Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další zpřísnění z EU: stavět se budou jen domy s téměř nulovou spotřebou

Stavění domů čekají velké změny. Už od letoška platí přísnější normy na energetickou náročnost pro veřejné budovy. Od roku 2020 však budou muset mít nižší spotřebu i rodinné domky. Mluví se přitom ještě o dalším zpřísnění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J53a72n81a 65K39o17z22á28k44o73v47á 20V20o48l69r44á51b93o42v63á 9793804425761

A volit budeme jen poslance kteří nás přestanou zadlužovat do budoucna.

0/0
21.8.2016 10:29
Foto

I76m46r44i59c22h 36S26u88c53h76a53r30s64k84ý 8616183245641

Na závěr dodám, že tento návrch evropské komise je lobing Německých firem, které po odstavení jádra investovali obrovské peníze do obnovitelných zdrojů (mysleli si, že cela EU odstaví jádro a bude kupovat jejich soláry a větrníky).

Jelikož se ukázalo, že obnovitelné zdroje nemůžou nahradit výrobu elektřiny (to si myslelo jen zelené gestapo), tak našli formu diktátu pardon Lisabonské smlouvy jak svoje zařízení udat na evropském trhu ?

Mají už nový slogan ;-)

Německé pardon Čínské soláry, tepelné čerpadla a koogenerační jednotky za Čínské pardon Německé peníze, po roce 2020 do každé rodiny;-D;-D;-D

CZexitEURvRvRv

0/0
18.8.2016 8:10

J75i40n80d41ř23i21c42h 28M23o28r46á41v15e72k 40M 4141882915710

Zase další diktát a šikana EU!

+4/0
17.8.2016 6:21

J61o15z18e57f 57S65t43e94b48i78l66a 3415337485257

Stavět se nebude! Bude se hrabat!!

Vykutaj se zemljanky, mýt se bude v rece, a nedaleko "obydlí" se postaví suchý záchod. Když EKO tak se vším všudy. A za pár let, hurá na stromy ;-)

+2/0
16.8.2016 22:13
Foto

I14m11r94i44c33h 32S27u92c23h97a52r22s70k80ý 8896593955681

Už vidím jak v Rumunsku po roce 2020 nepostaví jediný dům, který nebude odpovídat EU směrnici ;-D;-D;-D

+6/0
16.8.2016 16:26

T46o62m58á67š 82H33a75t78a26n 3929483559850

Jestli tedy ještě bude EU.

+2/0
17.8.2016 8:51
Foto

I22m91r89i67c38h 19S53u68c48h43a21r93s58k14ý 8536713235571

K tomu se dá napsat jediné CZexit R^R^R^

+6/−3
16.8.2016 16:24

J29o70s71e86f 85T66r46ö28g71l 8689532156336

Zkuste komplexně sepsat, co by přinesl dobrého a co naopak špatného.

+2/0
16.8.2016 16:55

J54a66n 21H39a29v80r22d61a 3506514102966

Zkuste komplexně sepsat, co EU přináší dobrého a co naopak špatného

+3/0
16.8.2016 16:59

J28o46s72e33f 28T32r16ö12g45l 8299842236356

To už jsem v této diskuzi udělal - hledejte.

Navíc status quo je teď členství v EU a k jeho změně je třeba nějaký důvod. Obdobně jako s manželstvím - soud Vás nerozvede jen proto, že chcete, je to závazek.

+1/−1
16.8.2016 17:03

J16a32n 31H19a46v84r24d43a 3206664372476

Můj názor je, že pro nás není východiskem vystoupeni z EU (to by bylo možné v případě hromadného vystoupení více států).

Důležitá ale je likvidace současného nedemokratické stavu vedení EU a systému korumpování národních vlád, které jsou pak pouze převodní pákou pro uvádění EU nesmyslů do praxe. (implementace)

+2/0
16.8.2016 17:10

J74o33s90e11f 95T77r28ö70g88l 8669292726946

Souhlas. Likvidace EU ani vystupování není řešení, ale pseudořešení. Je třeba hledat demokratičtější rozhodovací a řídící mechanismy.

+3/0
16.8.2016 17:15
Foto

P53e45t46r 12H87a34n80á96k 6148221574

Nepřestává mne udivovat, jak moc lidi chce podporovat demokracii a jak malo lidi chce podporovat efektivní vládnutí... Problémem EU není nedostatek demokracie, ale fant, ze se snaží centralne zbytecne zasahovat do věci, na kterých není shoda a tim vytváří další a další prostor pro spory. Regulace pak nejsou důsledně vymahany, protože řadě statu je to jedno. Řešením tedy není demokratizace, ale osekání kompetenci. To ale není v současnem institucionálním nastaveni možné a proto dává Czexit smysl... Spise nas ale předběhnou Holandani, Danove atd ��

+2/0
16.8.2016 18:11

J90o51s14e66f 85T63r18ö79g45l 8859522976256

Jistá centralizace a unifikace smysl má, pokud zajišťuje rovné podmínky a tím otevírá prostor (pro podnikání, mobilitu apod.).

Některé regulace (sekačky, banány apod.) skutečně vypadají poněkud nekompetentně, na druhou stranu Evropské komisaře nominují jednotlivé vlády (vzešlé z demokraticky zvolených parlamentů) a až na výjimky rozhoduje jednomyslně, Evropský parlament je pak schvaluje většinou hlasů (členy parlamentu zase volíme my). Tj. dá se napsat, že to reprezentuje vůli lidu.

Kdybychom místo diskutování chodili poctivě k volbám, bylo by i rozhodování v EU reprezentativnější.

Spory vznikají hlavně v Evropské radě, kde se princip většinového rozhodování (=přehlasování menšiny) uplatňuje poněkud častěji.

Diskuze o kompetencích je na místě, ale ne tady, nýbrž opět na půdě národních parlamentů a Evropského parlamentu.

+1/0
16.8.2016 20:22

J11a48n 50H66a51v45r49d13a 3586234912486

Projděte si proces volby a rozhodování evropské komise podrobněji. Zjistíte je, že komisaři přísahají věrnost "ideálům" evropského socialismu.

Na příkladu E. Jourové je vidět jak se člověk vcelku s normálními názory dokáže ohnout či otočit o180°.

+2/0
17.8.2016 6:58
Foto

P76e40t31r 41H55a49n70á21k 6438201534

Velký stát se dá vybudovat odshora válkou nebo odspoda politikou na základě potřeb a sympatií elektorátu. Ale v Evropě na rozdíl od USA má každý národ tisíc let starou samostatnou historii a nemluvíme společným jazykem a jsme jiní. Proto se politici mezi sebou ani nemají moc o čem bavit. Nejsou "evropská témata". Pokud se nám je bruselská mašinérie snaží vymýšlet, budou tato témat narážet na naše odlišnosti a vytvářet prostor pro sváry mezi národy. Díky institucionálnímu nastavení a již vzniklé samoživné bruselské byrokracii se ten systém již sám obnovuje a podsouvá politikům témata. A protože je ve skutečnosti moc nezajímají, tak ti politici to schvalují, ale zároveň při porušení nemají vůli vymáhat sankce. A protože se to dá zpětně hodit na Brusel, nemají ani naši demokratičtí volení politici moc velkou odpovědnost, protože voliči na jejich bruselská jednání nedohlédnou. Proto vzniká bezprávný stav - viz nedodržování Maastrichtu, pomoc Řecku, Schengenu, Dublinu, pošlapání referend kolem tzv. "Evropské ústavy". Mýlíte se: tento systém se nedá reformovat a zdemokratizovat. Tento systém se musí strhnout a osekat.

+2/0
17.8.2016 13:25
Foto

I73m61r84i35c57h 49S36u19c10h47a31r11s49k82ý 8246553675721

Trefa do černého ;-)R^

0/0
17.8.2016 17:34

D53a41v37i21d 27B18r33o86c47a89l 6462816865806

Je zajímavé, že ti, kteří nadávají na taková nařízení EU, jejichž jediným cílem je chránit (nejenom) Evropu před různými nebezpečími spojenými se změnou klimatu jsou ti sami, kteří hlasitě odmítají migranty. Lidé, zkuste chvíli spojit těch pár neuronů, co máte v hlavě. Pokud bude pokračovat globální oteplování stejným tempem jako dosud, za 10-20 let Evropa bude muset každoročně čelit náporu milionů migrantů z Afriky. A už slyším, jak za 20 let budete všichni nadávat na EU, že s tím nic neudělala. Nadávat to umíte, že jo, ale nabízet konkrétní a reální řešení skutečným (byť i budoucím) problémům, to už vás ani nezajímá. Je to smutné.

0/−5
16.8.2016 16:10

J90o93s76e14f 66V20o90m63á31č14k91a 5113554393814

Smutný je váš příspěvek.

1/ Smyslem nařízení EU není boj proti změně klimatu, ale snaha o posílení socialismu v EU. Ten zajistí dostatek problémů k řešení, a tudíž i „nutnost“ dostatečného počtu úřednických míst.

2/ Evropa nečelí náporu milionu migrantů z Afriky (a jiných částí země) kvůli změně klimatu či oteplování, ale kvůli lenosti tamních obyvatel, nesvobodnému režimu, který tam panuje, či válkám (Sýrie).

3/ Na EU nadávám už teď. Stačí sem migranty prostě nepouštět, to bohatě stačí. Není třeba hledat žádné jiné metody. Když mi leze do kurníku kuna, tak ucpu otvory.

4/ A už vůbec netuším, jak pomůže boji proti změně klimatu nízkoenergetický dům. Možná by stačilo postavit několik nových jaderných bloků – jaderná energie nemá na globální změnu klimatu vliv – a topit elektřinou. Každopádně nejlepším prostředkem regulace plýtvání jsou peníze – pokud protopím hodně, zateplím. Do toho se nemusí nikdo montovat.

+5/−1
16.8.2016 16:30

D57a41v93i13d 48B88r77o25c62a43l 6762126705116

1/ nemá ani cenu odpovídat

2/ teď ne, ale pokud umíte číst, napsal jsem za 10-20 let

3/ Evropa není kurník. "sem migranty prostě nepouštět" není možné z geografických důvodů. I kdyby Evropa postavila velkou nákladnou zeď za peníze daňových poplatníků, dostanou se stejně přes moře

4/ máte pravdu, proti změně klimatu pomůže postavení nových jaderných bloků. Kde vlastně bydlíte? Navrhnu aby se postavily vedle vašeho domu přímo se skládkou jaderného odpadu. Vajíčka z vašeho kurníku vám asi přestanou chutnat...

0/−2
16.8.2016 16:50

J46a72n 27H60a49v20r54d16a 3196884562806

Pane Brocale, ve svém úvodním příspěvku jste se povýšenecky prezentoval jako ten chytrý, ten posvěcený zatímco ti druzí jsou jenom povl s pár neurony v hlavě. Chováte se po vzoru bruselských elitářů. (Gauck: Elity nejsou problém, problém jsou občani)

Ve své namyšlenosti ani nejste schopen pochopit (přes shrnutí pana Vopičky), jaké nesmysly šíříte.

+2/−2
16.8.2016 16:57

D89a20v33i28d 26B61r93o14c88a57l 6512786475916

Jaké nesmysly, můžete být konkrétnější?

Tím, že topíme doma nepřispáváme podle vás ke globálnímu oteplování? Podle vědců ano, ale určitě lžou jelikož patří k "elitě"... Také lžou když předpovídají velkou vlnou migrací, která už vlastně začala. Možná lžou, ale věřím raději vědcům než populistům.

0/−1
16.8.2016 17:08

J22a77n 23H70a88v18r29d61a 3836404732496

Pan Vomáčka byl velmi přesný v popisu vámi uvedených nesmyslů. O důvodech migrace se všeobecně lže.

Nejdřív tu byl plán EU (program EUROMED, doporučuji google) dostat do 2050 do Evropy 50 mil. obyvatel ze severu Afriky a blízkého východu.

Všechna vědecká vysvětlení migrace jsou pak na zakázku vyrobená. Za granty věda vysvětlí vše.

Příčiny migrace jsou jednoduché: Násilný rozklad zvenčí několika států severní Afriky a blízkého východu. Vznik Schengenu. Obrovská pobídka k příchodu migrantů ze strany EU např. vysokými dávkami. Aktivní doprava migrantů ze vládami států EU z pobřežních vod Turecka a severní Afriky do Evropy. Neuplatňování protimigrační legislativy EU. Politicky korektní zamlčování informací(kriminalita, počty, nemožnost integrace ...) ze strany vlád. Lze pokračovat.

+2/0
16.8.2016 17:22

D15a28v36i51d 31B15r55o66c98a66l 6912436275246

Jak jste na to všechno přišel? Na Aeronetu nebo na Sputniku? Tam, kde se korektně nezamlčují informace?

0/−3
16.8.2016 17:28

J18a66n 22H87a30v48r22d57a 3966754912486

Tak toto je váš způsob diskuse. Jistě, vy chytré elity jste na tom přece lépe, než my s těmi několika neurony v hlavě.;-D

0/0
16.8.2016 17:33

D98a47v61i37d 36B91r54o75c56a74l 6762476355466

Jak může být nějaká diskuse když argumenty odmítáte jen z toho důvodu, že jsou doložené pracemi vědců, s tím, že podle vás jsou "na zakázku vyrobené". Opíráte se o konspirační teorie, které nebyly naopak nikde doložené. Např. na základě jakých spolehlivých zdrojů můžete tvrdit, že existuje nějaký plán na stěhování 50 milionů muslimů do roku 2050?

0/0
16.8.2016 17:51

P32e80t92r 55N85o79v52o74t10n62y 1481940201

Nevím, jakej je plán, ale zatím se plní více než skvěle.

0/0
17.8.2016 2:49

P35a37v57e31l 60K58ř82í15ž 8177151700409

"Boj proti globálnímu oteplování" je pouze dobrý byznys. Globální změny klimatu tu probíhají od nepaměti a probíhat budou i nadále. Takže pokud se někam mají dávat finance, ta na boj s důsledky oteplování...

0/0
18.8.2016 6:58

D98a88v51i67d 43B88r74o61c82a25l 6402646515896

Ano, klima se neustále a přirozeně mění, průměrná teplota Země také, ale nikdy tak rychle jako od poloviny 19. století, tedy od průmyslové revoluce, a nikdy nebylo tolik lidí na Zemi jako teď, což má následky a určitý vliv na životní prostředí.

0/0
18.8.2016 12:41

J22a94n 33H47a97v87r40d81a 3286474972526

Program EUROMED. Nikoliv z vámi uvedených servrů ale ze stránek MPSV http://www.mpsv.cz/cs/9870

Prosím, konkrétně zargumentujte, se kterou mnou uvedenou příčinou migrace nesouhlasíte.

0/0
16.8.2016 17:38

D26a87v52i41d 25B75r31o24c86a89l 6112176665726

Afričané migrují do Evropy hlavně z ekonomických důvodů (i když samozřejmě někteří skutečně prchají před nějakým násilím, ať je to válka, terorismus atd.). A tuto ekonomickou migraci právě zesiluje změna klimatu. Když člověk už nemá co jíst protože už nemůže nic pěstovat kvůli třeba dezertifikaci v Sahelu, tak pochopitelně nepočká na jistou smrt a stěhuje se tam, kam může něco pěstovat nebo tam, kde dostane jídlo. A právě na to je nutné reagovat už teď, za 20 let už to bude pozdě.

0/0
16.8.2016 17:59

M73i42r36e20k 95G92a79j69e46r 5861806699160

Přírůstek obyvatel v Africe je pořád větší než odliv migrantů. Proto je jasné, že příčinou migrace není nedostatek zdrojů, ale naopak jejich přebytek umožňující nadměrnou reprodukci (množení). Takže se mýlíte.

0/0
16.8.2016 18:43

D81a98v26i69d 13B68r89o71c86a19l 6512106645426

Debatovat o tom, jestli je sklenice na půl prázdná nebo na půl plná by asi bylo marné. Myslím, že máme oba pravdu. Ještě opakuji, že velká vlna má teprve přijít až za několik let pokud se situace (nejen změna klimatu ale máte pravdu nekontrolovaný růst počtu obyvatel) bude vyvíjet dál stejným tempem.

0/0
16.8.2016 18:50
Foto

Z36d13e32n93k26a 80J35a24v96ů54r18k51o15v71á 6550517645599

když chudák migrant nemá co jíst,tak jakto,že má několik tisíc dolarů pro převaděče??

0/0
17.8.2016 15:48

D54a69v49i24d 69B29r97o47c75a10l 6862326845196

Třeba tím, že prodává svůj dům a veškerý svůj majetek před odchodem...

0/0
17.8.2016 15:53
Foto

P40e59t52r 66H23a92n64á87k 6808661114

Blb Brocal už mlčí...

+1/0
16.8.2016 18:17

D70a61v60i62d 27B26r44o54c91a54l 6942916225426

"Blb Brocal už mlčí..." Jestli to je všechno, co jste schopen k této věci vypustit, no...

0/0
16.8.2016 18:26
Foto

P12e95t77r 15H34a36n74á69k 6978201544

Nechte si udělat testy IQ :-)

+1/0
16.8.2016 18:16

D29a88v37i70d 93B66r87o81c22a97l 6672466835576

Máte opravdu skvělé a konstruktivní argumenty, gratuluji :-)

0/−1
16.8.2016 18:21

J83o51s77e92f 64T45r66ö40g33l 8219962856826

Ad 1.: Nevím, jak si představujete socialismus. Ale sjednocování v některých oblastech vede naopak k posilování "kapitalismu" - k rovnějším podmínkám na jednotném trhu.

Ad 2.: Globální změna klimatu jako důvod k migraci brzy přibyde, protože některé oblasti budou zkrátka neobyvatelné.

Ad 3. To máte pravdu, nicméně to nic nezmění na faktu, že sem budou chtít.

Ad 4. Peníze jsou jen jeden rozměr komplexnějšího problému. Dopad na životní prostředí / klima je druhý, který není vždy penězi vyjádřitelný.

+1/0
16.8.2016 17:01
Foto

P55e39t36r 11H62a50n18á97k 6378171824

Ad 3) Máme zbraně. Po pár tisíc mrtvých a par tvrdších internačních táborech si to s nelegální imigraci snad rozmyslí. Jediný možný vstup do EU z Turecka, je pres některou evropskou ambasádu v Ankare ci Istanbulu a získání víza. Kdo to nepochopí, patří za ostnatý drat internačního tábora, kde se ho pri snižujících dávkách jídla budeme kazdy týden ptat, jestli si na tu loďku zpět sedne dobrovolně ci ne...

+1/0
16.8.2016 18:21

D96a87v16i20d 98B44r44o58c92a56l 6492846955766

Co poslat spíš blbce do tvrdších internačních táborů, to by se vám tam určitě líbilo. Aj sakra, blbost je fakt nakažlivá, už klesám na vaší úroveň. :-(

0/0
16.8.2016 18:44

P43e74t86r 87N64o26v73o18t82n42y 1511840951

Do internačního tábora patří každý uprchlík zachycený na hranici schengenu. a i ten nezachycený, neboť schengen nesousedí s žádnou zemí, kde by byli lidi ohroženi na svých právech a nebo životě.

0/0
17.8.2016 2:59

D15a95v75i58d 56B44r94o94c76a38l 6562406875766

Už to tak je, akorát se jim říká "centrum" a ne "tábor". Ale pán Hanák měl určitě na mysli jiný typ tábora...

Problém bude ale kam dát/vyhostit několik milionů lidí, kteří přijdou ročně aniž by měli nárok na udělení azylu. To prostě nepůjde, proto taková vlna nesmí vzniknout vůbec a musíme začít jednat už dnes abychom ji zabránili. Jinak to bude velká katastrofa jak pro Evropany, tak pro Afričany. A boj proti změně klimatu je také boj proti velkým migracím, které může tato změna klimatu s největší pravděpodobností způsobit.

Proto se divím těm reakcím, "ne, žádnou regulaci, nedělejme nic, jen nadávejme".

0/0
17.8.2016 9:58
Foto

P47e91t35r 16H54a40n34á28k 6748301194

Měl jsem na mysli internační tábor, přesně jak jsem napsal, tedy nikoliv rekreační centrum jaké se staví dnes a nikoliv koncentrák jako za druhé světové. A také důsledné vymáhání pravidel i za pomoci našich zbraní, protože onen falešný soucit, který zřejmě chová bezdětná Merkelová s bezdětným Junckerem nás vede zpět z civilizace do džungle. Co se týče změny klimatu, musíme volit účelná řešení. Oni by v Africe přežili lépe, pokud by se tak nemnožili, ale to je jejich problém. A klima člověk nezmění, minimálně ne na naší technologické úrovni. Víte, co to je Younger Dryas? To bylo poslední velké ochlazení, které nastalo asi 12 tisíc let před Kristem. A dle vědců nastalo asi během 10 let, kdy globální teplota poklesla o 2 až 6 stupňů a tak to vydrželo asi tisíc let....Nějaké povinné zateplování domů je při tempu růst obyvatelstva směšné.

0/0
17.8.2016 13:32

D71a90v19i88d 14B73r67o23c47a39l 6622276975926

Záleží, co pro vás znamená "tvrdší" internační tábory. Účel těchto "táborů" není odpykání trestu, jsou v nich i děti prchajících před válkou a terorismem, tedy aspoň ty, které byste nestihl zastřelit.

To, že člověk nemůže změnit klima není vůbec pravda. Např. díky zákazu používání různých typů chlorfluorovaných uhlovodíků (CFC) se ozonová díra už hodně zmenšila, což má přímý vliv na klima. Dnes už jen pár tvrdohlavých dogmatických šašků jako V. Klaus nadále tvrdí, že člověk nemůže za změnu klimatu. Ale sám uznáváte, že je třeba najít účelná řešení proti změně klimatu. Takže zas z toho hlediska takový dogmatický šašek nejste. Ale jaká opatření mohou existovat bez regulace na světové úrovni?

Chápu, že jste zásadně proti regulacím a samozřejmě, že zateplování domů nebude stačit, je to jen jedno opatření mezi jinými. Vedle boje proti změně klimatu, dám Vám jiný příklad přínosu takových regulací pro občany. Na jaře jsem prodal své 18 let staré auto, které spotřebovalo přes 7 l/100 km a koupil novější, které spotřebuje jen 4 l/100 km. Tím ušetřím několik stovek korun měsíčně. Bez regulací, které nutí výrobce snížit emise, nikdy bych nemohl si pořídit tak šetrné a přitom dostatečně výkonné auto za rozumnou cenu. Že někoho životní prostředí vůbec nezajímá mohu ještě pochopit, ale to, že sám osobně může i tak dost ušetřit, to už ne (tedy pokud není hodně bohatý). A rád bych ještě ušetřil několik tisíc ročně díky snížení nákladů na topení, tak mám další důvod k tomu abych podporoval takové nařízení.

Ano, velký růst obyvatelstva v afrických zemích je problém, který by bylo třeba řešit, je to nicméně problém nejen pro ně ale i pro nás. Akorát my s tím asi nic neuděláme. Právě jediné, co můžeme dělat je bojovat proti změně klimatu. I když je pravda, že kdyby obyvatelstvo přestalo růst, takový boj by asi nebyl natolik nutné pro Evropany.

0/−1
17.8.2016 14:19
Foto

P49e11t80r 66H45a40n57á75k 6488351254

Ad internační tábor). Je to takové zařízení, kde jsou imigranti umístěni dočasně do té doby, než bude rozhodnuto o jejich dalším osudu. A jejich vybavení a zásobování by mělo být takové, aby neumřeli nebo významně nestrádali, ale zároveň by tam neměli chtít zůstat.

Ad ozon). Sedm miliard lidí má pochopitelně dopad na životní prostředí samotnou svou existencí. Ozonovou díru člověk chemií způsobil a po 25 letech ji zase zmenšil. Ale to není o klimatu, ale o míře UV záření na spodní části jižní polokoule. Zmiňoval jsem mladší Dryas, protože příroda sama dokáže klima změnit během pár let způsobem, který by člověku trval staletí. Proto nemá smysl se snažit (globálně) klima měnit, ale přizpůsobit se změně a měnit lokální podmínky pro život lidí. To je o účelnosti.

Ad regulace) Nejsem apriorně proti všem regulacím. Jak sám uvádíte, dobré věci se do života dostanou většinou sami skrze ekonomickou výhodu. Jako příklad špatné regulace mohu uvést podporu solárů, která se v roce 2010 vymknula kontrole, byť zákon sám o sobě byl k dosažení cíle udělán dobře, jen ho pár dementů (neumí trojčlenku?) či ničemů opomnělo novelizovat (Fischerova vláda, konkrétně Fischer a Tošovský). Dnes nás to vše stojí přes 40 miliard ročně navíc. Kdybychom vyčkali, mohla být stejná kapacita solarů pořízena o 3 roky později za 30 procent, dnes za 20% původní ceny.

Ad růst obyvatelstva) Západ má prostředky, jak ovlivnit porodnost v afrických zemích - návaznost na tzv. rozvojovou pomoc, osvětu atd.

0/0
17.8.2016 20:00

D57a35v95i54d 71B85r30o55c49a84l 6532846165726

Divím se, že se pomalu začínáme i shodovat... Vaše argumenty jsou mnohem zajímavější než vaše urážky.

0/0
17.8.2016 20:15
Foto

P64e87t27r 50H46a84n74á37k 6238151394

Omlouvám se za urážku. Reagoval jsem na vaši slovní přestřelku ohledně plánu na relokaci obyvatel z Maghrebu - který skutečně vznikl. Onen plán ukazuje pokroucené myšlení čelných evropských politiků, tj. že s ekonomikou se může jen tak nakládat od stolu, protože se to dá vměstnat do tabulek, což se ve skutečnosti nedá. Protože si někdo extrapoloval populační vývoj ve Francii a řekl si, že ve Francii bude v roce 2030 chybět (!) třeba 2 miliony pracovníků, tak my si je dovezeme. Pracovník jako pracovník, z Francie nebo Maroka, to je fuk. V tabulce to sedí.

0/0
18.8.2016 9:28

D52a61v39i89d 61B94r51o82c72a55l 6472706685746

Až mi ten plán ukážete, budu věřit, že vůbec existuje a plánuje přesně to, co popisujete. A pokud existuje, je také důležité upřesnit, kdo ho připravil a kdo ho (ne)schválil. Takový plán mohu třeba vytvořit já a rozšířit na Internetu, žádnou hodnotu ale mít nebude. Pak samozřejmě vztahy Francie se svými bývalými koloniemi jsou složité a hlavně ne vzorné.

0/0
18.8.2016 12:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.