Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M20a49r19t70i76n 56Š52t58ě58p42á79n88e24k 3937353773251

Tak v tomro momente udelali ti dodavatele pro ekologii vic nez EU v celem minulem roce:-D

+24/0
doporučit
23.8.2016 7:43

D69a93v10i82d 48S61a24c55h96a 9772448637265

VW diktuje cenu i velikost možné marže ..jejich vyděračské praktiky jsou dlouhodobě známy a teď se prostě někdo šprajcl... pokud VW ustoupí půjdou po něm i další dodavatelé pokud neustoupí nebude vyrábět... celé to skončí tak že se dohodnou VW rozdá pokuty a interně se vyrovnají...no a v další fazi si VW najde jiného dodavatele který bude ohebnější...to je život v automotive

+14/0
doporučit
23.8.2016 8:50

M77a41r67t29i39n 72D78o76k74t77o25r 5879348747576

Nechápu jak tu někdo nadává na dodavatele a vůbec nemá páru jak se uzavírají smlouvy a jak se VW či jiné automobilky vůči dodavatelům chovají. A vůbec nic neví o čem je tento spor.

+13/−1
doporučit
23.8.2016 10:21

P83e16t18r 25T74y80č96k17a 6845672719862

VW zaplati za tydenni odstavku vic nez je rocni obrat te dodavatelske firmy. To mi hlava nebere. Nejspis ega na obou stranach.

+10/−1
doporučit
23.8.2016 7:20

M94i25l78e77n18a 93N41o64v47a30n94s63k61a 4982477939269

Jsou války, které nemají vítěze mají jen poražené.

+9/−2
doporučit
23.8.2016 7:07

J84a94r23o85s65l70a89v 69K28l88í44m79a 7345825603

Ještě přispěji svoji troškou do mlýna. Zkušnosti z oblasti mám. Věc se má tak že celá řada dodavatelů je oslovena i s "nepříjemnými" projekty s tím, že pokud budou těžko výdělečný a komplikovaný díl vyrábět, automobilka jim to kompenzuje další zakázkou na které se dodavatel zahojí... Zde patrně nedošlo k naplnění slibu a to co mělo firmu zahojit neklaplo... O prasáckém chování VW jsem tu už psal, je to verbež feudalních manýrů (vím z vlastní mnohaleté zkušenosti)

+6/0
doporučit
23.8.2016 11:38

V67i84k83t61o94r 98Š17k93o91d19a 1195623210533

Automobilový průmysl nesnese spravedlivost. Je to Dog-eat-dog world a tady záleží pouze na na jediném: na velikosti. Všechno ostatní, jako je právo a nějaká morálka těmto lidem absolutně nic neříkají. Jistě, podobné to bude asi v každém byznyse, ale kdo nikdy nebyl přítomen jednání jako dodavatel s olbřímí automobilkou, tak těžko může soudit.

+5/0
doporučit
23.8.2016 9:12

H63o75n43z12a 90K10u72b57i11c38e53k 4877185899140

aut je tolik...netřeba pořád vyrábět naplno

+4/0
doporučit
23.8.2016 9:34

D96a84n23i47e44l 95C75i24v84i98š 3262763101306

VW se někdy chová jako nácek

+4/−1
doporučit
23.8.2016 8:26

A76l56o18i78s 26J63i23n11d76r43a 9810864197835

Nebudou, kupujte!

;-D

+3/0
doporučit
23.8.2016 10:03

R55o18m16a90n 27P89o94l34á95č24e76k 5566869605

Prevent to může zavřít... Krátkodobe mu to může pomoct,ale tohle se nezapomíná... i kdyby ted měl jinou firmu na odběr,tak tu nálepku že zastavil výrobu VW se už nezbaví a budou obavy kdyz to udělal jim tak může i nám. ..

+6/−5
doporučit
23.8.2016 9:45
Foto

T57o13m73á32š 72D36v34o80ř44á19k 3915353906956

Tak dlouho mačkali dodavatele, a ti nemají na výplaty...

+4/−3
doporučit
23.8.2016 7:13

P17a79v65e56l 86N90e68d76ě91l35a 5596200354511

Já těm stávkujícím fandím. VW se chová jako otrokar. Můžou si za to sami

+5/−5
doporučit
23.8.2016 7:37

M60a92r12t68i75n 62K52r73o68u58p24a 2821593739720

Velcí výrobci se občas chovají jako diktátoři. To platí i o Škoda auto. Jestli VW svoje ditátorský manýry přehnalo tak se dodavatelům není co divit.

+2/0
doporučit
23.8.2016 8:54

J96a97n 90J98i98r27o26u58s29e69k 7953909804211

Už se s nimi soudí i Mercedes

+2/0
doporučit
23.8.2016 8:10

L47u72k61á10š 81Š30l50e16h32o58f37e52r 1433209165429

Jediné, co tímto Prevent získá, je totální ztráta důvěry u odběratelů. Můžou to zabalit, od nich už si nikdo nic neobjedná...

+3/−5
doporučit
23.8.2016 8:29

M13a41r94t13i93n 36P67l21o35c33e44k 8441814982796

Doufám, že si mezitím VW potají zajistil jinou firmu, která se zatím připravuje, dělá formy atd.,atd a potom tyhle vyděrače odstřihne úplně.

+2/−2
doporučit
23.8.2016 8:38

M70a70r61t30i85n 61N81e76r52m32u89t 9757427708559

Hlavně aby jim na tu neplánovanou dovolenou vyšlo počasí

+1/0
doporučit
23.8.2016 17:12

R83a15d51e86k 66N63e94u77m26a21n15n 5502742578855

Stejně je otázka, proč si podobné základní komponenty nevyrábí automobilka sama.

Pochopím, že malovýrobce nebude vyrábět 80000 potahů autosedaček jen pro sebe, ale VW ....

Odpovědí by bylo "odbory" - VW určitě platí více než externí výrobce součástek...

+1/0
doporučit
23.8.2016 9:57

M15a33r33t77i65n 81H80o88l30c79a30t 7635511808149

Arogantni a podvadejici Volkswagen si koleduje o poradnou lekci !!

+2/−5
doporučit
23.8.2016 9:30

J60a34r50o78m49i38r 91H94o41b25l75i92k 1455197795

Války, které by nesly dobro, neexistují.

Divím se, a)že dodavatel dělá problém - leda by byl ze strany VW podhodnocen a VW by ho chtělo odstavit.

b) že VW nemá na stejný díl duplicitního dodavatele, což je běžná automobilová praxe. Pak by to byl jen přechodný problém.

+1/−1
doporučit
23.8.2016 7:17

T21o17m29á66š 26L66u51d64v14í73k 1130267314172

VW byl jen tak tak v zisku když byl největší autombilka na světě s 10 miliony prodaných aut. Těch sto milionů jsou jen náklady na výrobu. Taky vzrostou průměrné náklady na jedno auto. Reálně bych to tipoval spíš tak na miliardu euro za týden.

0/−1
doporučit
23.8.2016 8:52

M46a10r52t96i22n 59Š79t98r94o18s 4569227380908

No, všichni se tu diví té válce, jak si ji může malý dodavatel Prevent dovolit, že je to pro něj likvidační? A napadlo někoho, že za tuto akci může mít Prevent něco slíbeno od nějaké jiné konkurenční automobilky? Např. - vy Volkswagenu zastavte dodávky, a my od vás díky tomu začneme odebírat od 1. září. Vy budete mít dál odběratele, my, získáme větší tržní podíl na úkol Volkswagenu :)

0/−4
doporučit
23.8.2016 8:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.