Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P13a38v29e83l 97S87m58o38l46k21a 8278445836247

Však počkejte až ta nafukující bublina praskne...a ono to nebude dlouho trvat.

+8/−1
doporučit
8.8.2016 10:31

M97i26c78h81a58l 92T15o82m10i38n45s57k45ý 9931485487234

Kupovali jsme si dvě auta. Na konci roku 2014 novou octavii kombi 1,4 TSI + několik nadstandardní věcí za 470.000,-. Protože jsme byli spokojeni, tak jsme chtěli stejné auto i letos. I po velkých jednání a nabízených slevách jsme se za stejnou konfiguraci letos nedostali pod 570.000,- To jsme již považovali za značně předražené a koupili Rapida o skoro 300 tisíc levnější !!!

Takže já jsem přesně ten co takto ovlivnil tyto statistiky. Před dvěma lety oktávku ano, dnes ne.

Prostor na nohy i kufr nové octavie a rapida je téměř stejný.

Liší se to v motoru - do rapida nedávají skvělé motory 1,4 TSI, ale jen 1,2TSI a rozdíl není jen ve výkonu. S 1,4 jezdím mnohdy úsporněji.

A stejně tak rozdíl poznáte i na dálnici. S novou oktávií cítím na dálnici pocit bezpečí (stability) v rychlosti 150km/h. Stejný pocit bezpečí mám s rapidem max při 130km/h. Samozřejmě mohu jet rychleji, pocit bezpečí je jen subjektivní pocit.

+6/0
doporučit
8.8.2016 10:47

L62a60d32i96s67l64a65v 82K50a84l94o36u71s 7515856441370

Spíš mě vadí EU s tím emisním terorismem. Auta se podílí 2 %. Snížení oteplování by třeba pomohlo, aby všechny střechy byly bílé. Aby každá silnice byla bílá. Aby se omezil provoz velkých lodí, a snížil letecký transport. Klidně budu dál jezdit se starším vozem s Euro 4, než kupovat totálně předražené a na servis nákladné nové vozy jenom proto, že to nějaká automobilka chrlí, jak Baťa cvičky.

+4/0
doporučit
8.8.2016 10:32

J14a15n 77S56o61u13k27u29p 2371891481492

My jsme tak malá země, že diverzifikovat příliš nejde. Když je Německo 8x větší, tak může diverzifikovat a např. v automotive bude pracovat 1/8 lidí, atd. atd, my bychom měli být rádi za každou firmu, která se u nás rozhodne investovat (= nabírat lidi)

+4/−1
doporučit
8.8.2016 11:01

R51i64c88h96a96r64d 83T60o27m40e61č23e97k 7186175196561

Český automobilový průmysl? Tím myslí Volkswagen a Hyundai? To nejsou české fabriky, ale montážní linky umístěné dočasně v Česku.

+8/−8
doporučit
8.8.2016 10:12

A37n86t58o23n17í88n 43S70c65h10i56n15d76l39e73r 8272439979307

v celkovém kontextu - je to vlastně špatná zpráva...

+3/−1
doporučit
8.8.2016 11:14

P15e38t74r 86B11ü82r20g73e52r 4647586537940

A jsme si jisti že je to až tak dobrá zpráva pro obyvatele české kotliny? (Takto chudé země zahraničních montoven). Bude to snad znamenat, že se platy lidí na linkách trochu přiblíží těm německým? Já se domnívám že je to jen další argument pro ČNB, aby dál za peníze daňových poplatníků (což jsou i ti zaměstnanci na výrobních linkách) uměle oslabovala korunu a udržovala tak stav, kdy je pro nás jen trochu kvalitnější německé a rakouské zboží drahé. Zůstávají snad zisky z tohoto odvětví v ČR a investují se do nových technologií a zkvalitnění školství? Vede snad tento rádobypříznivý stav k sbližování životní úrovně nás a našich sousedů? Domnívám se, že se naopak vzdalujeme a propadáme. A bude hůř - až nastoupí nová generace vychovaná současným inkluzivním školstvím, až zaniknou dobré návyky současných řemeslníků a techniků. Na jejich místa totiž nenastoupí magistři andragogiky a sociálních věd, kteří mají často - i s magisterským titulem - problém odhalit shodu podmětu s přísudkem.[>-]Rv

+2/0
doporučit
8.8.2016 12:19

J17o72s10e13f 88D36r43d74a 6550369402636

O to víc to bude bolet, až to celé padne na držku...

+2/0
doporučit
8.8.2016 11:58

J36a54n 49F10i87a94l64a 7204867145279

Jelikož celosvětově plocha silnic přibývá pomaleji, než přibývá aut, musí dojít ke kolapsu.

+2/0
doporučit
8.8.2016 11:50

D62a98n57i39e96l 25P89a16n17e56k 6612971142390

Tak to plni petiletku dobre ne? Na 120% jedeme! ;-D

+2/0
doporučit
8.8.2016 11:27

P69e37t16r 63R55e59m12e43š 5331735382

Bravo. Skvělá zpráva. Už teď jsou silnice přecpané plechovkami, o problémech s parkováním ani nemluvě. Když to tak půjde dál, tak ze silnic bude jedno velké parkoviště.

+2/−1
doporučit
8.8.2016 11:36

O70l72g64a 68B93o42c18k13o54v46a 4144412967463

až bublina jménem automobilový průmysl splaskne, tak na to naše země bude opravdu dost zle...skoro polovina našeho exportu jsou tvoří auta...když tu je fabrika, tak navázaná na automobilový průmysl, žádná diverzifikace...jeden Detroit nestačil, také to bylo město ekonomického boomu a teď?

+2/−1
doporučit
8.8.2016 10:23

J58a64n 30V33a16c74h55u44d69a 7272676577558

;-O

+1/0
doporučit
8.8.2016 11:19

P41e53t25r 28N75ě82m11e35c 4515352462237

jsem nepochopil, jak je možné: "Škoda Auto zvýšila produkci o 11,9 procenta, Hyundai Nošovice o 12,5 procenta a TPCA Kolín rostla o 10,6 procenta. Domácí prodej se zvýšil o 8,9 procenta a export o 6,9 procenta."

Leda by byla výroba na sklad.

+1/−1
doporučit
8.8.2016 11:25

O23l53g94a 58B92o65c95k18o26v95a 4934802207263

Jak to tady chodilo po revoluci? Úvěry dávali každému na počkání. Krachlo tu 11 bank o vytunelovaných fondech ani nemluvě. Stát draze očistil úvěrové portofila bank a posléze je prodal zahraničním bankám za hubičku. ČS byla sanována za 40 miliard a prodána za polovinu. Problém komunistů byl, že nic nedávali na obnovu výrobního parku, ale po revoluci se do toho měli pustit. Měli se předložit strategie ohledně rozvíjení průmyslu - nové plány. Vláda měla lidi zasvětit a vysvětlit jim novou dobu kapitalismu. Vždyť lidi žili v době, kdy byla jistota práce, ceny se měnili jednou za několik let a teď stáli v situaci, kdy práce nebyla jistota, ceny se měnili jednou za týden apod. ČNB neintervenovala v 97 se stašlivě snížila úroveň obyvatel této země. Po revoluci byla velká chyba v tzv. nadšení obyvatel z nové doby. Reprezentace země měla edukovat a pracovat na rozvoji našeho průmyslu a ne že uvolnili úvěrovou politiku, kdy gauneři jako Stehlík zlikvidovali Poldi Steel, která byla konkurenceschopná jak v technologii, tak i v ceně anebo Soudek bývalý udavač KSČM, který se dostal do čela Škoda auto a tu firmu prostě dovedl na buben a museli klenot našeho průmyslu prodat Němcům, kteří tu firmu vybudovali a udělali z ní špičkovou firmu. Mohli jsme to dělat my...Lux a různí zrušili tehdy povinné potravinářské normy a naše trhy obsadili zahraniční řetězce a jejich pochutiny, které zdaleka kvalitou nedosahovali našich produktů.My Češi jsme chytrý a vynalézavý národ, akorát nám vždycky vládli zrůdy, zloději, rozkrádači a budižkničemu...

+1/−4
doporučit
8.8.2016 11:30

R98i81c36h12a47r11d 45N85o75c58a39r 7285377585952

Automobilky vyrábějí na hranici schopností a možností lidí, kteří padají na držku jen proto, aby vedení těchto firem mělo bonusy a plné břichy a mohly se chlubit čísly. Lidé ale auta stále jíst nebudou a až to celé spadne, tak to bude průser ;-€

+1/−5
doporučit
8.8.2016 11:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.