Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Jak se staví dálnice. Kvanta betonu a mnohatunové traverzy

Česká stavební společnost Subterra od roku 2014 staví další projekt v zahraničí. V Maďarsku vyhrála ve sdružení s dalšími firmami tendr na výstavbu obchvatu města Várpalota v hodnotě blížící se dvěma miliardám korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91i66ř94í 10D38o19n33ě46k 2265393346759

to tam musíte pustit ty hladové vlky od nás...z obchvatu za dvě miliardy dokážou navícepracích vytřískat ještě minimálně tři miliardy a záruku na nekvalitní práci vám dají jak dlouho chcete,papír snese hodně :D

Stavět po evropě jen naše rádoby společnosti tak to splácejí ještě Hitlerovo pravnoučata.Jen u nás se dokáže s předem dohodnuté zakázky udělat monstrum

0/0
25.8.2016 19:32

M87i55c50h68a43e14l 77C30h95a81r71v60á68t 9699208193822

No jestli tam na udupanou hlínu navezou navážku a následně to přikryjí několika centimetry makadanu jak je u nás zvykem, tak to těm maďarům moc dlouho nevydrží.

+1/0
23.8.2016 14:57
Foto

T62o77m58á29š 25D76v55o88ř78á92k 3455743736826

Moc hezký článek. ;-O

0/0
23.8.2016 14:49

J78o83s96e19f 95K83a74r57f68í10k 7122875196930

Tomu říkám podstivá stavba a né jak u nás, kdy do podloží nasypou v podstatě odpad a ještě se odvolávají, že to tak zadavatel přece chtěl:-P

0/−1
23.8.2016 14:23

M44a40r67t98i24n 62K63a61r75á55s71e77k 9938783638208

No problem je kdyz si to zadavatel fakt objedna a schvali....

0/0
23.8.2016 14:37

J41o54s31e97f 92K75a71r59f24í35k 7172145186570

btw - to jako kdyby si objednali dálnici bez svodidel, tak jim to postaví bez svodidel?:-P

0/−2
23.8.2016 14:42

M27a36r67t60i54n 47K34a46r60á21s29e27k 9188503468278

Ano, tezko muzete postavit neco jineho, nez si stat objedna....

Kdyz vam stat rekne udelejte nasep z materialu XY, ktery jsme pro tyto ucely certifikovali - dodavaji to firmy A, B, a C tak tam ten material proste date.

Zakazky na stavbu dalnic se soutezi v zasade jen na to, ze to firma zrealizuje (to jak bude dalnice vypadat, jaka bude technologie stavby, vsechny parametry apod je uz dane predem)

+1/0
23.8.2016 15:08

J88o95s93e57f 68K57a66r21f11í68k 7682185846870

A když vám dám zakázku zastřelit šéfa konkurenční fa. taky to uděláte?;-)

0/−4
23.8.2016 15:30

M54a58r52t28i37n 44K20a43r34á25s85e93k 9928203778748

Fakt vam to prijde jako srovnatelna vec?

Tohle je srovnatelne tak s tim, kdybyste po mel chtel at vam postavim venkovni schody z vami dodaneho materialu, u ktere mi smluvne reknete ze ho mam pouzit a je pro tento ucel vhodny. Nasledne byste se na me oboril, ze co jsem to za stavitele schopdu, ze tem material na desti je po dvou letech napadeni hnilobou...

+1/0
23.8.2016 15:47

P66e30t22r 95P45a21l20e59č87e69k 3690555584842

Někomu, kdo je schopen napsat "podstivá" to jako srovnatelná věc může klidně přijít.;-D

0/0
20.9.2016 18:42
Foto

Z71d65e70n74ě89k 23S12t17o55d70o77l71a 8737631565426

Jak to říkáte té stavbě?

0/0
23.8.2016 20:52

J36a12n 48Č94e87k52a43l 7479915394674

Vida, podle mapy nějakých 6 km, navíc z velké části po mostech, nestabilní podloží, a to všechno za 2 miliardy. U nás v podobných podmínkách stála D47 miliardu na kilometr a to v cenách roku 2007...

+7/0
23.8.2016 14:11

R74o63m83a48n 47S69t42o30n53e16k 1109753169201

Jste si jisty že srovnavate to same?

+1/0
23.8.2016 16:27

M88a89r49t42i87n 23M15a22r22š32á82l 5391303727294

...nekaž příběh pravdou.

0/0
23.8.2016 17:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.