Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Jak se staví dálnice. Kvanta betonu a mnohatunové traverzy

Česká stavební společnost Subterra od roku 2014 staví další projekt v zahraničí. V Maďarsku vyhrála ve sdružení s dalšími firmami tendr na výstavbu obchvatu města Várpalota v hodnotě blížící se dvěma miliardám korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J54i85ř65í 97D13o27n57ě91k 2825203666239

to tam musíte pustit ty hladové vlky od nás...z obchvatu za dvě miliardy dokážou navícepracích vytřískat ještě minimálně tři miliardy a záruku na nekvalitní práci vám dají jak dlouho chcete,papír snese hodně :D

Stavět po evropě jen naše rádoby společnosti tak to splácejí ještě Hitlerovo pravnoučata.Jen u nás se dokáže s předem dohodnuté zakázky udělat monstrum

0/0
25.8.2016 19:32

M50i41c32h96a79e53l 85C42h47a75r82v89á13t 9289678563422

No jestli tam na udupanou hlínu navezou navážku a následně to přikryjí několika centimetry makadanu jak je u nás zvykem, tak to těm maďarům moc dlouho nevydrží.

+1/0
23.8.2016 14:57
Foto

T92o28m85á65š 29D20v59o39ř48á25k 3585683536286

Moc hezký článek. ;-O

0/0
23.8.2016 14:49

J53o14s18e43f 50K94a27r81f33í79k 7772755776130

Tomu říkám podstivá stavba a né jak u nás, kdy do podloží nasypou v podstatě odpad a ještě se odvolávají, že to tak zadavatel přece chtěl:-P

0/−1
23.8.2016 14:23

M74a94r84t58i11n 59K89a90r79á57s31e31k 9728663408378

No problem je kdyz si to zadavatel fakt objedna a schvali....

0/0
23.8.2016 14:37

J37o73s93e57f 38K85a94r83f27í60k 7242205946160

btw - to jako kdyby si objednali dálnici bez svodidel, tak jim to postaví bez svodidel?:-P

0/−2
23.8.2016 14:42

M86a53r41t55i63n 53K40a98r67á92s37e62k 9348593228298

Ano, tezko muzete postavit neco jineho, nez si stat objedna....

Kdyz vam stat rekne udelejte nasep z materialu XY, ktery jsme pro tyto ucely certifikovali - dodavaji to firmy A, B, a C tak tam ten material proste date.

Zakazky na stavbu dalnic se soutezi v zasade jen na to, ze to firma zrealizuje (to jak bude dalnice vypadat, jaka bude technologie stavby, vsechny parametry apod je uz dane predem)

+1/0
23.8.2016 15:08

J32o59s50e95f 52K14a80r29f74í88k 7982105416490

A když vám dám zakázku zastřelit šéfa konkurenční fa. taky to uděláte?;-)

0/−4
23.8.2016 15:30

M44a78r95t72i70n 76K88a27r13á85s96e37k 9158103308758

Fakt vam to prijde jako srovnatelna vec?

Tohle je srovnatelne tak s tim, kdybyste po mel chtel at vam postavim venkovni schody z vami dodaneho materialu, u ktere mi smluvne reknete ze ho mam pouzit a je pro tento ucel vhodny. Nasledne byste se na me oboril, ze co jsem to za stavitele schopdu, ze tem material na desti je po dvou letech napadeni hnilobou...

+1/0
23.8.2016 15:47

P60e44t71r 97P38a64l68e97č63e81k 3710215794742

Někomu, kdo je schopen napsat "podstivá" to jako srovnatelná věc může klidně přijít.;-D

0/0
20.9.2016 18:42

Z54d39e67n28ě57k 58S66t60o88d44o39l14a 8567631985246

Jak to říkáte té stavbě?

0/0
23.8.2016 20:52

J98a79n 98Č98e37k63a37l 7429205794194

Vida, podle mapy nějakých 6 km, navíc z velké části po mostech, nestabilní podloží, a to všechno za 2 miliardy. U nás v podobných podmínkách stála D47 miliardu na kilometr a to v cenách roku 2007...

+7/0
23.8.2016 14:11

R96o19m87a14n 76S46t37o41n66e69k 1859523719181

Jste si jisty že srovnavate to same?

+1/0
23.8.2016 16:27

M10a55r36t67i34n 18M14a98r48š82á90l 5221803477894

...nekaž příběh pravdou.

0/0
23.8.2016 17:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.