Diskuze

Jančurovy žluté vlaky vyjely ze ztrát a začaly poprvé vydělávat

Tři a půl roku od startu žlutých vlaků začala železnice Radimu Jančurovi vydělávat. Jeho RegioJet loni vydělal 41 milionů korun a poprvé tak neskončil své hospodaření ve ztrátě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Není to už tak 4. článek o tom, že Jančura začal konečně vydělávat? Objevuje se to tady pravidelně co půl rok.

1 0
možnosti
PN

Bohužel jsem tím musel taky párkrát jet, protože nic jiného nejelo. Úbytek okrajových spojů je dost znát. Připadám si tam jak rukojmí, povinné místo, povinný vlak, když je zpoždění tak jízdenku zrušit nejde. Nejlepší jsou ty povinné jízdenky do kupé, kde pak sedí rozjařená rodinka, chlastající poláci nebo ukecaní důchodci a všichni se tváří blbě, že jim do kupé někdo leze. No nelezl bych, ale v rezervačním systému to jsou jen tečky. Vtipné jsou i stevardky jejichž znalosti zeměpisu konci na žlutých linkách a dopravní znalosti končím tím, že za to určitě můžou ČD

6 0
možnosti
JD

;-D;-D;-D Nééé to si děláte srandu? Kolikrát už jsem v těhle novinách četl, že Jančura začal konečně vydělávát? Je to teď naposled nebo kolikrát to ještě budu číst? ;-D

1 0
možnosti

A19l91a11n 25Ř98e63p92k51a

18. 8. 2016 6:53

Nojo, ale kdyby měl u všech vozů opravit klimatizaci a pořádně se o ní průběžně starat, tak se propadne do hluboké ztráty ;-D

5 0
možnosti
PN

A záchody, to je taky dobry. Nalévá tam lidi kafem, čajem, vodou k tomu zákusky, a záchod funguje každý třetí

0 0
možnosti

Já když jsem jel do Maďarska Pesc, tak jsem měl hodně lístkú (problém v Maďarsku je , že si ty jízdenky u automatu musíte vytisknout) ,no průvodčí na mě taky divně koukal pak ale O.K. měl jsem 1.třídu a kdybych to kupoval u pokladny, tak to byla cena za 2 třídu, ale cenu už nevím.

0 0
možnosti

Já mu říkám pan velkohubý;-D

3 2
možnosti

Aha teď jsem se podíval, to byl Stadler Regio Spider

0 0
možnosti
Foto

J62a45n 95V60a72l65a87l48í96k

17. 8. 2016 17:47

pro p.Vinaře a p.Cepka

stále mě napadáte že si neumím koupit více jízdenek... v případě cesty z Mělníka vlakem do Děčína pak busem do Hřenska Mezní Louky pak lodí z Hřenska do Schöny a pak vlakem z Schöny do Děčína a z Děčína zpět do Mělníka

tudíž si koupím 4 jízdenky za 347Kč tak jak by jste to udělali asi vy!!!! ale mě vyhovuje si koupit jízdenku Labe-Elbe za 250Kč a nemusím se starat o další jízdenky

tudíž zde máte příklad že jedna jízdenka je i LEVNĚJŠÍ pro více dopravců než kupovat jízdenky samostatně pro každého dopravce zvlášť!!!!

7 0
možnosti
Foto

J26a57n 78V76a85l64a49l51í66k

17. 8. 2016 17:50

vlak Mělník- Děčín a zpět 243Kč

bus Děčín-Mezní Louka 36Kč

přívoz Hřensko-Schöna40Kč

vlak Schöna-Děčín lístek pro přeshraníční spoj 28Kč nebo normální lístek 50Kč

1 0
možnosti
MV

Podobně jako na Slovensku, co donutil státního dopravce v polovině ledna zrušit státní vlaky kategorie IC, nemají cestující jinou možnost, než se cpát v přeplněných rychlících, plných studentů, dětí a důchodců, kteří cestujíc zdarma, nebo musí stůj, co stůj, využít jen RegioJet. Tuto variantu, by v Česku asi nikdo nechtěl....

12 1
možnosti
JN

J36a74n 26N41o93v88á63k

17. 8. 2016 17:33

A ten zlý regiojet chce za ty lístky dokonce i platit! Fuj, že se nestydí. ;-D;-D

Kdyby mu stát proplácel jízdné zdarma stejně jako státnímu dopravci, tak by bylo po problému. A nebo zrušit jízdné zdarma, také řešení.

5 0
možnosti

Já byl ve Sklarské Porebě a viděl isem tam jednotku Impuls od výrobce Newag , nádhera, tak půl hodiny ohledně focení bylo o zábavu postaráno.Dokonce jsem se dostal do kokpitu jede max 120 KM.;-D

0 0
možnosti
VP

To jste se asi nedíval dobře, maximální rychlost je 160 km/h.

1 0
možnosti