Diskuze

Čedok mění majitele. Už nebude americký ale polský

Cestovní kancelář Čedok mění majitele. Od dosavadního majitele, americké Odien Group, ji kupuje největší polská cestovní kancelář Itaka. Obě společnosti o tom v pondělí informovaly v tiskové zprávě. Hodnotu transakce ani její další podmínky firmy nezveřejnily. Obchod ještě musí schválit český antimonopolní úřad.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S cestovkami dlouhou dobu už nejezdím - s žádnými, ale je pravdou, že z minulosti mám na Čedok vzpomínky veskrze positivní. A komu patří, to je mi u sedacího svalu.

0 0
možnosti

Lídr polského trhu ? Takových je více....

S jedním takovým "lídrem" jsem zrovna jednal. Na mejl jsem marně čekal 3 měsíce. Pak jsem objevil jejich fejsbůk. Na dotazy odpovídal někdo, kdo neuměl spočítat 2+2 že je 4 (a to doslova, šlo o datum návratu). Pak mne ještě informovali že platba kartou není problém - houbelec, o tom co je to platební karta zřejmě nikdy neslyšeli.

0 0
možnosti

Čedok - Československá cestovní a dopravní kancelář byla založena v roce 1920 - přežila Hitlera , přežila komunisty a skončila v roce 1993 ........ bylo by dobré , aby si omladina uvědomila, že zisky ze zahraničních firem končí v zahraničí ......

5 1
možnosti

1920 Založena Československá cestovní a dopravní kancelář

1926 Poprvé použit název Čedok

1948 Znárodnění společnosti

1993 Rozdělení společnosti na Čedok v České republice a Satur na Slovensku

1995 Nový majoritní akcionář - Unimex Group

1997 Založení Prague Sightseeing Tours

2003 Za 10 milionů korun zakoupen 50 % podíl v cestovní kanceláři ESO travel[4]

2004 Čedok se vrací na Slovensko - založení společnosti Čedok Slovakia

2004 Certifikát systému managementu jakosti podle normy ČSN EN ISO 9001:2001

2007 Nový majoritní akcionář – ODIEN .... povšimněte si že po založení Čedoku fungoval 28 let, po znárodnění dalších 45 let a potom už se jen přelévali peníze .......

2 0
možnosti

Cedok: odbavenych 400 000, trzby 2 miliardy korun, ztrata 181 milionu korun.

Itaka: odbavenych 600 000, trzby 10,5 miliardy korun, zisk 220 milionu korun.

Je k videni, ze to americke riditelstvo uspesne nebylo.

1 1
možnosti

To odpoved na prispevek Pani Novakove.

0 0
možnosti

No zas tak super nebudou kdyz odbavi 600 000 a to tam zije 40 milionu

A u nas cedok odbavi 400 000 a zije u nas 10 milionu

To zas bude tunel

Ja to vidim tak ze to polaci vytuneluji a pak to nechaji krachnout

1 3
možnosti

Při dnešním trendu - bez cestovek, všechno přes počítač, terorismus je a bude klasická cestovka nic moc podnikání. Můžeme jen vzpomínat - ČSA, Čedok ...

0 0
možnosti

Osobně by mne a možná i jiné Čechy zajímalo, které firmy vlastně jsou v ČR vlastně České. Vlastenectví se v těchto končinách už nepěstuje. Páni redaktoři evropskočeských médií píšící zatím pro Čechy v češtině, by mohli zveřejnit tento seznam, aby jsme věděli na co máme být hrdí. Nikoli na vládu a ekonomické vzdělance, ale na ty jež se pokoušejí o to o co se snažili čeští vlastenci v době Rakouska- Uherska.

4 5
možnosti

Je to v dnešním globále pro malé země těžké, i kdyby bylo méně tunelů. Spíš šel vývoj, že malí mají nějakého obra - Švédi Ikeu, Dáni Lego, Finové - Nokii - bohužel minulost atd. Malé západní aerolinky také krachly - Swissair, Sabena.

1 1
možnosti

J29i52ř11í 83M97a82c35e73k

9. 8. 2016 18:00

S prominutím, v nadpise by před „ale“ měla být čárka.

7 0
možnosti