Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jančurovy žluté vlaky vyjely ze ztrát a začaly poprvé vydělávat

Tři a půl roku od startu žlutých vlaků začala železnice Radimu Jančurovi vydělávat. Jeho RegioJet loni vydělal 41 milionů korun a poprvé tak neskončil své hospodaření ve ztrátě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M21i74r38e24k 95Z77á81v20o26d70n75ý 7352387790428

Není to už tak 4. článek o tom, že Jančura začal konečně vydělávat? Objevuje se to tady pravidelně co půl rok.

+1/0
21.8.2016 15:43

P83e77t91r 35N18e46c31h87a43n89i78c79k22ý 7773786828840

Bohužel jsem tím musel taky párkrát jet, protože nic jiného nejelo. Úbytek okrajových spojů je dost znát. Připadám si tam jak rukojmí, povinné místo, povinný vlak, když je zpoždění tak jízdenku zrušit nejde. Nejlepší jsou ty povinné jízdenky do kupé, kde pak sedí rozjařená rodinka, chlastající poláci nebo ukecaní důchodci a všichni se tváří blbě, že jim do kupé někdo leze. No nelezl bych, ale v rezervačním systému to jsou jen tečky. Vtipné jsou i stevardky jejichž znalosti zeměpisu konci na žlutých linkách a dopravní znalosti končím tím, že za to určitě můžou ČD

+6/0
18.8.2016 18:35

J18i44r68k59a 67D43v48o85ř70á23k 4615650893928

;-D;-D;-D Nééé to si děláte srandu? Kolikrát už jsem v těhle novinách četl, že Jančura začal konečně vydělávát? Je to teď naposled nebo kolikrát to ještě budu číst? ;-D

+1/0
18.8.2016 15:04
Foto

A48l45a25n 72Ř74e30p43k88a 4675326

Nojo, ale kdyby měl u všech vozů opravit klimatizaci a pořádně se o ní průběžně starat, tak se propadne do hluboké ztráty ;-D

+5/0
18.8.2016 6:53

P40e47t44r 25N64e14c41h42a85n67i90c68k30ý 7743496388160

A záchody, to je taky dobry. Nalévá tam lidi kafem, čajem, vodou k tomu zákusky, a záchod funguje každý třetí

0/0
18.8.2016 18:37

P63a94v84e64l 97Š50m51í43d63e49k 6129570493948

Já když jsem jel do Maďarska Pesc, tak jsem měl hodně lístkú (problém v Maďarsku je , že si ty jízdenky u automatu musíte vytisknout) ,no průvodčí na mě taky divně koukal pak ale O.K. měl jsem 1.třídu a kdybych to kupoval u pokladny, tak to byla cena za 2 třídu, ale cenu už nevím.

0/0
17.8.2016 19:42

P22a38v21e33l 28Š83m81í39d79e74k 6969980333278

Já mu říkám pan velkohubý;-D

+3/−2
17.8.2016 19:29

P70a74v43e68l 66Š47m14í12d34e89k 6959110603248

Aha teď jsem se podíval, to byl Stadler Regio Spider

0/0
17.8.2016 19:22

J11a82n 92V89a27l78a40l19í51k 6316549330336

pro p.Vinaře a p.Cepka

stále mě napadáte že si neumím koupit více jízdenek... v případě cesty z Mělníka vlakem do Děčína pak busem do Hřenska Mezní Louky pak lodí z Hřenska do Schöny a pak vlakem z Schöny do Děčína a z Děčína zpět do Mělníka

tudíž si koupím 4 jízdenky za 347Kč tak jak by jste to udělali asi vy!!!! ale mě vyhovuje si koupit jízdenku Labe-Elbe za 250Kč a nemusím se starat o další jízdenky

tudíž zde máte příklad že jedna jízdenka je i LEVNĚJŠÍ pro více dopravců než kupovat jízdenky samostatně pro každého dopravce zvlášť!!!!

+7/0
17.8.2016 17:47

J24a19n 66V98a27l33a72l87í16k 6436899120906

vlak Mělník- Děčín a zpět 243Kč

bus Děčín-Mezní Louka 36Kč

přívoz Hřensko-Schöna40Kč

vlak Schöna-Děčín lístek pro přeshraníční spoj 28Kč nebo normální lístek 50Kč

+1/0
17.8.2016 17:50

J46a86n 47V25a31l66a68l79í55k 6866849780306

tudíž jen hnu..vé jako vy by si kupovali ty 4 lístky :-P

0/0
17.8.2016 17:51

M91a18r28e53k 87V44y42m32a93z45a35l 5728716382710

Podobně jako na Slovensku, co donutil státního dopravce v polovině ledna zrušit státní vlaky kategorie IC, nemají cestující jinou možnost, než se cpát v přeplněných rychlících, plných studentů, dětí a důchodců, kteří cestujíc zdarma, nebo musí stůj, co stůj, využít jen RegioJet. Tuto variantu, by v Česku asi nikdo nechtěl....

+12/−1
17.8.2016 16:44

J17a66n 91N90o98v80á90k 7925924298647

A ten zlý regiojet chce za ty lístky dokonce i platit! Fuj, že se nestydí. ;-D;-D

Kdyby mu stát proplácel jízdné zdarma stejně jako státnímu dopravci, tak by bylo po problému. A nebo zrušit jízdné zdarma, také řešení.

+5/0
17.8.2016 17:33

M84a52r76t37i34n 86K78a34r24á53s44e28k 9988573788958

Coze co? RJ jezdi prevazne trasu Ova-Pha, a tak ma velkou konkurenci Pendolin, LE a i nejolika IC/EC a dale samo ty rychliky....

0/0
17.8.2016 23:04

P11a61v74e52l 92Š93m61í23d62e95k 6859970383988

Já byl ve Sklarské Porebě a viděl isem tam jednotku Impuls od výrobce Newag , nádhera, tak půl hodiny ohledně focení bylo o zábavu postaráno.Dokonce jsem se dostal do kokpitu jede max 120 KM.;-D

0/0
17.8.2016 16:13
Foto

V25o98j87t12ě90c64h 94P69a57v56l47í56k 5834371874668

To jste se asi nedíval dobře, maximální rychlost je 160 km/h.

+1/0
17.8.2016 17:15

P44a21v12e78l 38Š27m49í35d70e33k 6399240413488

Koukám Honzík Sůra se vrátil z dovolený, doufám, že jste si odpočinul.:-)

+9/0
17.8.2016 15:55
Foto

M87i49c35h98a53l 55S26m18í91t83k36a 8524154373946

Ze by dovolena.cz :-P

+3/0
17.8.2016 17:14

J18i66ř72í 55H28u83r83t 6285107800743

;-D vážně sranda kolik je tu závistivců, Regiojetem občas jedu a rád, jen ať se ještě víc rozšíří R^

+6/−1
17.8.2016 15:53

M72a27r77t61i50n 62J30i68r16o22u57s40e80k 7716585525378

Ušetřil energii za klimošky. :-)

+9/−1
17.8.2016 15:14

R74o36m32a89n 53N27o14v59a82k 6959561642686

Hlavne at se necpe na trat mezi Brnem a Prahou....protoze ji totalne domrvi, jak skoro vsechno...jeho vlaky, kde vecne nefunguje klimatizace at si strci na Slovensko nebo na Ukrajinu

+7/−6
17.8.2016 14:54

J48a53n 33V80a38l47a55l50í30k 6156829970256

bohužel už se nacpal...

+2/−1
17.8.2016 14:59

J47a77n 84V11a96l74a55l18í91k 6776909300556

Soukromý dopravce RegioJet vstoupí v prosinci na železniční trať mezi Prahou a Brnem. Novou konkurenci pocítí České dráhy už brzy: ministerstvo dopravy u nich přestane objednávat část vlaků. Majitel dopravní firmy Radim Jančura navíc požaduje zrušit i objednávku nočních vlaků.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/stat-prestane-objednavat-cast-vlaku-z-prahy-do-brna-fxf-/eko-doprava.aspx?c=A160628_100002_eko-doprava_suj

+5/−1
17.8.2016 15:00

R23o28m77a54n 16N65o10v67a67k 6339591522346

to jeste neznamena, ze skutecne vyjede...osobne verim, ze nevyjede a duvodem budou samozrejme Ceske drahy ;-D

+2/0
17.8.2016 17:01

J12a11n 17V68a52l33a74l16í48k 6286589850306

kéž by to tak bylo...

+3/0
17.8.2016 17:52

P11a55v76e70l 62K13u34n24c 9282769958248

Nezbývá než doufat, že se pan Jančura nedá do pražské MHD. Ta zatím zaplaťpámbu funguje.

+21/−5
17.8.2016 13:56

P49e82t40r 56V24i28n42a75ř 6933723483497

Mohla by být levnější a kulturnější a to bys nedal, co? ;-D nebo snad máš režijku, o kterou bys nerad přišel? ;-D

+1/−7
17.8.2016 16:49

J49a53n 25V24a16l93a68l91í34k 6156209330966

;-D;-D;-DRv

0/0
17.8.2016 16:53

J14a30n 34V37a15l34a15l92í29k 6686929270916

byla by povinně místenková a nikdo by se nikam nedostal...

+5/0
17.8.2016 16:55

J30a85n 81V90a56l61a15l36í26k 6466879270306

p.Cepek:

letecká doprava je hlavně mezinárodní...

nebo chcete říct že třeba do Rožnova pod Radhoštěm se dostanu z Prahy leteckou dopravou???

+1/−1
17.8.2016 13:47

J59a84n 70C19e38p59e43k 1514936930

No to mi teda řekněte, zda vám vnitrostátní různé letecké společnosti v USA uznají navzájem letenku? Vy si něco zaplatíte u jednoho soukromého subjektu a vynucujete si, aby vám to uznal jiný. Jestli se vám jeho služby nelíbí, tak jezděte svými ČD. Máte volbu, ale nenuťte něco jiným. Vůbec nechápu, kde berete tu drzost. Není už komunismus. Stát už nakazuje a reguluje více než je potřeba.

+1/−6
17.8.2016 14:19

J14a70n 68V67a55l30a79l60í97k 6326859180866

vůbec nic nechápete... a co sem stále pletete nějaký komunismus???

vy ani nevíte že i v ČR mohu jet na jednu jízdenku s několika ruznými dopravci a tím chci říct že když to jde v krajích tak to může jít i celorepublikově...

třeba zde:

Síťová jízdenka Labe-Elbe nabízí výhody integrované jízdenky vhodné pro celodenní cestování v Ústeckém kraji nebo při cestě do Drážďan a okolí. Na jednu jízdenku máte možnost cestovat všemi vlaky ČD (neplatí ve vlacích kategorie EC, EN, CNL), vlaky Trilex společnosti Vogtlandbahn (ve vybrané trase) a linkami smluvních autobusových dopravců, včetně městské hromadné dopravy v Děčíně, Ústí nad Labem, Teplicích, Mostě, Litvínově, Chomutově, Jirkově a Lovosicích.

+8/−1
17.8.2016 14:25

J11a76n 52C15e95p79e67k 1414166170

Ale to oni chtěli, ne že jim to někdo nutí. Stejně jako horská lyžařská střediska mají jednu permici a druhá dvě vedle sebe každý svou. Je to na jejich vůli, ne že jim to bude diktovat pan Valalík nebo stát. Každý, kdo chce jet s Jančurou nemá problém si na internetu ten lístek koupit, tady jen protestují zákazníci ČD, že je Jančura nechce svézt za lístek koupený u ČD. Jedno vykompenzování takového lístku by stálo více, jak vámi zaplacená cesta.

+1/−3
17.8.2016 14:32

J55a49n 43V83a89l19a58l74í97k 6366809210316

ale tak to muže chtít i stát... když to muže chtít kraj že...

a ta jednodení jízdenka v tom usteckém kraji stojí 250Kč a to se rozdělí mezi ty dopravce jak zajímavé co...

+4/0
17.8.2016 14:37

J83a56n 65V47a65l40a21l72í82k 6936659320626

ještě mě tak napadlo když v tom usteckém kraji budou chtít že místo ČD tam bude jezdit Lojza nebo Franta tak Lojza i Franta MUSÍ přistoupit na jejich podmínky a tudíž boudou to jízdné též uznávat... když nebudou chtít tak tam asi pak jezdit nebudou... tudíž to jde tak udělat i celorepublikově

+3/0
17.8.2016 14:52

J62a83n 61C86e96p25e29k 1334706390

A příkladem může být třeba taxislužba. Vy si zaplatíte za odvoz po Praze u jedné, v půlce cesty vystoupíte, protože si zrovna chcete nakoupit a pak si zastavíte jiného taxíka chcete, aby vás dovezl do cílového bodu, protože vy jste si to zaplatil u jeho konkurence.

A je něco jiného třeba uznávat letenky pár spřátelených aerolinek v jedné alianci, kdy vše jde přes počítače a statisíce jízdenek vydávaných za jeden den od nádraží, po web, po průvodčí ve vlaku. Kdo by to celé zpracovával, tušíte vůbec kolik by to stálo? A vlastně proč? Jen kvůli vašemu pohodlí, lenosti. A přitom to vůbec není potřeba. Tak si koupíte lístky dva.

+1/−1
17.8.2016 14:29

J70a11n 32V34a59l36a74l78í87k 6456309490236

no nebo si koupím 4 lístky že a neustále hledat jak kdo zrovna jede...

+2/−1
17.8.2016 14:38

J29a74n 75V94a82l65a49l27í67k 6556949900456

taxi není mhd... u jízdenky mhd to mohu tak udělat :-P

+3/0
17.8.2016 14:41

R48a83d95e12k 63J44a54n85a63t25a 9415796834962

"Tak si koupíte lístky dva."

---------

Vzhledem k tomu, že tarif je degresivní a obsahuje fixní složku, tak ja zákazník "pokutován" za každý přestup. Proto byly v MHD už dávno zavedeny přestupní jízdneky a proto je přestupní každý slušný IDS. Abyste po ujetí 50 km vlakem za 50 Kč neplatil za 2 km přípojným autobusem dalších 10 Kč.

Ono to totiž prodražuje cestu klidně o 20%. Nemluvě o složitosti a tím odrazování lidí od veřejné dopravy a zdržování řidičů/průvodčích dalšími prodeji.

+6/0
17.8.2016 14:56

J14a15n 29V12a23l49a63l86í20k 6116419620836

Cepek takové věci nechápe...

prostě je to komunistické a vy jste také líný ;-D

+5/0
17.8.2016 14:59

P53e71t24r 15V40i87n21a52ř 6783753333117

Soudruhu Valalíku, to jse opravdu takový omezenec, že nedokážete nastoupit s jednou jízdenkou a přestoupit z další?

Nebo vás prostě štve ta vaše režijka, kterou vám uplakánkům soukromníci neuznávají? ;-D

Dokáží to děti, malé děti, ale pro vás je to bytostný problém..

0/−5
17.8.2016 16:52

J75a63n 58V14a42l94a21l85í61k 6436969640416

k vám mě netahejte... ;-O a nevím jestli v chemickém průmyslu dávají režijky na dráhu ale řekl bych že jako benefit nic takového nedostáváme :-P

+2/0
17.8.2016 17:03

J55a37n 57V38a81l63a48l79í90k 6816709580836

a cestování by se mělo zjednodušovat nikoliv komplikovat... ne všichni dopravci mají eshop kde se ta jizdenka dá koupit a když máte na přestup 5min tak bych chtěl vidět jak vystoupíte z vlaku běžíte si koupit další jízdenku jak to stihnete :-P:-P

+3/0
17.8.2016 17:07

J52a68n 41J27e37m80e28l36k59a 1895590

U aerolinek je konkurence. Volný trh. U dotovaných vlaků Ťoko-britským systémem konkurence není. Dopravce má na 15 let monopol. Proto je dobré je donutit uznávat tr 10.

0/0
17.8.2016 19:54

J53i25r89k55a 11D49v56o16ř81á58k 4135390823698

Jen jestli si moc "neidealizujete" ty aerolinky, kde každý sedí na svých "monopolních" slotech a pobírají státní podporu ve formě odpuštěných daní za kerosin.

0/0
23.8.2016 10:53

J25a37n 53J20e92m91e10l29k88a 1355780

Spíš by mě zajímalo, kdy se napíše článek, jestli a jak se pracuje u Regiojetu na zlepšení spolehlivosti klimatizace. 5 roků provozu a na sociální síti jsou stále informace o nefunkčních klimatizacích. Problém bude až ČD omezí IC nebo zruší Pendolíno. To zákaznící Regiojetu asi nebudou mít kam utíkat.

+13/−2
17.8.2016 13:29

J67o33s62e77f 38H81o65n76e14š 7221912170473

Teď Jančurovi ubude důvodů,proč si stěžovat na konkurenci.Jinak pochvala,že má zisk

+2/0
17.8.2016 13:19

R39a44d75i87m 98Š79o23l85c 1705125105374

OKD si taky půjčovalo, aby mohlo vyplatit dividendy...

0/0
17.8.2016 13:31

J18o42s66e88f 39H63o88n20e87š 7761862770763

Takhle postupují téměř všichni.Do podnikatelských rizik zatáhnout banku a nejlépe spřízněná a pak se rýsuje arbitráz

0/0
17.8.2016 19:09

R10a92d36i35m 69Š76o17l88c 1245755265134

On si ale půjčuje od svých společností, protože banky mu už moc půjčovat nechtějí. Jen čaruje z účetnictvím, což je jasně ze zveřejněných závěrek vidět...

0/0
17.8.2016 19:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.