Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tesla nestíhá vyrábět elektroauta, prohloubila čtvrtletní ztrátu

Americká automobilka Tesla vizionáře Elona Muska měla při plánování příliš velké oči. Kvůli výrobním problémům se čistá ztráta výrobce elektromobilů prohloubila ve druhém čtvrtletí na 293 milionů dolarů (zhruba sedm miliard korun) ze 184 milionů dolarů před rokem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P79e52t84r 20V76o66j46t86a 4844551343965

Autopilot není tempomat.

0/0
6.8.2016 9:33

P48e91t65r 18V46o26j70t45a 4744121333115

pardon to patřilo jinam

0/0
6.8.2016 9:34

P64e14t52r 12B49á72č59a 8825146225355

Proc proboha nekdo kupuje auto co zabiji?

At uz konecne tahle nafoukla bublina splaskne a zbankrotuji.

+1/−10
5.8.2016 21:34

H39o86n49z94a 14T55a61r 3399262264772

Od kdy je auto zodpovědné za řidiče ?

+3/−1
5.8.2016 22:27

P19e84t61r 41B17á35č43a 8685346765295

od te doby co si Tesla hraje na neco co neni

0/0
6.8.2016 15:51

L83i55b71o23r 43K47ř21u94p51a92l36a 3665363308968

můžete to trochu rozvést ? to zabíjení ?

0/0
9.8.2016 12:04

H30o66n89z22a 71T16a83r 3859942674502

Příplatková výbava Adaptabilní tempomat (Autopilot ) asistenční systém. Ve Spojených státech došlo k tragické nehodě Kdy řidič kamionu nedal přednost vozidlu Tesla S . Došlo k situaci při které elektromobil podjel pod vlekem, kdy došlo k utržení střechy a usmrcení řidiče. (Kamiony v USA nemusí být vybaveny zábranami proti podjetí Jako v EU) ADAC upozorňuje, že srážka osobního vozu s nákladním je třikrát nebezpečnější, než když se střetnou dva osobní vozy.

Jen nutno dodat že, v návodu je jasně uvedeno Jak se má systém používat, a že řidič je povinen při aktivaci funkce autopilot Fungování systém hlídat .

Řidič je za zodpovědný za případné škody.

https://www.youtube.com/watch?v=4W1CSoK6BAU

0/0
11.8.2016 10:40

J17a65k33u48b 44V87r57á19n13a 6930329899210

A co delate Vy pane?

0/0
11.8.2016 6:34

T23o27m30á74š 83V81a28l35d20e20r 7143750789

Máte dost. Koukám zase jedna ovce. Pokud vím, tak Tesla žádné vozidlo s autonomním řízením komerčně nevyrábí. Že tempomat Tesly umí více než ostatní prodávající systémy konkurentů je pěkné, ale řidič musí být pořád ve střehu. A je jasné, že i řidič návěs neviděl. Takže se řidič vinou jiného účastníka provozu zabil. Co je na tom k nepochopení?

+2/−2
6.8.2016 0:47

P21e15t22r 10V68o75j55t92a 4394551713125

Autopilot není tempomat

0/0
6.8.2016 9:34

V58l47a18d26i27s13l96a75v 78G98r54y85c 9184114228492

slepá ulička.

0/−2
5.8.2016 18:46

J25a96r54o29s71l65a76v 52T95e13s34a56ř 1447277829708

Né každá Tesla může být úspěšná.:-)

+1/0
5.8.2016 10:40
Foto

J58i72ř35í 44H19a18v91e16l16k98a 3109213600364

Pokud to bereme jako investici do odbourání moci ropného Arabského impéria tak je to dobrá cesta.

+1/0
4.8.2016 23:18
Foto

J90i67ř63í 15D77v42o10ř52á39k 5925699650298

?????? Palivo není jediným produktem ropy .

+4/0
5.8.2016 5:43

P24a78v50e41l 60R25i82e37d45l 4744777391169

Takže jsme si pokecali a teď to uvedeme na pravou míru:

http://www.hybrid.cz/tesla-financni-vysledky-za-2-ctvrtleti-2016

:-)

+2/−2
4.8.2016 22:04

R14a48d22e71k 65H64o91l69e22c66e92k 3386480508701

A tím chcete říci co? Že kdyby té Tesle postavili továrny, zafinancovali vývoj, tak je možná na nule?

+2/0
4.8.2016 22:18
Foto

J15i42ř42í 73H52a88v77e37l65k67a 3489953760984

Ne chce říct že jsou v zisku. Investice do budoucí výroby by se neměli presentovat jako ztráta.

+2/−2
4.8.2016 23:15

R54a91d84e75k 71H37o61l40e66c36e15k 3736580118211

Když si koupíte za 1 milion stroj na výrobu plastových báboviček a víte, že za svoji životnost jich je schopen vyrobit milion. Náklady na materiál 1 bábovičky je 50 haléřů. Vy bábovičky prodáváte po 51 haléřích. Vážně jste v zisku? Vy tvrdíte, že jste 1 haléř v zisku, já tvrdím, že jste 99 haléřů ve ztrátě (z každné jedné bábovičky).

0/0
4.8.2016 23:25

P57e13t21r 73Č21e31r13m42á13k 9868265359200

Nesmysl, tesla je od svého vzniku trvale zrátová, kumulovaná ztráta už činí přes 1.3 mld dolarů. Celou dobu tvrdí že to je vinou investic, škoda že neupřesní kdy se stane ten vzácný okamžik a začnou vykazovat zisk, a především kdy pak tu kumulovanou ztrátu umoří.

0/0
4.8.2016 23:52

V55á14c27l67a24v 70M67a74i17x62n76e23r 7195740745151

A kdemate konkretni rozpad? Nevime, kolik ji stoji vyrobit jedno auto, nevime nic ... takze prohlasovat o ni cokoli je velmi nejiste ... a invvestice se pocitaji do celkoveho vysledku firmy, neb si na ne musite vydelat nebo nekde na ne ziskat ... horsi je, ze ztrata je vetsim nez se cekalo ... a je nutne, aby tesla vysvetlial proc ...

+2/0
5.8.2016 10:30

P68a78v39e75l 25G17ö63t36z32e 4653772502585

No vy byste se jako ekonom neuzivil :-)

0/0
9.8.2016 9:05

P81e88t54r 11D50l83o61u19h46ý 3595871432468

To bude dobrá bublina. Pokud je ztráta 294 mil. USD a důvodem je prý to, že dodali o 3600 aut méně, tak by museli vydělat cca. 2 mil. Kč na jednom autě. A to je trochu moc. :-)

+1/−2
4.8.2016 15:55

J50a50k44u60b 12Š55a37f36a44n17d86a 7595947481501

294M je celková kumulovaná ztráta. Ne ztráta způsobená nedodanými vozy.

0/−1
4.8.2016 16:29
Foto

J89i45ř58í 92H26a25v35e73l32k21a 3679903220944

Navíc způsobená masivní investicí do stavby továrny ne invvesticí do vývoje který je vždy nejistý.

+1/−1
4.8.2016 23:16

P31e28t50r 41Č77e66r23m91á70k 9628315239320

Celková kumulovaná ztráta je přes 1.3 mld dolar, toto je jen ztráta za jedno čtvrtletí.

+2/0
4.8.2016 23:54

V46á80c67l51a55v 45M21a29i10x11n94e27r 7315250765211

Tesla je vpodstate takovy Apple automobilismu ... umi vyvolat neskutecnou emoci u obdivovatelu a viru v nemozne ... jen uvidime, zda bude schopny splnit i ocekavani ... osobne si myslim, ze nikoli ...

+4/−4
4.8.2016 14:18

L48u44d63v24í40k 22G87a45j27d26o80š36í97k 2735943704122

Však jí taky Apple tuším chtěl koupit.

Možná když si chvilku počká, tak jí dostane celkem lacino.

Někdi jako Musk by se ale Applu uršitě docela hodil.

0/−1
4.8.2016 17:45

M92a87r91t63i69n 22B55a11r75t30e27k 5557241551513

Nebo si Musk jednoho dne koupí Apple :)

+5/−1
4.8.2016 21:37

R46o79b32i28n 66Ž97i90ž34k91a 2328344386636

A přitom utíkají inženýři z Apple do Tesly ;-D

0/0
5.8.2016 12:56

H84o30n36z15a 34T24a38r 3369832564782

http://www.auto.cz/akcionari-apple-chteji-koupit-teslu-86225

0/0
5.8.2016 22:37

M31a18r23t63i91n 70K88u13č69e39r89a 8289519769132

Cenově dostupnější verze za 850 000? Tak to mám tedy jinou představu o levném autě.;-D

+3/−9
4.8.2016 14:09

M14i11l63o10s41l44a83v 90J25a55n93o22u31š98e27k 3246623323528

Prosím, podívejte se na konkurenci a řekněte mi, kde koupíte elektromobil levněji...

+5/−1
4.8.2016 14:52

P95e58t84r 36Č41e31r42m31á67k 9348935129830

Logicky nikde, protože za tržní cenu se to ziskově prodávat nedá, a žádná jiná značka za sebou nemá tak masivní dotace aby takovou ztrátu mohla neustále kompenzovat.

+2/0
4.8.2016 18:19

M38a30r20t37i72n 82B25a43r47t26e96k 5187961581673

Kdyby v tom nebyla budoucnost a poptávka by byla tažena pouze dočasnými dotacemi, tak by těžko všechny automobilky na světě masivně investovaly do elektromobilů. A to dělají.

+4/−1
4.8.2016 21:36

P13e52t24r 37Č94e98r79m54á28k 9738315789980

Přečtěte si znovu co píšu. Automobilky investují do spoustu věcí, každopádně investují tolik kolik si můžou dovolit, a prodávájí to co prodejné je. Tesla žije z dotací, vytváří trvale ztrátu a především prodává pár vozů. Toyota prodá ročně tolik hybridů že její přínos je daleko větší než celá produkce tesly.

+1/−2
4.8.2016 23:58

H23o25n66z30a 52T20a83r 3119872894502

Kolik let na to Toyota potřebovala ? Prius od roku 1997 prodáno 2 mil.

0/−1
5.8.2016 22:50

P78e17t18r 58Č41e86r27m44á72k 9748275259190

Jestli si myslíte že jediný hybrid co Toyota vyrábí je prius, tak...;-) A i jenom těch priusů vyrábí totota stále tolik že pro jednotlivý model tesly to je nerálné číslo. Každopádně důležité není kolik let, ale za jaké peníze - toyota za svoje a jěště to komerčně prodává se ziskem, tesla za cizí, prodává za nesmysl a je ve ztrátě.

0/0
7.8.2016 21:14

H66o16n84z57a 74T90a62r 3519142254302

V GM motors na začatu při spuštění výroby 1gen Prius nechápali Jak je to možné, že Toyota na tak výrobně náročném automobilu vydělává. Toyota se musela také soudit o akumulátory protože klíčové patenty vlastnila ropná společnost.

https://www.toyota.cz/hybrid-innovation/hybrid-range/index.json

0/0
8.8.2016 11:54

P32e59t75r 64Č86e74r66m25á62k 9738575879890

V GM se asi diví dodnes - akumulátory vozí dnes už spousta toyot a stále to dělají tak aby to bylo ziskové - to je smysl podnikání.

0/0
10.8.2016 18:49

M31a23r41t55i86n 16M34u95l98l57e62r 6467351352

Vlastnit electromobil ma v USA spostu vyhod:

-danove slevy (tax braket 3 roky)

-nikdy nemusite tankovat

-muzete zdarma jezdit na zpoplatnenych dalnicich

-prispevky pokud vas jede vic v aute

-celkem uspora nekolik stovek mesicne - muze se rovnat velikosti zplatky (takze vlastne auto zdarma)

Rodina stejne ma druhe normalni auto pro jizdu na dalsi vzdalenosti

+1/−1
4.8.2016 13:58

V35á95c37l98a74v 90M87a36i81x20n62e56r 7975170125621

A to je duvod, proc me elektroauta hrozne stvou ... jejich vyroba zatezuje ekologii a jeste to platime ze svych dani ... a jeste vlastne tem bohatejm, protoze na auto za 850litru ti chudsí nemaji ...

+9/−5
4.8.2016 14:15

M45a19r27t93i36n 61B59a16r64t97e90k 5347321111233

Jejich výroba nezatěžuje ekologii o nic více než výroba klasického auta.

+3/−7
4.8.2016 21:32

V28á61c48l40a28v 34M74a82i96x12n94e41r 7315920395171

Vyroba baterii je brutalni ekologicka zatez!

+3/−1
5.8.2016 10:32

H26o92n46z22a 53T28a40r 3989732464302

Něco na počtení odkaz ;-O

Ford Focus je dnes k dispozici jako auto s fosilním pohonem, i jako elektromobil. Která verze je na tom lépe z hlediska emisí?

http://www.hybrid.cz/pocitame-je-z-hlediska-emisi-vyhodnejsi-spalovaci-auto-nebo-elektromobil

0/0
5.8.2016 22:33

P43a76u98l 62J13a79r96o43s 2943588760

Martine

Neznam duvod,proc ti ten Mrkvicka dal minus

0/0
5.8.2016 7:46

A82n37t69o36n30í90n 41S30e38b22e35r89a 7743408850889

"problém s náběhem výroby" to jsem často slyšel před rokem 1989 :-D

+3/0
4.8.2016 13:54

R68a98d30e48k 66H81o14l40e15c96e48k 3906600338591

Doporučuji si přečíst životopis Elona Muska. Z něj jasně plyne, že je to blázen a snílek, který je dostatečně výmluvný, aby mu jiní financovali jeho sny.

Krásně je to vidět i na posledním nákupu, kdy jedna jeho prodělečná firma (Tesla) koupila jinou jeho prodělečnou firmu (Solarcity). Prý je to skvělý byznys, stavět solární elektrárny pohánějící nabíjecí stanice Tesla, které fungují zdarma.

+7/−5
4.8.2016 13:28

J43i58ř48í 20Ř18e51h27o97ř 9498678536188

nicméně těmi cizími penězi tak nějak žene pokrok. Protože ty elektroauta i ty soláry jednou prostě prorazí. Můžeme se bavit o desetiletích tam, či sem. Jednou to prostě nastane. Tak ať to milionáři platí. Obyčejní lidé na tom nakonec vydělají.

+4/−1
4.8.2016 13:34

J18i18ř85í 34Ř32e27h89o37ř 9448738206208

hele idnes to hodil na jiné místo, sorry.

0/0
4.8.2016 13:39

P11e33t38r 30Č32e51r50m68á14k 9628905419350

Pokrok moc nežene, v reálu neudělal téměř nic, toyota za 15 let co prodává hybridy pokročila víc a nepotřebovala k tomu ty dotace. Vzhledem k tomu kolik je na zemi ještě ropy a naopak jak nákladné a neekologické jsou tŕeba ty soláry, si myslím že i desítky let jsou málo.

0/−1
4.8.2016 13:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.