Diskuze
Tržby čtyři miliardy, 751 prodaných autobusů. SOR Libchavy hlásí rekordy
Děkujeme za pochopení.
R90o52m44a57n 98K68o57z71e69l
Ve Zlíně jezdilo na MHD SORek asi 10, od roku 2000. Už není ani jedna, šly na Ukrajinu nebo na Slovensko. Nebyly moc oblíbené, měly manuální převodovku, což není do městské dopravy optimální a řazení bylo prý dost tuhé. O nových SORkách se tam nepřemýšlí.
L42u87k97a54s 97Z23m32i13z36i33k
ta manuální převodovka musela být požadavek zákazníka...dnes se busy nedělají sériově, dnes si zákazník vybere vše sám - od typu motoru, převodovky až po barvu záclonek
J62í87ř38í 53N91o18v92o69t20n86ý
SOR to je shit, maďarský Ikarus za komoušů byl proti tomu mercedes
J27i13ř89í 47E68r16b18e40n
No ony ty SORy na rozdíl od Ikarusu umějí topit, není v nich průvan a sedačky mají taky poněkud komfortnější než ty maďarské žíněnky.
M22a83r56e60k 94K61o66s16t67k13a
To jo měněj je za Iveca,ale spotřeba nových Ivec je 28-32 litrů,u Sorek 18.5-23 max.
M57i26c89h49a89l 50N33a13j23m89a64n
Jde o to, jak velké autobusy srovnáváte. A jen otázka, jaké motory používá SOR?
R89o74m86a61n 82P25o83l18á17č39e17k
SORy šly kvalitou hodně nahoru... Ano první stály za h..., ale současné NB18 se vyrovnají i ostatním výrobcům... A pokud se bude kašlat na údržbu, tak odejde všechno... Viz hořící Karosy a Citybusy...
Pro antispartany může štvát, že SOR vlastně patří Křetinskému
J71a23n 48P96y12t91e76l85a
Jak koukám na tu první fotku, tak už je napadlo udělat v tom autobuse okna U Brna jich jezdí hromada (příměstské od BDS, BusLine) a ty "nízkopodlažní" (od 1. ke 2. dveřím) mají sedadla u kterých okno začíná v úrovni očí To nemluvím o tom, jak to skřípe a o hlučnosti když se zapnou supervýkonné větráky.
J50i88ř21í 93E95r76b22e49n
To musíte být hodně malé pívo, když Vám v low-entry busu vychází dolní hrana okna do výše očí. Měřím 181 cm a mně okno to vychází do úrovně ramen...
J24a64n 91S27v74o31b19o68d98a
Už to zde bylo řečeno nesčetněkrát a za sebe mohu potvrdit, že kvalita SOR je otřesná, alespoň zde v Praze. Už nový vůz vrže jako mnoho let starý a bus vypadá již na první pohled jako celý postavený z nějakých univerzálních dílů pochybné úrovně, které k sobě prostě vůbec nepasují. Co se skrývá pod kapotou snad raději nechci vědět, ale co vím od bratra, který u DPP pracuje, tak jsou tam z nich nadšeni...
Ale co, je to levné, že... Bohužel to platí jen pro pořizovací náklady.
L22u46k81á96š 60Š73l50e12h27o35f51e52r
Pod kapotou je ten samy motor jako u konkurence ;-)
P30e21t46r 13L79a49n85d74a
Potkávám jich desítky denně ve Francii, ale jak tu čtu, asi to nebudou ty zdejší...
L66u85k48á71š 68Š91l73e24h95o95f91e39r
Jiste ze jsou to ty same busy, to jen diskuteri na iDnes radi plivou na vse ceske ;-)
R37u12d78o39l14f 87K89o25m70á91r78e50k
zajimalo by mne kam se podela karosa/renault. tyhle sor busy je otresne, ale nastesti tim jedu 5 x za rok a i tak se bojim, zda mne to nenecha v noci nekde uprostred cesty.
M70i95c92h53a55l 24N94a81j32m92a41n
Od renaultu odkoupila výrobu autobusů ve Vysokém Mýtě firma iveco. Výroba běží ve Vysokém Mýtě úspěšně dál, jen už pouze pod značkou iveco.
V35í96t20ě38z67s10l36a16v 30S43c22h24m28i41t16t
Slyšel jsem, že první SORky byly postaveny podle plánů připravovaného malého autobusu, se kterými utekli inženýři z Karosy a v Libchavách jenom katovali kosty. Co je na tom pravdy?
#
P98e90t58r 70B14e74z17s96t10a71r98o29s68t80i
Toto nemohu potvrdit , ani vyvrátit, ale, že za vznikem Soru stojí "utečenci" z Mýta , to je pravda
R11a19d16e44k 69R52a41i92d58a
Kvalita autobusů je strašná. To musí potvrdit snad každý, kdo se v tom trochu orientuje. Např. TQM Opava měla téměř celou svou flotilu složenou ze SORů, naštěstí už dostali rozum a pomalu je mění za Iveca. Ani bych se nebál říct, že bus z číny by byl kvalitnější.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Sociální sítě jsou nepřítelem hospody, říká šéf obchodu z Prazdroje
Premium Dříve se v hospodě vypilo na jedno posezení více piv, ale byly to spíše desítky. Dneska naopak...
Kansas láká migranty z New Yorku na práci. Zaměstnáme každého, slibuje
„Chcete práci? Přijďte k nám!“ S takovým vzkazem se obrátil starosta Kansas City Quinton Lucas na...
Za pivo i 255 korun. Rozdíly cen jsou v Evropě obrovské, Praha patří mezi levné
Premium Vyrazit na pivo se v Evropě nejvíc prodraží v severských zemích, kde v sobě ceny zahrnují vysoké...
Čínský vývoz do Ruska klesá pod hrozbou amerických sankcí. Moskva to zlehčuje
Čínský vývoz do Ruska klesá. Ukázala to březnová data, podle nichž se tok zboží z z Číny meziročně...