Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jančurovy žluté vlaky vyjely ze ztrát a začaly poprvé vydělávat

Tři a půl roku od startu žlutých vlaků začala železnice Radimu Jančurovi vydělávat. Jeho RegioJet loni vydělal 41 milionů korun a poprvé tak neskončil své hospodaření ve ztrátě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M97i97r44e13k 10Z60á88v15o35d75n66ý 7672867130818

Není to už tak 4. článek o tom, že Jančura začal konečně vydělávat? Objevuje se to tady pravidelně co půl rok.

+1/0
21.8.2016 15:43

P45e81t76r 74N43e18c12h49a52n35i85c69k55ý 7593866508910

Bohužel jsem tím musel taky párkrát jet, protože nic jiného nejelo. Úbytek okrajových spojů je dost znát. Připadám si tam jak rukojmí, povinné místo, povinný vlak, když je zpoždění tak jízdenku zrušit nejde. Nejlepší jsou ty povinné jízdenky do kupé, kde pak sedí rozjařená rodinka, chlastající poláci nebo ukecaní důchodci a všichni se tváří blbě, že jim do kupé někdo leze. No nelezl bych, ale v rezervačním systému to jsou jen tečky. Vtipné jsou i stevardky jejichž znalosti zeměpisu konci na žlutých linkách a dopravní znalosti končím tím, že za to určitě můžou ČD

+6/0
18.8.2016 18:35

J58i66r84k41a 56D81v41o86ř77á96k 4725280403628

;-D;-D;-D Nééé to si děláte srandu? Kolikrát už jsem v těhle novinách četl, že Jančura začal konečně vydělávát? Je to teď naposled nebo kolikrát to ještě budu číst? ;-D

+1/0
18.8.2016 15:04
Foto

A83l88a93n 88Ř68e76p21k70a 4945576

Nojo, ale kdyby měl u všech vozů opravit klimatizaci a pořádně se o ní průběžně starat, tak se propadne do hluboké ztráty ;-D

+5/0
18.8.2016 6:53

P90e76t23r 89N42e54c47h35a73n35i37c45k95ý 7143356948430

A záchody, to je taky dobry. Nalévá tam lidi kafem, čajem, vodou k tomu zákusky, a záchod funguje každý třetí

0/0
18.8.2016 18:37

P55a40v15e76l 33Š94m32í85d65e65k 6969800253308

Já když jsem jel do Maďarska Pesc, tak jsem měl hodně lístkú (problém v Maďarsku je , že si ty jízdenky u automatu musíte vytisknout) ,no průvodčí na mě taky divně koukal pak ale O.K. měl jsem 1.třídu a kdybych to kupoval u pokladny, tak to byla cena za 2 třídu, ale cenu už nevím.

0/0
17.8.2016 19:42

P87a70v37e49l 78Š67m50í53d32e59k 6479530143358

Já mu říkám pan velkohubý;-D

+3/−2
17.8.2016 19:29

P47a91v89e63l 73Š42m64í40d89e80k 6669810903148

Aha teď jsem se podíval, to byl Stadler Regio Spider

0/0
17.8.2016 19:22

J76a88n 49V53a58l15a48l74í68k 6636559370916

pro p.Vinaře a p.Cepka

stále mě napadáte že si neumím koupit více jízdenek... v případě cesty z Mělníka vlakem do Děčína pak busem do Hřenska Mezní Louky pak lodí z Hřenska do Schöny a pak vlakem z Schöny do Děčína a z Děčína zpět do Mělníka

tudíž si koupím 4 jízdenky za 347Kč tak jak by jste to udělali asi vy!!!! ale mě vyhovuje si koupit jízdenku Labe-Elbe za 250Kč a nemusím se starat o další jízdenky

tudíž zde máte příklad že jedna jízdenka je i LEVNĚJŠÍ pro více dopravců než kupovat jízdenky samostatně pro každého dopravce zvlášť!!!!

+7/0
17.8.2016 17:47

J11a17n 55V39a79l89a96l47í73k 6746439170816

vlak Mělník- Děčín a zpět 243Kč

bus Děčín-Mezní Louka 36Kč

přívoz Hřensko-Schöna40Kč

vlak Schöna-Děčín lístek pro přeshraníční spoj 28Kč nebo normální lístek 50Kč

+1/0
17.8.2016 17:50

J64a57n 80V55a81l96a75l46í76k 6436199920946

tudíž jen hnu..vé jako vy by si kupovali ty 4 lístky :-P

0/0
17.8.2016 17:51

M98a85r72e32k 35V17y45m50a62z32a43l 5518866902930

Podobně jako na Slovensku, co donutil státního dopravce v polovině ledna zrušit státní vlaky kategorie IC, nemají cestující jinou možnost, než se cpát v přeplněných rychlících, plných studentů, dětí a důchodců, kteří cestujíc zdarma, nebo musí stůj, co stůj, využít jen RegioJet. Tuto variantu, by v Česku asi nikdo nechtěl....

+12/−1
17.8.2016 16:44

J66a12n 23N15o45v76á49k 7905924238807

A ten zlý regiojet chce za ty lístky dokonce i platit! Fuj, že se nestydí. ;-D;-D

Kdyby mu stát proplácel jízdné zdarma stejně jako státnímu dopravci, tak by bylo po problému. A nebo zrušit jízdné zdarma, také řešení.

+5/0
17.8.2016 17:33

M58a60r55t34i72n 45K45a84r90á21s73e50k 9488353708408

Coze co? RJ jezdi prevazne trasu Ova-Pha, a tak ma velkou konkurenci Pendolin, LE a i nejolika IC/EC a dale samo ty rychliky....

0/0
17.8.2016 23:04

P11a34v46e14l 94Š15m81í78d73e30k 6139560273588

Já byl ve Sklarské Porebě a viděl isem tam jednotku Impuls od výrobce Newag , nádhera, tak půl hodiny ohledně focení bylo o zábavu postaráno.Dokonce jsem se dostal do kokpitu jede max 120 KM.;-D

0/0
17.8.2016 16:13
Foto

V93o79j19t54ě57c84h 93P38a59v96l15í12k 5984811924618

To jste se asi nedíval dobře, maximální rychlost je 160 km/h.

+1/0
17.8.2016 17:15

P73a78v73e45l 47Š65m55í19d85e52k 6779750593528

Koukám Honzík Sůra se vrátil z dovolený, doufám, že jste si odpočinul.:-)

+9/0
17.8.2016 15:55
Foto

M42i87c66h41a26l 93S40m93í77t85k46a 8714744483976

Ze by dovolena.cz :-P

+3/0
17.8.2016 17:14

J92i16ř98í 85H22u55r33t 6825817210383

;-D vážně sranda kolik je tu závistivců, Regiojetem občas jedu a rád, jen ať se ještě víc rozšíří R^

+6/−1
17.8.2016 15:53

M33a10r68t15i17n 27J78i16r64o26u44s67e65k 7976305795118

Ušetřil energii za klimošky. :-)

+9/−1
17.8.2016 15:14

R87o98m75a90n 17N20o92v46a77k 6899461962186

Hlavne at se necpe na trat mezi Brnem a Prahou....protoze ji totalne domrvi, jak skoro vsechno...jeho vlaky, kde vecne nefunguje klimatizace at si strci na Slovensko nebo na Ukrajinu

+7/−6
17.8.2016 14:54

J15a84n 30V86a69l40a35l72í77k 6286919670826

bohužel už se nacpal...

+2/−1
17.8.2016 14:59

J80a57n 47V43a86l90a74l31í93k 6816449470256

Soukromý dopravce RegioJet vstoupí v prosinci na železniční trať mezi Prahou a Brnem. Novou konkurenci pocítí České dráhy už brzy: ministerstvo dopravy u nich přestane objednávat část vlaků. Majitel dopravní firmy Radim Jančura navíc požaduje zrušit i objednávku nočních vlaků.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/stat-prestane-objednavat-cast-vlaku-z-prahy-do-brna-fxf-/eko-doprava.aspx?c=A160628_100002_eko-doprava_suj

+5/−1
17.8.2016 15:00

R88o74m67a39n 37N42o19v56a20k 6599461782386

to jeste neznamena, ze skutecne vyjede...osobne verim, ze nevyjede a duvodem budou samozrejme Ceske drahy ;-D

+2/0
17.8.2016 17:01

J88a54n 38V19a79l82a32l33í39k 6446989440126

kéž by to tak bylo...

+3/0
17.8.2016 17:52

P54a32v85e21l 12K84u49n53c 9512599148488

Nezbývá než doufat, že se pan Jančura nedá do pražské MHD. Ta zatím zaplaťpámbu funguje.

+21/−5
17.8.2016 13:56

P90e59t58r 36V69i97n10a63ř 6583113303927

Mohla by být levnější a kulturnější a to bys nedal, co? ;-D nebo snad máš režijku, o kterou bys nerad přišel? ;-D

+1/−7
17.8.2016 16:49

J83a12n 61V25a91l58a40l68í93k 6346869860696

;-D;-D;-DRv

0/0
17.8.2016 16:53

J98a56n 61V38a83l47a94l33í70k 6876329720956

byla by povinně místenková a nikdo by se nikam nedostal...

+5/0
17.8.2016 16:55

J68a46n 97V79a53l52a11l92í37k 6106339340616

p.Cepek:

letecká doprava je hlavně mezinárodní...

nebo chcete říct že třeba do Rožnova pod Radhoštěm se dostanu z Prahy leteckou dopravou???

+1/−1
17.8.2016 13:47

J91a29n 45C53e65p71e71k 1654706500

No to mi teda řekněte, zda vám vnitrostátní různé letecké společnosti v USA uznají navzájem letenku? Vy si něco zaplatíte u jednoho soukromého subjektu a vynucujete si, aby vám to uznal jiný. Jestli se vám jeho služby nelíbí, tak jezděte svými ČD. Máte volbu, ale nenuťte něco jiným. Vůbec nechápu, kde berete tu drzost. Není už komunismus. Stát už nakazuje a reguluje více než je potřeba.

+1/−6
17.8.2016 14:19

J48a35n 74V63a35l68a23l23í38k 6516949890926

vůbec nic nechápete... a co sem stále pletete nějaký komunismus???

vy ani nevíte že i v ČR mohu jet na jednu jízdenku s několika ruznými dopravci a tím chci říct že když to jde v krajích tak to může jít i celorepublikově...

třeba zde:

Síťová jízdenka Labe-Elbe nabízí výhody integrované jízdenky vhodné pro celodenní cestování v Ústeckém kraji nebo při cestě do Drážďan a okolí. Na jednu jízdenku máte možnost cestovat všemi vlaky ČD (neplatí ve vlacích kategorie EC, EN, CNL), vlaky Trilex společnosti Vogtlandbahn (ve vybrané trase) a linkami smluvních autobusových dopravců, včetně městské hromadné dopravy v Děčíně, Ústí nad Labem, Teplicích, Mostě, Litvínově, Chomutově, Jirkově a Lovosicích.

+8/−1
17.8.2016 14:25

J70a24n 80C43e84p76e71k 1564386140

Ale to oni chtěli, ne že jim to někdo nutí. Stejně jako horská lyžařská střediska mají jednu permici a druhá dvě vedle sebe každý svou. Je to na jejich vůli, ne že jim to bude diktovat pan Valalík nebo stát. Každý, kdo chce jet s Jančurou nemá problém si na internetu ten lístek koupit, tady jen protestují zákazníci ČD, že je Jančura nechce svézt za lístek koupený u ČD. Jedno vykompenzování takového lístku by stálo více, jak vámi zaplacená cesta.

+1/−3
17.8.2016 14:32

J32a55n 75V87a26l31a59l10í39k 6976949580546

ale tak to muže chtít i stát... když to muže chtít kraj že...

a ta jednodení jízdenka v tom usteckém kraji stojí 250Kč a to se rozdělí mezi ty dopravce jak zajímavé co...

+4/0
17.8.2016 14:37

J78a88n 75V34a24l85a93l81í65k 6126359740396

ještě mě tak napadlo když v tom usteckém kraji budou chtít že místo ČD tam bude jezdit Lojza nebo Franta tak Lojza i Franta MUSÍ přistoupit na jejich podmínky a tudíž boudou to jízdné též uznávat... když nebudou chtít tak tam asi pak jezdit nebudou... tudíž to jde tak udělat i celorepublikově

+3/0
17.8.2016 14:52

J84a38n 86C88e98p93e20k 1304516180

A příkladem může být třeba taxislužba. Vy si zaplatíte za odvoz po Praze u jedné, v půlce cesty vystoupíte, protože si zrovna chcete nakoupit a pak si zastavíte jiného taxíka chcete, aby vás dovezl do cílového bodu, protože vy jste si to zaplatil u jeho konkurence.

A je něco jiného třeba uznávat letenky pár spřátelených aerolinek v jedné alianci, kdy vše jde přes počítače a statisíce jízdenek vydávaných za jeden den od nádraží, po web, po průvodčí ve vlaku. Kdo by to celé zpracovával, tušíte vůbec kolik by to stálo? A vlastně proč? Jen kvůli vašemu pohodlí, lenosti. A přitom to vůbec není potřeba. Tak si koupíte lístky dva.

+1/−1
17.8.2016 14:29

J59a79n 95V90a77l51a65l90í97k 6216699120546

no nebo si koupím 4 lístky že a neustále hledat jak kdo zrovna jede...

+2/−1
17.8.2016 14:38

J18a52n 57V69a43l32a65l52í49k 6236859460316

taxi není mhd... u jízdenky mhd to mohu tak udělat :-P

+3/0
17.8.2016 14:41

R23a50d98e10k 47J33a36n80a26t53a 9275936254402

"Tak si koupíte lístky dva."

---------

Vzhledem k tomu, že tarif je degresivní a obsahuje fixní složku, tak ja zákazník "pokutován" za každý přestup. Proto byly v MHD už dávno zavedeny přestupní jízdneky a proto je přestupní každý slušný IDS. Abyste po ujetí 50 km vlakem za 50 Kč neplatil za 2 km přípojným autobusem dalších 10 Kč.

Ono to totiž prodražuje cestu klidně o 20%. Nemluvě o složitosti a tím odrazování lidí od veřejné dopravy a zdržování řidičů/průvodčích dalšími prodeji.

+6/0
17.8.2016 14:56

J10a20n 36V62a69l82a83l77í46k 6506349760976

Cepek takové věci nechápe...

prostě je to komunistické a vy jste také líný ;-D

+5/0
17.8.2016 14:59

P84e64t19r 66V19i54n56a37ř 6253913963737

Soudruhu Valalíku, to jse opravdu takový omezenec, že nedokážete nastoupit s jednou jízdenkou a přestoupit z další?

Nebo vás prostě štve ta vaše režijka, kterou vám uplakánkům soukromníci neuznávají? ;-D

Dokáží to děti, malé děti, ale pro vás je to bytostný problém..

0/−5
17.8.2016 16:52

J45a75n 72V91a97l39a75l27í90k 6656429230596

k vám mě netahejte... ;-O a nevím jestli v chemickém průmyslu dávají režijky na dráhu ale řekl bych že jako benefit nic takového nedostáváme :-P

+2/0
17.8.2016 17:03

J26a63n 47V44a13l57a75l70í34k 6506269170856

a cestování by se mělo zjednodušovat nikoliv komplikovat... ne všichni dopravci mají eshop kde se ta jizdenka dá koupit a když máte na přestup 5min tak bych chtěl vidět jak vystoupíte z vlaku běžíte si koupit další jízdenku jak to stihnete :-P:-P

+3/0
17.8.2016 17:07

J17a48n 68J12e83m28e38l88k33a 1165200

U aerolinek je konkurence. Volný trh. U dotovaných vlaků Ťoko-britským systémem konkurence není. Dopravce má na 15 let monopol. Proto je dobré je donutit uznávat tr 10.

0/0
17.8.2016 19:54

J85i47r21k57a 58D16v29o32ř94á17k 4915900183928

Jen jestli si moc "neidealizujete" ty aerolinky, kde každý sedí na svých "monopolních" slotech a pobírají státní podporu ve formě odpuštěných daní za kerosin.

0/0
23.8.2016 10:53

J21a43n 31J12e21m34e56l83k21a 1315360

Spíš by mě zajímalo, kdy se napíše článek, jestli a jak se pracuje u Regiojetu na zlepšení spolehlivosti klimatizace. 5 roků provozu a na sociální síti jsou stále informace o nefunkčních klimatizacích. Problém bude až ČD omezí IC nebo zruší Pendolíno. To zákaznící Regiojetu asi nebudou mít kam utíkat.

+13/−2
17.8.2016 13:29

J58o88s80e23f 83H69o92n56e36š 7571642460273

Teď Jančurovi ubude důvodů,proč si stěžovat na konkurenci.Jinak pochvala,že má zisk

+2/0
17.8.2016 13:19

R22a27d31i93m 21Š78o25l57c 1605195725834

OKD si taky půjčovalo, aby mohlo vyplatit dividendy...

0/0
17.8.2016 13:31

J17o86s22e80f 63H12o36n88e31š 7101272470183

Takhle postupují téměř všichni.Do podnikatelských rizik zatáhnout banku a nejlépe spřízněná a pak se rýsuje arbitráz

0/0
17.8.2016 19:09

R21a46d98i43m 80Š44o56l96c 1135895925134

On si ale půjčuje od svých společností, protože banky mu už moc půjčovat nechtějí. Jen čaruje z účetnictvím, což je jasně ze zveřejněných závěrek vidět...

0/0
17.8.2016 19:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.