Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Taxiaplikace na vzestupu. V Praze už přivolávají víc než čtvrtinu vozů

Dlouhé roky platilo, že taxikář měl v Česku v podstatě dvě možnosti. Buď jezdit pro jeden z telefonických dispečinků, nebo platit za takzvaný štafl na frekventovaném místě. A zákazník tak mohl buď volat centrálu, nebo mávat na ulici. Do toho se před pár lety „vloupaly“ mobilní aplikace, přes které si taxík přivolává stále více lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R11o83m91a33n 46V32o65l64f 6880704392401

Nojo, natankovat CNG a pak jezdit za 28 kc / km , to se to potom podnika.... to by umel kazdej. Onehda jsem chtel jet ve 3 rano ze Smichova do Zabehlic, protoze MHD jelo az za 20 minut, chtel jsem taxi... par jich kolem projelo, na mavnuti nereagovalo, aplikace jsem zkusil 3, ani jedno slibene taxi neprijelo... nakonec jsem odjel MHD a jsem z taxiku zase na pekne dlouho vylecenej....

+1/−1
17.8.2016 13:34

J21a60r33o21s65l13a46v 54Š76k30o46d73a 6514438689311

7 tisíc dispečink/měsíc; 1500 silniční daň/rok; vjezdové a parkovací karty/rok; dálniční známka/rok; palivo - spotřeba 2Kč/km, náplně - 1Kč/km; vysávání, mytí - 50Kč za každou směnu

15% daň z příjmu

servis taxametru 1000. Pořízení 15tisíc.

daň zdravotní a sociální

polepení auta reklamou a povinnostma.

Žlutá karta, koncesovaná živnost, zkouška z mapy a zákonů, častější podplácení na STK.

Modlení se, aby se nic nestalo a nerozbilo. Jakákoliv návštěva servisu 10tisíc a víc.

Riskování života, zodpovědnost za životy a majetek. Riskování poblití a znečištění. Poslouchání namachrovanejch opilců.

Tržba kolem 40 - 45tisíc. Čistá vejplata měsíčně tak 20 - 22 tisíc. Za 12ky směny, většinu noční a rozvrácené rodiny, hemeroidy, zničená záda.

V česku se bude stejně pořád závidět. UBERáci platí jen za provoz vozidla, a proto jsou levnější.

+2/0
17.8.2016 13:03

J13a45r27o84s64l30a45v 13Š38k45o66d69a 6294298269691

nájezd km za směnu 300 - 400 km.

Po pár letech neprodejné auto.

+2/0
17.8.2016 13:06

M26i20l87a46n 66K81r40á95l 8773888791801

dokážu si představit tu debatu na štaflu dvou taxikářů v šusťákových teplákách jak na ty aplikace nadávají a jak to okradení zákazníků je čím dál tím horší;-D

+5/0
17.8.2016 9:11

Ř56e15h61o67ř 44V28l85a41s92á73k 2834914411166

Že restaurace zajišťují zákazníkům taxík telefonicky, to je jen přechodné. Časem také přejdou na počítače, byť třeba s nějakou přidanou IP telefonií. Mít věci v počítači má prostě příliš výhod.

+5/0
17.8.2016 8:31

J51a49r92d57a 17S19o47k15o77l 1726538871501

Zajímavý a poučný článek hlavně pro zákazníky.R^

0/0
17.8.2016 8:25

L56u39k65á27š 29Š11l59e70h44o71f81e77r 1863229745299

Liftago funguje moc dobře. Jinak už taxíky neobjednávám R^

+5/−2
17.8.2016 8:18
Foto

S32t61e80p36a29n 75K61u32t34a10j 5397347274497

ja tez :) a jsem max spokojen....

0/0
17.8.2016 8:27

F43r48a43n68t24i96š31e90k 15M15o28s41s 8312263409759

"Podle výpočtů, které si vede, mu tak z přibližně 44 tisíc korun, které si vyjezdí podle taxametru, po odečtení daně a všech pojištění a provizí zbude okolo 27 tisíc čistého. Do toho ale nezapočítává jednu významnou položku - amortizaci auta a s ní související náklady na servis."

Za den? Za týden? Za měsíc? Jestli za měsíc, tak to si tedy moc nevydělá.

+9/0
17.8.2016 7:40

M79i89c70h52a55l 48J52a58r25o38š 7884310782845

To bude zjevně měsíc, ale překvapilo mě, že jeho auto nemusí tankovat.

+2/0
17.8.2016 8:07

J41a44n 73D23ř80e76v72ě67n80ý 1529120901849

To bude za den.

0/−4
17.8.2016 8:07

J10a45r57o33s16l82a80v 51Š23k94o37d28a 6644628129331

je to za měsíc, a je to přesně tak. Čistého mi zbyde tak 20. Žádná rejže to není. Jen se pořád nadává na všecky, přitom ti hajzl_ové stojí jen u staromáku.

Kupuju oleje a destičky od starlinu - ten nejlevnejsi. Jezdim na LPG. A pneumatiky kupuju vždycky ojety a sjezdim je do hola.

0/0
17.8.2016 12:52

J49a82n50a 24E42l46i47á87š28o35v54á 9749434424478

Taxikáři ani aplikace za takovou reklamu nestojí.

Dobré pro cizince, že si to mohou odkontrolovat.

0/0
17.8.2016 7:35

J46a71n 67D11o45b30r11o69v65o25l81n17ý 1940903712666

Nevěřil bych, kolik slov se dá napsat kolem taxikaření.

+8/0
17.8.2016 7:21

R43o35m30a92n 33L76i45p20s66k13ý 2209853449

Už se těším, jak si řidiči Uber budou pořizovat systémy EET. To teprve "zamíchá kartami".;-D

0/−1
17.8.2016 7:14

M25a78r15e91k 93M67a62l49ý 1792948381580

Nesmysl. Není nutné, pokud platba probíhá bezhotovostne.

+3/−1
17.8.2016 8:12

R20o82m79a16n 26L54i63p51s88k44ý 2189393319

Myslíš? To by pak podnikatelům satačilo zavést platební terminály a nemuseli by se otravovat s EET. Ba ne, takto to, bohužel, fungovat nebude.

+2/0
17.8.2016 10:24

M60a11r55e87k 95M53a36l43ý 1172268441860

Ano, myslím. Taky podnikam, ale vše jde na fakturu, žádná hotovost. Eet se mě netyks

0/0
18.8.2016 17:32

M78a46r79t88i85n 36L18i74n38h81a87r11t 5113368815595

Taxikáři protestují proti aplikaci UBER. Hoteliéři protestují proti aplikaci BnB.

Bojím se momentu, kdy se pošťáci dozví o emailu... :-D

+58/−3
17.8.2016 5:44

J83a87n 37J82a61d65r60n59ý 4450144915256

;-D

+3/0
17.8.2016 6:19
Foto

T90o77m31á96š 52M97i50h26a81l63i87k 1439804573715

To už tu dal niekto iný pred mesiacom.

+1/−1
17.8.2016 7:21

J75a23n28a 14E44l87i75á82š70o22v52á 9719864674578

Vadí to nějak ?

+2/0
17.8.2016 7:36

J90o42s38e66f 58K55r28b98e67c 3297786193821

Svět a diskuse zde jsou plné plagiátorů.

+1/0
17.8.2016 9:26

J70a69r32o48m72í88r 76K88r33á60l 4300389334309

;-D To bude při "pružnosti" pošty ještě pár let trvat.

+1/0
17.8.2016 8:01
Foto

J39a63c24h40y90m 69B63r63z30e23z12i47n87a 6159539942653

Tak ono by se možná v rámci "klasických taxikářů" bylo hodné spíše zamyslet se proč asi tak rapidně stoupá popularita alternativ...

+23/0
17.8.2016 1:37

M70i97c97h93a46l 60J31a42r63o47š 7274370282975

"Klasický taxikář" a "zamyslet se" jsou neslučitelné termíny, zejména po těch jejich stávkách nebo jak tomu říkali.

+12/0
17.8.2016 5:04

A74d88a90m 64F78a53r27i40n30i77c 5272737666766

no ano zamyslet... redaktor...

modri andel a AAA mneli android aplikaci uz v roku 2011 vcase kdy ubercab.com byl donucen dat pric slovo cab-taxi z jeho nazvu(protoze kupodivu to odporovalo legalnim podminkam)

to ze AAA aplikace nezmenila cenu od 2011 19.9 kc/km a ze garantuje vraceni penez kdyz Vam ridic spatne nauctuje...

Proc nikdo neudelal porovnani jizd v PHA jak to udelali redaktori telegraph v London. Jinak to ze UBER musi davat reklamu do metra ze jezdi za 9.9kc/km a nenapsat ani malymi pismenami ze se jeste plati za kazdou minutu jizdy bez ohledu jestli se stoji nebo jede .. mi rika ze maji malo objednavek ;) technologicka firma co musi delat reklamu v tistenem platku LOL;-D

0/0
1.9.2016 11:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.