Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Taxiaplikace na vzestupu. V Praze už přivolávají víc než čtvrtinu vozů

Dlouhé roky platilo, že taxikář měl v Česku v podstatě dvě možnosti. Buď jezdit pro jeden z telefonických dispečinků, nebo platit za takzvaný štafl na frekventovaném místě. A zákazník tak mohl buď volat centrálu, nebo mávat na ulici. Do toho se před pár lety „vloupaly“ mobilní aplikace, přes které si taxík přivolává stále více lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R92o14m41a25n 15V32o83l72f 6680624502741

Nojo, natankovat CNG a pak jezdit za 28 kc / km , to se to potom podnika.... to by umel kazdej. Onehda jsem chtel jet ve 3 rano ze Smichova do Zabehlic, protoze MHD jelo az za 20 minut, chtel jsem taxi... par jich kolem projelo, na mavnuti nereagovalo, aplikace jsem zkusil 3, ani jedno slibene taxi neprijelo... nakonec jsem odjel MHD a jsem z taxiku zase na pekne dlouho vylecenej....

+1/−1
17.8.2016 13:34

J77a42r15o54s33l28a55v 62Š17k46o98d44a 6204308519461

7 tisíc dispečink/měsíc; 1500 silniční daň/rok; vjezdové a parkovací karty/rok; dálniční známka/rok; palivo - spotřeba 2Kč/km, náplně - 1Kč/km; vysávání, mytí - 50Kč za každou směnu

15% daň z příjmu

servis taxametru 1000. Pořízení 15tisíc.

daň zdravotní a sociální

polepení auta reklamou a povinnostma.

Žlutá karta, koncesovaná živnost, zkouška z mapy a zákonů, častější podplácení na STK.

Modlení se, aby se nic nestalo a nerozbilo. Jakákoliv návštěva servisu 10tisíc a víc.

Riskování života, zodpovědnost za životy a majetek. Riskování poblití a znečištění. Poslouchání namachrovanejch opilců.

Tržba kolem 40 - 45tisíc. Čistá vejplata měsíčně tak 20 - 22 tisíc. Za 12ky směny, většinu noční a rozvrácené rodiny, hemeroidy, zničená záda.

V česku se bude stejně pořád závidět. UBERáci platí jen za provoz vozidla, a proto jsou levnější.

+2/0
17.8.2016 13:03

J12a83r72o40s67l59a90v 22Š66k96o92d85a 6904318249921

nájezd km za směnu 300 - 400 km.

Po pár letech neprodejné auto.

+2/0
17.8.2016 13:06

M40i85l48a62n 20K88r59á75l 8223838231811

dokážu si představit tu debatu na štaflu dvou taxikářů v šusťákových teplákách jak na ty aplikace nadávají a jak to okradení zákazníků je čím dál tím horší;-D

+5/0
17.8.2016 9:11

Ř83e89h77o12ř 48V21l42a10s12á59k 2624214441226

Že restaurace zajišťují zákazníkům taxík telefonicky, to je jen přechodné. Časem také přejdou na počítače, byť třeba s nějakou přidanou IP telefonií. Mít věci v počítači má prostě příliš výhod.

+5/0
17.8.2016 8:31

J68a42r96d41a 69S75o59k60o80l 1106408901691

Zajímavý a poučný článek hlavně pro zákazníky.R^

0/0
17.8.2016 8:25

L88u98k58á57š 83Š69l23e20h27o85f59e84r 1873709615819

Liftago funguje moc dobře. Jinak už taxíky neobjednávám R^

+5/−2
17.8.2016 8:18
Foto

S95t73e79p30a23n 57K89u10t62a32j 5427817524977

ja tez :) a jsem max spokojen....

0/0
17.8.2016 8:27

F17r22a48n61t84i26š42e46k 52M93o57s62s 8822533359789

"Podle výpočtů, které si vede, mu tak z přibližně 44 tisíc korun, které si vyjezdí podle taxametru, po odečtení daně a všech pojištění a provizí zbude okolo 27 tisíc čistého. Do toho ale nezapočítává jednu významnou položku - amortizaci auta a s ní související náklady na servis."

Za den? Za týden? Za měsíc? Jestli za měsíc, tak to si tedy moc nevydělá.

+9/0
17.8.2016 7:40

M86i79c85h80a59l 86J82a11r69o36š 7764250742405

To bude zjevně měsíc, ale překvapilo mě, že jeho auto nemusí tankovat.

+2/0
17.8.2016 8:07

J71a15n 96D78ř34e74v67ě55n34ý 1199860471219

To bude za den.

0/−4
17.8.2016 8:07

J95a76r87o77s12l30a76v 51Š82k94o69d95a 6474858719451

je to za měsíc, a je to přesně tak. Čistého mi zbyde tak 20. Žádná rejže to není. Jen se pořád nadává na všecky, přitom ti hajzl_ové stojí jen u staromáku.

Kupuju oleje a destičky od starlinu - ten nejlevnejsi. Jezdim na LPG. A pneumatiky kupuju vždycky ojety a sjezdim je do hola.

0/0
17.8.2016 12:52

J19a84n69a 40E54l25i33á87š25o96v10á 9699104414738

Taxikáři ani aplikace za takovou reklamu nestojí.

Dobré pro cizince, že si to mohou odkontrolovat.

0/0
17.8.2016 7:35

J83a82n 98D14o97b49r58o34v42o79l70n75ý 1660213162876

Nevěřil bych, kolik slov se dá napsat kolem taxikaření.

+8/0
17.8.2016 7:21

R64o81m85a92n 63L71i24p33s80k78ý 2869183129

Už se těším, jak si řidiči Uber budou pořizovat systémy EET. To teprve "zamíchá kartami".;-D

0/−1
17.8.2016 7:14

M87a12r66e98k 95M64a96l97ý 1362468121380

Nesmysl. Není nutné, pokud platba probíhá bezhotovostne.

+3/−1
17.8.2016 8:12

R24o93m73a43n 18L44i32p42s21k16ý 2159373279

Myslíš? To by pak podnikatelům satačilo zavést platební terminály a nemuseli by se otravovat s EET. Ba ne, takto to, bohužel, fungovat nebude.

+2/0
17.8.2016 10:24

M50a13r14e21k 95M95a60l55ý 1662438831150

Ano, myslím. Taky podnikam, ale vše jde na fakturu, žádná hotovost. Eet se mě netyks

0/0
18.8.2016 17:32

M77a68r83t69i84n 35L67i90n29h30a63r78t 5103478665805

Taxikáři protestují proti aplikaci UBER. Hoteliéři protestují proti aplikaci BnB.

Bojím se momentu, kdy se pošťáci dozví o emailu... :-D

+58/−3
17.8.2016 5:44

J12a74n 70J61a63d94r83n67ý 4110474795786

;-D

+3/0
17.8.2016 6:19
Foto

T68o54m18á26š 14M58i48h58a95l74i30k 1859844723475

To už tu dal niekto iný pred mesiacom.

+1/−1
17.8.2016 7:21

J49a64n46a 39E92l31i88á93š13o47v98á 9479754314138

Vadí to nějak ?

+2/0
17.8.2016 7:36

J89o25s80e58f 74K25r70b25e29c 3147726463931

Svět a diskuse zde jsou plné plagiátorů.

+1/0
17.8.2016 9:26

J27a11r33o21m97í58r 54K74r79á57l 4850759314549

;-D To bude při "pružnosti" pošty ještě pár let trvat.

+1/0
17.8.2016 8:01
Foto

J70a49c82h55y58m 43B25r25z54e70z24i57n27a 6459909102443

Tak ono by se možná v rámci "klasických taxikářů" bylo hodné spíše zamyslet se proč asi tak rapidně stoupá popularita alternativ...

+23/0
17.8.2016 1:37

M75i29c64h82a14l 88J54a72r95o72š 7274230932355

"Klasický taxikář" a "zamyslet se" jsou neslučitelné termíny, zejména po těch jejich stávkách nebo jak tomu říkali.

+12/0
17.8.2016 5:04

A86d35a41m 24F65a85r87i57n90i33c 5132527156746

no ano zamyslet... redaktor...

modri andel a AAA mneli android aplikaci uz v roku 2011 vcase kdy ubercab.com byl donucen dat pric slovo cab-taxi z jeho nazvu(protoze kupodivu to odporovalo legalnim podminkam)

to ze AAA aplikace nezmenila cenu od 2011 19.9 kc/km a ze garantuje vraceni penez kdyz Vam ridic spatne nauctuje...

Proc nikdo neudelal porovnani jizd v PHA jak to udelali redaktori telegraph v London. Jinak to ze UBER musi davat reklamu do metra ze jezdi za 9.9kc/km a nenapsat ani malymi pismenami ze se jeste plati za kazdou minutu jizdy bez ohledu jestli se stoji nebo jede .. mi rika ze maji malo objednavek ;) technologicka firma co musi delat reklamu v tistenem platku LOL;-D

0/0
1.9.2016 11:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.