Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jančurovy žluté vlaky vyjely ze ztrát a začaly poprvé vydělávat

Tři a půl roku od startu žlutých vlaků začala železnice Radimu Jančurovi vydělávat. Jeho RegioJet loni vydělal 41 milionů korun a poprvé tak neskončil své hospodaření ve ztrátě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25i10r83e75k 82Z53á69v59o29d62n71ý 7692837410748

Není to už tak 4. článek o tom, že Jančura začal konečně vydělávat? Objevuje se to tady pravidelně co půl rok.

+1/0
21.8.2016 15:43

P59e54t11r 43N10e93c68h18a96n76i63c61k23ý 7933676948500

Bohužel jsem tím musel taky párkrát jet, protože nic jiného nejelo. Úbytek okrajových spojů je dost znát. Připadám si tam jak rukojmí, povinné místo, povinný vlak, když je zpoždění tak jízdenku zrušit nejde. Nejlepší jsou ty povinné jízdenky do kupé, kde pak sedí rozjařená rodinka, chlastající poláci nebo ukecaní důchodci a všichni se tváří blbě, že jim do kupé někdo leze. No nelezl bych, ale v rezervačním systému to jsou jen tečky. Vtipné jsou i stevardky jejichž znalosti zeměpisu konci na žlutých linkách a dopravní znalosti končím tím, že za to určitě můžou ČD

+6/0
18.8.2016 18:35

J51i97r73k90a 46D45v30o42ř89á94k 4735290933748

;-D;-D;-D Nééé to si děláte srandu? Kolikrát už jsem v těhle novinách četl, že Jančura začal konečně vydělávát? Je to teď naposled nebo kolikrát to ještě budu číst? ;-D

+1/0
18.8.2016 15:04
Foto

A42l45a71n 62Ř67e13p97k74a 4775566

Nojo, ale kdyby měl u všech vozů opravit klimatizaci a pořádně se o ní průběžně starat, tak se propadne do hluboké ztráty ;-D

+5/0
18.8.2016 6:53

P90e85t98r 29N91e55c65h61a67n30i28c84k67ý 7833236198800

A záchody, to je taky dobry. Nalévá tam lidi kafem, čajem, vodou k tomu zákusky, a záchod funguje každý třetí

0/0
18.8.2016 18:37

P11a20v98e93l 88Š13m11í30d26e50k 6409980903528

Já když jsem jel do Maďarska Pesc, tak jsem měl hodně lístkú (problém v Maďarsku je , že si ty jízdenky u automatu musíte vytisknout) ,no průvodčí na mě taky divně koukal pak ale O.K. měl jsem 1.třídu a kdybych to kupoval u pokladny, tak to byla cena za 2 třídu, ale cenu už nevím.

0/0
17.8.2016 19:42

P76a30v27e98l 59Š46m10í50d43e39k 6229610723568

Já mu říkám pan velkohubý;-D

+3/−2
17.8.2016 19:29

P56a76v87e49l 58Š32m96í63d78e62k 6129810963978

Aha teď jsem se podíval, to byl Stadler Regio Spider

0/0
17.8.2016 19:22

J74a14n 34V62a75l77a50l64í50k 6846629720806

pro p.Vinaře a p.Cepka

stále mě napadáte že si neumím koupit více jízdenek... v případě cesty z Mělníka vlakem do Děčína pak busem do Hřenska Mezní Louky pak lodí z Hřenska do Schöny a pak vlakem z Schöny do Děčína a z Děčína zpět do Mělníka

tudíž si koupím 4 jízdenky za 347Kč tak jak by jste to udělali asi vy!!!! ale mě vyhovuje si koupit jízdenku Labe-Elbe za 250Kč a nemusím se starat o další jízdenky

tudíž zde máte příklad že jedna jízdenka je i LEVNĚJŠÍ pro více dopravců než kupovat jízdenky samostatně pro každého dopravce zvlášť!!!!

+7/0
17.8.2016 17:47

J60a75n 68V80a37l39a54l73í48k 6626899490686

vlak Mělník- Děčín a zpět 243Kč

bus Děčín-Mezní Louka 36Kč

přívoz Hřensko-Schöna40Kč

vlak Schöna-Děčín lístek pro přeshraníční spoj 28Kč nebo normální lístek 50Kč

+1/0
17.8.2016 17:50

J54a22n 51V64a96l76a48l11í74k 6386149580846

tudíž jen hnu..vé jako vy by si kupovali ty 4 lístky :-P

0/0
17.8.2016 17:51

M94a15r91e36k 12V86y85m51a46z87a19l 5808736512510

Podobně jako na Slovensku, co donutil státního dopravce v polovině ledna zrušit státní vlaky kategorie IC, nemají cestující jinou možnost, než se cpát v přeplněných rychlících, plných studentů, dětí a důchodců, kteří cestujíc zdarma, nebo musí stůj, co stůj, využít jen RegioJet. Tuto variantu, by v Česku asi nikdo nechtěl....

+12/−1
17.8.2016 16:44

J34a35n 51N44o23v17á32k 7385224858867

A ten zlý regiojet chce za ty lístky dokonce i platit! Fuj, že se nestydí. ;-D;-D

Kdyby mu stát proplácel jízdné zdarma stejně jako státnímu dopravci, tak by bylo po problému. A nebo zrušit jízdné zdarma, také řešení.

+5/0
17.8.2016 17:33

M84a33r78t84i46n 64K32a52r44á49s81e22k 9598133628278

Coze co? RJ jezdi prevazne trasu Ova-Pha, a tak ma velkou konkurenci Pendolin, LE a i nejolika IC/EC a dale samo ty rychliky....

0/0
17.8.2016 23:04

P42a82v32e34l 95Š76m48í86d69e45k 6769710753788

Já byl ve Sklarské Porebě a viděl isem tam jednotku Impuls od výrobce Newag , nádhera, tak půl hodiny ohledně focení bylo o zábavu postaráno.Dokonce jsem se dostal do kokpitu jede max 120 KM.;-D

0/0
17.8.2016 16:13
Foto

V49o25j11t62ě71c60h 50P53a57v31l16í12k 5514231904408

To jste se asi nedíval dobře, maximální rychlost je 160 km/h.

+1/0
17.8.2016 17:15

P59a89v23e14l 79Š12m63í59d36e11k 6459580933868

Koukám Honzík Sůra se vrátil z dovolený, doufám, že jste si odpočinul.:-)

+9/0
17.8.2016 15:55
Foto

M74i72c72h13a71l 44S12m10í54t57k81a 8874354113276

Ze by dovolena.cz :-P

+3/0
17.8.2016 17:14

J93i35ř35í 95H38u84r86t 6575707970473

;-D vážně sranda kolik je tu závistivců, Regiojetem občas jedu a rád, jen ať se ještě víc rozšíří R^

+6/−1
17.8.2016 15:53

M60a50r35t70i24n 91J59i70r56o43u39s48e50k 7556385585448

Ušetřil energii za klimošky. :-)

+9/−1
17.8.2016 15:14

R65o32m91a76n 62N41o42v75a20k 6629641112866

Hlavne at se necpe na trat mezi Brnem a Prahou....protoze ji totalne domrvi, jak skoro vsechno...jeho vlaky, kde vecne nefunguje klimatizace at si strci na Slovensko nebo na Ukrajinu

+7/−6
17.8.2016 14:54

J24a11n 14V34a83l60a73l83í42k 6896389630546

bohužel už se nacpal...

+2/−1
17.8.2016 14:59

J83a63n 85V84a50l10a36l51í91k 6486169700966

Soukromý dopravce RegioJet vstoupí v prosinci na železniční trať mezi Prahou a Brnem. Novou konkurenci pocítí České dráhy už brzy: ministerstvo dopravy u nich přestane objednávat část vlaků. Majitel dopravní firmy Radim Jančura navíc požaduje zrušit i objednávku nočních vlaků.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/stat-prestane-objednavat-cast-vlaku-z-prahy-do-brna-fxf-/eko-doprava.aspx?c=A160628_100002_eko-doprava_suj

+5/−1
17.8.2016 15:00

R18o92m93a14n 39N93o69v68a28k 6379441262716

to jeste neznamena, ze skutecne vyjede...osobne verim, ze nevyjede a duvodem budou samozrejme Ceske drahy ;-D

+2/0
17.8.2016 17:01

J76a83n 60V33a41l63a22l18í57k 6776889350216

kéž by to tak bylo...

+3/0
17.8.2016 17:52

P64a74v44e32l 62K97u62n85c 9522809888388

Nezbývá než doufat, že se pan Jančura nedá do pražské MHD. Ta zatím zaplaťpámbu funguje.

+21/−5
17.8.2016 13:56

P60e43t93r 84V65i36n51a67ř 6773333513907

Mohla by být levnější a kulturnější a to bys nedal, co? ;-D nebo snad máš režijku, o kterou bys nerad přišel? ;-D

+1/−7
17.8.2016 16:49

J68a17n 51V58a88l60a25l15í78k 6276399930346

;-D;-D;-DRv

0/0
17.8.2016 16:53

J94a74n 45V62a84l34a13l71í93k 6806299280336

byla by povinně místenková a nikdo by se nikam nedostal...

+5/0
17.8.2016 16:55

J91a50n 47V66a43l40a33l53í63k 6546569140966

p.Cepek:

letecká doprava je hlavně mezinárodní...

nebo chcete říct že třeba do Rožnova pod Radhoštěm se dostanu z Prahy leteckou dopravou???

+1/−1
17.8.2016 13:47

J91a65n 82C59e43p14e98k 1594696600

No to mi teda řekněte, zda vám vnitrostátní různé letecké společnosti v USA uznají navzájem letenku? Vy si něco zaplatíte u jednoho soukromého subjektu a vynucujete si, aby vám to uznal jiný. Jestli se vám jeho služby nelíbí, tak jezděte svými ČD. Máte volbu, ale nenuťte něco jiným. Vůbec nechápu, kde berete tu drzost. Není už komunismus. Stát už nakazuje a reguluje více než je potřeba.

+1/−6
17.8.2016 14:19

J15a14n 92V98a47l28a73l35í31k 6406649670736

vůbec nic nechápete... a co sem stále pletete nějaký komunismus???

vy ani nevíte že i v ČR mohu jet na jednu jízdenku s několika ruznými dopravci a tím chci říct že když to jde v krajích tak to může jít i celorepublikově...

třeba zde:

Síťová jízdenka Labe-Elbe nabízí výhody integrované jízdenky vhodné pro celodenní cestování v Ústeckém kraji nebo při cestě do Drážďan a okolí. Na jednu jízdenku máte možnost cestovat všemi vlaky ČD (neplatí ve vlacích kategorie EC, EN, CNL), vlaky Trilex společnosti Vogtlandbahn (ve vybrané trase) a linkami smluvních autobusových dopravců, včetně městské hromadné dopravy v Děčíně, Ústí nad Labem, Teplicích, Mostě, Litvínově, Chomutově, Jirkově a Lovosicích.

+8/−1
17.8.2016 14:25

J66a21n 83C97e70p79e40k 1294886580

Ale to oni chtěli, ne že jim to někdo nutí. Stejně jako horská lyžařská střediska mají jednu permici a druhá dvě vedle sebe každý svou. Je to na jejich vůli, ne že jim to bude diktovat pan Valalík nebo stát. Každý, kdo chce jet s Jančurou nemá problém si na internetu ten lístek koupit, tady jen protestují zákazníci ČD, že je Jančura nechce svézt za lístek koupený u ČD. Jedno vykompenzování takového lístku by stálo více, jak vámi zaplacená cesta.

+1/−3
17.8.2016 14:32

J87a42n 47V87a44l47a25l28í72k 6316899410616

ale tak to muže chtít i stát... když to muže chtít kraj že...

a ta jednodení jízdenka v tom usteckém kraji stojí 250Kč a to se rozdělí mezi ty dopravce jak zajímavé co...

+4/0
17.8.2016 14:37

J49a41n 84V34a89l29a34l73í41k 6336909260476

ještě mě tak napadlo když v tom usteckém kraji budou chtít že místo ČD tam bude jezdit Lojza nebo Franta tak Lojza i Franta MUSÍ přistoupit na jejich podmínky a tudíž boudou to jízdné též uznávat... když nebudou chtít tak tam asi pak jezdit nebudou... tudíž to jde tak udělat i celorepublikově

+3/0
17.8.2016 14:52

J58a16n 37C78e38p41e25k 1554146660

A příkladem může být třeba taxislužba. Vy si zaplatíte za odvoz po Praze u jedné, v půlce cesty vystoupíte, protože si zrovna chcete nakoupit a pak si zastavíte jiného taxíka chcete, aby vás dovezl do cílového bodu, protože vy jste si to zaplatil u jeho konkurence.

A je něco jiného třeba uznávat letenky pár spřátelených aerolinek v jedné alianci, kdy vše jde přes počítače a statisíce jízdenek vydávaných za jeden den od nádraží, po web, po průvodčí ve vlaku. Kdo by to celé zpracovával, tušíte vůbec kolik by to stálo? A vlastně proč? Jen kvůli vašemu pohodlí, lenosti. A přitom to vůbec není potřeba. Tak si koupíte lístky dva.

+1/−1
17.8.2016 14:29

J10a40n 38V87a16l21a91l45í82k 6346589430656

no nebo si koupím 4 lístky že a neustále hledat jak kdo zrovna jede...

+2/−1
17.8.2016 14:38

J85a55n 50V10a64l83a56l18í55k 6716969870196

taxi není mhd... u jízdenky mhd to mohu tak udělat :-P

+3/0
17.8.2016 14:41

R89a92d92e58k 26J15a45n74a84t93a 9615406284622

"Tak si koupíte lístky dva."

---------

Vzhledem k tomu, že tarif je degresivní a obsahuje fixní složku, tak ja zákazník "pokutován" za každý přestup. Proto byly v MHD už dávno zavedeny přestupní jízdneky a proto je přestupní každý slušný IDS. Abyste po ujetí 50 km vlakem za 50 Kč neplatil za 2 km přípojným autobusem dalších 10 Kč.

Ono to totiž prodražuje cestu klidně o 20%. Nemluvě o složitosti a tím odrazování lidí od veřejné dopravy a zdržování řidičů/průvodčích dalšími prodeji.

+6/0
17.8.2016 14:56

J49a86n 17V90a87l25a49l51í33k 6876409600716

Cepek takové věci nechápe...

prostě je to komunistické a vy jste také líný ;-D

+5/0
17.8.2016 14:59

P57e57t53r 67V41i10n96a30ř 6973523343187

Soudruhu Valalíku, to jse opravdu takový omezenec, že nedokážete nastoupit s jednou jízdenkou a přestoupit z další?

Nebo vás prostě štve ta vaše režijka, kterou vám uplakánkům soukromníci neuznávají? ;-D

Dokáží to děti, malé děti, ale pro vás je to bytostný problém..

0/−5
17.8.2016 16:52

J53a96n 90V11a60l88a68l46í31k 6166319470796

k vám mě netahejte... ;-O a nevím jestli v chemickém průmyslu dávají režijky na dráhu ale řekl bych že jako benefit nic takového nedostáváme :-P

+2/0
17.8.2016 17:03

J18a71n 68V48a69l14a27l64í43k 6866279400356

a cestování by se mělo zjednodušovat nikoliv komplikovat... ne všichni dopravci mají eshop kde se ta jizdenka dá koupit a když máte na přestup 5min tak bych chtěl vidět jak vystoupíte z vlaku běžíte si koupit další jízdenku jak to stihnete :-P:-P

+3/0
17.8.2016 17:07

J29a40n 30J41e51m43e82l81k44a 1275570

U aerolinek je konkurence. Volný trh. U dotovaných vlaků Ťoko-britským systémem konkurence není. Dopravce má na 15 let monopol. Proto je dobré je donutit uznávat tr 10.

0/0
17.8.2016 19:54

J49i71r98k71a 24D49v50o35ř16á86k 4325370373808

Jen jestli si moc "neidealizujete" ty aerolinky, kde každý sedí na svých "monopolních" slotech a pobírají státní podporu ve formě odpuštěných daní za kerosin.

0/0
23.8.2016 10:53

J37a47n 16J52e19m20e72l70k35a 1685380

Spíš by mě zajímalo, kdy se napíše článek, jestli a jak se pracuje u Regiojetu na zlepšení spolehlivosti klimatizace. 5 roků provozu a na sociální síti jsou stále informace o nefunkčních klimatizacích. Problém bude až ČD omezí IC nebo zruší Pendolíno. To zákaznící Regiojetu asi nebudou mít kam utíkat.

+13/−2
17.8.2016 13:29

J25o89s64e86f 64H97o72n53e21š 7971962150553

Teď Jančurovi ubude důvodů,proč si stěžovat na konkurenci.Jinak pochvala,že má zisk

+2/0
17.8.2016 13:19

R50a93d45i90m 33Š47o96l12c 1925595235944

OKD si taky půjčovalo, aby mohlo vyplatit dividendy...

0/0
17.8.2016 13:31

J75o38s35e17f 83H78o46n40e42š 7971592850483

Takhle postupují téměř všichni.Do podnikatelských rizik zatáhnout banku a nejlépe spřízněná a pak se rýsuje arbitráz

0/0
17.8.2016 19:09

R51a88d59i82m 26Š82o40l42c 1605125245734

On si ale půjčuje od svých společností, protože banky mu už moc půjčovat nechtějí. Jen čaruje z účetnictvím, což je jasně ze zveřejněných závěrek vidět...

0/0
17.8.2016 19:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.