- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nojo, natankovat CNG a pak jezdit za 28 kc / km , to se to potom podnika.... to by umel kazdej. Onehda jsem chtel jet ve 3 rano ze Smichova do Zabehlic, protoze MHD jelo az za 20 minut, chtel jsem taxi... par jich kolem projelo, na mavnuti nereagovalo, aplikace jsem zkusil 3, ani jedno slibene taxi neprijelo... nakonec jsem odjel MHD a jsem z taxiku zase na pekne dlouho vylecenej....
7 tisíc dispečink/měsíc; 1500 silniční daň/rok; vjezdové a parkovací karty/rok; dálniční známka/rok; palivo - spotřeba 2Kč/km, náplně - 1Kč/km; vysávání, mytí - 50Kč za každou směnu
15% daň z příjmu
servis taxametru 1000. Pořízení 15tisíc.
daň zdravotní a sociální
polepení auta reklamou a povinnostma.
Žlutá karta, koncesovaná živnost, zkouška z mapy a zákonů, častější podplácení na STK.
Modlení se, aby se nic nestalo a nerozbilo. Jakákoliv návštěva servisu 10tisíc a víc.
Riskování života, zodpovědnost za životy a majetek. Riskování poblití a znečištění. Poslouchání namachrovanejch opilců.
Tržba kolem 40 - 45tisíc. Čistá vejplata měsíčně tak 20 - 22 tisíc. Za 12ky směny, většinu noční a rozvrácené rodiny, hemeroidy, zničená záda.
V česku se bude stejně pořád závidět. UBERáci platí jen za provoz vozidla, a proto jsou levnější.
nájezd km za směnu 300 - 400 km.
Po pár letech neprodejné auto.
dokážu si představit tu debatu na štaflu dvou taxikářů v šusťákových teplákách jak na ty aplikace nadávají a jak to okradení zákazníků je čím dál tím horší
Že restaurace zajišťují zákazníkům taxík telefonicky, to je jen přechodné. Časem také přejdou na počítače, byť třeba s nějakou přidanou IP telefonií. Mít věci v počítači má prostě příliš výhod.
Zajímavý a poučný článek hlavně pro zákazníky.
Liftago funguje moc dobře. Jinak už taxíky neobjednávám
"Podle výpočtů, které si vede, mu tak z přibližně 44 tisíc korun, které si vyjezdí podle taxametru, po odečtení daně a všech pojištění a provizí zbude okolo 27 tisíc čistého. Do toho ale nezapočítává jednu významnou položku - amortizaci auta a s ní související náklady na servis."
Za den? Za týden? Za měsíc? Jestli za měsíc, tak to si tedy moc nevydělá.
To bude zjevně měsíc, ale překvapilo mě, že jeho auto nemusí tankovat.
Taxikáři ani aplikace za takovou reklamu nestojí.
Dobré pro cizince, že si to mohou odkontrolovat.
Nevěřil bych, kolik slov se dá napsat kolem taxikaření.
Už se těším, jak si řidiči Uber budou pořizovat systémy EET. To teprve "zamíchá kartami".
Nesmysl. Není nutné, pokud platba probíhá bezhotovostne.