Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J46a77r49o91s74l24a90v 31H66a25n92z27l96í87k 2889795383778

Jako věčně nefungující klimatizace u RJ je jedna věc - ale tak nějak naznačovat, že to mohla být jedna z příčin úmrtí pána, mi přijde celkem nefér. Každopádně upřímnou soustrast rodině :-(

+102/−3
doporučit
8.8.2016 15:18

J15a61n 55N81o81v49ý 3768643319397

Není třeba špinit RagioJet - nefunkční klimatizace muži určitě nezpůsobila zdravotní problémy se kterými se léčil.

+81/−7
doporučit
8.8.2016 15:27

J34a23r85o78s56l75a14v 90D70r58o52z80d 6522523612495

Nefungující klima? Já si pamatuju doby před soukromými dopravci, kdy běžně v zimě nefungovalo ani topení... Klima byla naprostá utopie. A to se bavíme třeba o roku 2006, žádné hluboké minulosti...

+72/−6
doporučit
8.8.2016 15:56

R13a41d33k29o 41K77ř41i98v44á60n31e63k 7940983245200

Na okraj:

1. Stahovačky bývají dlouhé jen několik set metrů a vlak tam nejede na baterie, ale výběhem (setrvačností). Typicky ve stanicích při přejezdu mezi sudými a lichými kolejemi (pro automobilisty: přejíždění do "protisměru"), delší úseky se tak projíždějí jen vyjímečně při výlukách. Na baterie běží jen to nejnutnější, klima ani kávovary pochopitelně ne. Klima v dobrém stavu to s přehledem zvládne.

2. Podle osob znalých vozové elektroinstalace je jednou z příčin její nespolehlivosti neodborná instalace kuchyněk s elektrospotřebiči. Beru to jako pravděpodobnou doměnku. V Rakousku ty vozy fungují a u ČD obvykle též. Nicméně Astra kuchyňku nemá a problém má též.

3. Veselá historka na závěr: minulý týden zůstal stát vlak Regiojetu Praha - Zvolen (z Martina jezdí v motorové trakci) mezi zastávkou Horná Štubňa obec a Čremošné, protože mu došla nafta a musel být odtažen lokomotivou Carga. Tak nevím, jesti tou "dlouhou stahovačkou", která působí Regiojetu problémy, není myšlen třeba úsek Martin - Banská Bystrica :-)

+32/0
doporučit
8.8.2016 15:27

M91a61r95t53i39n24a 70S30e82d96l18i79c34k33á 5192125291422

Taky jsem takovou sauničku zažila, stává se jim to často. Průšvih jsou ta neotvíratelná okna.

+29/0
doporučit
8.8.2016 15:30

K46a45t40e11ř96i56n80a 86V43ý94b54o50r94n71á 6430429889

Bez proudu se při těch "stahovačkách" ocitá souprava v řádu sekund. Tady stála pod proudem ve stanici, takže svádět to na nějaké "stahovačky", je holý nesmysl.

+27/0
doporučit
8.8.2016 15:54

M89a55g18d19a87l69e12n46a 43M68o60u73č21k51o28v43á 3629628785782

Pán měl cukrovku, vysoký tlak, dobíhal vlak, byl uřícený, možná vyčerpaný po nějaké tůře nebo výletu, ale za jeho smrt může nefungující klimatizace?

+24/−1
doporučit
8.8.2016 16:39

A90n63t49o71n51í79n 74S75v42o12b46o46d91a 7440284568

U ČD by nemusel dobihat na vcasny odjezd :)

+32/−3
doporučit
8.8.2016 16:49

V21í32t 57G74a37b64r63i86e30l 5224323536367

By ho trefilo, i kdyby tam ta klimatizace fungovala. Akorát by v novinách psali, že za to může velký rozdíl teplot.

+22/−1
doporučit
8.8.2016 17:23

P16e42t18r 64U62l97l35m16a45n66n 2187938367142

Proč pořád propírají ty stahovačky? Stahovačka je "překážka" na pár vteřin jízdy, to, že klimatizace po stahovačce už nenaběhne, je závada klimatizace, ne chyba stahovačky omg.

+17/0
doporučit
8.8.2016 19:05

J41a32n24a 80P75o32l70á31š39k15o13v51á 5357102618514

V MHD také není klima, každý kdo dobíhá se spoustou chorob by měl být obezřetný. Dejte si pauzu, pojede jiná

+16/0
doporučit
8.8.2016 16:55

F39i56l31i49p 35S68e37d80l39á46k 2924496742

Zrovna dnes ráno, když ještě nebylo takové horko, běžela v RJ klimatizace uplně naplno, až se lidé museli oblékat, jaká tam byla kosa. Každopádně psát ten článek stylem, jak kdyby za to mohl dopravce, je fakt ujeté.

+18/−1
doporučit
8.8.2016 17:15

J64i48ř79í 11Z59ý32k63a 9159413561300

to tu někteří přehánějí. Jestli fungovala či nefungovala klimatizace přeci nemůže být rozhodující o životě a smrti.

Vraťme se o pár desítek let zpátky - byly ve vlacích klimatizace? Nebyly. Umírali hromadně zákazníci? Neumírali.

Pán měl prostě smůlu a chatrné zdraví. Nic víc, nic míň

+32/−7
doporučit
8.8.2016 16:34

P64a84v13e12l 60D21o71l34n53í93č37e60k 3728853784711

A kdyby dobíhal na vlak, ve kterém žádná klimatizace není, tak byste to svedli na co?

+13/−1
doporučit
8.8.2016 15:30

K94a42t51e39ř39i30n56a 73V66a32š49á74k77o96v45á 5961102109845

Je fakt, ze neotviraci okna jsou humus. Mam nejradsi stary system, bez klimatizace, s moznosti otevrit. I pro telo je to daleko zdravejsi, nez ty mrazaky a studeny vetry.

Krom toho, prave kdyz to nefunguje, je to dost v pytli Rv

+10/0
doporučit
8.8.2016 18:23

K49a65r35e29l 27N73o67v95á79č37e86k 5171245809596

Je nefér, že se kvůli infarktu cestujícího snaží pošpinit dopravce.

+40/−15
doporučit
8.8.2016 15:42

P68e71t88r 26L90a43h37o38d45n38ý 6702957563556

Vlaky RegioJet cestuji a mohu jako cestující potvrdit, že s klimatizací problémy byly!

V tropické červencové a srpnové dny jsem několikrát zažil nefunkční nebo nezapnutou klimatizaci, a to po celý průběh cesty na trase Praha - Ostrava a zpět. Trochu vál pouze teplý vlhký vzduch z topení, ve voze bylo jak v sauně (teplota 35 - 40°C by tak odpovídala), vydýchaný vzduch k zalknutí, protože okna, ani nic jiného, nelze otevřít.

Jsem zdravý člověk, ale to už bylo silné kafe i na mě, což potom na nemocného člověka...

Nerozumím proto tomu, proč z bezpečnostních důvodů nejsou vybaveny vagony alespoň částečně otevíratelnými okny, nebo nějakými stropními poklopy pro případy, kdy klekne klimatizace v tropickém vedru znásobeném palbou palčivých slunečních paprsků..

+9/0
doporučit
9.8.2016 16:21

P58a40v60e71l 11Š38k15v68r23n33a 5648712340754

Je možné, že ta smrt s nefunkční klimatizací vůbec nesouvisí, ovšem je pravda, že vagon, kde je zcela nefunkční klimatizace, nemá otevírací okna a ještě je v horším případě tlakotěsný, je za vysokých teplot prostě nezpůsobilý k přepravě cestujících a odpovědné osoby (vlakvedoucí?) by měly zajistit buď jeho vyřazení nebo alespoň uzamčení pro cestující.

+9/0
doporučit
9.8.2016 10:41

M46i78c25h35a93e27l 38C72h17a82r19v50á22t 9369888903562

To je nějaký divný, že by se ve vagóně, který je celou dobu kliomatizován, za pár minut co jede vlak bez sběračů vyhoupla teplota tak vysoko.

+9/0
doporučit
8.8.2016 17:24

R77o20m49a31n 95P35o44l22á52č54e98k 5586659615

Je vůbec legální provozovat vozy bez stahovacích oken a bez klimy v určitých teplotách?

+9/0
doporučit
8.8.2016 16:32
Foto

D29a18v61i91d 65S22c45h12n38e27b84e32r77g62e59r 9265778783313

Naznačovat že za smrt může nefunkční klimatizace je k smíchu, opět se redaktor idnes předvedl. Každopádně je to smutné všem blízkým upřímnou soustrast, ale nevíme takřka nic, jen že se pacient léčil, takže dělat závěry je předčasné.

+10/−1
doporučit
8.8.2016 17:41

P76a86v60e84l 53S49l52a79d22o50v72n38í24k 6517313887416

Už svolal Jančura tiskovku, že za nefunkční klimatizaci v jeho vlacích může vláda?

+11/−3
doporučit
8.8.2016 18:51

V59l44a33d77i20m75í81r 31F46i73b57i81g61e36r 5754301361874

Funguje vůbec někdy ve vozech RJ klimatizace? O té se ve žlutých vlacích píše pořád a to letos není ani tak horké léto jako vloni. Jestli bylo ve voze 35-40 stupňů, tak z toho by mohl po chvíli zkolabovat prakticky kdokoli. V ceně jízdenky je i sauna a koupel ve vlastním potu:-/. A i když je horko a šla by stáhnou okna tak by tam bylo příjemněji díky proudícímu vzduchu.

+8/−1
doporučit
8.8.2016 19:09

V74l68a33s18t52i22m42i32l 60S64v88o69b79o56d73a 7283658435554

Nechci se zastávat obdivovatele bývalých pracovníků StB, ale za tohle opravdu jeho company nemůže.

Ve vlacích ČD buď klimoška není vůbec (ale zase lze otevřít okno - pravda, ačkoliv také ne vždy) anebo taky občas nefunguje (zdravím Elefanty).

+9/−2
doporučit
8.8.2016 16:18
Foto

V53o65j21t77ě62c16h 74P94a97v59l24í96k 5184861634558

Takže vlak je stejně nebezpečný jako tobogán. ;-)

+9/−2
doporučit
8.8.2016 15:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.