- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejhorsi na Lutzu neni reklama, ale to co je uvnitr. Kvalitniho nabytku, ktery bude i za 5 let plnit svoji funkci maji jako safranu a obsluha vubec netusi co prodava. Kdyz se zeptate prodavace jaky ze to je material pouzit na sedacce tak kouka jak suva z nudli a vy si musite vse zjistit z internetu. Takze je tu jasne spojeni mezi kvalitou reklamy a kvalitou obchodu.
Reklama má prodávat. Tahle prodává. Není co řešit.
Mě se to líbilo. Jak marketingově, tak svým "hloupoučkým" zpracováním. Dal jsem si to i jako vyzvánění na mobil. Bylo to jak droga. Oproti tomu je kámoš Bronson úplný trapák. Ale to je spíše chyba samotného produktu (reklama sama je povedená), který je imho naprosto bezcenný a spíš než masivní reklamu by mu slušelo stažení z trhu. A tolik diskutované fousaté léto, je vyloženě slizké. Ten sirup bych nekoupil i kdyby to byla top kvalita. Z dnešních spotů bych vyzdvihl "já dnes radši postojím". Vtipné, jasné, levné.
"Já raději postojím" je cílené na mentály, kteří jsou schopni utratit neskutečné peníze za odvar z babského ucha, protože nemají tolik sebevědomí, aby si skutečně funkční a mnohem levnější lék nechali napsat u lékaře. Je to ubohé a laciné.
Chtěli, aby to lidi vyprudilo??? To snad ne, pane kreativní řediteli agentury Konektor Martine Charváte! V Rakousku se ta reklama vysílala také a žádné emoce tam nevzbudila. To jen u nás lidem lezla na nervy a tvůrci vůbec nepochopili proč. Ale mě se líbí.
protože byla neskutečně otravně nadabovaná a blbě přeložená. ta otravnost nebyl záměr, ale nechtěný vedlejší efekt.
Reklamu samozřejmě bohužel znám
Ale kupovat tam kvůli té vlezlosti nikdy nepůjdu
No, přečetl jsem si jen jednu stránku a docela mě pobavilo, jak se tu lidé pochlubili, že vůbec nerozumí reklamě.
Tahle reklama se zaryla do mozku, pomohla značce se dostat do podvědomí a lidé tam začali nakupovat. To, že zrovna tobě se ta reklama nelíbila, neznamená, že je neúspěšná. To samé platí o Alze. Její mimozemšťan je odpudivý, ale přiláká pozornost a zvýší prodeje. A ne, to že zrovna tebe reklama odpudí, neznamená, že je špatná.
Znát značku se nerovná nakupovat tam. To, že se značka dostane do podvědomí lidí díky protivné reklamě neznamená, že tam lidi budou nakupovat. Ano, značku znám, ale peníze tam neutratím. K čemu jim je tedy dobré, že tu značku znám? K ničemu...
A to, že se mi reklama nelíbí, znamená, že jí nerozumím? To je zase názor. (asi na úrovni "nelíbí se mi to nebo tamto, tak to závidím"..
reklama je protivná, značku si pamatuju, ale nijak mě to nedonutí do toho obchodu jít nebo ho někomu doporučit... asi tak jako ten zelený chrchel od Alzy, jen díky němu tam nikdy nic nekoupím, i kdybych jinde měla za to samé zaplatit víc
A nebylo to spíše takhle? Ekonom společnosti zjistil, že prodeje nerostou, spíše padají, přestože společnost zaplatila kreativcům mraky peněz za podivnou reklamu, která nikoho neoslovila, jen všechny znechutila a otrávila. Dostali za úkol přijít s něčím, jehož efekt by bylo, aby se o společnosti mluvilo? "Karle, jaký má číslo ten Lojza z dnesu? Udělám seriál o reklamách, co říkáš? " a za další miliony v reklamě přidali text "xxx-fux - ten s tou červenou židlí"
Pánům z reklamy bych řekla asi toto: Poslední dobou jsem neviděl moc vkusných reklam, vtipných reklam, nebo reklam, které by zaujaly. Možná jsem se lehce pousmál nad "skitlčničkami". Přesto jsem kdysi ochutnal tyhle bonbony a nechutnaly mi. Tudíž ani reklama na tom nic nezmění. Nepůjdu si je koupit.