Diskuze
Vlaky na Slovensko dál zlevní, České dráhy srazily ceny o čtvrtinu
Děkujeme za pochopení.
R43o23m89a23n 66S86t22o38n42e95k
A přitom by stačilo kdyby zrušily ten pitomy poplatek za přejeti statni hranice ktery odporuje svobodnemu trhu uvnitř EU
R59a81d34i30m 14Š72o36l28c
Žádný takový poplatek není, je to jen ceník NRT (http://www.cd.cz/assets/infoservis/cim-se-ridime/prehled-mezinarodnich-tarifnich-bodu-nrt-a-trasovani_1.pdf). Osobně si myslím, že to je přežitek, ale problém u "normálních" vlaků je, že to prostě provozuje po svém území daná železnice a musí se to řídit dohodami mezi železnicemi.
J81a35n 11V92a38l67a43l38í86k
Tak dočteme se i něco zde...
Jančurův RegioJet se snaží zabránit dohodě státu s ČD, podal žalobu Více na: http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/jancuruv-regiojet-se-snazi-zabranit-dohode-statu-s-cd-podal-zalobu-1314673#utm_source=zpravy&utm_medium=selfpromo&utm_campaign=e15rss#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink
M83i34r41o10s91l69a64v 82Z61i90k47m55u38n45d
Nechápu, proč MD nepřistoupí na nabídku "žlutého dopravce" za následujících podmínek, tak, aby koncový uživatel změnu dopravce z hlediska pořizovaných jízdenek nepoznal :
1) vlaky budou zahrnuty do mezistátního rezervačního systému - rezervaci místa bude možné učinit ze zahraničí nezávisle na nákupu jízdenky ...
2) dopravce bude mimo "smluvních přepravních podmínek RJ" akceptovat "smluvní přepravní podmínky dopravce ČD a.s.)
3) dopravce bude akceptovat tarif IDS JMK, Tarif TR 10 dopravce ČD a.s., dále se bude řídit předpisem KC1
4) dopravce bude akceptovat mezistátní jízdenky, jízdenky InterRail (One Country Pass, GlobalPass), síťové jízdenky IN 100, zaměstnanecké jízdenky ČD (tzv. režijky = IN Karta za zaměstnaneckou cenu), průkazy na slevu IN 25, IN 50, IN Senior, IN Business.
5) ve vlacích bude rozlišena 1. a 2. vozová třída
6) vozidla nasazená na tyto vlaky budou pořízena veřejnou soutěží, tak jako musí činit dopravce ČD a.s.
Tedy podmínky, které "žlutý dopravce" nemůže akceptovat ...
P32a39t44r87i30k 72"84L73u42x42p30e61" 55E33g57e34r
Minulý týden jsem jel:
Praha hl.n. - Olomouc hl.n.
Olomouc hl.n. - Praha hl.n.
Praha hl.n. - Olomouc hl.n. - Hodonín
Hodonín - Brno hl.n. - Praha hl.n.
zvolil jsem proto jízdenku na léto za 790,- Kč
Jinak jezdím často pouze z Prahy do Hodonína přes Brno a cesta mě tam a zpět stojí 500,- Kč.
M14i79r54o68s21l39a38v 54P36a26v88l26í76č41e79k
To zas bude bašta pro jančuru :D
R87a36d19i23m 47Š74o25l53c
No s Leošem se dá jet Ostrava - Košice i za 140,-- tak zas taková bašta to nebude...
O92d80s12t12r83a76n96ě11n38ý 17U96ž54i71v83a25t68e44l
J29a68n 48H50o15p75p
jakým výpočtem jste přišel na 600 korun za auto mezi Prahou a Ostravou?
R87a36d93i93m 27S58v36o51b52o49d90a
a proc nezlevni trasa take smerem na Budapest? tam je snad kilometr jizdy drazsi?
J24i57ř81í 13I82n79c79z54é11d32y
Lide nejsou hloupi, skoro denne ve vlacich Cesky drah narazim na cloveka, ktery si uvedomuje, ze tramvaj Leoexpressu neni to same co Pendolino.
M92a10t31ě20j 95K43o37n58v56a11l74i17n14a
Toto jsou typické ČD. Jedná se sice o spoje bez dotací, ale když budou tyto spoje ztrátové, tak se jednoduše zafinancují z dotovaných linek. Představa, jak levnější jízdné přiláká nové cestující a tím se ČD zvýší tržby jsou naivní. Ono když se sníží cena jízdenek, tak se sníží tržby od všech cestujících a přírůstek nových zdaleka nemusí pokrýt tento úbytek....
Dost by mě zajímalo, zda v ČD nese někdo zodpovědnost za to, že snížením jízdného tržby neklesnou. V soukromé firmě by pokles zisku rozhodně nebyl přijat s nadšením...
R21o61m12a13n 67P74o82l11á37č94e66k
Proto ostatní soukromí dopravci jezdí za dumping a jako bonus za to dostávají pokuty
V41á67c53l38a11v 59M47i71k45u63l46i66c35a
A pak že konkurence nefunguje. Funguje jen semusí omezit moloch jménem ČD na kolejích v ČR!!! Už aby to bylo a po CR i mimo ČR si člověk mohl vybrat vlak s komfortem a obsluhou ať jede rychlíkem kam chce. Snad se toho alespoň mé děti dožijí
J76a76n 88V60a44l69a23l61í54k
až vaše děti když budou cestovat vlakem a budou si kupovat X jízdenek tak to bude paráda co....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Dobré zprávy ze Španělska. Olivy se dočkaly vláhy, olej by mohl zlevnit
Sucho a neúroda vyhnaly loni ceny olivového oleje na rekordní úrovně. Ve Španělsku, které je jeho...
Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza
Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Ovocnářům hrozí bankroty. Mrazy ceny určitě ovlivní, hlavně jablek, říká jejich šéf
Pěstitelům ovoce hrozí kvůli mrazům bankroty, říká předseda Ovocnářské unie ČR Martin Ludvík....