- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ten tesla model 3 vypada pekne. Ma mit 100kwh baterii a ma ujet 610 km, coz je uz pekne. Jinak uz ve statech jezdi dost elektromobilu, nebo hybridu. Zejmena pro jezdeni ve meste je to asi vyhodne a provoz vyjde pekne levne. Tady aspon ano, nebot 1 kwh stoji 6,5 centu. Ale benzin se tez drzi slusne, jen $2,21 za galon (3,8 l).
přátelé, řídím auto velmi rád..... za deště, sněžení, letního dne či podzimního podvečera ... proboha, na co mi bude auto, které jede samo? já jsem přece řidič a užívám si řízení automobilu ... ne sledování řízení automobilu.... tento systém ovládání automobilů je pro blbce.... co říkáte, řídiči?
no, já se taky velice rád vozím, ale jsou chvíle, kdy bych ten automat přivítal
Sorry, ale jedna ryba ještě rybník nedělá. Auta hoří denně na celém světě. Ono se možná ukáže, že tu Teslu třeba nakonec někdo zapálil. Ve Francii by se nebylo ani tak moc čemu divit. A u autopilota je jasně napsané, že je v betaverzi a není určen pro běžné použití a že řidič ho používá na vlastní triko a musí být neustále převzít řízení. Co na tom kdo nechápe?
Někdy možná . Tesla motors už zažila několik útoků, ale vždy to přežila a jede dál . http://www.hybrid.cz/dalsi-pokus-o-diskreditaci-tesla-motors-nevysel
Přes 400 000 před objednávek na model 3 hovoří jasně .
Aby se ale mohly vyrábět Musí se naplno rozjet Gigafaktory 1
Již tet totiž výroba akumulátorů nedokáže pokrýt poptávku Velká část výroby totiž putuje do solárních systémů kde akumulují přebytky .
http://www.hybrid.cz/tesla-model-3-objednavky-prekrocily-400-000
Už jsem něco podobného napsal níže: ten článek je napsán tak aby vzbuzoval negativní emoce. Vzhledem k tomu, že jsou zde především negativní příspěvky, byl tento článek napsán dobře. A proč si myslím, že ten článek je záměrně napsaný negativně? Není v něm ani jedna pozitivní věta o tomto výrobku. A ta by se určitě dala najít.
Zkrátka si musíme uvědomit, že s námi pořád manipulují, ať už se jedná o stavbu metra, migrační otázku, volbu prezidenta, fotbalový zápas, nebo třeba vybudování jezu na řece.
a KDO s vámi manipuluje? zeman? ovčáček? mynář? putin?
Obecně považuji elektromobily současné konstrukce za slepou větev vývoje automobilů, stejně tak jako hybridy.
Na druhou stranu, že se toto stalo ve Franci, kde všechno nefrancouzské, nedejbože dokonce americké je špatné, tak bych tomu nepřikládál velkou váhu. Ostatně kolik už shořelo Peugeotů a Renaultů...myslím nepočítaně.
Slepá cesta je podle mě auto čistě na baterky. Naopak nějaká forma hybridů s vetším či menším důrazem na elektřinu tu bude velmi dlouho a nejspíš nahradí klasické pohony.
Samotný elektropohon má totiž oproti spalovacím motorům nepřehlédnutelné výhody. Problém jsou pouze ty baterky.
teď chápu, že si BMW dělá z nich legraci. Auta, která vyvíjejí už jsou prodaná koncovému zákazníkovi a ten holt musí čekat a čekat než auta odladí a pak mu ho dodají, ale kdy to závisí na odladění masařek, které toto vozidlo ještě má. Až se jim to povede, tak bude mít BMW po legraci. Do té doby BMW, ale prodá spoustu hybridních vozidel.
Až se jim to povede...
Ještě pár podobných kiksů a objednávky začnou zákazníci hromadně rušit. Víte co podobné zprávy dělají s důvěrou lidí?
Mělo patřit pod příspěvek: Tomáš Kuchař, 16.8.2016 21:05
To je škoda, že se nikomu nepodařilo to ohořelé torzo vyfotit. Pak bych tomu článku snad i věřil...
mozna i podarilo, ale pote co se do toho vlozili pravnici tesly si ho ais nikdo nedovolil publikovat ...
Co se divíte, benzín a nafta přece hoří, ne?
Koukám, že petrolejářská masírka zabírá