Diskuze

Volkswagenu docházejí díly, omezil výrobu v největší wolfsburgské továrně

Německý automobilový koncern Volkswagen musel omezit výrobu v částech své největší továrny v domovském Wolfsburgu. Podobná situace je i v dalších dvou továrnách. Problémy automobilka vysvětlila nedostatkem dílů poté, co její dodavatelská firma odmítla dodržet plán dodávek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Náš dodavatel náš pán

0 1
možnosti

Pár info pro neznalé v prostředí automotive - automobilky ždímají dodavatele až na samé dno rentability výroby, nesmyslé termíny a za tento ,, luxus" je splatnost faktur bežně za 6 mesíců ....

5 1
možnosti

Tu splatnost je pobral prosím kde ? Ať se dívám jak se dívám, nevidím u německých výrobců nic víc než průměr 40 dnů.

0 0
možnosti

asi už jsou ve vedení imigranti.

0 0
možnosti
Foto

J64a54n 10K47r24o69p19á57č

18. 8. 2016 11:13

... zcela evidentně zde cosi nefunguje....

0 0
možnosti

Uff - to je klika všech klik že statisíce nových pilných pracovních sil už jsou na cestě ... R^

0 0
možnosti

Situace musí být ještě horší. Každá automobilka mívá vedle stávajícího dodavatele komponent příslušnými smlouvami a ISO certifikací připraveného dalšího dodavatele, který může toho prvního okamžitě nahradit. A veýhledu vybraného nebo vybrané další......

Pokud tedy automobilka kvůli nedostatku nějakých komponent omezuje výrobu, museli vypadnout už dva dodavatelé.....

1 1
možnosti

To myslíte, že další 2 firmy mají připravené nevyužité linky, aby mohly někoho nahradit? To určitě ne. A transfer výroby není ze dne na den, nejde jen o samotnou linku, ale o vstupní materiál. Tady se spíš může stát, že budoucí zakázky vysoutěží někdo jiný. Dnes ty objemy výroby a požadavky jsou dost na hraně a všichni dodavatelé mají občas problémy stíhat objednávky.

1 0
možnosti

Když neplatěj, tak co s nima.

1 0
možnosti

P66e55t60r 13E54l71i88á85š

18. 8. 2016 10:50

A to ještě jim kancléřka nabízí hromadu kvalitních pracovníků do výroby....

4 1
možnosti

...a taky inženýrů:-P

1 0
možnosti

J20a57r59d94a 85S59o70k15o20l

18. 8. 2016 10:30

Nesouvisí to omezení dodávky ND náhodou na tom že jim WV dluží ?

0 0
možnosti

Zcela logické. Každý dodavatel je od VW cenově stlačen hodně a hodně dolů a když VW chce více a více dílů pro svoji stoupající výrobu , je jasné , že se to musí podělat.

Jestli se situace nezmění , začnou dodavatelé bankrotovat a to bude teprve hukot..až panáčci-nákupčí z VW zjistí , že jim příští týden přijde poslední dodávka...

2 0
možnosti

Je to tak, VW dost sází na vysoké objemy a ceny tlačí na hranu rentabilnosti. A platí to pro celý koncern - od Seatu po Audi.

Renault nebo PSA jsou pro dodavatele mnohem lepší zákazníci.

1 0
možnosti