Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M31a71r45e27k 63G13a85j22d44a 4383924766902

Bystrica je Banská, s krátkým A. Od slova baňa - důl.

+8/0
doporučit
22.8.2016 10:19

M88a35r46t95i76n 89Š83u64l45c 2237249320955

Takže je to tak, že autobus vyjede v 5:00 z Klatov, dojede do Prahy, potom pojede v 8:30 sice přes Plzeň, ale do Mnichova, vrátí se přes Plzeň do Prahy a odjede přespat do Klatov. Na každé trase bude mít jiné zastávky a celé je to proto, že když už se na lince Praha - Mnichov dohodneme s dopravcem ze západních Čech, tak je potřeba ten jeho autobus taky dostat do Prahy a zpátky. ČD, RegioJet a ČSAD Autobusy Plzeň už teď určitě z nastalé konkurence nemůžou usnout...;-D

+7/0
doporučit
22.8.2016 12:02

S57t54a28n62i55s45l74a83v15a 56K38r48ý42s40l40o17v64á 3866381935614

Je patrné, že VKJ už zase nemá pod kým jezdit, tak našlo jinou variantu...prostě Štálich je Štálich a jiné to na Klatovy nebude...Tam je teď super spojení v 16:20 ze Zličína bez zastávky v Plzni a za hodinku a půl jste pohodově v Klatovech. Jen ráno to jede pro mě trošku brzo, ale nevyužívám ho, spíše ten odpolední do Klatov, ten je super.

+4/0
doporučit
22.8.2016 12:46

M26a73r65t48i96n 10J58a59n84d58a 6313946662559

V článku je chyba - Student Agency licenci dostala, ale s takovým množstvím omezujících podmínek, aby nekonkurovala dotovaným spojům, že pro ně nemělo ekonomicky smysl začít do Klatov jezdit.

+4/0
doporučit
22.8.2016 11:12

J41a93n 80N82o56v12á17k 4826777183579

Myslím, že na trase Praha-Plzeň to LEO s dvěmi páry spojů fakt nevytrhne... Navíc nestaví v Praze na Zličíně a v Plzni u Divadla, takže nic pro spoustu lidí, kteří cestují do práce denně.

+3/0
doporučit
22.8.2016 11:29

L44u58k53á57š 80Š35m84a38h44e40l 2797614242584

Význam tohoto jednoho až dvou párů spojů "odkudkoliv kamkoliv" mi uniká. To má smysl u nějakých turistických destinací typu Lipno, Šumava, Krkonoše, ale ne u spojení velkých měst. Podle mne by se měl zaměřit na zahušťování stávajícího systému, ne na vymýšlení nových tras.

+1/0
doporučit
22.8.2016 13:21

J44a25n34a 29S96t17e52h74l84í97k23o83v14á 2819900540426

A po desáté z Plzně by to nešlo? Poslední SA jede v 21.00, vlak o 9 minut později..

+1/0
doporučit
22.8.2016 11:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.