- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pár info pro neznalé v prostředí automotive - automobilky ždímají dodavatele až na samé dno rentability výroby, nesmyslé termíny a za tento ,, luxus" je splatnost faktur bežně za 6 mesíců ....
Tu splatnost je pobral prosím kde ? Ať se dívám jak se dívám, nevidím u německých výrobců nic víc než průměr 40 dnů.
asi už jsou ve vedení imigranti.
... zcela evidentně zde cosi nefunguje....
Uff - to je klika všech klik že statisíce nových pilných pracovních sil už jsou na cestě ...
Situace musí být ještě horší. Každá automobilka mívá vedle stávajícího dodavatele komponent příslušnými smlouvami a ISO certifikací připraveného dalšího dodavatele, který může toho prvního okamžitě nahradit. A veýhledu vybraného nebo vybrané další......
Pokud tedy automobilka kvůli nedostatku nějakých komponent omezuje výrobu, museli vypadnout už dva dodavatelé.....
To myslíte, že další 2 firmy mají připravené nevyužité linky, aby mohly někoho nahradit? To určitě ne. A transfer výroby není ze dne na den, nejde jen o samotnou linku, ale o vstupní materiál. Tady se spíš může stát, že budoucí zakázky vysoutěží někdo jiný. Dnes ty objemy výroby a požadavky jsou dost na hraně a všichni dodavatelé mají občas problémy stíhat objednávky.
A to ještě jim kancléřka nabízí hromadu kvalitních pracovníků do výroby....
Nesouvisí to omezení dodávky ND náhodou na tom že jim WV dluží
Zcela logické. Každý dodavatel je od VW cenově stlačen hodně a hodně dolů a když VW chce více a více dílů pro svoji stoupající výrobu , je jasné , že se to musí podělat.
Jestli se situace nezmění , začnou dodavatelé bankrotovat a to bude teprve hukot..až panáčci-nákupčí z VW zjistí , že jim příští týden přijde poslední dodávka...
Je to tak, VW dost sází na vysoké objemy a ceny tlačí na hranu rentabilnosti. A platí to pro celý koncern - od Seatu po Audi.
Renault nebo PSA jsou pro dodavatele mnohem lepší zákazníci.