422

V GM motors na začatu při spuštění výroby 1gen Prius nechápali Jak je to možné, že Toyota na tak výrobně náročném automobilu vydělává. Toyota se musela také soudit o akumulátory protože klíčové patenty vlastnila ropná společnost.

https://www.toyota.cz/hybrid-innovation/hybrid-range/index.json

0/0
8.8.2016 11:54

P43e93t28r 53Č41e63r81m21á31k 9658365399310

V GM se asi diví dodnes - akumulátory vozí dnes už spousta toyot a stále to dělají tak aby to bylo ziskové - to je smysl podnikání.

0/0
10.8.2016 18:49

M50a85r80t31i68n 58M89u46l41l19e59r 6167191652

Vlastnit electromobil ma v USA spostu vyhod:

-danove slevy (tax braket 3 roky)

-nikdy nemusite tankovat

-muzete zdarma jezdit na zpoplatnenych dalnicich

-prispevky pokud vas jede vic v aute

-celkem uspora nekolik stovek mesicne - muze se rovnat velikosti zplatky (takze vlastne auto zdarma)

Rodina stejne ma druhe normalni auto pro jizdu na dalsi vzdalenosti

+1/−1
4.8.2016 13:58

V79á45c33l73a85v 66M54a61i35x34n84e30r 7515230625551

A to je duvod, proc me elektroauta hrozne stvou ... jejich vyroba zatezuje ekologii a jeste to platime ze svych dani ... a jeste vlastne tem bohatejm, protoze na auto za 850litru ti chudsí nemaji ...

+9/−5
4.8.2016 14:15

M93a55r80t21i21n 17B25a15r90t32e67k 5307211381903

Jejich výroba nezatěžuje ekologii o nic více než výroba klasického auta.

+3/−7
4.8.2016 21:32

V24á20c22l94a40v 10M95a76i48x84n19e76r 7315250595921

Vyroba baterii je brutalni ekologicka zatez!

+3/−1
5.8.2016 10:32

H19o11n18z44a 73T49a63r 3139542214472

Něco na počtení odkaz ;-O

Ford Focus je dnes k dispozici jako auto s fosilním pohonem, i jako elektromobil. Která verze je na tom lépe z hlediska emisí?

http://www.hybrid.cz/pocitame-je-z-hlediska-emisi-vyhodnejsi-spalovaci-auto-nebo-elektromobil

0/0
5.8.2016 22:33

P53a43u53l 91J15a40r77o14s 2183398150

Martine

Neznam duvod,proc ti ten Mrkvicka dal minus

0/0
5.8.2016 7:46

A46n50t13o32n22í90n 10S78e33b90e80r20a 7713898210419

"problém s náběhem výroby" to jsem často slyšel před rokem 1989 :-D

+3/0
4.8.2016 13:54

R24a74d34e13k 28H19o83l46e82c39e82k 3106410578751

Doporučuji si přečíst životopis Elona Muska. Z něj jasně plyne, že je to blázen a snílek, který je dostatečně výmluvný, aby mu jiní financovali jeho sny.

Krásně je to vidět i na posledním nákupu, kdy jedna jeho prodělečná firma (Tesla) koupila jinou jeho prodělečnou firmu (Solarcity). Prý je to skvělý byznys, stavět solární elektrárny pohánějící nabíjecí stanice Tesla, které fungují zdarma.

+7/−5
4.8.2016 13:28

J94i88ř64í 89Ř69e89h39o95ř 9718978246428

nicméně těmi cizími penězi tak nějak žene pokrok. Protože ty elektroauta i ty soláry jednou prostě prorazí. Můžeme se bavit o desetiletích tam, či sem. Jednou to prostě nastane. Tak ať to milionáři platí. Obyčejní lidé na tom nakonec vydělají.

+4/−1
4.8.2016 13:34

J43i45ř13í 47Ř54e64h36o55ř 9908278396368

hele idnes to hodil na jiné místo, sorry.

0/0
4.8.2016 13:39

P22e59t31r 22Č49e11r88m46á19k 9258555179530

Pokrok moc nežene, v reálu neudělal téměř nic, toyota za 15 let co prodává hybridy pokročila víc a nepotřebovala k tomu ty dotace. Vzhledem k tomu kolik je na zemi ještě ropy a naopak jak nákladné a neekologické jsou tŕeba ty soláry, si myslím že i desítky let jsou málo.

0/−1
4.8.2016 13:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.