Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M96a37r37t54i32n 70P90l34a29t52i41l 9221773971418

V nadpisu útěk posádky, v článku ta samá posádka v klidu vystoupila. Lupo, lupo, kam to spěješ....

+19/0
doporučit
17.8.2016 0:02

R67a49d25e97k 85H84o49l35e95c17e45k 3656220778341

Ač Teslu nijak nemusím, tak z tohodle bych žádné závěry nevyvozoval. To se může stát komukoli. A, když budu trochu paranoidní, tak klidně uvěřím, že to mohl být i úmysl automobilku poškodit.

+19/−1
doporučit
16.8.2016 20:44

M41a32r71e37k 23G11a30j90d60a 4663684166542

Ve Francii píšou o zaseklých brzdných kotoučích, které způsobily požár. Zase nadpis typu senzace.

Kolik shoří aut u nás kvůli technické závadě. A nikdo o tom nepíše. ;-D

+22/−2
doporučit
16.8.2016 21:05

M92a57r89t17i93n 49P63e14c28i44n38a 4891573

"...pro případ tragické nehody je vůz vybaven přímým spalováním...";-D

+17/−1
doporučit
16.8.2016 22:03

K12a40r46e85l 15B77l56á94h21a 1195496491849

Tak nevím, nějak hodně se začaly objevovat články na téma jaké je Tesla špatné auto. Napadá mě, jestli to náhodou není naopak a konkurenti (Arabové i ostatní automobilky) začínají bojovat ... ;-)

+19/−3
doporučit
16.8.2016 21:26

J40i46ř57í 64T41e27p78r 4937410475275

....do pěti minut bylo úplně zničeno.

-----------------------------

Na to že tam není žádná palivová nádrž a že se všemožné normy chvástají že skoro všechno je nehořlavé tak to byl slušnej fičák.

+10/0
doporučit
16.8.2016 21:46

D38u71š71a24n 30P22i86š43i 8473641980889

Držet ruce ve vzduchu vedle volantu musí být po chvíli únavné. To si je raději položím na volant a odřídím si to sám.

+7/0
doporučit
16.8.2016 23:59

J53i73r61k89a 59H59o81n48c49ů 2664194181268

Ono to půjde. Mouchy se vychytají a Saudové se vrátí k pasení koz a jízdě na velbloudech. A Rusové budou péct pirohy.

+10/−4
doporučit
16.8.2016 22:19

T55o63m13á20š 20K62u69c92h29a57ř 3437151418731

Nědělejme z komára velblouda. Můj táta vždy říkal: "Co shoří neshnije." ;-)

+5/0
doporučit
16.8.2016 22:50
Foto

V97a31c16l11a29v 41V57a14v90r78a 3377284445597

Teď v létě se tu zabil zkušební řidič Tesly u Tampy.

Ostatně to že prodělává Tesla na každém vyrobeném a prodaném voze průměrně 4,000 dolarů není pro ty co se zajímají žádná novinka. Váš tisk vám o tom nenapíše.

Podle mne auta s pohonem na baterie nejsou řešení bucnosti. Daleko efektivnější jsou dnes už spolehlivé a vymakané palivové články. Od nich se upustilo zároveň s klesající cenou ropy. Američan je ochoten dát za auto 35,000 dolarů a to Tesla zatím nedokáže. Ta v postatě jede jen proto, že ji drží nad vodou sponzoři zejména z bank. Až jim dojde trpělivost a oželí své ztráty, bublina splaskne.

Co to je ročně vyrobených 50,000 aut když se jich letos v Americe vyrobí kolem 16,000 000?

+8/−4
doporučit
17.8.2016 3:28

M98a76r70t61i63n 96V74o58k83o32u36n 9118383953336

Skoda ze v clanku chybi dosti podstatna informace, ze tesla model S ma i pres velmi medializovane pozary mnohonasobne nizsi pocet pozaru, nez je prumer u spalovacich aut. Zejmena kvuli tomu, ze spalovaci auta vozi nadrz vysoce horlaveho benzinu nebo o trochu mene horlave nafty a hori velmi casto. Dale velmi casto take hori kvuli zavade na elektroinstalaci, hned nekolika mym znamych shorelo auto, ale z nejakeho duvodu se to do novin nedostalo.

+7/−3
doporučit
16.8.2016 23:08

J26a28k83u27b 84V82r26á43n64a 6880769689500

Jak si muze nekdo myslet, ze elektroauta nemaji budoucnost? Jen ty mouchy vychytat...

+7/−3
doporučit
16.8.2016 21:57

A72n33t82o91n28í20n 92S52e85b80e51r43a 7973498470839

To nám jen firma Tesla chtěla v praxi ukázat svojí zářivou budoucnost ......

+6/−3
doporučit
16.8.2016 22:23

P73e28t12r 60G79r73e60s53l 7113586766813

!!8-o !!Nedávno jsem se účastnil plodné diskuze nad článkem, jak BMW si utahovalo z Tesly. Byl jsem pranýřován za názor, že raději si počkám na BMW i5 tj. na automobil od klasické automobilky, kde snad pevně doufám tuší, co a jak zvládnou a jak je dostupná technologie s udržitelností mnoha let, narozdíl od snílka a projektu na zelené louce nazvaného Tesla.

Dávám opravdu přednost tradici a jistotě konstruktérů tradičních automobilek, kteří sice pomaleji, ale za to jistě přistupují k novým technologiím dávající ruku do ohně za svou značku. R^

Ač přeji inovátorům a konkurečnímu "boji", Tesla se mi tedy nelíbí, vůbec ne ten display a low-cost interiér, natož venkovní psedo-japonský design. Ale holt jsem Evropan. :-P[>-]EU

+9/−7
doporučit
16.8.2016 21:13

T43o15m72á85š 38K34u84c60h48a44ř 3827281128801

To je těžký, když v médiích vypíchávají každý průšvih migrantů (přitom o jiných vraždách z ciziny se zpravidla nepíše, tak je to OK a každý by je věšel. Když se podobným způsobem vypíchávají nehody Tesly, tak to fanoušci kritizují.

Ono by to mohlo vypadat, že Tesla má víc fanoušků než migranti. ;-D

+5/−2
doporučit
16.8.2016 21:05

P39e46t41r 82P86o42s78p59í90c70h73a17l 7698974717392

a stejně si tu teslu koupim

+4/−1
doporučit
16.8.2016 23:03

P89a68v42e21l 18Ř79a17p65e15k 7732636869445

Zastaralý smradlavý třesoucí se spalovací motor je jen jeden z mnoha problémů masového automobilismu. Nahrazení spalovacího motoru elektrickým pohonem nezmění prakticky nic, nehledě na spoustu nových problémů.

Plýtváme úsilím na výrobu, řízení a vývoj něčeho, co je tak jako tak evolučním omylem v dopravě. Myšlenka individuálního vlastnictví automobilu byla možná úchvatná v 19. století, kdy ten křáp vznikl, ale je zcela absurdní v dnešním objemu. Potřebujeme přepravní systém, který bude blíže principu železnice, který bude více oddělen od životního prostoru a který nebude vyžadovat individuální řízení ani vlastnictví dopravního prostředku.

Bohužel na dnešní masový automobilismus plýtváme tolik prostředků, že se nacházíme v pasti, nemáme už dost času a sil vyvinout a zavést přepravní systém důstojný 21. století.

+7/−6
doporučit
16.8.2016 20:52

J39a45k83u58b 98F43e23i21f27a71r 7439129836249

Obecně považuji elektromobily současné konstrukce za slepou větev vývoje automobilů, stejně tak jako hybridy.

Na druhou stranu, že se toto stalo ve Franci, kde všechno nefrancouzské, nedejbože dokonce americké je špatné, tak bych tomu nepřikládál velkou váhu. Ostatně kolik už shořelo Peugeotů a Renaultů...myslím nepočítaně.

+3/0
doporučit
17.8.2016 8:36

T12o22m31á63š 86K87u19c53h23a84ř 3907711598381

Pokrok holt nezastvíš. Budoucnost patří alumíniu. ;-)

+3/0
doporučit
16.8.2016 21:44

V75á77c23l77a91v 24Z60e34m88a57n 1705634576273

Nedávno jsem viděl v práci Teslu X a šel si jí prohlédnout.Myslím,že dveře lícují lépe i na traktoru.Ušito horkou jehlou....

+4/−2
doporučit
16.8.2016 21:33

K72a95r97e18l 34K64r15p53a82t19a 5764976348845

TEchnicky

SLAbé

:-(

+5/−4
doporučit
16.8.2016 23:44

P31a97v67e36l 83S83o45b49o58t65k19a 5680634

Pro upřesnění: posádka elektromobilu Tesla je pětičlená - jeden řídí a čtyři šlapáním pohánějí dynamo.

+6/−6
doporučit
16.8.2016 20:49

K76a32r72e92l 32B39l90á80h26a 1855816471939

Už jsem něco podobného napsal níže: ten článek je napsán tak aby vzbuzoval negativní emoce. Vzhledem k tomu, že jsou zde především negativní příspěvky, byl tento článek napsán dobře. A proč si myslím, že ten článek je záměrně napsaný negativně? Není v něm ani jedna pozitivní věta o tomto výrobku. A ta by se určitě dala najít.

Zkrátka si musíme uvědomit, že s námi pořád manipulují, ať už se jedná o stavbu metra, migrační otázku, volbu prezidenta, fotbalový zápas, nebo třeba vybudování jezu na řece.

+3/−1
doporučit
17.8.2016 8:51

J33a32n 94F13r10i93d88r75i13c90h 6895438799723

Snad na to jednou budu mit.

+3/−1
doporučit
16.8.2016 22:45
Foto

J81a33r47o42s98l65a11v 38M30a19l26ý 5536681438133

Každý pokrok je provázen neúspěchy. Je jisté, že v budoucnu auta na "primitivní" benzín jezdit nebudou

+6/−7
doporučit
16.8.2016 21:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.