- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Údajně za všechno může vysušený ředitel Bosch.
je jedno kdo byl subdodavatel Volkswagen byla a je poviný kontrolovat všechny součásti.Proč právníci nehovoří o tom že Volkswagen o problému věděl ale ututlal ho aby profitoval na prodeji...
za vším je mamon a vyplata divident nic jiného.
Je to jasný...
""Když dovolíte, já su Tonek Trósil. Protože přéčinou byla elektrónka E-13 z našeho podniko Katoda Olomóc, přepojuje se k omluvě i naša fabrika."
Bosch přece dodává hardware a toto je záležitost software. A je úplně jedno kdo do toho hardware nahrál ten software. Software vytvořil VW, ten je za něj odpovědný. To je stejné, jako kdybych já žaloval výrobce hrnce, že se mi v něm připálila omáčka nebo výrobce vrtačky může za to, že jsem tu díru vyvrtal blbě? Pane Bože, ten svět je úplně zvrácenej naruby.
Software je pevný, VW do něj nevrtá. Většina chování je ale řízena datovými tabulkami, které jako jediné může měnit zákazník (VW). A právě tady bylo zakódováno použití alternativního režimu (bez dávkování močoviny) mimo testovací režim. Takže VW.
Vzhledem k problémům s dieselgate připravuje VW projekt jak v USA vydělat mimo automotive - bude produkovat filmy v Hollywoodu.
První film se už připravuje a bude se jmenovat "Emission impossible" a hlavní roli bude hrát Vin Diesel.
Z celé dieselgate je hrozná fraška. Zajímavé je, že takovou mediální a finanční pozornost si nevyžádaly ani problémy, kde kvůli problematickým součástkám umírali lidé. Dále třeba stavění Toyot tak, aby vyhověli přesně a pouze normalizovanému crashtestu. Ale pár gramů CO2 asi způsobilo větší škody. Svět postavenej na hlavu
Majitelé VW v USA byli neskutečně poškozeni :-) Ještě bych chápal, kdyby VW žaloval stát. Ale tohle je fraška.s jediným cílem dolovat peníze.
Jestli Bosch pomůže VW zaplatit pokutu, tak to udělá proto, že chce a ne proto, že by musel. Udělali by to jen proto, že VW je asi největší zákazník Bosche a potřebují je podržet. Protože když se propadnou zisky VW, bude škodný i Bosch.