Diskuze

Protivné reklamy: Mučivá znělka „ta, ta, ta, ta“ jako geniální tah

Pokud vám při reklamní znělce „ta, ta, ta, ta“ nábytkáře XXXLutz vstávaly hrůzou vlasy na hlavě, pak je vše v pořádku. Pragmaticky vzato, reklama je geniální. V Česku neznámou rakouskou značku s jediným obchodem v pražských Stodůlkách znaly už po pár týdnech miliony Čechů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

R91a79d91e30k 93H52o71r60a35k

4. 10. 2016 10:18

Nejhorsi na Lutzu neni reklama, ale to co je uvnitr. Kvalitniho nabytku, ktery bude i za 5 let plnit svoji funkci maji jako safranu a obsluha vubec netusi co prodava. Kdyz se zeptate prodavace jaky ze to je material pouzit na sedacce tak kouka jak suva z nudli a vy si musite vse zjistit z internetu. Takze je tu jasne spojeni mezi kvalitou reklamy a kvalitou obchodu.

0 0
možnosti
LV

Reklama má prodávat. Tahle prodává. Není co řešit.

1 0
možnosti
RM

R11o88m57a38n 73M28i17k50e33l

31. 8. 2016 20:05

Mě se to líbilo. Jak marketingově, tak svým "hloupoučkým" zpracováním. Dal jsem si to i jako vyzvánění na mobil. Bylo to jak droga. Oproti tomu je kámoš Bronson úplný trapák. Ale to je spíše chyba samotného produktu (reklama sama je povedená), který je imho naprosto bezcenný a spíš než masivní reklamu by mu slušelo stažení z trhu. A tolik diskutované fousaté léto, je vyloženě slizké. Ten sirup bych nekoupil i kdyby to byla top kvalita. Z dnešních spotů bych vyzdvihl "já dnes radši postojím". Vtipné, jasné, levné.

3 0
možnosti
LV

"Já raději postojím" je cílené na mentály, kteří jsou schopni utratit neskutečné peníze za odvar z babského ucha, protože nemají tolik sebevědomí, aby si skutečně funkční a mnohem levnější lék nechali napsat u lékaře. Je to ubohé a laciné.

0 0
možnosti
MB
KH

K50a59r44e50l 27H12o86r11á48k

28. 8. 2016 10:21

Chtěli, aby to lidi vyprudilo??? To snad ne, pane kreativní řediteli agentury Konektor Martine Charváte! V Rakousku se ta reklama vysílala také a žádné emoce tam nevzbudila. To jen u nás lidem lezla na nervy a tvůrci vůbec nepochopili proč. Ale mě se líbí.

0 0
možnosti
EK

protože byla neskutečně otravně nadabovaná a blbě přeložená. ta otravnost nebyl záměr, ale nechtěný vedlejší efekt.

5 0
možnosti
RN

Reklamu samozřejmě bohužel znám

Ale kupovat tam kvůli té vlezlosti nikdy nepůjdu

3 0
možnosti

No, přečetl jsem si jen jednu stránku a docela mě pobavilo, jak se tu lidé pochlubili, že vůbec nerozumí reklamě.

Tahle reklama se zaryla do mozku, pomohla značce se dostat do podvědomí a lidé tam začali nakupovat. To, že zrovna tobě se ta reklama nelíbila, neznamená, že je neúspěšná. To samé platí o Alze. Její mimozemšťan je odpudivý, ale přiláká pozornost a zvýší prodeje. A ne, to že zrovna tebe reklama odpudí, neznamená, že je špatná.

3 3
možnosti
SB

Znát značku se nerovná nakupovat tam. To, že se značka dostane do podvědomí lidí díky protivné reklamě neznamená, že tam lidi budou nakupovat. Ano, značku znám, ale peníze tam neutratím. K čemu jim je tedy dobré, že tu značku znám? K ničemu...

A to, že se mi reklama nelíbí, znamená, že jí nerozumím? To je zase názor. (asi na úrovni "nelíbí se mi to nebo tamto, tak to závidím".. Rv Rv

8 0
možnosti
SB

reklama je protivná, značku si pamatuju, ale nijak mě to nedonutí do toho obchodu jít nebo ho někomu doporučit... Rv asi tak jako ten zelený chrchel od Alzy, jen díky němu tam nikdy nic nekoupím, i kdybych jinde měla za to samé zaplatit víc Rv

2 0
možnosti
PS

A nebylo to spíše takhle? Ekonom společnosti zjistil, že prodeje nerostou, spíše padají, přestože společnost zaplatila kreativcům mraky peněz za podivnou reklamu, která nikoho neoslovila, jen všechny znechutila a otrávila. Dostali za úkol přijít s něčím, jehož efekt by bylo, aby se o společnosti mluvilo? "Karle, jaký má číslo ten Lojza z dnesu? Udělám seriál o reklamách, co říkáš? " a za další miliony v reklamě přidali text "xxx-fux - ten s tou červenou židlí"

1 2
možnosti
PS

Pánům z reklamy bych řekla asi toto: Poslední dobou jsem neviděl moc vkusných reklam, vtipných reklam, nebo reklam, které by zaujaly. Možná jsem se lehce pousmál nad "skitlčničkami". Přesto jsem kdysi ochutnal tyhle bonbony a nechutnaly mi. Tudíž ani reklama na tom nic nezmění. Nepůjdu si je koupit.

1 0
možnosti