- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kuriózní nádraží mají Trpísty .
Tak nevím, jestli tam vlak vůbec zastavuje
Co na to místní občané říkají, ikdyž vím, že budova patří ČD ?
JSOU S TÍM SPOKOJENI ? HLAVNĚ , ŽE MAJÍ FOTBÁLEK
Ani nádraží v Č.Budějovicích na tom není nejlépe.
A to je relativně udržovaná budova Zkuste se ale podívat do 1.patra ,
tedy 2.podlaží a budete se divit. Přitom jsou ČB DŮLEŽITÝM DOPRAVNÍM UZLEM , a spojnicí s jižními sousedy.
Okolí Kladna: Zastávka Kladno-Vrapice po opuštění hnědočechy. Stanice Želenice u Slaného je už zbouraná.
Vary už nádraží zbouraly, nominoval bych Teplice. Pokud to teda tak nevypadá schválně a nechtěj tam natáčet nějakej válečnej film ...
Mladá Boleslav hl. nádraží je na ostudu široko daleko! Toalety 25 metrů od nádražní budovy je vlastně oprýskaná bouda smrad z které je cítit po celém nástupišti! Dokonce i ti největší obejdové celý den vysedávající v nadrážním pajzlu nemají žaludek se k ní ani přiblížit a raději si chodějí ulevit pořádný kus od ní. A cestující? Raději tlačí nohy k sobě a modlí se aby vlak neměl zpoždění ...! Děs běs!
Hrubá Voda.
Architektonicky krásná stavba, ale současný stav je tragický. Na omítce je ještě vidět nápis Gross Wasser - možná pamatuje ještě R-U monarchii..
http://g.denik.cz/43/69/hruba-voda-nadrazi-220156_denik-485.jpg
Před pár lety jsem tam byl a asi se toho moc nezměnilo. Možná se na tom podepsalo to, že je v blízkosti vojenský prostor. Přitom to údolí je moc pěkný.
No myslím že na toto nic nemá;
ale i když...
Dlouho jsem tam nebyl, ale pokud se nic nezměnilo, tak Jihlava, hlavní. Už tehdy bylo echt! A samozřejmě Zlín, co ho Baťa postavil, tak se to jenom flikuje. Nádraží Kutná Hora město je taky nominovatelné.
Dvojice Nezamyslice + Kojetín už naštěstí vypadla: Už se tam nelze do osmivozového rychlíku ze štěrku.
Ale asi vyhrává Brno, Dolní nádraží: http://www.alanbutschek.cz/foto/brno-dolni2.jpg
Ano, tady má být to skvělé nové nádraží, kde budou moci osobní vlaky projíždět až 160 km/h. Na vlak to tam bude blíž a konečně zmizí ten nával lidí v současné přednádraží. Kteří teda na vlak nepřestupují, takže rozbití návaznosti na MHD vlastně nebude.
A zapomněl jsem na Židenice a Královo pole. Ty jsou taky echt, ikdyž mají aspoň zakrytí a peron.